Tzimmys Δημοσ. 30 Ιουνίου 2008 Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2008 Θα συμφωνήσω με τον Aigea ως προς το εξής: Με το να μπαίνεις στον κόσμο των μοτοσυκλετών κατευθείαν σε πολλά κυβικά παίζεις με το κεφάλι σου. Αυτό δεν σημαίνει πως όλοι όσοι το κάνουν αυτό σκοτώνονται,σίγουρα όμως οι πιθανότητες αυξάνουν. Εσύ iced μπορεί σαν άτομο να είσαι τόσο σκεπτόμενος έτσι ώστε να μην κινδύνευσες ούτε μια φορά. Αυτό όμως δεν ισχύει με την πλειοψηφία των ατόμων που πρωτοκαβαλάνε μοτοσυκλέτα. Ειδικά τώρα οι μηχανές σου δίνουν μια καταπληκτική αίσθηση ασφάλειας στην οδήγηση. Πάντα όμως παραμένεις εκτεθειμένος και τα χιλιόμετρα είναι πολλά, πάρα πολλά. Θα σου πώ το εξής. Όταν ήμουν πιτσιρίκος, από την παρέα με τα παπάκια ,5-6 άτομα, δεν υπήρχε κανείς να μην φάει σούπα. Κανείς όμως. Και αυτές τις τρώγαμε όχι όταν κάναμε τις μ@λακίες, γιατί τότε προσέχαμε. Τις τρώγαμε σε άσχετες στιγμές. Αλλά επειδή τότε τα μηχανάκια ήταν μικρά όπως και οι ταχύτητες, τώρα ευτυχώς είμαστε όλοι αρτιμελείς και τα θυμόμαστε και γελάμε. Αν είχαμε φάει αυτές τις σούπες με μηχανές 200+ κιλά θα ήταν το ίδιο λές? Φίλε γενικά έχεις πολύ δίκιο. Συμφωνώ βασικά σε όλα και θέλω και εγώ να πω ότι και εγώ όπως και όλοι οι φίλοι μου από μικροί, όλοι έχουμε πέσει με μηχανάκι-μηχανή. Αλλά όντως νομίζω πως παίζει πολύ μεγάλη σημασία το μυαλό και η ηλικία. Δηλαδή ας πούμε ο ICED ή ο κάθε ICED που είναι μιας ηλικίας και έχει το μυαλό του στο κεφάλι του, ε, δε νομίζω να τρελαθεί στη μάπα. Είμαι σίγουρος δηλαδή. Βέβαια η μηχανή θέλει πάντα προσοχή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
erefer Δημοσ. 29 Αυγούστου 2008 Share Δημοσ. 29 Αυγούστου 2008 Δεν πιστεύω οτι πρέπει κάποιος να ξεκινήσει απο την μικρότερη κατηγορία, μέχρι να πάει στην μεγαλύτερη.. καλό είναι φυσικά να μην πάς απο bmx ποδήλατο σε GSX-R 1000. Γνωρίζω άτομο που έκανε κάτι τέτοιο και οδηγάει τέσσερα χρόνια ένα R6, αλλά δεν πάει πάνω απο 120 στην Εθνική (και καλά κάνει γιατί αναγνωρίζει οτι δεν το κατέχει) και οσο κι αν φαίνεται περίεργο δεν έχει πέσει ποτέ Εγώ οδηγάω μια ζωή αυτοκίνητο(απο 12 χρονών), δεν έχω ιδέα απο μηχανάκια, τώρα αποφάσισα λόγω κίνησης να πάρω ενα πενηνταράκι scooter για τις μικρομετακινήσεις Ψήνομαι πάρα πολύ να πάρω στο κοντινό μέλλον ένα CBR 600RR που μ'αρέσει σε ομορφιά τρελά. Σημασία εχει πιστεύω να έχεις μια εμπειρία στη ζούγκλα των πόλεων, δηλαδή να ξέρεις τι συμβαίνει, έπειτα μαντικές ικανότητες για τις μα**κίες των άλλων όπως είπε και κάποιος άλλος και ο θεός βοηθός.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dark_son20 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 από τα κουτιά δεν μαθαίνεις τι θα αντιπετώπισης σαν αναβάτης μηχανής γίαυτό καλύτερα να μάθεις την φρίκη και το άγχος ενός οδηγού μηχανής με ένα 50ρακί που ότι και να πάθει e πάνω από 100 euro ζημια δεν παθαίνει παρα με μια μηχανή που σε κάθε πέσιμο σκας και χήνα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
platongr Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Όλες οι μηχανές πλέον είναι εύκολο να τις οδηγήσει και ένα παιδάκι 14 χρονών. Η διαφορά είναι στην παιδεία, στο μυαλό και στην εμπειρία (με αυτή την σειρά). Το να ξεκινήσεις το μηχανάκι και να το πας είναι εύκολο. Εύκολα έρχονται και τα χιλιόμετρα, εύκολα έρχεται και το αίσθημα ότι το "έχεις", εύκολα έρχονται και τα πλαγιάσματα, εύκολα έρχεται και η τούμπα. Για κάποιον που θέλει μια "μεγάλη" μηχανή και ξεκινάει από το 0, καλό θα ήταν να αρχίσει από ένα μικρό μηχανάκι. Ένα 125 ή ένα 250, να μπορεί να κινηθεί άνετα μέσα στην πόλη και να βγει λίγο έξω. Με τον καιρό το αλλάζει σε κάτι μεγαλύτερο και μετά παίρνει αυτό που θέλει. Μερικά χιλιάρικα που θα χάσει από τις αγορές-πωλήσεις δεν είναι τίποτα μπροστά στην εμπειρία που θα αποκτήσει. Επειδή όμως έχω υπάρξει και εγώ πιτσιρικά που μου έλεγαν διάφορα και έλεγα "ναι εντάξει...", ξέρω ότι αυτά που γράφω μπορεί απλά να είναι άλλο ένα ανούσιο post. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, εσείς που θέλετε να πάρετε μηχανάκι, πάρτε ότι μηχανάκι θέλετε, αλλά φορέστε κράνος και ένα μπουφανάκι.. Μόνο καλό κάνει !! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lak10 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2008 παιδια εγω λογω οτυ οτι εχω καποιο προβλημα στην κινηση (σωματικη) χρησιμοποιω ενα atv για την μετακινηση μου δεν τρεχω δεν προκαλω σεβομαι το μηχανακι. Πιστευω παιζει ρολο και η ωριμοτητα. κακα τα ψεματα ομως στις μερες μας καλη η εμπειρια χρειαζεται αλλα ρε παιδια πολλες φορες δεν ειναι πως οδηγουμε εμεις αλλ τι κανουν οι αλλοι που περνουν ενα τιμονι και οποιον παρει ο χαρος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
superyo Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Παιδια, εγω ειμαι 16 και οπως ολοι εχετε περασει απο αυτη την ηλικια θελω και γω μηχανακι. Βεβαια οι γονεις δεν καταλαβαινουν Χριστο και δεν μου παιρνουν ΟΜΩΣ τωρα τελευταια καταλαβα οτι ισως κανουν και καλο. Εχω πολλους φιλους που εχουν μηχανακια και κανουν μαλακιες, εχουν φαει τουμπες και τα λοιπα αλλα ευτυχως κανεις ως τωρα δεν εχει παθει τιποτα. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι βλεποντας τα αυτα, και βλεποντας επισης και μια πιο ποζερικη σταση απο φιλους του στιλ "πηρα μηχανακι και εγινα καποιος" καταλαβα τι ειδους οδηγος θελω να γινω. Δεν θελω μγχανη για μαγκες ή για ποζα, αλλα επειδη ειναι διευκολυνση: προπονησεις, φροντιστηρια κτλ(νταξει δεν ειναι και τπτ σημαντικο αλλα η αναγκη υπαρχει) και επειδη γουσταρω παρα πολυ οπως και με τα αμαξια. Ευτυχως αμαξι ξερω αρκετα καλα να οδηγω επειδη απ'τα 13 μου κανω μαθηματα με τον πατερα μου και γενικα εχω μια ελαχιστη εμπειρεια και ανεση και οταν με το καλο βγω στο δρομο με δικο μου αμαξι δεν θα ειμαι σαν τον χαμενο. Δυστυχως επειδη ομως οι γονεις μου δεν εχουν μηχανες ουτε και ξερουν δεν ειχα καποιον να με μαθει να οδηγω, εκτος απο ενα 50αρι ενος θειου μου που το χω οδηγησει μετρημενεσ φορες καιαυτο σε κατι στενα και οχι σε μεγαλους δρομους οπως εχω εξασκηθει με το αμαξι. Το θεμα τωρα που ζητω την βοηθεια σας ειναι το εξης: Πως θα καταφερω να φτασω στα 21 μου και να παρω διπλομα για μεγαλη μηχανη ή και σε πιο μεγαλη ηλικια εχοντας μια καλη εμπειρια που θα με προστατεψει απο επικινδυνους οδηγους και κακοτοπιες; Απο πια σταδια πρεπει να περασω (οδηγικα) για να φτασω στο επιπεδο να κουμανταρω ως και μια 1000ρα μηχανη με ανεση; Απο ποια κυβικα πρεπει να ξεκινησω να οδηγω και απο ποια πρεπει να περασω μεχρι να φτασω στα ανωτερα για να ειμαι εμπειρος και ασφαλης; και ποσο πρεπει να κρατησω το καθενα μεχρι να παω στο επομενο; Μπορει καποιοι να νομισουν οτι αναλυω υπερβολικα το θεμα, ομως ειμαι της αποψης οτι η υμιμαθεια ειναι χειροτερη απ'την αμαθεια και θελω οτι κανω να το κανω σωστα. Αν διαβασατε το τεραστιο ποστ μου ευχαριστω και περιμενω την βοηθεια σας Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2009 Παιδια, εγω ειμαι 16 και οπως ολοι εχετε περασει απο αυτη την ηλικια θελω και γω μηχανακι. Βεβαια οι γονεις δεν καταλαβαινουν Χριστο και δεν μου παιρνουν ΟΜΩΣ τωρα τελευταια καταλαβα οτι ισως κανουν και καλο. Εχω πολλους φιλους που εχουν μηχανακια και κανουν μαλακιες, εχουν φαει τουμπες και τα λοιπα αλλα ευτυχως κανεις ως τωρα δεν εχει παθει τιποτα. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι βλεποντας τα αυτα, και βλεποντας επισης και μια πιο ποζερικη σταση απο φιλους του στιλ "πηρα μηχανακι και εγινα καποιος" καταλαβα τι ειδους οδηγος θελω να γινω. Δεν θελω μγχανη για μαγκες ή για ποζα, αλλα επειδη ειναι διευκολυνση: προπονησεις, φροντιστηρια κτλ(νταξει δεν ειναι και τπτ σημαντικο αλλα η αναγκη υπαρχει) και επειδη γουσταρω παρα πολυ οπως και με τα αμαξια. Ευτυχως αμαξι ξερω αρκετα καλα να οδηγω επειδη απ'τα 13 μου κανω μαθηματα με τον πατερα μου και γενικα εχω μια ελαχιστη εμπειρεια και ανεση και οταν με το καλο βγω στο δρομο με δικο μου αμαξι δεν θα ειμαι σαν τον χαμενο. Δυστυχως επειδη ομως οι γονεις μου δεν εχουν μηχανες ουτε και ξερουν δεν ειχα καποιον να με μαθει να οδηγω, εκτος απο ενα 50αρι ενος θειου μου που το χω οδηγησει μετρημενεσ φορες καιαυτο σε κατι στενα και οχι σε μεγαλους δρομους οπως εχω εξασκηθει με το αμαξι. Το θεμα τωρα που ζητω την βοηθεια σας ειναι το εξης: Πως θα καταφερω να φτασω στα 21 μου και να παρω διπλομα για μεγαλη μηχανη ή και σε πιο μεγαλη ηλικια εχοντας μια καλη εμπειρια που θα με προστατεψει απο επικινδυνους οδηγους και κακοτοπιες; Απο πια σταδια πρεπει να περασω (οδηγικα) για να φτασω στο επιπεδο να κουμανταρω ως και μια 1000ρα μηχανη με ανεση; Απο ποια κυβικα πρεπει να ξεκινησω να οδηγω και απο ποια πρεπει να περασω μεχρι να φτασω στα ανωτερα για να ειμαι εμπειρος και ασφαλης; και ποσο πρεπει να κρατησω το καθενα μεχρι να παω στο επομενο; Μπορει καποιοι να νομισουν οτι αναλυω υπερβολικα το θεμα, ομως ειμαι της αποψης οτι η υμιμαθεια ειναι χειροτερη απ'την αμαθεια και θελω οτι κανω να το κανω σωστα. Αν διαβασατε το τεραστιο ποστ μου ευχαριστω και περιμενω την βοηθεια σας Μαθαίνεις οδηγικά τις κακοτοπιές με αυτοκίνητο (Αυλάκια,λακούβες-τάφους,κακή σήμανση,διασταυρώσεις κτλ.) κ έπειτα περνάς σε μηχανή.Κατά τη γνώμη μου μια με 250 κυβικά θεωρείται άψογη.Αν πας κατευθείαν για μηχανή δε πρόκειται ποτέ να μάθεις να οδηγείς σωστά,γιατί δε θα έχεις την αντίληψη του πως σε βλέπει ο αυτοκινητιστής (και είναι περίπου μηδενική για τα περισσότερα δίποδα).Α και να σε προλάβω,δεν ειναι σωστό να οδηγάς δίκυκλο πάνω στη διαχωριστική,ούτε να κάνεις σφήνες από τα δεξιά σε πυκνή κίνηση.Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
superyo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2009 Share Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2009 Μαθαίνεις οδηγικά τις κακοτοπιές με αυτοκίνητο (Αυλάκια,λακούβες-τάφους,κακή σήμανση,διασταυρώσεις κτλ.) κ έπειτα περνάς σε μηχανή.Κατά τη γνώμη μου μια με 250 κυβικά θεωρείται άψογη.Αν πας κατευθείαν για μηχανή δε πρόκειται ποτέ να μάθεις να οδηγείς σωστά,γιατί δε θα έχεις την αντίληψη του πως σε βλέπει ο αυτοκινητιστής (και είναι περίπου μηδενική για τα περισσότερα δίποδα).Α και να σε προλάβω,δεν ειναι σωστό να οδηγάς δίκυκλο πάνω στη διαχωριστική,ούτε να κάνεις σφήνες από τα δεξιά σε πυκνή κίνηση.Αυτά. Ευχαριστω για τη συμβουλη. Δηλαδη δεν θα επρεπε να αρχισω να μαθαινω απο τωρα πως να οδηγω 50αρι; Πρεπει να περιμενω πρωτα το αμαξι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Street-Fighter Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2010 απορία Επειδή παω για δίπλωμα μηχανής και ζητάνε βιβλιάριο υγείας αν δεν εχω που δεν εχω δηλαδή (ναι ειμαι μ@κακας που δεν έβγαλα οταν έπαιρνα τα ένσημα) και επειδή είμαι άνεργος και δεν μπορώ κατα 99% να βγάλω τι μπορω να κάνω γιαυτό? Plz help ενας που γνωρίζει απο αυτά γιατί είναι λαμακια να πρεπει να περιμένω να πιάσω δουλειά για να βγαλω δίπλωμα.. Ευχαριστώ προκαταβολικά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Indiko_Xoiridio Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Στις 27/11/2007 έβγαλα δίπλωμα για 50άρι. Είχα ήδη για αμάξι. Τι χρειάζεται για να το κάνω απεριορίστων; Όταν είχα βγάλει για το 50άρι μου είχε πει ο δάσκαλος, ότι μετά από δυο χρόνια, απλά θα πάω στο "Συγκοινωνιών" και θα τους πω ότι θέλω να το κάνω απεριορίστων... Ισχύει αυτό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Street-Fighter Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Οχι φυσικά πρέπει να δώσεις για 125cc ή απεριορίστου. Αν εχεις δίπλωμα αυτοκινήτου θα σου παει κανα 350αρι και δεν θα δώσεις σήματα νομίζω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
12mats Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Στις 27/11/2007 έβγαλα δίπλωμα για 50άρι.Είχα ήδη για αμάξι. Τι χρειάζεται για να το κάνω απεριορίστων; Όταν είχα βγάλει για το 50άρι μου είχε πει ο δάσκαλος, ότι μετά από δυο χρόνια, απλά θα πάω στο "Συγκοινωνιών" και θα τους πω ότι θέλω να το κάνω απεριορίστων... Ισχύει αυτό; ποιος στο ειπε αυτο?πρεπει να εχεις 125 διπλωμα για να μπορεις μετα απο 2 χρονια κλεισμενα να κανεις αιτηση στο υπουργειο ωστε να αποκτησεις το απεριοριστο.εχυ αφου εχεις για 50 κυβικα δεν εχεις δωσει εξετασεις στο υπουργειο εχεις δωσει σε τροχαια ετσι δεν ειναι?εγω οταν ειχα βγαλει πριν 5-6 χρονια το 50αρι διπλωμα ειχα δωσει στην τροχαια εξετασεις και μετα απο καποια χρονια εδωσα για το 125 στο υπουργειο και μολις κλεισεις 2 χρονια αγοραζεις ενα παραβολο και γινεται αυτοματα απεριοριστο ---------- Προσθήκη στις 23:43 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:38 ---------- Παιδια, εγω ειμαι 16 και οπως ολοι εχετε περασει απο αυτη την ηλικια θελω και γω μηχανακι. Βεβαια οι γονεις δεν καταλαβαινουν Χριστο και δεν μου παιρνουν ΟΜΩΣ τωρα τελευταια καταλαβα οτι ισως κανουν και καλο. Εχω πολλους φιλους που εχουν μηχανακια και κανουν μαλακιες, εχουν φαει τουμπες και τα λοιπα αλλα ευτυχως κανεις ως τωρα δεν εχει παθει τιποτα. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι βλεποντας τα αυτα, και βλεποντας επισης και μια πιο ποζερικη σταση απο φιλους του στιλ "πηρα μηχανακι και εγινα καποιος" καταλαβα τι ειδους οδηγος θελω να γινω. Δεν θελω μγχανη για μαγκες ή για ποζα, αλλα επειδη ειναι διευκολυνση: προπονησεις, φροντιστηρια κτλ(νταξει δεν ειναι και τπτ σημαντικο αλλα η αναγκη υπαρχει) και επειδη γουσταρω παρα πολυ οπως και με τα αμαξια. Ευτυχως αμαξι ξερω αρκετα καλα να οδηγω επειδη απ'τα 13 μου κανω μαθηματα με τον πατερα μου και γενικα εχω μια ελαχιστη εμπειρεια και ανεση και οταν με το καλο βγω στο δρομο με δικο μου αμαξι δεν θα ειμαι σαν τον χαμενο. Δυστυχως επειδη ομως οι γονεις μου δεν εχουν μηχανες ουτε και ξερουν δεν ειχα καποιον να με μαθει να οδηγω, εκτος απο ενα 50αρι ενος θειου μου που το χω οδηγησει μετρημενεσ φορες καιαυτο σε κατι στενα και οχι σε μεγαλους δρομους οπως εχω εξασκηθει με το αμαξι. Το θεμα τωρα που ζητω την βοηθεια σας ειναι το εξης: Πως θα καταφερω να φτασω στα 21 μου και να παρω διπλομα για μεγαλη μηχανη ή και σε πιο μεγαλη ηλικια εχοντας μια καλη εμπειρια που θα με προστατεψει απο επικινδυνους οδηγους και κακοτοπιες; Απο πια σταδια πρεπει να περασω (οδηγικα) για να φτασω στο επιπεδο να κουμανταρω ως και μια 1000ρα μηχανη με ανεση; Απο ποια κυβικα πρεπει να ξεκινησω να οδηγω και απο ποια πρεπει να περασω μεχρι να φτασω στα ανωτερα για να ειμαι εμπειρος και ασφαλης; και ποσο πρεπει να κρατησω το καθενα μεχρι να παω στο επομενο; Μπορει καποιοι να νομισουν οτι αναλυω υπερβολικα το θεμα, ομως ειμαι της αποψης οτι η υμιμαθεια ειναι χειροτερη απ'την αμαθεια και θελω οτι κανω να το κανω σωστα. Αν διαβασατε το τεραστιο ποστ μου ευχαριστω και περιμενω την βοηθεια σας τωρα για εσενα φιλε μου οι αποψη μου ειναι να μην ασχολεισαι με τις μηχανες στο λεω εγω που εχω περασει απο τη φαση τη δικια σου με τσακωμους με γονεις και ολα τα σχετικα τελικα πηρα μηχανακι σε μικρη ηλικια και τωρα βλεπω πως δεν ηταν κατι τοσο σημαντικο οσο νομιζα τωρα εσυ κανεις οτι θελεις αλλα οτι κανεις να το κανεις με προσοχη.στο λεω εγω γιατι με εχουν τρακαρει 3 φορες χωρις να φταιω(1 με μηχανακι και δυο με το αυτοκινητο) ευτυχως δεν ειχα καποιο τραυματισμο θελει παρα πολυ προσοχη στο δρομο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sorath Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 (επεξεργασμένο) Στα 21 βγάζεις απευθείας για ελεύθερο κυβικών. Αν στα 18 βγάλεις το "μικρό" τότε το ελεύθερο μπορείς να το πάρεις στα 20. Η καλύτερη πορεία για μένα στα δικυκλα είναι να ξεκινήσεις απο νωρίς και να ανεβαίνεις κατηγορία σιγά σιγά. Δηλαδή με 50άρι στα 16, συνεχίζεις με ένα 125 ή 250 στα 18 και ούτο καθεξής. Μικρά βήματα κάθε φορά. Το να ξεκινήσεις με αυτοκίνητο, δεν θα σε βοηθήσει σε τίποτα, αφού η οδήγηση του ενός με του άλλου δεν έχει καμία σχέση. Και δεν εννοώ πως το χρησιμοποιείς το όχημα, αλλά πως κινείται στο χώρο/δρόμο. Αν είσαι συνηδοτοποιημένος τι οδηγάς, και δεν υποτιμήσεις την μηχανή/δύκυκλο δεν υπάρχει πρόβλημα.Ωριμότητα χρειάζεται και τα μάτια σου 14! Όσο για τους γονείς σου, δείξε τους οτι όντως έχεις την ωριμότητα και την σοβαρότητα να οδηγείς απο τα 16. Και επίσης ρώτα τους αν προτιμούν να οδηγείς εσύ ή οι φίλοι σου (να είσαι συνεπιβάτης δηλαδή) Και κάνε αυτό που θες εσύ. Το να βγεί κάποιος και να σου πει "μην οδηγείς γιατί έπαθα ζημιά εγώ, ο κουνιάδος μου, ο γείτονας του ξαδερφού μου" δεν λέει τίποτα όπως δεν λέει οτι κι εγώ είμαι 30 και οδηγώ καθημερινά απο τα 16 μου χωρίς να μου έχει τύχει το παραμικρό μέσα στην ζούγκλα της Αθήνας. Όπως και να το κάνουμε η ελεύθερη μετακίνηση είναι προνόμιο, μεγάλο πλεονέκτημα και σε καθιστά ανεξάρτητο. Ο φόβος για το αναπάντεχο δεν είναι κακός, έχε τον πάντα στο νου σου. Έτσι κι αλλιώς μια φορά μπορεί να είναι αρκετή. Παρόλαυτά, δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικός παράγοντας. Εξάλλου όποιος φοβάται, πέφτει και κοιμάται.... Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου 2010 από Sorath Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
12mats Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2010 Ωριμότητα χρειάζεται και τα μάτια σου 14! θα συμφωνησω εδω μαζι σου φιλε sorath Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iced Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Μέλος Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου 2010 Ετσι οπως τα λεει ο sorath. Επισης παντα κρανος δεμενο (λυτο ειναι σαν να μην φορας) των 150Ε+++, και παντα προσοχη, οταν οδηγας μηχανη μην κοιτας προτεραιοτητες, προσεχεις παντου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα