Προς το περιεχόμενο

Hellenic American University: Το γνωρίζετε;


punky

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Σίγουρα, αποκλείεται να "υποβαθμιστούν"!

Οσο πληρώνουν η μαμά και ο μπαμπάς, ο "καθηγητης" θα βάζει τους βαθμούς και το παιδάκι θα είναι "αστέρι"...

 

Αν πλερώνει η κομματική οργάνωση όμως όλα είναι ΟΚ.

Δημοσ.

Γιατί το κάνει πολύς κόσμος αυτό;

Μπερδεύετε τις κομματικές οργανώσεις με την ποιότητα σπουδών!

 

Κ εγώ μαζί σου. Ναι, τα κομματόσκυλα είναι αυτά που έχουν καταστρέψει τα ελληνικά πανεπιστήμια, αλλά ο καθηγητής του ελληνικού, δημόσιου πανεπιστημίου δεν συγκρίνεται με τον "καθηγητή" του ιδιωτικού! Πως να το κάνουμε δλδ; Μην προσπαθείς να παρουσιάσεις το άσπρο, μαύρο.

Δημοσ.

Επί της ουσίας επιχείρημα πάντως δεν είναι και το ότι πάνε πολλοί φραγκάτοι στα κολλέγια, ο Μπους έβγαλε το Γέηλ π.χ. και γενικά τα παιδιά μεγάλων οικογενειών στην Αμερική τα δέχονται στα πιο φημισμένα πανεπιστήμια πολλές φορές χωρίς να το αξίζουν με εξαίρεση το ΜΙΤ. Προσωπικά δεν έχω ιδέα τι αξίζει ακαδημαΐκα το Deree, θυμάμαι τον αδερφό ενός φίλου που είναι καθηγητής στο Π.Κ. τώρα και δούλευε παλιά εκεί να σχολιάζει για τον χαρακτήρα αρκετών πλουσιόπαιδων και την αλαζονεία τους, υπήρχαν και πολλοί που δεν την είχαν δει έτσι όμως.Τέσπα και μ'αυτά που έγραψα δεν θα βγάλουμε κανένα συμπέρασμα.Το ιδανικό θα ήταν ν'απελευθερώναμε εντελώς την τριτοβάθμια και ν'αναλάμβανε ο καθένας τις ευθύνες του.

Δημοσ.

Βασικά η αγορά αποφασίζει τελικά ποιο είναι καλό και ποιος απόφοιτος είναι καλός. Όλα τα άλλα είναι για να μη ξεβολεύονται οι βολεμένοι.

Δημοσ.

Είμαι απόφοιτος ΕΜΠ και έχω σκοπό κάποια στιγμή (όχι άμεσα) να κάνω κι εγώ ΜΒΑ στο εξωτερικό και μόνο. Βέβαια εγώ είμαι της άποψης ότι τις σπουδές πρέπει να τις αντιμετωπίζεις ως business. Δε θα έκανα μεταπτυχιακό ΜΒΑ σε ένα αμφιβόλου ποιότητας Κολλέγιο στην Ελλάδα έστω και τσάμπα. Πιστέυω, τουλάχιστον στον κλάδο που δουλεύω έγω (κατασκεύες), αλλά και γενικότερα στην Ελλάδα δεν πολυαξίζει.

 

Αντίθετα θα έκανα το καλύτερο ΜΒΑ που θα μου επέτρεπαν τα οικονομικά μου και στο καλύτερο Διεθνές Ίδρυμα του εξωτερικού που θα με έκανε δεκτό, με τη λογική του είτε να αλλάξω αντικείμενο (και επίπεδο) εργασίας είτε χώρα διαμονής.

 

Για κάποιους 30.000 (πχ) Ευρώ μπορεί να φαίνονται πολλά αλλά πιστέυω ότι για να πάρεις πρέπει να δώσεις και θα προτιμούσα να τα δώσω εγώ και να μπορώ να έχω όλες τις επιλογές μπροστά μου παρά να μου τα δώσει μια εταιρεία και να με δέσει για χρόνια σε ένα κλάδο ή αντικείμενο που μετά το τέλος του ΜΒΑ να μη με ενδιαφέρει καν.

Δημοσ.

KWSN, αυτό που λες είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη αφορά καθαρά τον εαυτό σου και το πόσο ευχαριστημένος είσαι από τις σπουδές, το επίπεδο διδασκαλίας που έλαβες και εν τέλει, πόσο μορφωμένος βγαίνεις από ένα ίδρυμα, τι έχεις αποκομίσει από αυτό και πόσο καλλιεργήθικες εκεί μέσα.

 

Μην κοιτάς μόνο την αγορά, καλή κ αυτή, αλλά πολύ σημαντικότερη, θεωρώ, η πνευματική ανάπτυξη του καθενός μας. Καθαρά κ μόνο για τον εαυτό σου, άσχετα από τι δουλειά θα κάνεις. "Μάθε τέχνη κ ασ' τηνα"...

Δημοσ.

Προφανώς!

 

1ον, οι συμφοιτητές σου είναι περίπου στο ίδιο επίπεδο με εσένα, άλλοι καλύτεροι, άλλοι όχι, είναι από διάφορα οικονομικά στρώματα, από διάφορες περιοχές, "διδάσκεσαι" δλδ διάφορες κουλτούρες (για μένα προσωπικά, αυτό είναι το μεγαλύτερό μου "σχολείο").

 

2ον, έδωσες εσύ κ όλοι οι υπόλοιποι εξετάσεις για να μπεις κ δεν έκανες απλά μία αίτηση κ σε δέχθηκαν.

 

3ον, οι καθηγητές που σε διδάσκουν, στην πλειοψηφία τους (υπάρχουν κ οι παραφωνίες) έχουν τελειώσει κάποιο ανάλογο ίδρυμα ή κ καλύτερο, έχουν μεταπτυχιακά, δημοσιεύσεις σε επιστημονικά περιοδικά. Ακόμα κ σε ΤΕΙ, πλέον για να γίνεις καθηγητής θέλεις ανάλογα προσόντα με αυτά των πανεπιστημιακών.

 

4ον, εάν έχεις την όρεξη κ το κουράγιο, σου προσφέρει πάμπολλα ερεθίσματα ώστε να ψάξεις μόνος σου, να κάνεις έρευνα σε συνεργασία με άλλες σχολές κ μέσα από τεράστιες πανελλαδικές βάσεις δεδομένων κ βιβλιοθηκών.

Δημοσ.

1. Υπαρχουν στατιστικες που δειχνουν οτι τουλαχιστον στις περιζητητες σχολες οι φοιτητες προερχονται απο τα υψηλοτερα κοινωνικα στρωματα.

 

Τα διδακτρα δεν ειναι τοσο απαγορευτικα για μια μεση οικογενεια να ανταπεξελθει, αφου αν το παιδι σπουδαζε σε αλλη πολη περισσοτερα θα τους κοστιζε.

 

2. Δεν τους δεχονται ολους, υπαρχει και εκει συστημα επιλογης.

 

Το συστημα επιλογης των δημ. πανεπιστημιων δεν ειναι και ο,τι πιο πετυχημενο.

 

3. ...

 

4. οι βιβλιοθηκες στα περισσοτερα ιδρυματα εχουν μεγαλες ελλειψεις.

οπως γινεται το μαθημα δεν ενθαρρυνεται ο φοιτητης να ερευνησει απο μονος του, αφου για να περασει το μαθημα αρκει να διαβασει τις ασκησεις και τα προηγουμενα διαγωνισματα.

Δημοσ.

1. Πάρα πολύ θα ήθελα να δω αυτές τις "στατιστικές"...

Τα παιδιά από τα λαϊκά στρώματα, από τα ακριτικά νησιά είναι αυτά που μοχθούν κ αυτά που τελικά τα καταφέρνουν!

 

2. η φορολογική δήλωση φαντάζομαι.

 

3. ;;;

 

4. επαναλαμβάνω, εάν έχεις την όρεξη κ το κουράγιο. Γιατί στέκεσαι στο μάθημα; Πέρα από αυτό τι κάνει ο φοιτητής. Μην τα θέλουμε κ όλα στο στόμα.

 

Δεν λέω πως τα δημόσια είναι τέλεια, χανία τα έχουν καταντήσει, αλλά στους τυφλούς, ως γνωστόν, ο μονόφθαλμος...

Δημοσ.

1.

Αμφιθέατρο του Πολυτεχνείου και της Ιατρικής σε δύο σκηνές περίπου οι ίδιες με διαφορά 35 χρόνων, 1971 - 2006. Ρωτώ: «πόσοι από σας έχετε γονείς μηχανικούς ή γιατρούς;» Το 2006 σήκωσε το χέρι της η πλειοψηφία. «Πόσοι από σας έχουν γονείς με τριτοβάθμια εκπαίδευση;» Το 2006 σχεδόν όλοι, το 1971 η μειοψηφία. «Πόσοι από σας έχουν γονείς εργάτες, αγρότες, μικροεπαγγελματίες ή υπαλλήλους μη απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης;» Το 1971 ήταν ένα μεγάλο ποσοστό, ενώ τώρα σχεδόν ανύπαρκτο. Αυτό το δείγμα σε σχολές υψηλής ζήτησης επιβεβαιώνει ότι το σύστημα έγινε πιο ταξικό κι όχι μόνο ότι αυξήθηκαν οι απόφοιτοι Πανεπιστημίου στην ελληνική κοινωνία. Στην πραγματικότητα οι φτωχοί μισθωτοί πληρώνουν την πιο ακριβή και με καλύτερη επαγγελματική προοπτική εκπαίδευση των σχετικά πιο εύπορων στρωμάτων τα οποία άλλωστε βρίσκονται στον ένα ή τον άλλο βαθμό, σε κλάδους με υψηλά ποσοστά φοροδιαφυγής. Αυτή η μορφή του «δωρεάν» είναι αρκετά ταξική και άνιση.»
http://mimisandroulakis.blogspot.com/2007/01/blog-post_29.html

 

υπαρχουν και πιο επισημες στατιστικες που δημοσιευονται κατα καιρους στον τυπο.

Καθε φοιτητης που εγγραφεται σε καποιο δημ. αν. ιδρυμα συμπληρωνει εναν καταλογο τις εθνικης στατιστικης υπηρεσιας με το επιπεδο σπουδων των γονιων του. Καθως και για την καρτα σιτισης πρεπει να δωσεις εκκαθαριστικο της εφορειας, ειχα διαβασει ποσο ειναι το μεσο εισοδημα στην ασοεε και ειναι πολυ πανω απο τον μεσο ελληνικο ορο...

 

2. Δεν νομιζω οτι σε ειρωνευτικα πριν;

 

3. ...

 

4. Aν εχεις την ορεξη και το κουραγιο δεν εχει να κανει με το αν εισαι σε δημ. ή ιδιωτικο.

Δημοσ.

Αμα μου βάζεις ως πηγή το blog του κου "Μ εις τη ν"... πραγματικά παραιτούμαι!

 

Σε αυτό θα διαφωνήσω κάθετα. Τα παιδια που οι γονείς τους μοχθούν κ θέλουν ένα καλύτερο μέλλον είναι αυτά που διαβάζουν και θέλουν να μορφωθούν. Αυτά που τα έχουν όλα, δεν τους νοιάζει, γιατί ξέρουν ότι θα πάνε στη δουλίτσα του μπαμπά τους κ το μέλλον τους θα είναι μέσα στα λούσα, όπως έχουν συνηθίσει. Κοινή λογική...

 

Αμα μου απαντάς με τελίτσες, δεν μου αφήνεις κ πολλά περιθώρια να μην σε ειρωνευτώ κ εγώ από τη μεριά μου!

Δημοσ.

δικη σου λογικη.

 

και απαντησα με τελιτσες, γιατι πιστευω οτι αν ξαναδιαβαζες αυτο που εγραψες θα καταλαβαινες την σαθροτητα του επιχειρηματος σου.

Οι καθηγητες που επικαλεισε διοριζονται με κομματικα κριτηρια, υπαρχουν πολυ καλυτεροι που εχουν μεινει απ'εξω γιατι δεν ειχαν τα μεσα...

 

πχ. Νανοπουλος

 

επι του θεματος παντως δεν απαντας σε αυτα που παρατηρει ο ανδρουλακης...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...