dimitris74 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 το manual του κατασκευαστη προφανως δεν το διαβάζει κανένας που μιλάει για απλή αμολυβδη με εξαίρεση τα fsi. οσο για το τεστ καλό κάποιος θα πρέπει να τους πει οτι όλες οι εταιρείες ψωνίζουν απο το ίδιο σημείο. η ιδια "μανικα" που γεμιζει τα βυτια της Χ εταιρείς γεμίζει στο καπάκι της Ψ εταιρείας. οποτε θα πρεπει να ψαξουν τις διαφορες τους σε άλλο σημείο και όχι στο καύσιμο
Neurotic_Fest Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δεν είναι μόνο τα FSI, εξαρτάται από την σχέση συμπίεσης κυρίως.Πάντως κανείς δεν έχει αναφέρει τη περίπτωση οι 100αρες να έχουν και υψηλότερη ενεργειακή απόδοση μαζί με τα παραπάνω οκτάνια που είναι λογικό.Θεωρητικά στα περισσότερα αυτοκίνητα πρέπει να πειράξεις και τον εγκέφαλο για να δεις διαφορά.Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που ο καθένας δεν μπορεί να γενικεύσει απ'την εμπειρία του και μόνο, που είναι και σχετικό πράγμα εδώ που τα λέμε.
^BOOMBOOM Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Oi FSI, TSI, TFSI της VW καίνε κανονικά απλή 95 οκτανίων.
the_end Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Oi FSI, TSI, TFSI της VW καίνε κανονικά απλή 95 οκτανίων. εγώ θυμάμαι το manual του προηγούμενου leon 1.8 20vt fr (όχι fsi) να συνιστά τουλάχιστον 98άρα. αλλά όπως και να'χει, τι ακριβώς θες να πεις? ότι οι κατοστάρες είναι απλά μαρκετινίστικο τρικ? κι αν ναι, μπορείς κάπως να το αποδείξεις? πρόσεξε, δε διαφωνώ ότι οι fsi θα δουλεύουν "κανονικά" και με 95 οκτάνια*. αλλά με τον τρόπο που γράφεις δε διαφέρεις και πολύ απ'αυτούς που αυθυποβάλλονται, απλά εσύ είσαι στο άλλο άκρο. το "θα πέσουν οι απαιτήσεις του κινητήρα σε οκτάνια" ομολογώ πάντως ότι δεν το πιάνω. εκτός κι αν εννοούμε εγκεφάλους που κόβουν αβάνς. αλλά όπως το κόβουν, αν ξαναδιαβάσουν 100άρα θα το ξαναδώσουν. *βέβαια το φτωχό mode των fsi με 95(και αν) οκτάνια δε μου ακούγεται πολύ καλή ιδέα αλλά τέσπα. ps: περί αυθυποβολής. όσες φορές έχω βάλει 100στάρα αυθυποβάλλομαι ότι έχω περισσότερα άλογα και του πίνω το αίμα. και φυσικά η κατανάλωση εκτοξεύεται σε δυσθεώρητα ύψη. ειδικά με τα 2 τελευταία μου αυτοκίνητα τα οποία ήταν ο ορισμός της χαμηλής κατανάλωσης
SGP Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 SGP 4 και 5 άλογα δεν είναι και λίγα! Επομένως για ποιά όρια στατιστικού σφάλματος ομιλείτε;! Έστω 100 άλογα μέσος όρος, κύμανση από 98 με 102, +-2 άλογα δηλαδή, καθαρά μέσα στα πλαίσια του στατιστικού λάθους των οργάνων μέτρησης... Επίσης το γεγονός ότι το κάθε αυτοκίνητο παρουσίασε διαφορετική συμπεριφορά σε κάθε βενζίνη ενισχύει την υπόθεσή μου ότι δεν υπάρχει στατιστικώς σημαντική συσχέτιση μεταξύ διαφορετικής μάρκας βενζίνης και ιπποδύναμης-επιδόσεων...
^BOOMBOOM Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 the_end η VW λέει πως οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν κανονικά με απλή αμόλυβδη, άρα αυτό που ειπώθηκε πως απαιτούν 98/100άρα δεν ισχύει. Αν έχεις παιρετέρω απορίες δες πάλι τα ποστ μου και τα λινκ που έδωσα, δεν έχω να προσθέσω απολύτως τίποτα. ΥΟ
nikoskon Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 SGP μιας και ανέφερες όργανα μετρήσεων,μπορεί να μην τόσο ακριβή και να χρησιμοποιούνται για διακρίβωση(!),αλλά δε νομίζω να χάνουν τόσα άλογα σε κάθε μέτρηση... Άντε να χάνουν το πολύ μισό ίππο...
nikoskon Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 the_end η VW λέει πως οι κινητήρες αυτοί δουλεύουν κανονικά με απλή αμόλυβδη... Και πετρέλαιο να βάλεις ο κινητήρας πάλι θα δουλεύει.
^BOOMBOOM Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Όχι κανονικά όμως, ούτε η εταιρία το συστήνει.
Neurotic_Fest Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Oi FSI, TSI, TFSI της VW καίνε κανονικά απλή 95 οκτανίων. Οι FSI θέλουνε και για έναν παραπάνω λόγο μάλιστα, για την υψηλότερη περιεκτικότητα σε θείο. Ο TFSI 1.8 θυμάμαι ότι δεν χρειάζεται ίσως και ο δίλιτρος, για τους TSI δεν είμαι σίγουρος.
the_end Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 ^BOOMBOOM μάλλον βαριέσαι να συζητήσεις, ε? α, btw, μπορούσες να μου πεις να κοιτάξω στο λινκ της υπογραφής σου κι όχι να ψάχνω "τα λινκ" (στην πρώτη σελίδα). σε γενικές γραμμές κατατοπιστικό είναι το άρθρο, αλλά κάποια συμπεράσματα είναι λιγάκι αυθαίρετα. συμφωνούμε πάντως ότι η αναλογία ποιότητας/τιμής των 100άρων δεν είναι συμφέρουσα για τον μέσο καταναλωτή και το μέσο αυτοκίνητο. το θέμα είναι πώς μπορείς ν'αποδείξεις ότι οι κατοστάρες δεν έχουν καμία ωφέλεια. είτε στην κατανάλωση, είτε στην απόδοση, είτε (λόγω προσθέτων) στη διάρκεια ζωής του κινητήρα(το πιο δύσκολο απ'όλα). κάποια στιγμή αν δε βαριέμαι ίσως ανεβάσω παλαιότερες συγκριτικές δοκιμές του power techniques με καύσιμα 95 και 100 οκτανίων. ps: δε συμφώνησα ποτέ ότι απαιτούν 98/100 οκτάνια οι fsi. οπότε κακώς το αναφέρεις. αλλά δε σχολίασες τη σύσταση της seat για 98+ στο προηγούμενο (έμμεσου ψεκασμού) leon fr 1.8 20vt.
^BOOMBOOM Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Οι TFSi κινητήρες έχουν όφελος απο την 100άρα βενζίνη (μεγαλύτερη ισχύ) αλλά δεν την απαιτούν σαν καύσιμο (που αυτό υπονοείς λέγοντας πως "το manual συνιστά τουλάχιστον 98άρα"). Επίσης αναφέρθηκε απο άλλους. Στους κινητήρες αυτούς (και γενικά σε όσους η 100άρα μπορεί να αξιοποιηθεί) ο καταναλωτής ας κρίνει αν αξίζει να πληρώσει το Χ κόστος για τα Υ έξτρα άλογα. Στους υπόλοιπους όμως (μιλάμε για την συντριπτική πλειοψηφία) όπου και σύμφωνα με όσες δυναμομετρήσεις που έχω δει δεν υπάρχει κανένα απολύτως όφελος γιατί να πληρώσει κάποιος την 100άρα βενζίνη? Οι δυναμομετρήσεις αυτές συνιστούν και την απόδειξη που ζητας πιο πανω. Αν εννοείς κάτι πέρα από αυτό για το "αυθαίρετο" που αναφέρεις τότε θα με ενδιέφερε να το ακούσω. Τα οκτάνια από μόνα τους δεν έχουν κανένα απολύτως όφελος στον κινητήρα που δεν τα αξιοποιεί, νομίζω αυτό είναι κάτι προφανές. Απο εκεί και πέρα αν τα όποια καθαριστικά έχουν κάποιο όφελος στην μακροζωία του κινητήρα εγώ δεν μπορώ να το κρίνω ούτε να το μετρήσω. Καλή τη πίστη στις διαφημιστικές αναφορές της -κάθε- Shell δεν πείθομαι να πληρώσω πιο ακριβά την -απλη- V-power. Αν εσείς έχετε πεισθεί για το τι είναι τα καθαριστικά αυτά, τι προσφέρουν, αν όντως υπάρχουν και αν αξίζει να τα πληρώσετε τότε οκ. Στα κρούσματα νοθείας πάντως συμπεριλαμβάνονται αρκετά πρατήρια Shell και BP, εγώ θα προτιμούσα καθαρή απλή αμόλυβδη από ΕΠ παρά νερωμένη 100άρα με "καθαριστικά".
Neurotic_Fest Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Επαναλαμβάνω οτι οι FSI χρειάζονται 100άρα.Στην καλύτερη περίπτωση με 95αρα να μολύνει περισσότερο απλά (περισσότερο θείο απο την 100αρα).Ο TFSI o 1.8 δεν έχει σχεδιαστεί για να την χρειάζεται, ότι δουλειά κάνει ο knock sensor από κει και πέρα.
the_end Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 αν διάβαζες λίγο πιο προσεχτικά θα παρατηρούσες ότι μιλάω για το προηγούμενο leon. εγώ σε όσες δυναμομετρήσεις έχω δει υπάρχει όφελος. μικρό, ίσως ανεπαίσθητο στην οδήγηση, αλλά υπαρκτό και μετρήσιμο. και το οποίο όφελος σε δύναμη και ροπή αντικατοπτρίζεται και σε μετρήσεις στο δρόμο. το αυθαίρετο που λέω είναι κυρίως στο ότι "Για παράδειγμα με ενδεδειγμένο καύσιμο 95 οκτανίων μπορεί να δουλέψει ικανοποιητικά με 91 οκτάνια (με λιγότερα θα παρουσιάσει φθορές) και να αποδώσει λίγο καλύτερα με 98 οκτάνια (με περισσότερα δεν θα έχει κανένα όφελος σε απόδοση)". για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν ξέρουμε πόσο μπορεί να παίξει ο εγκέφαλος με την προπορεία, είτε προς τα κάτω, είτε προς τα πάνω. άσε που δεν τεκμαίρεται απ'όσα αναφέρονται παραπάνω στο άρθρο. δηλαδή βλέπω ένα λογικό άλμα. σε αυτό "Τα οκτάνια από μόνα τους δεν έχουν κανένα απολύτως όφελος στον κινητήρα που δεν τα αξιοποιεί, νομίζω αυτό είναι κάτι προφανές" εγώ λέω ότι δεν υπάρχει κινητήρας που δε θα λειτουργήσει καλύτερα με παραπάνω οκτάνια. η αξιοποίηση όμως είναι θέμα εγκεφάλου. τέσπα, για να το λήξουμε σιγά σιγά, το ότι οι κατοστάρες δε συμφέρουν το μέσο καταναλωτή-οδηγό είναι σχεδόν προφανές. αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά στην ποιότητα. ps: εγώ ανάμεσα σε νερωμένη 95άρα (απ'όπου κι αν προέρχεται) και σε νερωμένη 100άρα θα προτιμούσα το δεύτερο πάντως
^BOOMBOOM Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 για τον πολύ απλό λόγο ότι δεν ξέρουμε πόσο μπορεί να παίξει ο εγκέφαλος με την προπορεία, είτε προς τα κάτω, είτε προς τα πάνω. Γιαυτό και το 'αυθαίρετο' απόσπασμα που αναφέρεις δεν είναι παρά ένα ενδεικτικό παράδειγμα και ως τέτοιο δίνεται. Τα περιθώρια μεταβολής της προπορίας με τα οποία ο εγκέφαλος μπορεί έως ένα βαθμό να αντέξει ή να εκμεταλλευτεί την ανάλογη βενζίνη φαίνονται εκ του αποτελέσματος (δυναμομέτρηση) και με βάση αυτό ανέφερα πιο πρίν πως οι βενζίνες αυτές έχουν μηδενικό πρακτικά όφελος στα περισσότερα αυτοκίνητα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.