Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Tellas


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ξεκινώντας να πάρω τα πράγματα απ' την αρχή. Τον χειμώνα που πέρασε είχα σύνδεση στην εν λόγω εταιρεία ένα πρόγραμμα κάτι σαν το Zisto δηλαδή τηλέφωνο και ιντερνέτ μαζί. Κάποια στιγμή θέλησα να σταματήσω το τηλέφωνο και να συνεχίσω μόνο το ιντερνέτ. Επικοινώνησα με το 13800 και μου είπαν τι πρέπει να γράψω στο φάξ ακύρωσης που πρέπει τους στείλω. Το έστειλα τέλη Μαρτίου και όντως το τέλη Απριλίου μου κόψανε το τηλέφωνο. Στις 22 Ιουνίου μου κόβουν το ιντερνέτ. Τους ρώτησα τον λόγο και μου είπαν για το φάξ που είχα στείλει τον Μάρτιο!!! Τους στέλνω αίτηση και δεν την λαμβάνουν. Τους ξαναστέλνω και μετά απο 4 ημέρες μου λένε ότι δεν την λάβανε. Τότε πήγα και έκανα αίτηση σε άλλη εταιρεία. Πήρα μετά 2 ημέρες τηλέφωνο στο 121 για να μάθω άν έχω σύνδεση Adsl και με ποιόν πάροχο. Ο υπεύθυνος μου απαντά ότι έχω Adsl με παροχέα την Τellas!!! τότε στέλνω αίτηση ακύρωσης στην Tellas και μου λένε ότι θα γίνει σε 1 μήνα. Το πρόβλημά μου είναι το εξής: έχω Adsl στην Tellas απο τις 19 του μήνα αλλά πρόσβαση δεν έχω κι αυτό γιατί το μόντεμ δεν λειτουργεί, δηλαδή δεν ανάβει το λαμπάκι. Έκανα έλεγχο στη γραμμή μου και είναι όλα εντάξει. Τους πήρα τηλέφωνο και μου λένε (τόσες μέρες πια) ότι πρέπει να συγχρονιστούν οι γραμμές. Μήπως με κοροιδεύουν; μήπως πρέπει να επικοινωνήσω με τους ανωτέρους των;

Δημοσ.

Aσχετως με το αν η αλλη εταιρεια λεει οτι κανει διαδικασιες διακοπης,πρεπει ο ιδιος ο πελατης να το επιβεβαιωσει σιγουρα γιατι με την τελλας ποτε δεν ξερεις..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...