Προς το περιεχόμενο

zimia se fujitsu


XXXXX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Να κανεις υπομονη μεχρι να στο φτιαξουν, γιατι οφειλουν να στο φτιαξουν! Που ξερεις μπορει να βρεθει το ανταλακτικο γρηγορα, κυριως με αυτο που ειπες στην τηλεφωνητρια, μπορει και να της αρεσε ;)

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

File antimetwpisa problima twra teleytaia me ena laptop Toshiba 2minwn. To piga sto service sto Hrakleio kai epeidi einai se allages ayto to kairo eprepe na paei Athina kai me pliroforisan oti eprepe na plirwsw egw ta eksoda. Me to pou to akousa trelathika....De ftanei lew pou edwsa 2000+ gia to laptop den dinw dekara tsakisti parapanw epeidi einai ellatwmatiko kai to pira kai efyga. Pira til. stin EKPOIZW kai me pliroforisan oti oxi mono den eprepe na plirwsw tipota alla apo ti stigmi pou einai katw apo 6 mines to problima sto laptop dikaioume na isxyristw DOA (Dead on Arrival) kai na zitisw oxi aplws episkevi alla antikatastasi! Opws kai na exei mou eipan oti gia ola ayta prepei na paw kai na apeythinthw sto katastima agoras kai oxi stin antiproswpeia kathws ayto exei to prwto logo kai malista eggrafws. Apeythinthika sto katastima agoras oi opoioi oxi mono mou eipan oti tha to steiloun sti Toshiba tsampa alla malista gelasan kai me tin istoria oti eprepe na plirwsw. Antikatastasi vevaia den egine giati varethika na stelnw sistimenes epistoles sto katastima stin Ekpoizw kai stin Toshiba, alla itan kati to opoio tha ekana kai tha to kinigousa mexri telous an mou elegan kai apo to katastima agoras oti eprepe na plirwsw ta metaforika. Telos kalo , ola kala afou meta apo 2.5 week to pira pisw epidiorthwmeno.

 

Apo tin empeiria mou tha sou elega loipon na to pas sto katastima agoras, na tous valeis kai ligo tis fwnes kai na tous krakseis an xreiazetai na tous peis oti ksereis ti dikaiouse kai an parola ayta se agnoisoun kane ta eggrafws, pantws mi dexteis na plirwseis oute draxmi gia apostoli kai sxetika.

 

P.S. To lapto pws to vlepeis antexei akomi 2-3mines???? Isws na analavei mia etaireia to episimo service Fujitsu-Siemens sto Hrakleio apo Septemvri pros Oktomvri.

Δημοσ.

Τα multirama ειναι απλα μεταπωλητες στα fujitsu

 

6.3. Η MULTIRAMA δεν παρέχει εγγύηση ούτε εγγυάται προστασία για προϊόντα τρίτων (προϊόντα που δεν κατασκευάζονται ή/και συναρμολογούνται από ή για λογαριασμό της MULTIRAMA, και τα οποία η MULTIRAMA απλά μεταπωλεί) . Για τέτοια προϊόντα θα λαμβάνετε εγγύηση απευθείας από τον κατασκευαστή ή τον παρέχοντα την άδεια χρήσης

Δημοσ.

De diafwnw...Profanws kai de mporei na sou eggyithoun ta Multirama gia kati to opoio eftiakse kapoios allos. Alla einai ypoxrewmenoi na to steiloun aytoi sto service

Δημοσ.

Δεν ειναι υποχρεωμενοι! και γω τα ιδια περασα. Αγορα fujitsu απο multirama και προβλημα με το service της alman. Εξυπηρετηση θα κανουν. Αν δεις κανα acer, fujitsu απο το eshop θα δεις οτι γραφουν σε σημειωση οτι σε περιπτωση βλαβης, ο πελατης αναλαμβανει να επικοινωνησει με τις επισημες αντιπροσωπειες.

 

Ο basilis 5 παρεθεσε το εξης:

 

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο τεχνικής υποστήριξης 801 11 42200 υποδέχεται τις κλήσεις των πελατών και αρκετές φορές κατευθύνει τους χρήστες τηλεφωνικώς με τυχόν προβλήματα εγκατάστασης ή λειτουργίας του συστήματος που τυχόν αντιμετωπίζουν. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, ρυθμίζει την παραλαβή των συστημάτων και ενημερώνει τους πελάτες για τον χρόνο παραμονής στην υπηρεσία και την ημερομηνία παραλαβή τους.

Δημοσ.

@XXXXX

Mia etaireia ypologistwn sto Hrakleio tha analamvanei pleon na kanei to service olwn twn Fujitsu-Siemens edw, xwris na xreiazetai ayta na fygoun kan apo Kriti. Apla akomi den exei ypograftei i simfwnia me ti Fujitsu-Siemens kai "fimologeitai" oti tha ginei apo Septemvri.

 

@cxmgp

Egw apla lew oti san katanalwtes exoume kapoia dikaiwmata (ta opoia kaneis mas de kserei). Ena apo ayta (opws epanalamvanw me pliroforisan apo tin Ekpoizw) einai oti to katastima agoras analamvanei na diekpairewsi gia emas opoiodipote provlima me tin antiproswpeia kai efoson einai stin eggyisi xwris diki mas epivarinsi. Egw etsi to elysa to provlima me to laptop mou. Afou de vrika antapokrisi apo tin episimi antiproswpeia, apeythinthika kateytheian sto katastima agoras opou aytoi anelavan gia emena, xwris na xreiastei na stelnw sistimenes epistoles klp. An mou eipan psemata apo tin Ekpoizw sas lew kai egw...Mporeite kalista me ena til. sto tilefwniko tous kentro na mathete....Egw krataw ayto pou katalava tin prwti fora.

Δημοσ.
Ο basilis 5 παρεθεσε το εξης:

 

Το νέο τηλεφωνικό κέντρο τεχνικής υποστήριξης 801 11 42200 υποδέχεται τις κλήσεις των πελατών και αρκετές φορές κατευθύνει τους χρήστες τηλεφωνικώς με τυχόν προβλήματα εγκατάστασης ή λειτουργίας του συστήματος που τυχόν αντιμετωπίζουν. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, ρυθμίζει την παραλαβή των συστημάτων και ενημερώνει τους πελάτες για τον χρόνο παραμονής στην υπηρεσία και την ημερομηνία παραλαβή τους.

 

opa to ksexasa auto..

meta pou peira kai tsakothika me to service pira sto 801 11 42200 gia na do ti ginetai..

to sikoni mia kopelitsa kai tis leo to provlima kai pos tha ginei na to paralavoun me dikatous eksoda.

mou leei""kala pou to akousate auto??""

tis leo""se mia anakinosi sas miso lepto na tin vro""

amesos mou leei"tha mou peite to siriako arithmo tou laptop?""

tis ton dino kai mou leei""auto usxhei mono ama exeis kanei 2 xronia egghysi""

kala tis leo ciao!!

ti mia elege pou to akousa kai amesos meta to thimithike???

milame gia polu doulema!

Δημοσ.

Giati den tis eipes oti stin anakoinwsi de leei tipota gia 2 xronia kai sto kapaki na tis peis ti mera kai tin wra pou se voleve gia na perasei o courier :P Na trelathei teleiws...afou to zitane....

Δημοσ.

ρωτα πως θα επικοινωνησεις με τον

Γιάννη Εσπερίδη, υπεύθυνο τεχνικής υποστήριξης της Fujitsu Siemens Computers

 

και πως θα συμβουλευτεις και δικηγορο για το ποσο ισχυει αυτο που σου αναφερει

Δημοσ.

Nai kai egw to koitaksa apo tin prwti stigmi alla de ti vrika. Gia kapoio logo oi anakoinwseis sto elliniko site einai aparxaiwmenes enw sto *.com den exei kati sxetiko. Dokimase ksana kai ama sou tin ksanapoun zita opws leei o "cxmgp" kapoion ypeythino eite aytos legetai Esperidis eite opwsdipote alliws. Pantws mi mineis se oti sou leei i tilefwnitria... Sto katw katw esy eisai aytos pou exeis plirwsei ;)

Δημοσ.

Τί να σου πω ρε φίλε;;;; Και γω τα ίδια και πολύ χειρότερα έπαθα σε φορητό της FS (1650) και σε καταλαβαίνω απόλυτα...

 

Εξακολουθούν να είναι το λιγότερο τραγικοί , εξοργιστικοί, είρωνες και απαράδεκτοι!

Το χειρότερο από όλα είναι πως μου έδωσαν την εντύπωση ότι πρόκειται για γενική γραμμή της FS Ελλάδας από τα κεντρικά, όχι απλά του service της Αθήνας αλλά από τα ανώτερα στελέχη της ίδιας της αντιπροσωπείας της FS στην Ελλάδα (και για να το επεκτείνω αφού η γερμανική Siemens είναι εταιρεία με παρουσία και επενδύσειες στην Ελλάδα σε πολλούς τομείς άραγε, δεν τα γνωρίζει όλα αυτά, ρωτάω.... ) , οπότε μην ελπίζετε ότι θα αλλάξει κάτι: γιατί όπως λέν ειρωνικά και οι ίδιοι "αυτή την εγγύηση... αγοράζετε από τη FS"!

Και δε θέλω να μιλήσω με συγκεκριμένα ονόματα , όποιος καταλαβαίνει ...

(διάβασε σε κάποιο από τα ποστ μου - δεν έχω γράψει και πολλά - έχω γράψει αναφορικά με τη δική μου περιπέτεια και μάλιστα λίγα έγραψα ! )

Και είχα και υποτίθεται 2 χρόνια εγγύηση εγώ να φανταστείς...

 

Το συμπέρασμα για μένα ήταν ολοφάνερο στα μάτια μου : αφού τέτοιας ποιότητας μηχανήματα κατασκευάζουν και τέτοια εγγύηση μάς παρέχουν ,

όταν ξανααγόρασα φορητό , δεν υπήρχε για μένα αυτή η μάρκα !!!

 

Τώρα για το πρόβλημά σου η γνώμη μου μη χάνεις καθόλου καιρό γιατί όσο περνάει είναι σε βάρος σου! Κάνε όλες όσες άλλες ενέργειες μπορείς να κάνεις έγκαιρα και μην έχεις εμπιστοσύνη!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...