Προς το περιεχόμενο

Crytek: “Crysis Could be on 360 or PS3”


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγω παλι θα πιστεψω τα benchmarks που ποσταρα με τα 19,8 frames

 

Μαλιστα εχω ενα PC που θα τρεχει το Crysis-9-η-εκδικηση-του-Ζορρο με 60 καρφωμενα :D:D:D

  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Πιστεύεις ένα benchmark το οποίο δεν είναι δικό σου και δεν έχεις ΚΑΝ το PC να το τρέξεις το παιχνίδι για να βγάλεις μόνος σου το συμπέρασμα και να δεις τα αποτελέσματα ο ίδιος. Από την στιγμή λοιπόν που δεν είσαι κάτοχος ενός καλού PC,λογικό να πετάς αρλούμπες από εδώ κι από εκεί :roll: . Αλλά ξέχασα....εδώ εσύ με τα 30fps capped παιχνίδια τα βλέπεις όλα ομαλά και ωραία. Way to go dude :roll::roll:

Δημοσ.

Απο τη στιγμη που δεν διαθετεις κονσολα γιατι πετας αρλουμπες εδω μεσα?

 

Αααα εισαι και νιουφης απο οτι βλεπω...

 

Τεινω να πιστευω τα respected sites παρα τυπους που βαζουν signature το PC τους...συνδρομο χαρακα:D

Δημοσ.

Λόγω της δουλειάς μου παίζω και Χ360 και PS3 και Wii (και όταν είμαι στην τουαλέτα παίζω και κάνα PSP) αλλά δεν πίστευα ότι θα έπρεπε για πολλοστή φορά σε ένα Ελληνικό forum να πω ότι "έχω επαφές με τις κονσόλες" για να το πάρει πρέφα ο άλλος (ναι πριν από εσένα ήταν κι ο Slay που με έλεγε Χ360 fanboy). Μόνο στην σκατοχώρα μας συμβαίνει αυτό,σε όλα τα ξένα forums υπάρχει καλύτερο επίπεδο,έλεος πια.

Δημοσ.

Kαι εγω λογω της δουλειας μου ΔΟΥΛΕΥΩ σε PC-setups που δεν εχουν καμια σχεση με το PC-ακι σου...

Kατσε να του τραβηξω κανα OLAP query να δουμε ποιος εχει δυνατο συστημα και ποιος οχι..;)

 

Kαι επειδη εισαι "συντακτης" ειναι πιο βαρυνουσα η γνωμη σου????εγω επαιζα RatSplat σε Oric μου και Ηorace στον "γομολαστιχα" μου απο το 82.Πρεπει να αυτο-χριστω προεδρος? :D:D

 

 

Ξεκολατε με τις καρτουλες ρεεεε

Δημοσ.
Μόνο στην σκατοχώρα μας...

 

Πως μπορεί κάποιος με μια κουβέντα του να πέσει πολύ χαμηλά στην υπόληψή μου...

Δημοσ.

Δεν θα έπρεπε να αναγκαστώ και να το αναφέρω αν αυτός με τον οποίο συνομιλώ σκεφτόταν και λίγο προτού πετάξει την ατάκα του για να την "πει" στον άλλο,συμπεριφορά που χαρακτηρίζει τα μικρά παιδάκια σαν μερικούς μερικούς. Εσύ διατυμπάνιζες ότι δεν έχω επαφή με την εκάστοτε κονσόλα χωρίς καν να έχεις ιδέα για εμένα και μπλα μπλα μπλα. Κι αφού δουλεύεις σε τέτοια μεγαθήρια,τράβα τρέξε το Lost Planet και μάζεψε το σαγόνι σου από το πάτωμα,άντε με το καλό και μην παραπονιέσαι μετά που δεν έχεις σπίτι σου τέτοιο PC-άκι :roll::roll:.

 

Και όπως συνηθίζω σε μερικά threads τα οποία ξεφεύγουν από το θέμα τους,αυτό είναι και το last post μου εδώ,έχω ξαναπεί ότι μια έκδοση του Crysis θα βγει στο Χ360. Αν είναι οπτικά στα επίπεδα της PC έκδοσης θα το δούμε όταν βγει.

Δημοσ.

Οπως και να εχει, πλεονεκτημα εχει η πλατφορμα στην οποια βγαινει πρωτη ο τιτλος....Τι να το κανω το Crysis μετα απο ενα χρονο; (Καλως να βγει δηλαδη, αλλα δεν θα το περιμενω και σαν το μαννα εξ ουρανου...)

 

Στην περιπτωση του Crysis σαφως και το πλεονεκτημα αυτο το εχουν τα PC, ειναι ομως σταγονα στον ωκεανο οσον αφορα τους action τιτλους.

Θελουμε δε θελουμε, η μεγαλη σφαγη γινεται στις κονσολες

Δημοσ.

Να βγει το Crysis σε κονσόλα δεν είναι καθόλου απίθανο. Η Crytek ενδιαφέρεται να πουλήσει licences της cryengine 2 και το portability είναι κάτι που ενδιαφέρει πολύ τους developers

Δημοσ.
Να βγει το Crysis σε κονσόλα δεν είναι καθόλου απίθανο. Η Crytek ενδιαφέρεται να πουλήσει licences της cryengine 2 και το portability είναι κάτι που ενδιαφέρει πολύ τους developers

 

σωστα.αλλα αν δεν κανω λαθος στο μελλον θα εχει να ανταγωνιστει την unreal4engine,η οποια θαναι more console oriented.

Δημοσ.

και την tech5 της ID οπου στη τελευταια παρουσιαση παρουσιασε την ιδια σκηνη στα 60 fps σε PC,360,PS3,Mac.

Βγαζει,απο οτι υποστηριζουν, εκτελεσιμο για οποιοδηποτε πλατφορμα και χωρις διαφορες επιδοσεων(!!!)

Εχει και το MegaTexture (που προσωπικα δεν ξερω αν λυνει ή δημιουργει παραπανω προβληματα :D)

Παντως ο Carmack ειναι RESPECT!

 

GS: What are these developers, who are all presumably familiar with Unreal Engine 3, most impressed by when they see your engine?

 

Steve Nix(ID): I'm not that aware of what our competitors are doing and what they're promising with their road map, but when people walk into our booth, they see that we have four platforms running at 60Hz with the exact same assets. We probably have artists in the company that aren't aware we have our new technology running on the PS3 because you need to do absolutely zero changes, no packaging, no extra baking, no extra steps, to get to the PS3. It really is a seamless, multiplatform, no-hassle solution. That's what people are telling us is extremely attractive. There's also the power of the rendering. No one has this rendering solution that we have with the unlimited texture. People are shocked by that. They weren't expecting it. It's a totally different path than where everyone else is going with their technology right now. It's Carmack again coming up with something that no one else in the market is thinking about. People are surprised by that. I mean, you expect John [Carmack] to come up with massive technological leaps in rendering, but at the same time people are really shocked to see it running on all the platforms.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...