naftis Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Για την Ελλάδα που ψήφισες αγαπητέ... Ωμος είσαι ρε φίλε !
Dr.Strangelove Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Όποιος νομίζει ότι το να πιλοτάρεις ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο είναι τόσο εύκολη δουλειά που μπορεί να την κάνει το οποιδήποτε κομματόσκυλο, ας ψάξει να βρει κανένα μπάρμπα στην Κορώνη και να κάνει μια αίτηση για πρόσληψη. Όταν θα πάρουμε τα 2000 καινούρια Canadair που προτείνετε για να έχουμε 20 πάνω από κάθε φωτιά θα χρειαστούμε πολλούς πιλότους. Τι πέρνετε ρε σεις και τα λέτε αυτά; :evil: ΥΓ. Μια μέρα μετά την κηδεία των πιλότων και την πανελλήνια συγκίνηση που προκάλεσε (φοβερά υποκριτικό κατα τη γνώμη μου), σε ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ για τη φωτιά στην Αχαϊα, βγήκε κάποιος και λέει "που είναι τα αεροπλάνα;". Αυτοί λοιπόν είμαστε. Τη μιά μέρα κλαίμε για τα παλικάρια που σκοτώθηκαν και την άλλη απαιτούμε να πετάξουν κάποιοι άλλοι με απαγορευτικές συνθήκες για να σώσουν το σπιτάκι μας. Και καλά, αυτός που το λέει δεν καταλαβαίνει τι κάνει λόγο της φόρτισης της στιγμής, αλλά τα κανάλια γιατί πρέπει να το προβάλλουν και να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι τα αεροπλάνα δεν βοηθάνε;
naftis Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Τωρα αυτό που δε καταλαβαίνω εγώ, είναι γιατί πρέπει να τους κάνουμε ήρωες???Είτε στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο φορέα όλοι για το γ@μοκαθήκον πέφτουμε …. σωστός Μπερδευτηκες .... Δεν μας λες φίλε, απο το nick σου θα ξέρεις εσυ... Τους αστροναύτες του challenger και του columbia γιατί τους κάνανε ήρωες? δεν παίρναν καλά φράγκα? Ή επειδή δώσανε την ζωή τους, καλωπληρωμένοι μάλιστα, για την επιτυχια της αποστολής και το καθηκον?
galil Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Όποιος χάνει τη ζωή του εν ώρα καθήκοντος είναι ήρωας. Μη φτάνουμε σε υπερβολές. Δηλαδή αν ένας ταξιτζής τρακάρει στο δρόμο είναι ήρωας επειδή πέθανε εν ώρα καθήκοντος; Δεν υποτιμώ τη θυσία των παλληκαριών αλλά στην -τηλεοπτική- εποχή μας η έννοια του ήρωα πιστεύω πως έχει ξεφτιλιστεί.
vasso286 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Όποιος νομίζει ότι το να πιλοτάρεις ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο είναι τόσο εύκολη δουλειά που μπορεί να την κάνει το οποιδήποτε κομματόσκυλο, ας ψάξει να βρει κανένα μπάρμπα στην Κορώνη και να κάνει μια αίτηση για πρόσληψη. Όταν θα πάρουμε τα 2000 καινούρια Canadair που προτείνετε για να έχουμε 20 πάνω από κάθε φωτιά θα χρειαστούμε πολλούς πιλότους.Τι πέρνετε ρε σεις και τα λέτε αυτά; :evil: Συμφωνώ απόλυτα. Εξάλλου στο ίδιο ή σε παρόμοιο topic διευκρινίστηκε ότι τα Canadair δεν διαθέτουν σύνθετα συστήματα πλοήγησης και ραντάρ. Είναι πολύ δύσκολος ο χειρισμός τους.
kage Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 χλωμο να μην εχει ρανταρ ε ναι τι να πουν κ τα mirage... 2κινητηρια αεροπλανα ειναι...δεν πετανε airbus,oute stelth...ο τροπος χειρισμου τους ειναι ιδιος με ολα τα 2κινητηρια με ελικες...το μονο π αλλαζει ειναι το ποσο εμπειροι ειναι να σβηνουν τις φωτιες-εκπαιδευση-
KWSN_Men Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 χλωμο να μην εχει ρανταρε ναι τι να πουν κ τα mirage... 2κινητηρια αεροπλανα ειναι...δεν πετανε airbus,oute stelth...ο τροπος χειρισμου τους ειναι ιδιος με ολα τα 2κινητηρια με ελικες...το μονο π αλλαζει ειναι το ποσο εμπειροι ειναι να σβηνουν τις φωτιες-εκπαιδευση- Ωραία. ΔΕΝ έχει ραντάρ. Το να μια μπετονιέρα (γιατί αυτό είναι ουσιαστικά) η οποία ξαφνικά αδειάζει το φορτίο της, 10-20 μέτρα από κορυφές δέντρων, με τρομερά ανωδικά και καθωδικά ρεύματα λόγω πυρκαγιάς μόνο εύκολο δεν είναι. Σκέψου (αν μπορείς) πόσο λογικό είναι να λες ότι αυτό που κάνουν είναι σα να πετάνε μια πολιτική πτήση. Είναι ΠΟΛΥ δυσκολότερο από το να πετάς ένα Airbus. Αλήθεια, ξέρεις τι σημαίνει stealth και σε τι διαφέρουν από ένα άλλο μαχητικό αεροπλάνο; Με άλλα λόγια, ψάξε το λίγο γιατί λες απίστευτες μπαρούφες (για να το πω ευγενικά).
andreapaog328 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 για να μην θίξουμε και το θέμα του αυτόματου πιλότου...
KWSN_Men Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Μα τι σε τι θα χρησιμεύει ο αυτόματος πιλότος έτσι κι αλλιώς όταν γίνεται προσθαλασσωση ή ρίψη νερού; Παρεμπιπτόντως, πολύ πιο εύκολο να τραβήξεις 2G με F-16 παρά με Canadair. Πρώτον το F-16 είναι για πολλά παραπάνω, το CL-215/415 είναι ιπτάμενη νταλίκα, το F-16 έχει αποθέματα ισχύος, το 215 με τους εμβολοφόρους ειδικά όχι, στο F-16 ο πιλότος είναι δεμμένος στο κάθισμα σαν σε Formula 1 και φοράει ειδική στολή Anti-G ,στα πυροσβεστικά όχι, το σύστημα ελέγχου των Canadair είναι υδραυλικό και φυσικά οι δυνάμες που ασκούνται στις επιφάνειες ελέγχου μεταφέρονται αναλογικά και στα χειριστήρια, στα F-16 που είναι Fly-By-Wire έχουμε να κάνουμε με ένα Joystick που μεταφέρει τις κινήσεις στον υπολογιστή και αυτός δίνει εντολές σε σερβομηχανισμούς. Με άλλα λόγια, το να κάνεις με ένα F-16 αυτά που κάνει το πυροσβεστικό είναι πολύ εύκολο, αλλά στο ίδιο το πυροσβεστικό οποιοσδήποτε πιλότος δυσκολεύεται.
andreapaog328 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2007 @ freakster σε καμμια περίπτωση απλά αναφέρθηκε το airbus.
Γηρυόνης Δημοσ. 28 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2007 Ωμος είσαι ρε φίλε ! Η πραγματικότητα είναι ωμή αγαπητέ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.