Προς το περιεχόμενο

FORTHNET 2PLAY - Εξοπλισμός & ταχύτητες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
re paidia eixa kati provlimata me aposindeseis prin ligo kairo kai mou alaksane profil kai apo 15mbit piga 13,5..apo kei kai pera eixa kati aposindeseis alla spania..tis teleytees meres eixa pali diakopes sinexeia, pira tilefono kai m eipan tha alaksoun profil pali..tora exo 9,4mbit..toso poli eprepe na ti riksoun??

tora exo: noise margin 23 up kai 14 down

attenuation 39 up kai 35 down

alakse diladi to noise margin down apo 6 pou itan se 14.. mia kali timi sto noise margin einai apo 12 k pano etsi?

tha mou peite ti na tin kano tin taxytita an exo aposindeseis omos gia ena diastima imoun ok..esto k me 6 sto noise margin down..

ola sxetika ine me tis grammes tou ote.

Με το 2play αλλαζεις αναγκαστικα και router?

an pexeis me adsl1 router tha pexei mexri 8 mbit

prepei na einai adsl2+ to router...

gia na pexei sosta nai prepei na ine adsl2+

akomi kai tora me tin alagi profil exo aposyndeseis pali...eno eixa kleidosei sta 9,4 xoris diakopes ksafnika mou petaei ena 10,3mbit kai to noise margin down ginete 15 apo 14...omos ayto den einai stathero..ti mia 10.3 tin alli 10,2...olo pano kato kai aposyndeseis..

o texnikos tis forthnet (otan pira prin ksanarxisei tis apopsindeseis) mou eixe pei pos to koitaksan oi texnikoi kai ayti einai i taxytita pou boro na syndetho xoris diakopes (ta 9,4 diladi)..giati omos tora arxisan pali ta skabanevasmata?? exei kaneis paromoio provlima??

ti router exeis?an exeis provlimatakia tote dokimase kati to aplo.rixe to protokolo se adsl2 anti gia adsl2+.an pexei stathera kai xoris aposindeseis tote zita na mpei to ligo kalitero profil.episis kai dokimi me speedouch i siemens tha edixne pola.

• Απαντ. 248
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
ola sxetika ine me tis grammes tou ote.

an pexeis me adsl1 router tha pexei mexri 8 mbit

gia na pexei sosta nai prepei na ine adsl2+

ti router exeis?an exeis provlimatakia tote dokimase kati to aplo.rixe to protokolo se adsl2 anti gia adsl2+.an pexei stathera kai xoris aposindeseis tote zita na mpei to ligo kalitero profil.episis kai dokimi me speedouch i siemens tha edixne pola.

ela re poulinos se xasame..exo usr9112...tora exo 10,2 mbit k den exei diakopi pros to paron edo k ora...pos na alakso protokolo...arxika me tin alagi profil eixa 9,4 k meta anevike 10,2...pos ginete ayto

Δημοσ.

adsl kai exei status kai kati allo pou tora mou diafeugei.ekei allazeis protokolo.analogos to margin pou briskei ekini tin stigmi klidonei kai analoga.esena to margin ine asanser gia auto tin mia9,4 kai tin alli 10

Δημοσ.
adsl kai exei status kai kati allo pou tora mou diafeugei.ekei allazeis protokolo.analogos to margin pou briskei ekini tin stigmi klidonei kai analoga.esena to margin ine asanser gia auto tin mia9,4 kai tin alli 10

giati omos einai asanser

to vrika ayto p les ..an do provlima tha to dokimaso

Δημοσ.
den borei diladi na to ftiaxei forthnet me tin alagi profil p ekane?

na to exigiso ligo kalitera.mia grami mporei na pexei kala peripou apo 5-6 margin kai pano.an mia grami exei pano kato 6 ine mia xara gia auto kai tha ides oti sto proto profil isoun sta 6.tora ti ginetai.stin praxi to adsl blepei to margin tis grammis kai arxizei na anevenei i taxitita mexri to margin na pesei sta 6 ektos an i taxitita sou ftasei prota sta 24(dream on ).fantasou to san antistrofos analoga.esi px klidoses me margin 6 sta 12 mbit.an sou allaxoun profil to margin peftei mexri 8 opote ipoxreotika xamiloneis pio arga.kai to profil pou ise esi ine me margin 15 opote akoma pio xamila.giati ginetai tora auto.se mia normal grammi to margin ine arketa stathero.se kati kologrammes omos to margin peftei opote gia na min pesei kato tou apodektou oriou gia auto ginetai allagi profil.apla se merikes periptoseis ektos apo auto pou ginetai me to profil mporei na se boitheisei ama baleis ton router na klidosei me adsl2 anti gia adsl2+ i me kapoio allo router pou antexei pio poli thorivo opos speedtouch kai siemens.iparxoun kales grammes iparxoun kai xalia grames kai o ote bebea den prokite oute se 30 xronia na allaxei kalodia.

Δημοσ.

nomizo pos kati katalava..an omos to valo adsl2 i taxitita p klidono tha epireastei?

k ti akrivos alazei me to adsl2 ...sory p se prizo...k eyxaristo

Δημοσ.
tha tin epireasei isos.apla an pexeis ok xoris aposindeseis meta mporeis na xapapas sto previous profile kai isos ertheis mia kai ta idia.thelei ligo testing apo tin meria sou

na pao sto proigumeno profil kratontas to adsl2 omos, etsi?

omos apo to adsl.gr leei oti i megisti taxitita einai mikroteri me adsl2...ara pos tha pao sto proigumeno profil me 13mbit an i megisti me adsl2 einai 8...

k kati p eida tora..i proepilogi sto router den einai adsl2+ alla automatic...

Δημοσ.

τι λεει το adsl.gr;

η προεπικογη ειναι automatic,αλλα η επιλογη adsl2+ θα σου τονωσει την ταχυτητα,αλλωστε εχω μιλησει με τουs τεχνικουs τηs φορθνετ για αυτο.

εκτοs τουτου το μεγεθοs τηs ταχυτηταs ειναι σχετικο,εγω για παραδειγμα εχω 21800/509 και εχω πιασει και το απολυτο 3ΜΒ/s,που ειναι για 24αρα.

αρα δεν παιζει και τοσο μεγαλο ρολο τι τιμεs κλειδωνει το ρουτερ,αλλα αλλα πραγματα[ποσο γρηγοροs ειναι ο server απο κει που κατεβαζειs.

π.χ. με mtorrent κατεβαζω αναλογωs το λινκ που εχει το αρχειο που θελω.

τα τορρενταδικα ειναι αργα,και δεν κατεβαζω με παραπανω απο 1ΜΒ/s εαν ομωs πετυχω λινκ με γρηγορουs servers κατεβαζω με mtorrent και με 2-2,5ΜΒ/s.

αρα ασχετωs με την τιμη που δινει το ρουτερ[κλειδωμα],μπορειs να κατεβασειs με περισσοτερο απο οτι κλειδωνει.

για αυτο λεω οτι η ταχυτητα ειναι κατι σχετικο.

και φυσικα μακρια απο τα διαφορα τεστ μετρησηs ταχυτηταs,γιατι δεν μπορειs να βγαλειs συμπερασμα απο εκει.

Δημοσ.

to automatic xolloth einai stin praxi adsl2+.b.to adsl2 mporei na dosei mexri 12 mbit kanonika.opote mporei se ena megalo profil na ise me adsl2+ kai 12 mbit kai na exeis aposindeseis eno me ena mikrotero profil na ise pali 12 mbit me adsl2 kai xoris aposindeseis.tipota den einai sigouro.analogos router analogos pola einai.to basiko ine na ise steady para na klidoseis psila pantos.

Δημοσ.
τι λεει το adsl.gr;

leei tin megisti taxitita se adsl2 k adsl2+ me vasi to attenuation pou exeis..

εκτοs τουτου το μεγεθοs τηs ταχυτηταs ειναι σχετικο,εγω για παραδειγμα εχω 21800/509 και εχω πιασει και το απολυτο 3ΜΒ/s,που ειναι για 24αρα.

??? pos ginete ayto??

Δημοσ.

εγω ξερω στην πραξη οτι οταν εβαλα σαν επιλογη το adsl2+ ειδα διαφορα.

τωρα στην θεωρια πολλα λεγονται.

ο καθεναs να κανει τιs ρυθμισειs που του φερνουν καλυτερα αποτελεσματα.

με λιγα λογια η ουσια ειναι αυτο που μετραει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...