Προς το περιεχόμενο

Rein: Console Limitations to Stifle PC Games


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαρακτηριστικά να θυμίσω ότι ο Mark Rein έλεγε στο λανσάρισμα του GoW στο Χ360 ότι τα PC's ήταν πολύ πίσω κι ότι θα χρειαζόντουσαν 5-6 χρόνια για να καταφέρουν τα PC's να τρέξουν το GoW.

 

Εν συνεχεία βλέπουμε στην Ε3 (τον επόμενο χρόνο από τότε που είχε κάνει τις δηλώσεις του) το GoW να τρέχει με πολύ καλύτερο framerate και με καλύτερα γραφικά στα PC's.

 

Και το θεϊκό που έχει πετάξει ο Rein είναι ότι το GoW στο PC θα είναι καλύτερο από το Crysis. Ναι το είπε και αυτό,τόλμησε να το δηλώσει :P

 

Mark Rein : If that's the quote you want, is Crysis better-looking than Gears of War? I don't think so. It's different. It looks great in its own way, but does it top the graphics bar for Gears of War? No.

 

Ο νοών νοείτω λοιπόν :D :D

Δημοσ.

Και το θεϊκό που έχει πετάξει ο Rein είναι ότι το GoW στο PC θα είναι καλύτερο από το Crysis. Ναι το είπε και αυτό :P

 

Proswpika pisteyw pws 8a bgei swstos se ayto pou leei (Synolika krinontas ta 2 games se ola ta epipeda kai oxi mono sta grafika)

Δημοσ.
Για τον γραφικό τομέα μιλάει,δες το quote του ;) . Δηλαδή είναι εντελώς άκυρος :P

 

Περίμενες ο Rein να παραδεχθεί ότι το Crysis είναι γραφικώς ανώτερο από το απόλυτο showcase (μαζί με το UT3) της Unreal Engine 3.0? Χαχα, δεν κατάλαβες καλά....

Δημοσ.

axaxa ε φυσικα οσα δεν φτανει η αλεπου..

το crysis θα θεσει νεα στανταρντς στα γραφικα.στανταρντς τα οποια οι τωρινες κονσολες δεν προκειται να φτασουν ποτε.αφηστε τωρα τον ρειν να λεει το τραγουδακι του.

  • Moderators
Δημοσ.
Apo 8ema grafikwn kai ta 2 einai super opote who cares? :P

 

Sthn telikh to gameplay einai ayto pou metraei...

 

Ελευθερία στο gameplay (τα διάφορα modes της στολής και άλλα όπως είδαμε), εναντίον squad gameplay.

 

Προτιμώ το πρώτο. Κι ας έχει chainsaw στο πολυβόλο το GoW.

 

Εμένα το framerate στα PCs μας, με αγχώνει.

Δημοσ.

Τα Pc θέτουν νέα standards με τις νέες τεχνολογίες γραφικών και τα directx 10 παιχνίδια που έρχονται σε λίγο καιρό.

 

Αυτή η γενιά των κονσολών είναι λογικό να αρχίσει να χάνει στα γραφικά το παιχνίδι σιγά σιγά. Το τελειωτικό χτύπημα θα είναι με τις νέες κάρτες γραφικών που θα βγάλει η nvidia με την σειρά 9xxx.

 

Ήδη το xbox360 φτάνει τα 2 χρόνια ζωής σε 2 μήνες. Και το ps3 με τις τεράστιες καθυστερήσεις που είχε έμεινε πολύ πίσω.

Δημοσ.

Υπαρχουν 2 εκδοχες.. Η εννοει οτι το D3D10 δεν θα εκμεταλλευτει πληρως για τα επομενα 2-3 χρονια λογω της συνεχους εξελιξης του, αφου οπως και με το D3D9 θα υπαρξει σε 3 τουλαχιστον versions. Και αν το δεις ετσι φυσικα και δεν θα υπαρξει σκελετος game που να εκμεταλλευεται πληρως τις δυνατοτητες του D3D10 για αρκετο καιρο. Ας μην ξεχναμε οτι το Crysis ειναι καθαρα D3D9 σκελετος οποτε τωρα βλεπουμε τις πραγματικες δυνατοτητες του D3D9.. Αλλωστε θα ειναι μαζι μας για καιρο το D3D10 ακομα ουτως ή αλλως δεν ειναι κατι νεο αυτο..

Απο την αλλη περα απο το ευνοητο οΚος Rein ισως θελει να μας πει και κατι αλλο.. Εμμεσως πλην σαφως θελει να μας πει δλδ οτι ο ιδιος δεν σκοπευει να εξελιξει την U3 engine ή να παρουσιασει κατι καινουργιο και καινοτομικο στο τραπεζι για το PC, με το να εμπλουτισει με καινουργια d3d10 features την engine του ή να αρχισει την αναπτυξη μιας νεας συντομα..

Μπηκε και αυτος για τα καλα στο παιχνιδι των κονσολων, και στο απλο franchise της engine του, τα λεφτα ειναι πολλα Αρη, οπως εχουμε πει..

Αυτο μονο καλο νεο δεν ειναι απο το στομα ενος τετοιου ανθρωπου,αλλα προσωπικα απο τις κινησεις του τον τελευταιο καιρο μονο εκπληξη δεν μου προκαλει, το αντιθετο θα ελεγα..Oσο oμως θα υπαρχουν developers και engines νεες και πολλα υποσχομενες ο φιλτατος μπορει να παει να γαμ.. αν εννοει αυτο. Ο καθεις κρινεται απο αυτα που κανει και το μελλον θα δειξει εαν θα πραξει σωστα αν εννοει αυτο..

 

Αντε γιατι πολλα μας τα λεει τελευταια.. Ουτε Unreal 3 οπως ειθισται για να λανσαρει την U3 engine, ουτε UT πρωτα στο PC και συνεχιζει.. Ο κυριος

"αποφευγω τις παχυλες δηλωσεις" εχει γινει σχεδον το "πρωτο νουμερο" των game journalists..Less financially viable my arse mofo..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...