Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
11 ώρες πριν, christarass είπε

Καλησπερα να ρωτησω ποσες μερες βλαβη γραμμης fiber δικαιολογει διακοπη συμβολαιου χωρις φυσικα να πληρωσω κατι? ευχαριστω. 

Fiber και ...βλαβη; Γινονται αυτα; Οκ, ολα χαλανε, αλλα θελω να πω, λες fiber και υποτιθεται ειναι η αξιοπιστια.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα 10/02/2023 σε μεγάλο μέρος της Θεσσαλονίκης δεν έχουν καμία υπηρεσία NOVA .

Φαίνεται να είναι μεγάλη βλάβη καθώς σε κάποιες περιοχές δεν λειτουργεί τίποτα ενώ αλλού έχουν ίντερνετ δεν έχουν τηλέφωνο..

Αν καλέσεις στα τηλέφωνα που έχουν βλάβη,  βγαίνει μήνυμα πως ¨Ο αριθμός αυτός δεν υπάρχει !¨

Γνωρίζει κάποιος τι έγινε ;

 

Επεξ/σία από sakispc
Διορθώσεις ορθογραφίας
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, sakispc είπε

Σήμερα 10/02/2023 σε μεγάλο μέρος της Θεσσαλονίκης δεν έχουν καμία υπηρεσία NOVA .

Φαίνεται να είναι μεγάλη βλάβη καθώς σε κάποιες περιοχές δεν λειτουργεί τίποτα ενώ αλλού έχουν ίντερνετ δεν έχουν τηλέφωνο..

Αν καλέσεις στα τηλέφωνα που έχουν βλάβη,  βγαίνει μήνυμα πως ¨Ο αριθμός αυτός δεν υπάρχει !¨

Γνωρίζει κάποιος τι έγινε ;

 

Παντως δεν υπαρχει πρόβλημα στην Αθηνα

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Είμαι χωρίς ίντερνετ όλη μέρα , λογικά χρειάζεται επανεκκίνηση η γραμμή μου , το τσατ στην vodafone μου βγάζει σφάλμα , μπορεί να τα επιβεβαιώσει κάποιος ότι δεν λειτουργεί το τσατ?

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Χαιρετώ.

Έκανα τηλεφωνικά αναβάθμιση από 50αρα σε 100αρα την προηγούμενη Παρασκευή.  Μπορώ να κάνω υπαναχώρηση (σε 14 ημέρες) και να επιστρέψω στην 50αρα?  

Δημοσ.
19 ώρες πριν, BlueBlood7 είπε

Χαιρετώ.

Έκανα τηλεφωνικά αναβάθμιση από 50αρα σε 100αρα την προηγούμενη Παρασκευή.  Μπορώ να κάνω υπαναχώρηση (σε 14 ημέρες) και να επιστρέψω στην 50αρα?  

 Δεν εμεινες ευχαριστημενος; Να φανταστω αποσυνδεσεις;

Δημοσ.
Στις 26/5/2023 στις 10:13 ΜΜ, mindreader είπε

 Δεν εμεινες ευχαριστημενος; Να φανταστω αποσυνδεσεις;

Θέλω να μετακομίσω και δεν γνωρίζω εκεί που θα μείνω αν υποστηρίζει 50αρα ή αν γενικά υποστηρίζει την περιοχή η vodafone.

Επίσης βλέπω να μην έχω δίκτυο παρόλο που το ρουτερ δείχνει να λειτουργούν όλα σωστά. Μόνο με κλείσιμο και άνοιγμα του ρουτερ επανέρχεται στα κανονικά. 

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Στην περιοχή που μένω χθες είχε κακοκαιρία.  Κάπου κοντά έπεσε ένας κεραυνός και από τότε η ταχύτητα μου έχει πέσει στο 1/4.  Από 40 που κλειδωνε το speedport  στα 11 (50 το fritzbox στα 20). Δήλωσα βλάβη,  ήρθαν σήμερα οι τεχνικοί του ΟΤΕ και μου είπαν ότι η ταχύτητα που βλέπουν είναι φυσιολογική.  Είπα ότι τόσο καιρό κλειδωνε στα 50, το αμφισβήτησαν αρχικά,  μετά έκαναν μετρήσεις και είπαν ότι φταίει το εξωτερικό καλώδιο και θα το αλλάξει ο εργολάβος.  Να σημείωσω ότι παίρνω από το αστικό κέντρο της πόλης.  Το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισε με εμένα και φίλος μου στην ίδια πόλη, στα 700 μ από εμένα, ο οποίος παίρνει από καμπίνα. Υποτίθεται έχει 100αρα , κλειδωνε στα 80, μετά το γεγονός που ανέφερα με την κακοκαιρία στα 40. Σήμερα το άλλαξαν καλώδιο εξωτερικό και κλειδώνει στα 20. Τα ίδια έλεγαν και σε αυτόν,  αποκλείεται να είχες 80 κτλ. Τουλάχιστον εγώ κράτησα και αποδείξεις.. 

VDSL50.png

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλα τα αδέρφια του ινσόμνια. Καθότι πλησιάζει σε δύο εβδομάδες η λήξη του συμβολαίου με την cosmote, ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την τραγικότητα της κατάστασης. Ενώ η καμπίνα από το σπίτι μου απέχει 450 μέτρα περίπου και είναι εφικτό να βάλω vdsl, ο εργολάβος, που είχε αναλάβει την τοποθέτηση κολονών εναέριου δικτύου, αντί να συνεχίσει από το προηγούμενο σπίτι στα 50 μέτρα περίπου με τοποθέτηση δύο κολονών, τοποθέτησε από την άλλη μεριά του σπιτιού, τέσσερις κολόνες, με αποτέλεσμα αντί να παίρνω από τα 450 μέτρα, να τερματίζει το δίκτυο της περιοχής σε εμένα, καθώς παίρνω από τα 1300 μέτρα, αφού πρώτα κάνει τον κύκλο όλης της γειτονιάς, που εξυπηρετεί η συγκεκριμένη καμπίνα!

Φώναξα πριν ένα μήνα τον υπεύθυνο δικτύου της cosmote της πόλης μου, να έρθει με τα σχέδια του δικτύου της περιοχής και ο άνθρωπος δεν μπορούσε να πιστέψει τη βλακεία έδερνε τον εργολάβο. Ελέγχει και τη γραμμή μου μου λέει πεντακάθαρη είναι. Να φανταστείτε μέχρι να πετύχω τον υπεύθυνο δικτύου να έρθει, οι άσχετοι που ερχόντουσαν δήλωναν για χρόνια βλάβη δική μου, για την ανεφικτότητα vdsl, γιατί έλεγαν ότι παίρνω από μια άλλη καμπίνα στα 700 μέτρα, ενώ δεν έπαιρνα, χωρίς να ελέγξουν, για να το επιβεβαιώσουν, τα σχέδια του δικτύου της περιοχής. Αποτέλεσμα να αλλάξω όλα τα εξωτερικά και εσωτερικά καλώδια, αν και δεν είχαν πρόβλημα, με ολοκαίνουργια, καθώς είχαν δηλωμένη βλάβη στο σπίτι. Ενδεικτικά αναφέρω σε 24άρα σύνδεση πάντοτε έπιανα και πιάνω 20-22 down και 2.5 up σταθερά χωρίς διακοπές.

Του λέω επειδή σε εμάς η οπτική ίνα θα καθυστερήσει πολύ ακόμα να έρθει, (μόνο στο κέντρο της πόλης, έχει τοποθετηθεί και τριγύρω) θα βάλετε δύο κολόνες, από την άλλη μεριά, όπως έπρεπε εξαρχής για να μπορώ να βάλω vdsl; Μου λέει φυσικά αρκεί να πληρώσεις τα έξοδα για τις κολόνες (άνω των 1000 ευρώ). Του λέω αφού οι άλλες τέσσερις μόνο το σπίτι μας εξυπηρετούν, (δεν υπάρχει άλλο σπίτι από την μεριά που τοποθετήθηκαν οι κολόνες) ας πάρουν από εκεί. Μου λέει έτσι θα κάνει διπλή δουλειά ο εργολάβος, δεν γίνεται. Αυτά παιδιά, έχω πάθει πλάκα. Ενώ θα μπορούσα να παίρνω στα 450 μέτρα, παίρνω στα 1300 και δεν μπορώ λόγω μεγάλης απόστασης να βάλω vdsl, με αποτέλεσμα να μένω αναγκαστικά στο 24άρι...

Επεξ/σία από tombyraider13
  • Sad 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Η ταχύτητα που έχω στο router μου (cosmote) είναι χαμηλότερη από αυτήν που αναγράφει το συμβόλαιο ως ελάχιστη ταχύτητα; Μπορώ να πιέσω κάπως ώστε ή να χω δωρεάν αναβάθμιση σε fiber ή να κόψω τη σύνδεση χωρίς πρόστιμο; 

Δημοσ.
59 λεπτά πριν, exypnakias είπε

Η ταχύτητα που έχω στο router μου (cosmote) είναι χαμηλότερη από αυτήν που αναγράφει το συμβόλαιο ως ελάχιστη ταχύτητα; Μπορώ να πιέσω κάπως ώστε ή να χω δωρεάν αναβάθμιση σε fiber ή να κόψω τη σύνδεση χωρίς πρόστιμο; 

Ποσο χαμηλότερη ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους.

Θέλω να μοιραστώ τον πόνο μου και να ακούσω τις γνώμες σας περί του θέματος.

Το 2019 κάνω upgrade η γραμμή μου από 24Mbp/s που ήταν σε 100Mbp/s. Για προφανείς λόγους δεν χρησιμοποίησα ποτέ το default router της NOVA (ένα ZTE ήταν αν θυμάμαι καλά). Το router που χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα είναι το ASUS DSL-AX82U το οποίο έγινε όμορφα & ωραία setup. Να σημειώσω εδώ ότι για λόγους connectivity το VLAN ID άλλαξε σε 835 (Ο.Τ.Ε ) για να μπορέσει να κάνει sync το router. Για επίσης προφανείς λόγους έχει γίνει setup σε DNS servers της Cloudflare & Google (1.1.1.1 & 8.8.8.8 ).

Επίσης άλλαξα τότε όλη την καλωδίωση του σπιτιού που ήταν RAZIM με UTP type 5 εξωτερικού χώρου & ενισχυμένο το οποίο κουμπώθηκε στο κουτί του ΟΤΕ που βρίσκεται έξω από το σπίτι , πέρασε μέσα από τα κανάλια των τοίχων σε όλες τις υπάρχουσες πρίζες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΕΙ και έφτασε στο δωμάτιο του γραφείου μου όπου και κόπηκε για να γίνει η σύνδεση στην πρίζα (type RJ12).

Για τα επόμενα 2 και κάτι ψιλά χρόνια όλα κυλούσαν μια χαρά με downstream sync της γραμμής μεταξύ 85Mbp/s - 95Mbp/s χωρίς αποσυνδέσεις κλπ. Κοινώς η γραμμή πήγαινε τρένο.

Πριν κάνα 6μηνο λοιπόν παρατήρησα μια πτώση στην ταχύτητα της γραμμής δλδ πλέον το downstream sync έπεσε στα 69Mbp/s.

Μετά από επικοινωνία λοιπόν με το support της NOVA και 2 ημέρες αναμονής έρχεται τεχνικός (τέλη Αυγούστου 2023) στο σπίτι. Του εξηγώ τι και πως μετράει directly το κουτί του ΟΤΕ, η γραμμή στα τάρταρα. Με δική μου παρότρυνση για να είμαι διπλά καλυμμένος ανεβαίνει το παλικάρι πάνω μετράμε πρίζα , βλέπουμε τα statistics από το log του Router.

Μου λέει δεν έχεις θέμα εντός σπιτιού. Το θέμα είναι του ΟΤΕ. Θα δηλωθεί βλάβη και 3-4 εργάσιμες θα γίνει αποκατάσταση.

Σήμερα λοιπόν 03/11/2023 και έχοντας δει όλο αυτό το διάστημα (είμαι υπομονετικός άνθρωπος και δίνω χρόνο ) ότι δεν υπάρχει βελτίωση  επικοινωνώ πάλι με το support. Συνοπτικά μου λένε ότι έγινε προσπάθεια επικοινωνίας αλλά δεν με βρήκαν (κάτι που δεν ισχύει μιας μεχρι και το σταθερό έιναι σε μόνιμη εκτροπή στο κινητό μου) με ενημέρωσαν ότι η βλάβη που υπάρχει είναι αδύνατον να διορθωθεί και ότι θα πρέπει πρακτικά να ζήσω με τα 69Mbp/s ή να κάνω downgrade την γραμμή ή να γίνει έκπτωση στον λογαριασμό.  Μιας και είμαι του κλάδου (Developer) ζήτησα να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος από το Τεχνικό Τμήμα (μιας και μίλουσα με 1st lvl support) έτσι ώστε να με ενημερώσουν επ’ ακριβώς ποια είναι η βλάβη και γιατί ΔΕΝ μπορεί να διορθωθεί.

Θέλω τις γνώμες σας παρακαλώ.

*Επισυνάπτω printscreen από το Router
*To ΔΕΝ μπορεί μια βλάβη εν έτη 2023 να διορθωθεί, μου φαίνεται αδιανόητο. Εκτός αν μιλάμε για Alien Technology που χάσαμε το Manual.

screenshot.png

Επεξ/σία από Maegllin
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.
Στις 3/11/2023 στις 2:51 ΜΜ, Maegllin είπε

Καλησπέρα σε όλους.

Θέλω να μοιραστώ τον πόνο μου και να ακούσω τις γνώμες σας περί του θέματος.

Το 2019 κάνω upgrade η γραμμή μου από 24Mbp/s που ήταν σε 100Mbp/s. Για προφανείς λόγους δεν χρησιμοποίησα ποτέ το default router της NOVA (ένα ZTE ήταν αν θυμάμαι καλά). Το router που χρησιμοποιώ μέχρι και σήμερα είναι το ASUS DSL-AX82U το οποίο έγινε όμορφα & ωραία setup. Να σημειώσω εδώ ότι για λόγους connectivity το VLAN ID άλλαξε σε 835 (Ο.Τ.Ε ) για να μπορέσει να κάνει sync το router. Για επίσης προφανείς λόγους έχει γίνει setup σε DNS servers της Cloudflare & Google (1.1.1.1 & 8.8.8.8 ).

Επίσης άλλαξα τότε όλη την καλωδίωση του σπιτιού που ήταν RAZIM με UTP type 5 εξωτερικού χώρου & ενισχυμένο το οποίο κουμπώθηκε στο κουτί του ΟΤΕ που βρίσκεται έξω από το σπίτι , πέρασε μέσα από τα κανάλια των τοίχων σε όλες τις υπάρχουσες πρίζες ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΠΕΙ και έφτασε στο δωμάτιο του γραφείου μου όπου και κόπηκε για να γίνει η σύνδεση στην πρίζα (type RJ12).

Για τα επόμενα 2 και κάτι ψιλά χρόνια όλα κυλούσαν μια χαρά με downstream sync της γραμμής μεταξύ 85Mbp/s - 95Mbp/s χωρίς αποσυνδέσεις κλπ. Κοινώς η γραμμή πήγαινε τρένο.

Πριν κάνα 6μηνο λοιπόν παρατήρησα μια πτώση στην ταχύτητα της γραμμής δλδ πλέον το downstream sync έπεσε στα 69Mbp/s.

Μετά από επικοινωνία λοιπόν με το support της NOVA και 2 ημέρες αναμονής έρχεται τεχνικός (τέλη Αυγούστου 2023) στο σπίτι. Του εξηγώ τι και πως μετράει directly το κουτί του ΟΤΕ, η γραμμή στα τάρταρα. Με δική μου παρότρυνση για να είμαι διπλά καλυμμένος ανεβαίνει το παλικάρι πάνω μετράμε πρίζα , βλέπουμε τα statistics από το log του Router.

Μου λέει δεν έχεις θέμα εντός σπιτιού. Το θέμα είναι του ΟΤΕ. Θα δηλωθεί βλάβη και 3-4 εργάσιμες θα γίνει αποκατάσταση.

Σήμερα λοιπόν 03/11/2023 και έχοντας δει όλο αυτό το διάστημα (είμαι υπομονετικός άνθρωπος και δίνω χρόνο ) ότι δεν υπάρχει βελτίωση  επικοινωνώ πάλι με το support. Συνοπτικά μου λένε ότι έγινε προσπάθεια επικοινωνίας αλλά δεν με βρήκαν (κάτι που δεν ισχύει μιας μεχρι και το σταθερό έιναι σε μόνιμη εκτροπή στο κινητό μου) με ενημέρωσαν ότι η βλάβη που υπάρχει είναι αδύνατον να διορθωθεί και ότι θα πρέπει πρακτικά να ζήσω με τα 69Mbp/s ή να κάνω downgrade την γραμμή ή να γίνει έκπτωση στον λογαριασμό.  Μιας και είμαι του κλάδου (Developer) ζήτησα να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος από το Τεχνικό Τμήμα (μιας και μίλουσα με 1st lvl support) έτσι ώστε να με ενημερώσουν επ’ ακριβώς ποια είναι η βλάβη και γιατί ΔΕΝ μπορεί να διορθωθεί.

Θέλω τις γνώμες σας παρακαλώ.

*Επισυνάπτω printscreen από το Router
*To ΔΕΝ μπορεί μια βλάβη εν έτη 2023 να διορθωθεί, μου φαίνεται αδιανόητο. Εκτός αν μιλάμε για Alien Technology που χάσαμε το Manual.

screenshot.png

Δεν θέλω να σε ξενερώσω δεν ξέρω αν βρήκες λύση στο πρόβλημα σου. Εγώ από Cosmote με 100αρα απόσταση 9 μέτρα από το καφάο και στα 3 χρόνια 0 αποσύνδεση και 0 πτώση ταχύτητας. Έπιανα με χαλκό μέχρι 200. Έφυγα σε Nova ελέω οτι ήταν πιο οικονομική, πήγα λοιπόν και κατάλαβα πως έκανα λαλακία την 10 ημέρα που πήγα στη Nova. Αρκετές αποσυνδέσεις και να λέμε καλημερές με τον Εεττ για να βγάλουμε άκρη.

Δεν υπάρχει στην πραγματικότητα Support της Nova. Σε κάνουν μπαλάκι από εδώ και από εκεί μέχρι να σπάσουν τα νεύρα σου και να σταματήσεις να προσπαθείς να βγάλεις άκρη. Το πιο τραγικό στο Eon που λείπει το Π για να ολοκληρωθεί σαν όνομα με την τραγική ανάλυση. Έκοψαν 2 μεγάλα κανάλια χωρίς να μας ενημερώσουν και μας έβαζαν εμάς του καταναλωτές να παίρνουμε θέση εναντίον του Μαρινάκη, λες και ξέρουμε τον Μαρινάκη προσωπικά και μας απασχολεί τα θέματα που έχει η Nova με τον Βαγγέλη. ΤΡΑΓΙΚΟΤΑΤΟΙ μέχρι και το τέλος. Μετά από 2 έτη σχεδόν και με πρόστιμο 8 ευρώ από πέναλτυ βρήκα οτι η μοναδική λύση είναι η φορητότητα στον Οτε και δεν θα πάρω και xanax και ας πληρώνω παραπάνω. Το πιο κουφό είναι οτι με ρωτούσαν γιατί θέλω να φύγω και όταν τους απαντούσα δικαίωμα μου είναι να θέλω να αποχωρήσω με ρωτούσαν ακόμα πιο επιτακτικά γιατί δε μένω σε αυτούς. Σα να έρχεται πελάτης, στο ιατρείο μου, να μην μένει ικανοποιημένος από τις παροχές μου, να μου λέει πήγα αλλού και να του ζητάω εξηγήσεις γιατί θα πάει αλλού. Λες και δεν έχει ο καταναλωτής επιλογές, λες και δεν μπορεί να επιλέξει να κινηθεί όπου θέλει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...