SGP Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 SGP μιας και ανέφερες όργανα μετρήσεων,μπορεί να μην τόσο ακριβή και να χρησιμοποιούνται για διακρίβωση(!),αλλά δε νομίζω να χάνουν τόσα άλογα σε κάθε μέτρηση...Άντε να χάνουν το πολύ μισό ίππο... Σφάλμα 2% για μηχανική κατασκευή μετρήσεων εμένα μου φαίνεται εξαιρετικά μικρό, τι να σε πω όμως, δεν βρίκα μετά από γρήγορο search στο net κάτποιο στοιχείο για τυπικά σφάλματα δυναμομέτρησης...
the_end Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 @^BOOMBOOM αυθαίρετο το χαρακτηρίζω ακριβώς επειδή δεν ξέρουμε τις παραμέτρους του εγκεφάλου. δηλαδή το "ικανοποιητικό" που λες μπορεί να'ναι και safe mode και το "κανένα όφελος πάνω απ'τα 98 οκτάνια" μπορεί να'ναι άλλα 2-3 extra άλογα. πάντως νομίζω το'χουμε παραγενικεύσει. περάσαμε από εταιρείες που συνιστούν 98+ σε λειτουργίες εγκεφάλων και διάφορα άλλα. καθένας ας βάζει ότι θέλει στο αυτοκίνητό του αρκεί να'ναι ο ίδιος ικανοποιημένος. η ισοπέδωση όμως ότι κάτι είναι άχρηστο απλά επειδή δεν έχει καλό value for money είναι που με ενοχλεί.
fabiawrc Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 nikoskon στην shell την μεγαλη στην Λ.Αθηνων στο Δασος χαιδαριου,εχει παντα πολυ καλη τιμη.τωρα την εχει 95.6.το μονο κακο με αυτους ειναι οτι ειναι οτι σε πρηζουν να βαλεις vpower."βαλε μου 20 ευρω απλη"λεω.να βαλουμε vpower?μονο 7 λεπτα διαφορα εχει!οχι απλη! καθε φορα το ιδιο βιολι.μα φορα ειπα βαλε μου 20 ευρω,και πηγα μεσα να παρω κατι,και οταν γυρισα η κοπελα μου εβαλε vpower.την εκραξα και της ζητησα τα 2 ευρω παραπανω πισω.μου τα εδωσε.μην με πειτε γυφτο αλλα αυτο ειναι κοροιδια. ειναι ομως κεντρικο πρατηριο της shell και δεν χωραει μαλακιες,ξερω οτι ελενχεται συχνα και ποτε δεν αντιμετωπισα προβλημα με το αμαξι. οποτε βαζω euroil που ειναι 600 μετρα πιο πανω εκτος οτι κλεβει καμια φορα στα λιτρα ειναι και μουφα η βενζινη.το βλεπεις δεν τραβαει καλα το αμαξι. καλη η 100ασταρα εχει διαφορα,αλλα δεν αξιζει ομως με τιποτα το παραπανω αντιτιμο. παλια σε ενα περιοδικο,ειχανε βαλει 2 τεποζιτα σε μια corolla,και κανανε 25.000klm με τους 2 κυλινδρους απλη 95αρα και στο αλλο v-power 95+ μετα λυσανε το μοτερ,και τα 2 πιστονια ηταν πεντακαθαρα,και τα αλλα 2 ειχαν μαυρισει.
Neurotic_Fest Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Το πρόβλημα είναι ότι το επιπλέον κόστος αρκεί για να καλύψει ένα σέρβις, το καλύτερο καθαριστικό πρόσθετο επίσης κοστίζει πολύ φθηνότερα και παίζει να κάνει και καλύτερη δουλειά.Τέλος δεν έκανα πλάκα πριν, αναλόγως τον κινητήρα μπορείς να κάνεις και πολύ καλό καθαρισμό με σκέτο νεράκι αρκεί να ξέρεις το κόλπο.
^BOOMBOOM Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 παλια σε ενα περιοδικο, ειχαν παρουσίαση ανακοίνωση της Shell που έλεγε ότι -η Shell: είχε βαλει 2 τεποζιτα σε μια corolla,και κανανε 25.000klm με τους 2 κυλινδρους απλη 95αρα και στο αλλο v-power 95+ μετα λυσανε το μοτερ,και τα 2 πιστονια ηταν πεντακαθαρα,και τα αλλα 2 ειχαν μαυρισει. Τα κόκκινα δικά μου, για να είμαστε ακριβείς σε όσα λέμε. Πιθανώς να ήταν άλλη εταιρία απο την Shell αλλά σίγουρα δεν έκανε περιοδικό το 'τεστ' αυτό.
kx5 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Για να λέμε την αλήθεια με 100αρα σε ένα ταπεινό corolla έχω παρατηρήσει ελαφρώς αισθητή βελτίωση στην κατανάλωση, αλλά μόνο στην εθνική. Γενικά δε συμφέρει, ειδικά αν τα χιλιόμετρα είναι πολλά και πιεστεί το αυτοκίνητο. Για πόλη δεν το συζητάμε. Από την άλλη V-Power είναι κοροϊδία. Κατά τα άλλα συμφωνώ με τα λεγόμενα του ^BB. Αν και μου είναι δύσκολο να χρησιμοποιώ συγκεκριμένο βενζινάδικο, όσο μπορώ ανεφοδιάζομαι από δύο ΕΛΙΝ κοντά στη γειτονιά μου. Πολύ καλό καύσιμο και καλά πρατήρια.
Επισκέπτης Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Στη μοτοσυκλέτα η διαφορά της V Power Racing είναι εμφανέστατη έναντι των άλλων καυσίμων ακόμη και των αντίστοιχων ανταγωνιστικών. Στις νέες μοτοσυκλέτες έτσι κι αλλιώς ο κατασκευαστής προτείνει ως προεπιλογή την χρήση τέτοιου είδους βενζίνης και ως προς αυτό δεν έχω κανένα ενδοιασμό για το αν πρέπει να βάλω ή όχι. Όμως είναι ορατές οι διαφορές στην απόδοση πράγμα που ίσως δύσκολα καταλαβαίνουν οι οδηγοί των αυτοκινήτων γιατί ίσως να χρειάζονταν πραγματικό μονοθέσιο για τέτοια δουλειά.
KWSN_Men Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Στη μοτοσυκλέτα η διαφορά της V Power Racing είναι εμφανέστατη έναντι των άλλων καυσίμων ακόμη και των αντίστοιχων ανταγωνιστικών. Στις νέες μοτοσυκλέτες έτσι κι αλλιώς ο κατασκευαστής προτείνει ως προεπιλογή την χρήση τέτοιου είδους βενζίνης και ως προς αυτό δεν έχω κανένα ενδοιασμό για το αν πρέπει να βάλω ή όχι. Όμως είναι ορατές οι διαφορές στην απόδοση πράγμα που ίσως δύσκολα καταλαβαίνουν οι οδηγοί των αυτοκινήτων γιατί ίσως να χρειάζονταν πραγματικό μονοθέσιο για τέτοια δουλειά. Φαντάζομαι έχει να κάνει και με την υψηλή συμπίεση που δουλεύουν οι μηχανές. Και γενικότερα φοράνε μοτέρ υψηλών αποδόσεων.
the_end Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 και γιατί λόγω βάρους μικρές μεταβολές στην ιπποδύναμη γίνονται πολύ πιο εύκολα αντιληπτές
dimitris74 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 ισως υπαρχει διαφορά στις μηχανές και λέω ισως γιατι δεν εχω στην κατοχή μου ψεκαστο αλλα καρμπυρατερατο λογω προδιαγραφών καυσαερίων. εχουν αγριέψει τα πραγματα και προσπαθουν να περιορίσουν τις εκπομπες με αποτέλεσμα να φτωχαίνουν τα μιγματα απο το εργοστάσιο. πάλι ομως για να δει κάποιος διαφορά θα πρεπει να επέμβει με power commander οπου θα πειραξει το μιγμα και θα μπορέσει να δει την διαφορά. εγω παντως στο 600 μου βαζω απλή αμόλυβδη που προτείνει ο κατασκευαστης και όσες φορες εβαζα κατοστάρα διαφορά δεν έβλεπα. ουτε στην κατανάλωση αλλα ούτε και στην αποδοση. αλλωστε και 2 άλογα που λέει ο λόγος εαν καταφέρεις να κερδίσεις δεν κάνει διαφορά και δεν μπορείς να τα καταλάβεις @ the_end το να καταλάβεις σε μια μηχανή τετοιες διαφορες ειναι πρακτικά αδύνατο. μονο σε δυναμομετρο μπορείς. στον δρομο με τιποτα.
^BOOMBOOM Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Επίσης δεν έχω δει καμία απολύτως διαφορά όποια βενζίνη και αν έβαλα στη μηχανή μου (CB400SF, 4κύλινδρο με καρμπυρατερ).
Dark_son20 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 γενική παρατήρηση στο CBF250 μου Έλλην αμόλυβδη απλή κολλημένο στα 130 (ότι και να κάνω δεν πάει πάνω από εκεί) Έλλην 100άρα 140 και με λίγο χώσιμο και ευνοϊκές συνθήκες 145-150 Shell V-power 95 ίδια αποτελέσματα με την 100άρα... γενικά τείνω να πιστέψω ότι πιο πολύ ευθύνεται ο παράγοντας νοθεία (που πιστεύω στην απλή είναι παραπάνω) παρα τα 100 οκτάνια
nikoskon Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 γενικά τείνω να πιστέψω ότι πιο πολύ ευθύνεται ο παράγοντας νοθεία (που πιστεύω στην απλή είναι παραπάνω) παρα τα 100 οκτάνια Σωστή σκέψη. Για το λόγο πρωτίστως φροντίζουμε να βάζουμε βενζίνη από πρατήριο που εμπιστευόμαστε και έχουμε ακούσει τα καλύτερα,όπως είπα σε προηγούμενα posts.
-nick- Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Never sniff gas, it's like someone with Down Syndrome trippin'
Επισκέπτης Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2007 Φαντάζομαι έχει να κάνει και με την υψηλή συμπίεση που δουλεύουν οι μηχανές. Και γενικότερα φοράνε μοτέρ υψηλών αποδόσεων. και γιατί λόγω βάρους μικρές μεταβολές στην ιπποδύναμη γίνονται πολύ πιο εύκολα αντιληπτές Aκριβώς γι' αυτό, και γι' αυτό, συμπεριλαμβανομένων και των στοιχείων περί νοθείας, είναι η απάντηση στο topic. Για να μην τα ισοπεδώνουμε όλα άδικα δηλαδή. Όλοι ανεξαιρέτως το κέρδος έχουν ως γνώμονα, το ίδιο όμως και οι καταναλωτές, δηλαδή εμείς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.