Προς το περιεχόμενο

Για ποιά Ελλάδα ρε γαμώτο να χάνονται παλληκάρια;


21century

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Όποιος νομίζει ότι το να πιλοτάρεις ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο είναι τόσο εύκολη δουλειά που μπορεί να την κάνει το οποιδήποτε κομματόσκυλο, ας ψάξει να βρει κανένα μπάρμπα στην Κορώνη και να κάνει μια αίτηση για πρόσληψη. Όταν θα πάρουμε τα 2000 καινούρια Canadair που προτείνετε για να έχουμε 20 πάνω από κάθε φωτιά θα χρειαστούμε πολλούς πιλότους.

Τι πέρνετε ρε σεις και τα λέτε αυτά; :evil:

 

ΥΓ. Μια μέρα μετά την κηδεία των πιλότων και την πανελλήνια συγκίνηση που προκάλεσε (φοβερά υποκριτικό κατα τη γνώμη μου), σε ρεπορτάζ του ΣΚΑΙ για τη φωτιά στην Αχαϊα, βγήκε κάποιος και λέει "που είναι τα αεροπλάνα;".

Αυτοί λοιπόν είμαστε. Τη μιά μέρα κλαίμε για τα παλικάρια που σκοτώθηκαν και την άλλη απαιτούμε να πετάξουν κάποιοι άλλοι με απαγορευτικές συνθήκες για να σώσουν το σπιτάκι μας. Και καλά, αυτός που το λέει δεν καταλαβαίνει τι κάνει λόγο της φόρτισης της στιγμής, αλλά τα κανάλια γιατί πρέπει να το προβάλλουν και να δημιουργήσουν την εντύπωση ότι τα αεροπλάνα δεν βοηθάνε;

Δημοσ.
Τωρα αυτό που δε καταλαβαίνω εγώ, είναι γιατί πρέπει να τους κάνουμε ήρωες???

Είτε στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο φορέα όλοι για το γ@μοκαθήκον πέφτουμε ….

 

 

 

 

 

σωστός

 

Μπερδευτηκες ....

Δεν μας λες φίλε, απο το nick σου θα ξέρεις εσυ... Τους αστροναύτες του challenger και του columbia γιατί τους κάνανε ήρωες? δεν παίρναν καλά φράγκα? Ή επειδή δώσανε την ζωή τους, καλωπληρωμένοι μάλιστα, για την επιτυχια της αποστολής και το καθηκον?

Δημοσ.
Όποιος χάνει τη ζωή του εν ώρα καθήκοντος είναι ήρωας.

 

Μη φτάνουμε σε υπερβολές. Δηλαδή αν ένας ταξιτζής τρακάρει στο δρόμο είναι ήρωας επειδή πέθανε εν ώρα καθήκοντος; Δεν υποτιμώ τη θυσία των παλληκαριών αλλά στην -τηλεοπτική- εποχή μας η έννοια του ήρωα πιστεύω πως έχει ξεφτιλιστεί.

Δημοσ.
Όποιος νομίζει ότι το να πιλοτάρεις ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο είναι τόσο εύκολη δουλειά που μπορεί να την κάνει το οποιδήποτε κομματόσκυλο, ας ψάξει να βρει κανένα μπάρμπα στην Κορώνη και να κάνει μια αίτηση για πρόσληψη. Όταν θα πάρουμε τα 2000 καινούρια Canadair που προτείνετε για να έχουμε 20 πάνω από κάθε φωτιά θα χρειαστούμε πολλούς πιλότους.

Τι πέρνετε ρε σεις και τα λέτε αυτά; :evil:

 

 

Συμφωνώ απόλυτα. Εξάλλου στο ίδιο ή σε παρόμοιο topic διευκρινίστηκε ότι τα Canadair δεν διαθέτουν σύνθετα συστήματα πλοήγησης και ραντάρ. Είναι πολύ δύσκολος ο χειρισμός τους.

Δημοσ.

χλωμο να μην εχει ρανταρ

ε ναι τι να πουν κ τα mirage...

2κινητηρια αεροπλανα ειναι...δεν πετανε airbus,oute stelth...ο τροπος χειρισμου τους ειναι ιδιος με ολα τα 2κινητηρια με ελικες...το μονο π αλλαζει ειναι το ποσο εμπειροι ειναι να σβηνουν τις φωτιες-εκπαιδευση-

Δημοσ.
χλωμο να μην εχει ρανταρ

ε ναι τι να πουν κ τα mirage...

2κινητηρια αεροπλανα ειναι...δεν πετανε airbus,oute stelth...ο τροπος χειρισμου τους ειναι ιδιος με ολα τα 2κινητηρια με ελικες...το μονο π αλλαζει ειναι το ποσο εμπειροι ειναι να σβηνουν τις φωτιες-εκπαιδευση-

 

Ωραία.

 

ΔΕΝ έχει ραντάρ.

 

Το να μια μπετονιέρα (γιατί αυτό είναι ουσιαστικά) η οποία ξαφνικά αδειάζει το φορτίο της, 10-20 μέτρα από κορυφές δέντρων, με τρομερά ανωδικά και καθωδικά ρεύματα λόγω πυρκαγιάς μόνο εύκολο δεν είναι.

 

Σκέψου (αν μπορείς) πόσο λογικό είναι να λες ότι αυτό που κάνουν είναι σα να πετάνε μια πολιτική πτήση.

 

Είναι ΠΟΛΥ δυσκολότερο από το να πετάς ένα Airbus. Αλήθεια, ξέρεις τι σημαίνει stealth και σε τι διαφέρουν από ένα άλλο μαχητικό αεροπλάνο;

 

Με άλλα λόγια, ψάξε το λίγο γιατί λες απίστευτες μπαρούφες (για να το πω ευγενικά).

Δημοσ.

Μα τι σε τι θα χρησιμεύει ο αυτόματος πιλότος έτσι κι αλλιώς όταν γίνεται προσθαλασσωση ή ρίψη νερού;

 

Παρεμπιπτόντως, πολύ πιο εύκολο να τραβήξεις 2G με F-16 παρά με Canadair. Πρώτον το F-16 είναι για πολλά παραπάνω, το CL-215/415 είναι ιπτάμενη νταλίκα, το F-16 έχει αποθέματα ισχύος, το 215 με τους εμβολοφόρους ειδικά όχι, στο F-16 ο πιλότος είναι δεμμένος στο κάθισμα σαν σε Formula 1 και φοράει ειδική στολή Anti-G ,στα πυροσβεστικά όχι, το σύστημα ελέγχου των Canadair είναι υδραυλικό και φυσικά οι δυνάμες που ασκούνται στις επιφάνειες ελέγχου μεταφέρονται αναλογικά και στα χειριστήρια, στα F-16 που είναι Fly-By-Wire έχουμε να κάνουμε με ένα Joystick που μεταφέρει τις κινήσεις στον υπολογιστή και αυτός δίνει εντολές σε σερβομηχανισμούς.

 

Με άλλα λόγια, το να κάνεις με ένα F-16 αυτά που κάνει το πυροσβεστικό είναι πολύ εύκολο, αλλά στο ίδιο το πυροσβεστικό οποιοσδήποτε πιλότος δυσκολεύεται.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...