Προς το περιεχόμενο

Μηχανοβιοι στο insomnia?


lak10

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Honda DIo 50cc

Gillera Runner VX 125

 

Θα έπερνα κάτι μεγαλύτερο αλλα δεν θέλω να κολήσω περισσότερο. Μια φορα την εβγαλα καθαρη, την δευτερη δεν ξερω....

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

cbf250 και ετοιμάζομαι για hornet600

(το παλιό το νέο δεν έπρεπε καν να λέγεται hornet....αρε honda...)

 

στο cbf λατρεύω την επιτάχυνση του (μονοκύλινδρο γαρ)

εκεί που ξενερώνεις είναι μόλις δεις ότι ok έπιασες τα 140 σφαίρα...αλλα άλλο δεν έχει...

 

όπως αναφέρθηκε και πιο πάνω μηχανόβιος δεν είναι αυτός που θα πάρει την μηχανή για να πηγαίνει πιο γρήγορα στην δουλειά του....ούτε αυτοί που οδηγούν τις "πολυθρόνες" με ρόδες...και δεν φοράνε κράνος και μπουφάν για να μην χαλάσει το μαλλί και τσαλακωθεί το κουστούμι...

 

ούτε οι τύποι με τα θερμαινόμενα χεράκια, θερμαινόμενα ποδαράκια, θερμαινόμενο κωλαράκι...και κουβέρτα (ναι μερικά σκούτερ έχουν και κουβερτούλες αν δεν τις έχετε δει :P) (ναι τις BMW κράζω και ο κύριος με το K1 να μην φωνάζει γιατί το K1 είναι σε άλλο κατηγορια από τις υπόλοιπες :P)

 

όσο για τις σούζες πάντες spin off και τέτοια...

όταν είμαι μονος μου απλά το σκίζω... μπορείς να πεις κινούμενο φέρετρο :P

με το που βάλω δεύτερο άτομο ( εξαιρούνται περιπτώσεις φίλων που γουστάρουν και βάζουν το κρανάκη τους) πάω κύριος :P πιο αργά και από παπί κάποιες φορες :P

Δημοσ.

BMW R50 του '59. Οικογενειακό κειμήλιο, θέλει σεβασμό για να την καβαλήσεις. Αν τη συνηθίσεις όμως, προσφέρει πολύ έντονες συγκινήσεις. Ειδικά αυτός ο ήχος του Boxer, δε συγκρίνεται με τίποτα ;-)

Δημοσ.

YAMAHA YZF-R1 '06

 

Την προηγούμενη δεν θα την άλλαζα (03), αλλά ας όψωνται

οι μακρυχέρηδες συνάνθρωποί μας που να τους κοπεί από τον ώμο...

Δημοσ.
cbf250...

 

CBF250 και εγώ.

 

στο cbf λατρεύω την επιτάχυνση του (μονοκύλινδρο γαρ)

εκεί που ξενερώνεις είναι μόλις δεις ότι ok έπιασες τα 140 σφαίρα...αλλα άλλο δεν έχει...

 

Τι να το κάνεις παραπάνω? Η έλλειψη fering κάνει την οδήγηση σε αυτή τη ταχύτητα μαρτηρική.

Ούτως ή άλλως αυτό είναι ένα μηχανάκι πόλης-προαστίων. Δεν είναι τόσο για ταξίδια ή/και κόντρες, δεν έχει σχεδιαστεί για αυτούς τους σκοπούς.

Αντίθετα είναι η τέλεια λύση για αυτόν που δεν θέλει παπί και δεν έχει και κομπόδεμα για κάτι μεγαλύτερο.

Δημοσ.
Tι να το κάνεις παραπάνω? Η έλλειψη fering κάνει την οδήγηση σε αυτή τη ταχύτητα μαρτηρική.

Ούτως ή άλλως αυτό είναι ένα μηχανάκι πόλης-προαστίων. Δεν είναι τόσο για ταξίδια ή/και κόντρες, δεν έχει σχεδιαστεί για αυτούς τους σκοπούς.

Αντίθετα είναι η τέλεια λύση για αυτόν που δεν θέλει παπί και δεν έχει και κομπόδεμα για κάτι μεγαλύτερο.

 

Σωστά!! Είναι θάνατος ο αέρας όταν είσαι σε ανοιχτό δρόμο και είσαι συνέχεια στη τελική.

 

CBF250 κι εγώ Μπλε

Δημοσ.

ενα typhoon 125.καλο....νευρικο...διχρονο.Κοινως σφαιρα μεσα στο αστυ.Αλλα το τι καπνα βγαζει το λαδι πισω δεν περιγραφεται....Επειδη εχω σπαστει,με αυτο πολυ,με βλεπω να το αλλαζω...

Δημοσ.
ενα typhoon 125.καλο....νευρικο...διχρονο.Κοινως σφαιρα μεσα στο αστυ.Αλλα το τι καπνα βγαζει το λαδι πισω δεν περιγραφεται....Επειδη εχω σπαστει,με αυτο πολυ,με βλεπω να το αλλαζω...

 

Δοκίμασε να το ποτίσεις λαδάκι Motul 600, είχα χρόνια 1 Honda MB 50, αλλαγμένο στα 45cm κύλινδρο (κίτ, όχι φρέζα), με 6άρι σαζμάν αντί 5άρι που φορούσε κανονικά (race replica του '82). Το λάτρευα αυτό το μηχανάκι, με πήγαινε συνέχεια 2 φορές την εβδομάδα Χανιά-Ηράκλειο χωρίς ποτέ να γκρινιάξει! Με το λαδάκι αυτό, με το που καθάρισε ο χώρος καύσεως, σταμάτησε και να καπνίζει!

 

Τώρα σουλατσάρω με 1 CB400 Super Four '96, με Baxter απάνω, βουρτσισμένες ζάντες και καπάκια κινητήρα, τιμόνι από GSX1400 (πιό ψηλό και πλατύ), αναρτήσεις αερίου - λαδιού μπροστά πίσω (πατέντα με κατασκευή θαλάμου στα εργοστασιακά μπροστά), δισκόπλακες "μαργαρίτα", σωληνάκια φρένων υψηλής πιέσεως και εξάτμιση τελικό Top Racing.

 

Δεν είναι εργαλείο επιδόσεων αλλά είναι μια μηχανή που απολαμβάνω να οδηγώ, είτε στην πόλη, είτε εθνική, είτε στα κορφοβούνια της Κρήτης που μ'αρέσουνε! Με καλύπτει σε όλες τις περιπτώσεις και χωρίς να με κουράζει, είτε μόνος είτε με συνεπιβάτη!

Δημοσ.

Με τον συγκεκριμένο κύριο, πέρα από το κοινό μας ποδοσφαιρικό ταλέντο, έχουμε και το ίδιο σκούτερ εδώ και κάποιους μήνες. Τα ίδια λεφτά δεν έχουμε βέβαια.

 

burgman.jpg

 

Μου αρέσει γιατί για αστική και περιαστική χρήση, έχει φανταστική σέλα και για τον οδηγό και για τον συνεπιβάτη (ειδικά για τον δεύτερο). Έχει άπειρο χώρο κάτω από τη σέλα. Ντουλαπάκια, παραντουλαπάκια. Ωραία ποιότητα κύλισης. Πολύ φρέσκο design.

 

Αλλά μου λείπει πολύ η αίσθηση και η δύναμη μιας μεγάλης μηχανής.

Πάντα on off βέβαια, γιατί ως γνωστόν από τα πολύ παλιά χρόνια, όσοι οδηγούν street είναι gay.

Δημοσ.

Townmate 50 cc, "κωλοφταγμένο" στα 70 cc, κατάλοιπο της εφηβικής ηλικίας της συζύγου, που φυσικά δεν πουλήθηκε και δεν θα πουληθεί ποτέ (σαν την ταούνα δεν έχει).

 

Crypton R 105, σε ωραίο κανγκουρέ κόκκινο χρώμα, από τα δικά μου νεανικά χρόνια, που επίσης δεν πουλήθηκε και δεν θα πουληθεί ποτέ.

 

Yamaha Majesty 250, πρακτικό και βολικό, αλλά δεν το τοποθετώ στην κατηγορία "μοτοσικλέτες". Μάλον στην κατηγορία "πολυθρόνες με ρόδες". Πολύ ευχαρίστως θα το πουλούσα σε τιμή ευκαιρίας, αλλά δεν είμαι σε φάση (οικονομική) για το varadero που ονειρεύομαι...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...