gus Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Στο χειροκίνητο αμάξι συχνά θα πηγαίνω με 50-60 και 5η ταχύτητα... Η αλλαγή από 2α σε 5η κατευθείαν δεν είναι σπάνια (όχι δεν είναι πιο οικονομικό αλλά φεύγεις μπροστά από την κίνηση στα φανάρια). Αυτό εδώ δεν το κατάλαβα.
nikoskon Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Κάθε σχέση στο κιβώτιό μας έχει ένα συγκεκριμένο έυρος km/h στο οποίο δεν καταναλώνει περαιτέρω βενζίνη. Έξω από το εύρος αυτό(το οποιό αντικατοπτρίζεται και στην ένδειξη του στροφομέτρου) το αυτοκίνητο είτε δεν συμπεριφέρεται σωστά είτε καταναλώνει περισσότερο καύσιμο. Εν ολίγοις, σε 5τάχυτο κιβώτιο με 5η σχέση και και 50km/h,αυτό μεταφράζεται σε λιγότερες από 1500rpm άρα σε περισσότερη κατανάλωση καυσίμου. Επίσης όσοι έχουν υπολογιστή ταξιδίου ας παρατηρήσουν το εξής. Ένα αυτοκίνητο όταν η κύλιση του γίνεται με νεκρά καταναλώνει έως και 50lt/100km. Πηγαίνετε σε ένα δρόμο με 4η σχέση ας πούμε και 90/100 χμ/ω και παρατηρήστε την ένδειξη του υπολογιστή ταξιδίου για την στιγμιαία κατανάλωση. Υποθέτω πως θα κυμαίνεται κοντά στα 10lt/100km. Βάλτε νεκρά και αφήστε το αμάξι να κυλά χωρίς να πατήσετε φρένο. Κοιτάξτε την κατανάλωση.Θα εκπλαγείτε.
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Αυτό με το 2/3 δεν νομίζω να ισχύει. Πάνω από τα 120 αρχίζουν και εμφανίζονται σοβαρά θέματα αεροδυναμικών αντιστάσεων. Εγώ ξέρω ότι γενικά η πιο οικονομική ταχύτητα είναι περί τα 90 χ.α.ω. με 5η (ή 6η και αυτό επιβεβαιώνεται και από τον ηλεκτρονικό δείκτη κατανάλωση του αυτοκινήτου (6 λίτρα τα 100 δείχνει σε golf gti!) από εκεί και πάνω η κατανάλωση αρχίζει και ανεβαίνει... Αλλαγές ταχύτητας οικονομικές πρέπει να γίνονται πριν τις 3000 στροφές και να αποφεύγεις να πατάς το γκάζι πέραν των 3/4 της διαδρομής του. Στο χειροκίνητο αμάξι συχνά θα πηγαίνω με 50-60 και 5η ταχύτητα... Η αλλαγή από 2α σε 5η κατευθείαν δεν είναι σπάνια (όχι δεν είναι πιο οικονομικό αλλά φεύγεις μπροστά από την κίνηση στα φανάρια (στα οποία φανάρια βρίσκομαι πολύ πθιο συχνά πρώτος από ότι στατιστικά θα έπρεπε επειδή δεν είμαι κάφρος να περνάω με κόκκινο). Επειδή η οικονομία επιτυγχάνεται με την μεγαλύτερη σχέση και όταν πηγαίνεις με τα 2/3 της τελικής πηγαίνεις με 3-4.000 στροφές, ισχύει. Αυτό που λες με τα 90 χιλιόμετρα δεν ισχύει. Ή τουλάχιστον όχι σε όλα τα αυτοκίνητα.
Sadamiraq Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Αυτό με το 2/3 δεν νομίζω να ισχύει. Πάνω από τα 120 αρχίζουν και εμφανίζονται σοβαρά θέματα αεροδυναμικών αντιστάσεων. Εγώ ξέρω ότι γενικά η πιο οικονομική ταχύτητα είναι περί τα 90 χ.α.ω. με 5η (ή 6η και αυτό επιβεβαιώνεται και από τον ηλεκτρονικό δείκτη κατανάλωση του αυτοκινήτου (6 λίτρα τα 100 δείχνει σε golf gti!) από εκεί και πάνω η κατανάλωση αρχίζει και ανεβαίνει... Αλλαγές ταχύτητας οικονομικές πρέπει να γίνονται πριν τις 3000 στροφές και να αποφεύγεις να πατάς το γκάζι πέραν των 3/4 της διαδρομής του. Στο χειροκίνητο αμάξι συχνά θα πηγαίνω με 50-60 και 5η ταχύτητα... Η αλλαγή από 2α σε 5η κατευθείαν δεν είναι σπάνια (όχι δεν είναι πιο οικονομικό αλλά φεύγεις μπροστά από την κίνηση στα φανάρια (στα οποία φανάρια βρίσκομαι πολύ πθιο συχνά πρώτος από ότι στατιστικά θα έπρεπε επειδή δεν είμαι κάφρος να περνάω με κόκκινο). Kοιτα να δεις αυτο περι οικονομιας στα 90 χλμ αληθευει αλλα οχι για ολα τα αμαξια και προς θεου σιγα μην οδηγεις με 5η (6η? λολ)με 40-50 χλμ ελεος αντι να επιταχυνει το αμαξι θα επιβραδυνει Mε 3 χρόνια λάστιχα και 15000 χιλιόμετρα, λέτε να θέλουν και τα δικά μου αλλαγή; Τα λαστιχα σου εχουν κανει σχετικα λιγα χιλιομετρα αλλα σαν οδηγος 3 χρονων (νομιζω) θα πρεπει να ξερεις αν χρειαζονται αλλαγμα ΠΧ αν πατιναρουν ευκολα,αν ο χρονος φρεναρισματος ειναι αυξημενος απο τι ηταν παλια....
Freakster Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Μπα τπτ επιλήψιμο. Σκέφτομαι όμως αν παίζουν τπτ αλλοιώσεις τις οποίες δεν αντιλαμβάνομαι αλλά μια μέρα μου κοστίσουν, κλατάρισμα ξερω γω απο φθορά, παίζει κάτι τέτοιο;
Sadamiraq Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Μπα τπτ επιλήψιμο. Σκέφτομαι όμως αν παίζουν τπτ αλλοιώσεις τις οποίες δεν αντιλαμβάνομαι αλλά μια μέρα μου κοστίσουν, κλατάρισμα ξερω γω απο φθορά, παίζει κάτι τέτοιο; Φυσικα παιζει ειδικα αν εχουν ξεραθει τα λαστιχα και απο την χρηση μπορει να ερθει το κλαταρισμα καλο θα ηταν να αλλαξεις λαστιχα οσο το δυνατον πιο γρηγορα αλλα εννοειτε μετα το σεπτεμβριο - οκτωμβριο Brigdestone η Τοyo να παρεις αλλα ειναι τα πιο ακριβα να ξερεις Με τιποτα Μισελιν:twisted:
Freakster Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Κάτι firestone έχει πάνω. Δεν πέρασα και άσχημα ως τώρα Ο λαστιχάς της γειτονιάς πέφτει στα πόδια μου να βάλω μισελεν "ΔΕ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ" - ναι, αλλα αν χαλανε στο χρονο τι να το κανω; Τη μια χρονια μισελεν και την άλλη απο τα carrefour απο χρεωκοπία; Ούτε τα πιρελι λενε τπτ;
Sadamiraq Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Κάτι firestone έχει πάνω. Δεν πέρασα και άσχημα ως τώρα Ο λαστιχάς της γειτονιάς πέφτει στα πόδια μου να βάλω μισελεν "ΔΕ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ, Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ" - ναι, αλλα αν χαλανε στο χρονο τι να το κανω; Τη μια χρονια μισελεν και την άλλη απο τα carrefour απο χρεωκοπία; Ούτε τα πιρελι λενε τπτ; Ε οχι τοσο πολυ αλλα σιγουρα καλυτερα απο μισελιν κορυφαια ειναι bridgestone και yokohama αλλα μαλον ξεχνα τα Τοyo γιατι ειναι ακριβα και προτιμουνται απο ατομα που τρεχουν σε αγωνες και βαζουν κοντρες γενικως τα Τοyo ειναι για τα πολλα αλογα edit:τι αμαξι εχεις?
Freakster Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 fiat punto 1400, μοντελο 2003 Απροβλημάτιστο, χτύπα ξύλο.
SGP Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 2/3 στα 250χ.α.ω. είναι 160+... δεν έχεις καλή κατανάλωση εκεί ότι αυτοκίνητο και να έχεις. Μπορείς να παραθέσεις link για κάποιο άρθρο? Μου φαίνεται πολύ άκυρο ως κανόνας. Παράθεση από Wikipedia: Above about 30 mph (48 km/h), wind resistance becomes a dominant limiting factor, as it increases roughly with the square of the speed. By driving at 45 rather than 65 mph (72 rather than 105 km/h), wind resistance is about half, and much greater fuel economy can be achieved. Increasing speed to 90 mph (145 km/h) doubles wind resistance again, and further decreases fuel economy. In practice, rather than doubling or halving the fuel economy, the difference is actually closer to 20-30%. Υ.Γ. Είπα 50-60 και εσείς κατευθείαν 40-50 το κάνατε... Έχω 1500+ στροφές στο αυτοκίνητο με 5η σε αυτή τη ταχύτητα και αν χρειαστεί να επιταχύνω ή συναντήσω ανηφόρα κατεβάζω σε τρίτη προφανώς. Η 5η είναι ότι πιο κοντά στη νεκρά ως σχέση μόνο που στην νεκρά όπως σωστά είπε ο Νικοσκον τα καταλητικά αυτοκίνητα καίνε βενζίνη (αν και δεν έχω δει ένδειξη τέτοια, μέχρι 4l/100 έχω δει). Υ.Γ.2 Με αυτό που είπα για αλλαγή από 2α σε 5η είναι ότι θα γεμίσω και την 2α μέχρι 4500+ στροφές (60-70χλμ) και θα βάλω κατευθείαν 5η μετά γιατί δεν θα επιταχύνω άλλο.
Sadamiraq Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Υ.Γ. Είπα 50-60 και εσείς κατευθείαν 40-50 το κάνατε... Έχω 1500+ στροφές στο αυτοκίνητο με 5η σε αυτή τη ταχύτητα και αν χρειαστεί να επιταχύνω ή συναντήσω ανηφόρα κατεβάζω σε τρίτη προφανώς. Η 5η είναι ότι πιο κοντά στη νεκρά ως σχέση μόνο που στην νεκρά όπως σωστά είπε ο Νικοσκον τα καταλητικά αυτοκίνητα καίνε βενζίνη (αν και δεν έχω δει ένδειξη τέτοια, μέχρι 4l/100 έχω δει).QUOTE] Ρε φιλε ειναι χειροτερο αυτο που κανεις να εισαι με 5η 50-60 χλμ Νομιζεις οτι επειδη εισαι στις 1500 στροφες νομιζεις οτι καιει λιγοτερο ελα ομως που ειναι χειροτερο και δεν συνισταται απο κανεναν ακομα κι αν δεν θες να επιταχυνεις πανω απο 60,αυτο μπορει να στο εξηγει οποιοσδηποτε εμπειρος οδηγος. Νο offence:-D
Sadamiraq Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 fiat punto 1400, μοντελο 2003 Απροβλημάτιστο, χτύπα ξύλο. Α το πηρες καινουργιο και το εχεις με τα μανισια σου λαστιχα?
Freakster Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Α το πηρες καινουργιο και το εχεις με τα μανισια σου λαστιχα? Ναι Να αρχίσω να ανησυχώ;;
Sadamiraq Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Ναι Να αρχίσω να ανησυχώ;; Οχι απλως οπως σου ειπα πιο πανω αλλαξε λαστιχα!!
KWSN_Men Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 2/3 στα 250χ.α.ω. είναι 160+... δεν έχεις καλή κατανάλωση εκεί ότι αυτοκίνητο και να έχεις. Μπορείς να παραθέσεις link για κάποιο άρθρο? Μου φαίνεται πολύ άκυρο ως κανόνας. Παράθεση από Wikipedia: Υ.Γ. Είπα 50-60 και εσείς κατευθείαν 40-50 το κάνατε... Έχω 1500+ στροφές στο αυτοκίνητο με 5η σε αυτή τη ταχύτητα και αν χρειαστεί να επιταχύνω ή συναντήσω ανηφόρα κατεβάζω σε τρίτη προφανώς. Η 5η είναι ότι πιο κοντά στη νεκρά ως σχέση μόνο που στην νεκρά όπως σωστά είπε ο Νικοσκον τα καταλητικά αυτοκίνητα καίνε βενζίνη (αν και δεν έχω δει ένδειξη τέτοια, μέχρι 4l/100 έχω δει). Υ.Γ.2 Με αυτό που είπα για αλλαγή από 2α σε 5η είναι ότι θα γεμίσω και την 2α μέχρι 4500+ στροφές (60-70χλμ) και θα βάλω κατευθείαν 5η μετά γιατί δεν θα επιταχύνω άλλο. Όχι link δεν έχω γιατί το έχω διαβάσει στους 4Τ. Από εκεί και πέρα, μας έπεισες ότι ο πιο οικονομικός τρόπος για να πάμε ταξίδι είναι με 72km/h επειδή δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις... :roll:
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.