Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Εχω συμβολαιο στο προγραμμα 300 λεπτων και εστειλα στις 18/7 sms στο 1284 και μου απαντησε οτι εχω ακομα 131 λεπτα υπολοιπο χρονο ομιλιας. Στελνω σημερα νεο sms και ξαφνικα βλεπω υπολοιπο χρονο μονο 31 λεπτα...Φυσικα ξερω πολυ καλα οτι σε 2 μερες δεν μιλησα με κανενα τροπο σχεδον 100 λεπτα .10-15 λεπτα το πολυ να εχω μιλησει. Πηρα τηλεφωνο το "τμημα εξυπηρετησης πελατων" και μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι και οταν μου ερθει ο λογαριασμος να ελεγξω το διαστημα αυτο...Εβαλα τις φωνες σαν γνησιος Ελληναρας που ζηταει το δικιο του εδω και τωρα και κατεγραψαν το ερωτημα μου να μου απαντησουν σε 5 εργασιμες (σφαιρα πανε εκει...) αν η ενημερωση του 1284 ειναι σωστη. Τελικα οτι θελουν μας χρεωνουν μου φαινεται....Ακομα και να μου ερθει ενημερωση με τον λογαριασμο και να φαινεται οτι εκανα αυτα τα 100 λεπτα κλισεων αντε να αποδειξω οτι δεν τις εχω κανει... Ουτε αλλος κανει τηλεφωνα απο το κινητο μου ουτε το ξεχασα ανοιχτο μετα απο καποια κλιση μιας και εχει συρομενο πορτακι που τερματιζει την κλιση οταν το κλεισω (Νοκια Ε 65). :mrgreen::mrgreen:
Cromb Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Ισως όταν έστειλες την πρώτη φορά sms και σου πε 131 λεπτά δε πρόλαβε να ενημερωθεί η υπηρεσία.Ειδικά αν είχες μιλήσει αμέσως πιο πριν. Να χρεώνουν οτι θέλουν μου φαίνεται δύσκολο.Αλλωστε έχει και το κινητό μετρητή χρόνου κλήσεων οπότε μπορείς να το επιβεβαιώνεις από κει.
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Ισως όταν έστειλες την πρώτη φορά sms και σου πε 131 λεπτά δε πρόλαβε να ενημερωθεί η υπηρεσία.Ειδικά αν είχες μιλήσει αμέσως πιο πριν. Να χρεώνουν οτι θέλουν μου φαίνεται δύσκολο.Αλλωστε έχει και το κινητό μετρητή χρόνου κλήσεων οπότε μπορείς να το επιβεβαιώνεις από κει. Μα και δυο μερες πριν τα 131 λεπτα μου ελεγε 145 οποτε ειναι απολυτα φυσιολογικα κα 131 λεπτα.Ειχα μηδενισει τις κλισεις πριν τις 17/7 (δεν θυμαμαι ακριβως) και στις εηερχομενες εχω 50 λεπτα μονο. Επειδη εχω και δευτερη καρτα σε φτηνιαρικο κινητο με τον ιδιο αριθμο και το εχω στο αυτκινητο κλειστο παντα σκεφτηκα μηπως μου το ειχαν κλεψει και κανανε κλισεις αλλα πηγα και στο αυτοκινητο και ειναι στη θεση του.
Cromb Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Αυτό που μένει είναι να δείς και τον αναλυτικό. Πάντως αν είναι οπως τα λες δε ξέρω αν υπάρχει τρόπος να αποδείξεις οτι δεν έκανες τις κλήσεις
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2007 Αυτό που μένει είναι να δείς και τον αναλυτικό. Πάντως αν είναι οπως τα λες δε ξέρω αν υπάρχει τρόπος να αποδείξεις οτι δεν έκανες τις κλήσεις Αυτο ομως θα γινει μερικες μερες μετα το κλεισιμο του μηνα και τωρα αναγκαζομαι να περιορισω τις κλισεις μου για να μην υπερβω τα 300 λεπτα που εχω προπληρωμενα + 50 λεπτα μεταφορα απο τον προηγουμενο μηνα.
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2007 Ο λογαριασμος εκδοθηκε στις 23/7/07 αλλα στην υπηρεσια e-billing δεν μπορω να μπω για να δω τις χρεωσεις μου.Παιρνω απο τις 27/7 τηλεφωνο και καταγραφουν το προβλημα με την εισοδο και μου λενε οτι σε 5 εργασιμες (το γνωστο παραμυθι) θα εχει δοθει λυση... Οι μερες αυτες εχουν περασει αλλα ακομα και τωρα που πηρα τηλ απαντηση δεν πηρα. Ακομα επεξεργαζοντε το προβλημα μου λενε.... Δεν ξερω με τι... σκαπτικο σκαβουν τον τερασστιο λακκο που απαιτειται για να λυσουν το προβλημα μου. Ζηταω να μιλησω με τον επικαφαλης του τεχνικου τμηματος ή της εξυπερετησης πελατων αλλα επειδη ειναι Παρασκευη βραδυ δεν υπαρχει κανεις...Αν ειναι δυνατον σε "φυλακη βαρδιας" να μην υπαρχει επικεφαλης !!!! Ελεος !!!!
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2007 Μου ειχαν πει οτι θα με καλεσουν μεχρι την Παρασκευη που περασε αλλα τιποτα.Ξαναπηρα σημερα και πριν λιγο μου ηρθε ενα sms οτι θα μπορω να βλεπω τους λογαριασμους μου απο το e billing μετα τον επομενο λογαρισμο.... Ξαναπηρα τηλ και τους ειπα οτι εγω θελω να δω τον τελευταιο λογαριασμο που εκοδοθηκα 23/7. Μου ειπαν οτι πρεπει να παω σε καταστημα Vodafone με την ταυτοτητα μου να κανω αιτηση. Μα...τους λεω δεν ευθυνομαι εγω γαι το δικο σας λαθος και τωρα με αναγκαζετε σε ταλαιπωρια για να δω κατι αυτονοητο....Και η απαντηση: Θα καταγραψουμε το παραπονο σας και θα σας ενημερωσουμε....Αμαν !!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.