achilles_g_ Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, Mhlogiatros είπε Τι σου είπαν ότι ήταν ; Δεν ξέρω αν μου έδωσαν σήμερα από καμπίνα κι όχι από το αστικό κέντρο.. Κάτι για τα καλώδια του χαλκού. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Xrispas Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 22 Μαρτίου 2019 Εδώ και αρκετό καιρό έχω το εξής πρόβλημα. Έχω το Speedport Entry 2i στο οποίο συνδέεται μέσω wifi το desktop μου, ethernet ένα δεύτερο και ασύρματα πάλι κινητά και ταμπλετ. Όταν όμως κλείνω το desktop που το έχω με wifi τότε αποσυνδέονται όλες οι συσκευές,χάνεται δηλαδή το wifi και πρέπει να κάνω επαν/ση για να λειτουργήσει ξανά. Αυτό δεν μου το έκανε από την αρχή. Τι μπορεί να φταίει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Έχω μια εβδομάδα που πέρασα σε voip. Αφού λύθηκαν τα προβλήματα των 2-3 πρώτων ημερών αυτό που έχει μείνει είναι ότι όταν μιλάω στο τηλέφωνο και καλέσει κάποιος 3ος και δεν αλλάξω γραμμή, τόσο η ενεργή γραμμή όσο και η γραμμή που είναι σε αναμονή κλείνουν. Έχει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Και εγώ τώρα που μπήκα σε vdsl τέρμα τα disconnects της τηλεφωνίας! Επεξ/σία 27 Μαρτίου 2019 από skiabox Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 8 Απριλίου 2019 On 19/03/2019 at 23:12, l337 said: Κάθε 72 ώρες αλλάζει. Και ναι, είναι λογικό και συμβαίνει σε όλους τους παρόχους. δεν συμβαινει σε ολους τους παροχους.σε Forthnet εχω κλεισει και 20 και 30 ημερες με την ιδια Ip χωρις disconnects. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
l337 Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 19 ώρες πριν, poulinos είπε δεν συμβαινει σε ολους τους παροχους.σε Forthnet εχω κλεισει και 20 και 30 ημερες με την ιδια Ip χωρις disconnects. Το ότι αλλάζει κάθε 72 ώρες αφορούσε την cosmote και μόνο (στους υπόλοιπους δεν γνωρίζω ακριβώς). Με "το ότι συμβαίνει σε όλους" εννούσα ότι σε όλους αλλάζει ανα τακτά χρονικά διαστήματα (το "κάθε πόσο" εξαρτάται από τον isp) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 9 Απριλίου 2019 11 minutes ago, l337 said: Το ότι αλλάζει κάθε 72 ώρες αφορούσε την cosmote και μόνο (στους υπόλοιπους δεν γνωρίζω ακριβώς). Με "το ότι συμβαίνει σε όλους" εννούσα ότι σε όλους αλλάζει ανα τακτά χρονικά διαστήματα (το "κάθε πόσο" εξαρτάται από τον isp) παντως σε forthnet εχω δει ατομα με μηνες με την ιδια Ip και δεν θυμαμαι να ηταν static.σε forthnet συγκεκριμενα.και εγω για τους αλλους παροχους δεν ξερω τι ισχυει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anaximandros Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Από σήμερα το απόγευμα έχω πρόβλημα με την σύνδεσή μου (CYTA). Αναβοσβήνει συνεχώς (με πράσινο φως) το λαμπάκι του Broadband και είναι αναμμένα σταθερά (με πράσινο φως) το Power και το Wireless. (Thomson) Δεν υπάρχει πάνω τηλέφωνο κουμπωμένο. Για λίγη ώρα επανήλθε η σύνδεση, με το internet να σέρνεται και μετά από κάποια ώρα πάλι έπεσε. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Σε τηλέφωνο που πήρα, μου είπαν ότι θα με καλέσει τεχνικός σε 3 ημέρες για να έρθει να δει τι γίνεται. Παίζει να φταίει κάποιο καλώδιο ή η γραμμή; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 12 hours ago, anaximandros said: Από σήμερα το απόγευμα έχω πρόβλημα με την σύνδεσή μου (CYTA). Αναβοσβήνει συνεχώς (με πράσινο φως) το λαμπάκι του Broadband και είναι αναμμένα σταθερά (με πράσινο φως) το Power και το Wireless. (Thomson) Δεν υπάρχει πάνω τηλέφωνο κουμπωμένο. Για λίγη ώρα επανήλθε η σύνδεση, με το internet να σέρνεται και μετά από κάποια ώρα πάλι έπεσε. Ξέρει κανείς τι μπορεί να φταίει; Σε τηλέφωνο που πήρα, μου είπαν ότι θα με καλέσει τεχνικός σε 3 ημέρες για να έρθει να δει τι γίνεται. Παίζει να φταίει κάποιο καλώδιο ή η γραμμή; αν εχεις αλλο εξοπλισμο δοκιμασε αν και δυσκολο να φταιει αυτος. β.δοκιμασε με αλλο τηλεφωνικο καλωδιο. γ.αν πιανουν τα χερια σου δοκιμασε κατανεμητη ή στην κεντρικη πριζα. δ.ερχεται τεχνικος και βλεπει τι φταιει.μπορει κατι απεξω μπορει κατι σε σενα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anaximandros Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 12 λεπτά πριν, poulinos είπε αν εχεις αλλο εξοπλισμο δοκιμασε αν και δυσκολο να φταιει αυτος. β.δοκιμασε με αλλο τηλεφωνικο καλωδιο. γ.αν πιανουν τα χερια σου δοκιμασε κατανεμητη ή στην κεντρικη πριζα. δ.ερχεται τεχνικος και βλεπει τι φταιει.μπορει κατι απεξω μπορει κατι σε σενα. Σε εξοπλισμό δεν έχω κάτι άλλο για δοκιμές. Η καλωδίωση είναι εξωτερική και όχι εσωτερική μέσα σε τοίχους. Ο τεχνικός που ήρθε, μου είπε ότι η καλωδίωση είναι ΟΚ σε εμένα και ότι στα 80 μέτρα υπάρχει βραχυκύκλωμα στη γραμμή. Μου είπε θα δηλώσει βλάβη στον ΟΤΕ για να το κοιτάξουν οι εκεί τεχνικοί. Χθες που μου έριξαν από τα κεντρικά την ταχύτητα για να προσπαθήσουν να συγχρονίσουν την γραμμή, έπιασε, αν και ήταν πάρα πολύ αργό σε ταχύτητες και μετά ξαναέπεσε. Αν το πρόβλημα ήταν το βραχυκύκλωμα κανονικά δεν θα έπρεπε να μην συνδεθεί καθόλου; Τώρα δεν έχω καθόλου σύνδεση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 4 minutes ago, anaximandros said: Σε εξοπλισμό δεν έχω κάτι άλλο για δοκιμές. Η καλωδίωση είναι εξωτερική και όχι εσωτερική μέσα σε τοίχους. Ο τεχνικός που ήρθε, μου είπε ότι η καλωδίωση είναι ΟΚ σε εμένα και ότι στα 80 μέτρα υπάρχει βραχυκύκλωμα στη γραμμή. Μου είπε θα δηλώσει βλάβη στον ΟΤΕ για να το κοιτάξουν οι εκεί τεχνικοί. Χθες που μου έριξαν από τα κεντρικά την ταχύτητα για να προσπαθήσουν να συγχρονίσουν την γραμμή, έπιασε, αν και ήταν πάρα πολύ αργό σε ταχύτητες και μετά ξαναέπεσε. Αν το πρόβλημα ήταν το βραχυκύκλωμα κανονικά δεν θα έπρεπε να μην συνδεθεί καθόλου; Τώρα δεν έχω καθόλου σύνδεση. το adsl μπορει να παιξει ακομα και με βραχυκυκλωμενη γραμμη ακομα και με τον εναν πολο.επισης εξαρτατε παντα τι βραχυκυκλωμα υπαρχει.ειναι το tip με το Ring. ειναι το tip με το ground.ειναι το tip με το tip απο αλλο καλωδιο?ολα σου δημιουργουν προβλημα μεν αλλα σε διαφορετικο βαθμο δε.απο τον παροχο σου ανεβασαν το Margin με σκοπο μηπως παιξεις εστω και λιγακι ωστε να εχεις ιντερνετ χωρις να σημαινει οτι δουλευει παντα ή οτι αμα δουλεψει 10 λεπτα οτι θα παιζει συνεχεια.οποτε υπομονη .ο οτε λεει θεωρητικα 48 ωρες.πρακτικα.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotodv7 Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Είμαι πελάτης cyta. Λόγω της συγχώνευσης με τη Vodafone ήρθαν τεχνικοί και μου άλλαξαν το router. Το ίδιο απόγευμα έπεσε η σύνδεση του ίντερνετ και του τηλεφώνου. Τηλέφωνο στη cyta, την επόμενη μέρα (Τρίτη) στέλνουν τεχνικό στο σπίτι, μου λέει η βλάβη είναι καλωδιακή και ότι θα ενημερώσουν τον ΟΤΕ. Κάθε μέρα επικοινωνία με cyta, μου έλεγαν αύριο θα έρθει ο ΟΤΕ. Πλέον, μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο. Μίλησαν πριν από λίγο και μου είπαν αύριο θα μιλήσουν ξανά με ΟΤΕ. Επειδή είμαι άσχετος από αυτά, τι γίνεται ρε παιδιά; Με δουλεύουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnmegarythmos Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 15 Απριλίου 2019 εδω και μερικες μερικες μερες ενω συνεχει παρακολουθω τον συνχρονισμο του ρουτερ στο 192.168.1.1 και μια θα εχει 10.061, και μια 8360, σε adsl 2 plus και 2 φορες μου εχει τυχει να γυρισει σε Transmission mode ADSL_G.dmt.bis , γιατι γινεται αυτο; και τωρα που μπηκα εχει συνχρονισει σε 6377 kbps DSL/Internet status Up/Up Transmission mode ADSL_G.dmt.bis Downstream 6377 kbps Upstream 992 kbps SNR(Down/Up) 14.4/10.6 dB Attenuation(Down/Up) 32/17.1 dB CRC Errors(Down/Up) 1433/95 FEC Errors(Down/Up) 618/107311 τι γινεται; το ειχα δηλωσει βλαβη εφαγε πανω απο 5 ημερες που το εψαχναν, μια μου ειχανε ανεβασει το κλειδωμα στο ρουτερ στο προφιλ 13,22 και μου συνχρονιζε στα 13400 και αλλες φορες ειχε παει στο 1244 , σε καθε περιπτωση εγω συνχρονιζα στα 10031 συνηθως. αλλα παντα σε adsl 2 plus transmission mode , τωρα γιατι αλλαζει σε adsl g.dmt.bis ? . το τρελο ειναι οταν κανουνε επανεκινηση απο το 13888 εκεινοι δεν κανουνε στο ρουτερ και δεν μηδενιζονται τα crc και fec errors απλα αλλαζει μονο ο συνχρονισμος. και επισης δεν παρατηρω στο ρουτερ να εχει κανει μονο του αποσυνδεση για να μηδενισει το crc errors και το fec errors. Τι παιζει εδω; . το μοντεμ μου ειναι το speedport entry 2i , και επισης εχω ups στο ρουτερ λετε να φταιει αυτο; αλλα επειδη την πατησα με προβλημα τασης δεν συνχρονιζε το ρουτερ και εκανε επανεκκινησεις συνεχεια λογω οτι δεν ειχα ρευμα παλια και το ειδα , τωρα δεν εχω θεμα με αποσυνχρονιμους. τι να κανω; να μπω στο ρουτερ μεσα και να αποτικαρωτο adsl g.dmt.bis ? , γινεται; ή αμα το κανω θα εχω προβληματα; . λεω να το ξανα δηλωσω βλαβη. αλλα παλια τα ιδια με βλεπω μετα . κατι αλλο λετε να φταιει το καλωδιο του οτε εξωτερικα ; ή καμια σχεση; αμα εφταιγε αυτο δεν θα ειχα καθολου ιντερνετ και τηλεφωνο ετσι δεν ειναι; . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anaximandros Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 1 ώρα πριν, fotodv7 είπε Είμαι πελάτης cyta. Λόγω της συγχώνευσης με τη Vodafone ήρθαν τεχνικοί και μου άλλαξαν το router. Το ίδιο απόγευμα έπεσε η σύνδεση του ίντερνετ και του τηλεφώνου. Τηλέφωνο στη cyta, την επόμενη μέρα (Τρίτη) στέλνουν τεχνικό στο σπίτι, μου λέει η βλάβη είναι καλωδιακή και ότι θα ενημερώσουν τον ΟΤΕ. Κάθε μέρα επικοινωνία με cyta, μου έλεγαν αύριο θα έρθει ο ΟΤΕ. Πλέον, μια εβδομάδα χωρίς ίντερνετ και τηλέφωνο. Μίλησαν πριν από λίγο και μου είπαν αύριο θα μιλήσουν ξανά με ΟΤΕ. Επειδή είμαι άσχετος από αυτά, τι γίνεται ρε παιδιά; Με δουλεύουν; Welcome to the club! Και εγώ στην αναμονή είμαι για το τι θα πει ο ΟΤΕ, αφού γίνει έλεγχος. Δεν μου άλλαξαν ρούτερ. Πρέπει να έχει αλλάξει και η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού. Ο δικός μου στην CYTA έβγαινε κάθε 1η του μήνα και τώρα με την Vodafone βγαίνει στις 15. Ελπίζω μόνο μην τύχει και χρεωθώ τίποτα "εργασίες" της γραμμής σε κανένα λογαριασμό και αρχίσω και τους σιχτιρίζω... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fotodv7 Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 Share Δημοσ. 16 Απριλίου 2019 46 λεπτά πριν, anaximandros είπε Welcome to the club! Και εγώ στην αναμονή είμαι για το τι θα πει ο ΟΤΕ, αφού γίνει έλεγχος. Δεν μου άλλαξαν ρούτερ. Πρέπει να έχει αλλάξει και η ημερομηνία έκδοσης λογαριασμού. Ο δικός μου στην CYTA έβγαινε κάθε 1η του μήνα και τώρα με την Vodafone βγαίνει στις 15. Ελπίζω μόνο μην τύχει και χρεωθώ τίποτα "εργασίες" της γραμμής σε κανένα λογαριασμό και αρχίσω και τους σιχτιρίζω... Εγώ τους είπα να μη τολμήσουν να μου στείλουν ολόκληρο λογαριασμό τον επόμενο μήνα και μου είπαν ότι θα αφαιρεθούν οι μέρες που δεν έχω υπηρεσίες. Από πότε είσαι χωρίς υπηρεσίες εσύ; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα