nikoskon Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 grigas να σου παραγγείλω 2-3 ντεπόζιτα τότε...
the_end Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 η 100αρα ειναι πολυ καλυτερη απο την 95αρα.καταρχας στο fabia που εχω δεν εχω πυρακια. δηλαδή με 95άρα έχεις πειράκια?
^BOOMBOOM Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Τι καλύτερο έχει η 100άρα από την απλή πέραν των (άχρηστων συνήθως) οκτανίων? Καλύτερη γεύση πχ?
the_end Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 δηλαδή δεν ξέρεις τι υποτίθεται ότι έχει παραπάνω η κατοστάρα? κι αυτό με τα συνήθως άχρηστα οκτάνια δεν το πιάνω ακριβώς. να μου πεις ότι η διαφορά στην τιμή είναι μεγαλύτερη απ'την (υποτιθέμενη) διαφορά στην ποιότητα το δέχομαι, αλλά από πότε τα παραπάνω οκτάνια έβλαψαν κάποιον κινητήρα?
bchris Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Στο manual του αυτοκινητου του αδερφου μου παντως (subaru impreza), λεει ρητα οτι πρεπει να βαζει μονο 100αρα βενζινη.
marios1957 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Τι καλύτερο έχει η 100άρα από την απλή πέραν των (άχρηστων συνήθως) οκτανίων? Καλύτερη γεύση πχ? Όχι ρε χαζέ,δεν τη μπίνουνε (!),τη σνιφάρουνε.
nikoskon Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 των (άχρηστων συνήθως) οκτανίων Το σκέφτηκες πολύ πρίν το γράψεις; Το σημαντικό είναι να μην πέσουν οι απαιτήσεις του κινητήρα σε οκτάνια. Άπαξ και γίνει αυτό υπάρχει αλυσιδωτές αντιδράσεις μετά,τα αποτελέσματα των οποίων θα τα βλέπουμε με το χρόνο. Αλλά το θέμα εδώ δεν είναι τα οκτάνια και μόνο,αλλά το πού βάζουμε βενζίνη.
^BOOMBOOM Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Εσείς βάζετε δηλαδή 100άρα βενζίνη μήπως τυχόν πέσουν οι απαιτήσεις του κινητήρα (?!). Καλώς, όπως την βρίσκει ο καθένας. Εμένα μου φαίνεται αστείο να πληρώνει κάποιος ακριβότερα ένα προϊόν (για το οποίο όλοι γκρινιάζουν περί της ακριβής του τιμής) για να μην έχει κανένα απολύτως (στο 90% των περιπτώσεων) αντάλλαγμα. Απο εκεί και πέρα το πιο εντυπωσιακό στο τόπικ αυτό είναι η ικανότητα αυθυποβολής και τίποτα περισσότερο.
nikoskon Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 ^BOOMBOOM τί να σου πώ; Δε θα τσακωθούμε για τα οκτάνια,αλλά φαίνεται πως δεν γνωρίζεις πολλά περί αυτοκινήτων και για αυτό και το βλέπεις το θέμα σαν καταναλωτής που το μόνο που τον συμφέρει,είναι ο,τι είναι φθηνό. Δεν είναι όμως έτσι. (για το οποίο όλοι γκρινιάζουν περί της ακριβής του τιμής) Δεν γκρίνιαξε κανείς για τις 100άρες.Για την απλή γκρίνιαξε που έφτασε το 1ευρό το λίτρο. για να μην έχει κανένα απολύτως (στο 90% των περιπτώσεων) αντάλλαγμα. Δυστυχώς επιμένεις. Όταν θα ακούσεις τα πυράκια να κάνουν συναυλία, όταν θα'χεις πρόβλημα στην κάρτα ελέγχου καυσαερίων, όταν θα αναρωτιέσαι γιατί ενώ μια διαδρομή την έβγαζες με 20? τώρα θες 30?, όταν σου κομπιάζει ο κινητήρας σε ακαθόριστα σημεία, τότε ίσως θυμηθείς αυτά που διάβαζες εδώ.
mitsikas Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Η συγκριση που βλεπετε εγινε απο το περιοδικο Power Techniques. Δειτε στην πραξη τι αποτελεσματα ειχε η χρηση διαφορων βενζινων 100 οκτανιων σε 3 αυτοκινητα ως προς τους χρονους επιταχυνσης και μια μοτοσυκλετα ενω το δυναμομετρο εδειξε: SUZUKI Swift Sport CYCLON 130.3 PS ΕΛΙΝ 129.5 PS EKO 128.6 PS BP 128 PS SHELL 126.6 PS Skoda octavia RS Ελίν 218.6 PS EKO 217.4 PS CYCLON 217 PS SHELL 215.5 PS BP 215 PS BMW 130i BP 261.7 PS EKO 260.2 PS ΕΛΙΝ 259.8 PS CYCLON 257.3 PS SHELL 256.2 PS YAMAHA YZF-R6 CYCLON 112.6 PS EKO 112.2 PS ΕΛΙΝ 112.1 PS SHELL 110.8 PS BP 109.3 PS Εαν το μηνυμα αυτο παραβιαζει κανονες copyright, παρακαλω ας διαγραφει απο τους υπευθυνους του φορουμ.
SGP Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Το κακό είναι ότι δεν δείχνει σύγκριση με "απλή" 95άρα... Εκεί θα ήταν το ενδιαφέρον. Οι μετρήσεις αυτές είναι στα όρια του στατιστικού σφάλματος και δεν δείχνουν ουσιαστικά τίποτα...
^BOOMBOOM Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2007 nikoskon άσχετος είναι αυτός που όταν ο κινητήρας του αρχίζει να χτυπάει πυράκια αντί να διορθώσει το -σοβαρό- αυτό πρόβλημα βάζει 100άρα βενζίνη (!)...
nikoskon Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δεν σε είπα "άσχετο". Κι όμως ένας από τους λόγους για προανάφλεξη έχει να κάνει με την ποιότητα και τα οκτάνια του καυσίμου. mitsikas να'σαι καλά! Αυτό έψαχνα να παραθέσω! SGP 4 και 5 άλογα δεν είναι και λίγα! Επομένως για ποιά όρια στατιστικού σφάλματος ομιλείτε;!
Neurotic_Fest Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Μα η 100αρα υποτίθεται ότι είναι για πρόληψη περισσότερο, οι αιτίες για τα πυράκια μπορεί να είναι πολλές και επιβάλλεται έλεγχος στο συνεργείο αλλά αν οφείλεται σε κακής ποιότητα βενζίνη τότε πάλι η V-power βοηθάει στον καθαρισμό, όχι λόγω οκτανίων σε αυτή την περίπτωση βέβαια. Έχει δοκιμάσει κανένας καθαρισμό με νεράκι όμως ; 8-) Εδώ σας θέλω.
Typhoon Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2007 Το θέμα είναι κανείς που να ξέρεις πραγματικά και όχι εμπειρικά υπάρχει, γιατί αλλίως δεν καταλήγουμε πουθενά, ο καθένας λέει απλώς την ιστορία του...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.