Ailuros Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Understood about the interpolation part..MADD+MADD? If that's the case that explains a lot..Besides that, what about a higher ALU/TEX ratio? Δεν είπα ότι θα έχει dual MADD. Είπα ότι συνδυασμό και να κάνεις κάπου πρέπει να περάσουν και τα SFs/interpolation, που σημαίνει απλά ότι πάντα θα μειώνεται το μέγιστο θεωρητικό Gigaflop. D3D11? What about surface tessellation ? Κάτω από μελλοντικά σχέδια δεν το αναφέρει; Δεν μιλουσα για την αρχιτεκτονικη του Xenos..Και δεν διαφωνω οτι οι παροντες αλγοριθμοι στο G80 kανουν την δουλεια εξισου καλα αν οχι καλυτερα.. Το Xenos όμως είναι από τα πρόσφατα παραδείγματα όπου ισχυρίστηκαν "MSAA for free" και εντελώς συμπτωματικά έχει και eDRAM. Επειδή το eDRAM σε λογικές ποσότητες (για να χωρέσει και πολύ υψηλές αναλύσεις) θα κοστίσει αρκετές δεκάδες παραπάνω εκατομύρια transistors και με κάποιους πιθανούς περιορισμούς δεν το βλέπω να έχει λογική σε desktop GPU. Επίσης τυγχάνει τα ROPs του Xenos να επιτρέπουν single cycle 4xMSAA, πράγμα που έχει γίνει πλέον σε όλες τις D3D10 GPU. Μέχρι και το D3D9.0 όλες οι κάρτες είχαν single cycle 2xMSAA και άρα για 4xMSAA= 2 cycles. Βασικα μιλουσα για αυτο εδω(Slide 6-7).. Min 4x MSAA required on all hardware Shader access to sample positions Knows where samples will appear on screen Shader controls which samples emitted Explicit setting of coverage mask Interpolation can be set to [Sample -default –may go outside poly Centroid -snaps point back into triangle Center –for micropolygons Separate per-MRT blend modes Each of the eight 4-channel surfaces can have a separate blending operation applied Usage: deferred shading Int16 blending Int8, float16 and float32 already in DX10 To "for free" που βλέπεις για την εξομάλυνση σε αυτά τα slides δεν κατάλαβα. Υπάρχει λόγος που ήδη οι D3D10 GPU έχουν ROPs που υποστηρίζουν single cycle 4xMSAA (βρες μου μια που να μην το κάνει) και εξήγησέ μου μετά τι λογική έχει η υποτιθέμενη προυπόθεση που θέτει εδώ το D3D10.1 LOL. Δεν διαφωνω οτι δεν κανει τρομερα την δουλεια του σε tiling αυτη την στιγμη το υπαρχoν hardware απλα λεω οτι ισως η cache να βοηθησει με το blending performance περισσοτερο; Oι υπάρχουσες κάρτες ήδη υποστηρίζουν 8 MRTs (multiple render targets or else defered shading). To D3D10.1 απλά δίνει την δυνατότητα να δώσεις για κάθε MRT ξεχωριστό blending operation. Να σου κάνει τι η cache ακριβώς; Nα σου σημειώσω ότι παρότι η G80 υποστηρίζει 8 MRTs (έναντι 4 στην G7x) παρότι την γιγαντιαία αύξηση της ισχύς στην πρώτη η ταχύτητα του defered shading δεν έκανε ιδιαίτερα άλματα. http://www.imgtec.com/Downloads/DocumentDownloads/SGXDemos/Index.asp?Page=7 Mια καλή εξήγηση πως ακριβώς δουλεύουν συνήθως τα MRTs.
Ailuros Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δεν σε κατάλαβα; Μιλάς για το θέμα της AGP που δεν είχε δυνατότητα full duplex αποστολής/λήψης δεδομένων όπως η PCI-e; Oui monsieur Όπως και να έχει σαν τεχνική το AGP texturing έχει εγκαταλείφθει πολύ πριν βγει το PCI-e. Άλλωστε λόγω έυρους διαύλου η απόδοση έπεφτε όπως σωστά επισημαίνεις και εσύ παραπάνω σχετικά με την πρόσβαση της VGA στην σαφώς πιο αργή RAM που καθυστερείται περαιτέρω λόγω και του διαυλου. Σαφώς και η ιδανικότερη κατάσταση σε κάθε GPU είναι να μένουν πάντα όλα τα δεδομένα εντός της μνήμης της. Τι γίνεται όμως όταν αυτή εξαντλείται και χρειάζεται επιπλέον μνήμη μια κάρτα σε σημερινή πρακτική. ΄Η θεωρείς ότι δεν κάνει κάτι ανάλογο μια 320/GTS σε παιχνίδι όπως το Company of Heroes όπου με μέγιστες ρυθμίσεις και χωρίς εξομάλυνση την κατανάλωση των >500ΜΒ μνήμης την έχει ψωμοτύρι;
Candyman® Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Σαφώς και η ιδανικότερη κατάσταση σε κάθε GPU είναι να μένουν πάντα όλα τα δεδομένα εντός της μνήμης της. Τι γίνεται όμως όταν αυτή εξαντλείται και χρειάζεται επιπλέον μνήμη μια κάρτα σε σημερινή πρακτική. ΄Η θεωρείς ότι δεν κάνει κάτι ανάλογο μια 320/GTS σε παιχνίδι όπως το Company of Heroes όπου με μέγιστες ρυθμίσεις και χωρίς εξομάλυνση την κατανάλωση των >500ΜΒ μνήμης την έχει ψωμοτύρι; Πρώτα να απαντήσω στην ερώτηση σου: ΑΝ η onboard μνήμη "γιομίσει" προφανώς η μόνη λύση είναι η χρήση της ram, δεν διαφωνώ επ' αυτού. Απλά σαν χρησιμότητα έχει περιοριστεί αρκετά. Το company of heroes έχει μία από τις χειρότερες 3d engines (σε απόδοση) που έχω δει στην ζωή μου. Πέρα από αυτό, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για τα 500mb που λες (ακόμα και στις ρυθμίσεις full). Aποψη μου φυσικά, αν έχεις κανένα λινκ που να λέει το μέγεθος των δεδομένων που χρησιμοποεί το C.O.H. ευχαρίστως να το δω. Πάντως και να συμβαίνει αυτό που λες, δεν θα είναι και μεγάλη έκπληξη για μένα, μια και το συγκεκριμένο παιχνίδι κάνει αλόγιστη και υπερβολική χρήση πόρων, ενώ επιπροσθέτως σέρνεται σαν σαλιγκάρι με πλατυποδία. Ή μήπως διαφωνείς επ'αυτού; Μια 3d scene (για game μιλάω, γιατί οι artistic 3d scenes μπορεί να είναι αρκετά μεγάλες) για να καταλάβει τόσο χώρο, πρέπει να έχει εκατοντάδες textures τεράστιας ανάλυσης, κάτι που σαν μέγεθος δεδομένων είναι ασύληπτο, και πραγματικά δεν πιστεύω ότι ένα stage του συγκεκριμένου game έχει π.χ. 400mb textures data (μην ξεχνάμε ότι γίνεται και texture compression με μη απωλεστικους αλγόριθμους με αποτέλεσμα τα textures να καταλαμβάνουν ακόμα λιγότερο χώρο. Ούτως ή άλλως τα wireframe data δεν πιάνουν πολύ χώρο, άλλωστε η real time απεικόνιση 3d γίνεται βάση vertices και όχι βάση polygons, που σαν δεδομένα πιάνουν ακόμα λιγότερο χώρο (3 vertices ανά triangle). Από κει και πέρα, τα διάφορα εφφέ (ή φίλτρα στην.. καθομιλουμένη) θα επιβαρύνουν σαφώς και την μνήμη αλλά και την επεξεργαστική ισχύ της VGA. Απλά πιστεύω ότι το να "γονατίσει" μία γρήγορη κάρτα λόγω τεράστιου μεγέθους δεδομένων προς επεξεργασία είναι σαφέστατα δυνατόν, αλλά να μην φτάνει η onboard μνήμη μου φαίνεται κάπως. Π.χ. στο FEAR αν ανέβαζες το slider των textures πάνω από ένα συγκεκριμένο σημείο αν δεν υπήρχε αρκετή ram στην κάρτα, απλά ζήταγε παραπάνω και δεν σου επέτρεπε να το επιλέξεις, ούτε έτρεχε το παιχνίδι κάνοντας χρήση της RAM για τα textures. Τέλος πάντως, είναι και θέμα της εκάστοτε game engine... Φαντάζομαι με κατάλαβες... Τέλος κάτι που θέλω να προσθέσω.. Το PCI-e σαν full duplex μπορεί να στέλνει και να λαμβάνει δεδομένα ταυτόχρονα οπότε δεν υφίστανται (ή πιο σωστά, δεν είναι αισθητές) οι καθυστερήσεις (latencies).
unre@l Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Kala min to psaxnete kai polu.. giati gia to G80 akougodousan kati uber kotsanes tou stil: den 8a exei unified shaders klp.. alla otan vgike kai eixe.. kapoioi den to sxoliasan kan.. lol opote.. xD /part mercy!
billpeppas Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Kala min to psaxnete kai polu.. giati gia to G80 akougodousan kati uber kotsanes tou stil: den 8a exei unified shaders klp.. alla otan vgike kai eixe.. kapoioi den to sxoliasan kan.. lol opote.. xD /part mercy! Για αυτό λέμε λε Γιώργη να μάθει ο χρήστης να φιλτράρει πού, τι, και ποιόν διαβάζει. Βγήκε ο John Jaqcues πόσταρε σε ένα άρθρο του XbitLabs ένα comment και βγήκαν όλα τα tabloid junkies να πούνε "να τα specs της κάρτας"
littlelouievegos Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Πέρα από αυτό, θα μου επιτρέψεις να αμφιβάλλω για τα 500mb που λες (ακόμα και στις ρυθμίσεις full). Aποψη μου φυσικά, αν έχεις κανένα λινκ που να λέει το μέγεθος των δεδομένων που χρησιμοποεί το C.O.H. ευχαρίστως να το δω. Πάντως και να συμβαίνει αυτό που λες, δεν θα είναι και μεγάλη έκπληξη για μένα, μια και το συγκεκριμένο παιχνίδι κάνει αλόγιστη και υπερβολική χρήση πόρων, ενώ επιπροσθέτως σέρνεται σαν σαλιγκάρι με πλατυποδία. Ή μήπως διαφωνείς επ'αυτού; Οτιδηποτε >= μιας UXGA αναλυσης (μπορει και πιο κατω) με καποιες δοσεις απλου supersampling να μην πω φυσικα για TSAA γιατι θα παμε για βρουβες κανει την 8800GTS 320mb να σερνεται.. Η μνημη της καρτας και οχι φυσικα μονο για αυτο το game το οποιο ειναι memory hog ουτως ή αλλως, ειναι πολυ λιγη.. Δεν το εχω και installarismeno για να στο εδειχνα εγω,αν το εχεις παιξε λιγο με τις ρυθμισεις του παιχνιδιου και οπως παιζεις κανε minimize to game window και με ενα tool δες σε τι επιπεδα εχει φτασει το ποσοστο της video memory..
billpeppas Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 18 Αυγούστου 2007 Οτιδηποτε >= μιας UXGA αναλυσης (μπορει και πιο κατω) με καποιες δοσεις απλου supersampling να μην πω φυσικα για TSAA γιατι θα παμε για βρουβες κανει την 8800GTS 320mb να σερνεται.. Η μνημη της καρτας και οχι φυσικα μονο για αυτο το game το οποιο ειναι memory hog ουτως ή αλλως, ειναι πολυ λιγη..Δεν το εχω και installarismeno για να στο εδειχνα εγω,αν το εχεις παιξε λιγο με τις ρυθμισεις του παιχνιδιου και οπως παιζεις κανε minimize to game window και με ενα tool δες σε τι επιπεδα εχει φτασει το ποσοστο της video memory.. Live, in-game, με το ATi Tool Και τα παιδιά ( Ailuros, littlelouievegos ) έχουν δίκιο
Sadamiraq Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Επειδη διαβασα οτι λενε οτι θα βγει pci-e 2 κοιταξτε κι αυτο http://www.megagames.com/news/html/hardware/pciexpress30detailsannounced.shtml Και καποιοι ακομα εχουμε ΑGP:(
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Super Moderators Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 ta mobos me to X38 (high end chipset ths Intel/to P35 einai to mainstream) pou vgainoun arxes Septembriou(nomizw) 8a exoun PCI-e 2.0...
phovos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Αν δε κανω λαθος 25 Σεπτεμβριου εχει release το X38 θα εχει pci-e 2.0 Και καποια ακομα "καλουδια" οπως αλλαγή ρυθμίσεων του bios απο τα windows κ.α Απ οτι διαβασα με το X38 θα δουμε ακομα περισσοτερες μητρικες με DDR3...Λετε απο το νεο ετος το DDR3 να γινει must?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Super Moderators Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 to X38 opws kai to P35 8a vgainei eite me DDR2 eite me DDR3... hmmm einai akoma akrives pantws...an kai ddr3@2000mhz den einai kai asxhmo
phovos Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 hmmm einai akoma akrives pantws... Γι αυτο λεω απο το νεο ετος 4 μηνες ειναι αρκετο διαστημα(ελπιζω...)για να γκρεμιστουν οι τιμες τους! για 2000mhz δε ξερω αλλά και τα 1600mhz(που ερχονται ευκολα απ οσο ειδα) δε με χαλανε αν σκεφτω οτι οι καλυτερες μνημες που ειχα ποτε ηταν DDR 600αρες
billpeppas Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 19 Αυγούστου 2007 Γι αυτο λεω απο το νεο ετος 4 μηνες ειναι αρκετο διαστημα(ελπιζω...)για να γκρεμιστουν οι τιμες τους! για 2000mhz δε ξερω αλλά και τα 1600mhz(που ερχονται ευκολα απ οσο ειδα) δε με χαλανε αν σκεφτω οτι οι καλυτερες μνημες που ειχα ποτε ηταν DDR 600αρες Οποιοδήποτε κιτάκι με Micron D9GTR πιάνει τα 1800 με 7-6-5-15 πλέον. Τα καλά κιτάκια πιάνουν και 2000 με 7-6-5-18, και μάλιστα σε 1T Command Rate. Αλλά οι τιμές δεν πρόκειται να πέσουν αν δεν υπάρξει κάποιος κατασκευαστής chips που να πλησιάσει έστω τις επιδόσεις των chips της Micron. Τα δεύτερα καλύτερα chipάκια DDR3 τώρα πιάνουν μετά βίας τα 1600 με 9-8-8-21
george_o/c Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 2GHz frequency με 7-6-5-18 ε ? Not bad θα έλεγα ... :grin:
rotten crusader Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 20 Αυγούστου 2007 "οπως αλλαγή ρυθμίσεων του bios απο τα windows",give me link plz... Aλήθεια,λίγο κουλό δν είναι να "πειράζεις" το bios,ενώ έχεις το os εν λειτουργία?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.