Ceridwen Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 :|κοίτα, για μένα στην ελλάδα τα 3 χρόνια είναι το max όριο (λόγω κλίματος και γλιστερών δρόμων). αλλά εντάξει, δε λέω ότι όποιο λάστιχο έχει πιάσει 3 χρόνια ζωής είναι για πέταμα. αλλά οι πιθανότητες είναι να μην είναι και στα καλύτερά του. αν δεν έχεις δει "κακή" συμπεριφορά απ'τα λάστιχά σου κάνε το ταξιδάκι σου και μην ανησυχείς Ναι ναι, αυτά τα λες τώρα για να μην πάθω υστερία. Οι κύριοι του συνεργείου δεν μου έχουν κανει λόγο για αλλαγή. Δεν ξέρω αν είναι δουλεία τους να μου πουν βέβαια. Και για να πω την αλήθεια, η συμπεριφορά τους μέχρι τώρα ήταν άψογη. Δεν έχω ακούσει ούτε μια κακή κουβέντα. Είναι πάντα πολύ ευγενικά.
KWSN_Men Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 :? τρομαξα τώρα! Δλδ, εγώ που το έχω 3 χρόνια και δεν έχω αλλάξει λάστιχα, να μην κάνω το τουρ της Ελλάδας που έχω κανονίσει??? Τι λάστιχα είναι και πόσα χιλιόμετρα έχεις βάλει; Βασικά, κατά πάσα πιθανότητά είσαι ΟΚ αλλά λίγο προσοχή και το φθινόπωρο είσαι για καινούργια.
Ceridwen Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Τι λάστιχα είναι και πόσα χιλιόμετρα έχεις βάλει; Βασικά, κατά πάσα πιθανότητά είσαι ΟΚ αλλά λίγο προσοχή και το φθινόπωρο είσαι για καινούργια. Κάτι μαύρα-ανθρακί είναι. :-? Ειναι γαλλικό το αυτοκινητάκι οπότε λέω Μισελέν. 35.000 περιπου και πάνω από 5-10 φορές δεν έχουν πάει σε χωματόδρομο. Θα ζήσουμε?
Dr.Strangelove Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Κάτι μαύρα-ανθρακί είναι. :-? Βγαίνουν και σε άλλα χρώματα τα λάστιχα; Πάντως αν είναι Michelin 3 ετών και με 35000χλμ μάλλον τα έχουν φάει τα ψωμιά τους γιατί είναι πολύ μαλακά και στους Ελληνικούς δρόμους δεν αντέχουν πολύ. Καλό θα είναι να μην αλλάξεις τώρα όμως γιατί το καλοκαίρι (ειδικά με τέτοιες θερμοκρασίες) δεν ενδείκνυται για αλλαγή ελλαστικών. Υπομονή μέχρι τον Οκτώβριο και προσεκτική οδήγηση.
KWSN_Men Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Πάντως μπορούσες να έχεις κοιτάξει μάρκα και μοντέλο από να μα πεις ότι έχεις κάτι μαύρα.... Λιγάκι χλωμά τα βλέπω. Εάν έχει μείνει αυλάκι λιγότερο από μισό πόντο τρέξε για αλλαγή. Αλήθεια, χωρίς παρεξήγηση, αλλά πότε πίστευες ότι θέλουν άλλαγμα;
Houston Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 να ρωτήσω κάτι άσχετο....στις πόσες χιλιάδες στροφές αλλάζετε ταχύτητα?
gus Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 να ρωτήσω κάτι άσχετο....στις πόσες χιλιάδες στροφές αλλάζετε ταχύτητα? Περίπου στις 9000 γιατί θέλω να έχω μέγιστη ροπή! :twisted:
Ceridwen Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Πάντως μπορούσες να έχεις κοιτάξει μάρκα και μοντέλο από να μα πεις ότι έχεις κάτι μαύρα.... Λιγάκι χλωμά τα βλέπω. Εάν έχει μείνει αυλάκι λιγότερο από μισό πόντο τρέξε για αλλαγή. Αλήθεια, χωρίς παρεξήγηση, αλλά πότε πίστευες ότι θέλουν άλλαγμα; Καμία παρεξήγηση, από αυτά που είπα, σου φαίνομαι για άτομο που ξέρει απο αυτά? Προχθές σε ένα πάρκινγκ με ρώτησαν τον αριθμό της πινακίδας και έπρεπε να κοιτάξω για να τους πω. Είναι δυνατόν να ξέρω το μοντέλο των λάστιχων? Είναι κάτι που με απασχόλησε τις τελευταίες μέρες μόνο επειδή θα κάνω πολλά χιλιόμετρα. Είναι λίγο κάτω από ενα πόντο. Θα πάω να τα κοιτάξουν. Thanks y'all!
Neurotic_Fest Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Αν είναι μισελεν χλωμό πολύ χλωμό, έχουν καταπληκτική συμπεριφορά αλλά καθόλου αντοχή τα ρημάδια.
Sadamiraq Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 να ρωτήσω κάτι άσχετο....στις πόσες χιλιάδες στροφές αλλάζετε ταχύτητα? Αυτο εξαρταται απο αυτοκινητο σε αυτοκινητο,Κοιτα να δεις υπαρχουν δυο ειδων αλλαγες,η μια ειναι του οικονομικου οδηγου να τις αλλαζεις νωρις ετσι καει λιγοτερο αλλα εχει πολυ χειροτεροι επιταχυνση και υπαρχουν και οι αλλαγες του κοντρακια που τις αλλαζεις λιγο πριν τους κοφτες(τετοιος ειμαι και γω) αλλα καιει υπερβολικη βενζινη αλλα οπως ειπε και ο φιλτατος gus για μεγιστη ροπη. edit:gus φιλε μου τι αμαξι οδηγεις στο οποιο κανεις αλλαγες στις 9000? Η το ειπες για πλακα?
gus Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 edit:gus φιλε μου τι αμαξι οδηγεις στο οποιο κανεις αλλαγες στις 9000? Η το ειπες για πλακα? Μια McLaren μωρε... Γιά πλάκα το είπα. Τώρα όμως που είπες αυτό για τις αλλαγές ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο όντας ψιλοάσχετος απο αμάξια. Αμα αλλάζεις πολυ νωρίς ταχύτητα θα πρέπει να πατήσεις τέρμα γκάζι για να επιταχύνει το αμάξι. Όπως για παράδειγμα αν ξεκίναγες με δευτέρα ας πούμε. Αυτο δε συνεπάγεται και μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης? Δηλαδή, η κατανάλωση της βενζίνης εξαρτάται μόνο από το πάτημα του πεντάλ ή και απο άλλους παράγοντες?
the_end Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Μια McLaren μωρε...Γιά πλάκα το είπα. Τώρα όμως που είπες αυτό για τις αλλαγές ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο όντας ψιλοάσχετος απο αμάξια. Αμα αλλάζεις πολυ νωρίς ταχύτητα θα πρέπει να πατήσεις τέρμα γκάζι για να επιταχύνει το αμάξι. Όπως για παράδειγμα αν ξεκίναγες με δευτέρα ας πούμε. Αυτο δε συνεπάγεται και μεγαλύτερη κατανάλωση βενζίνης? σωστό είναι αυτό...(εκτός απ'τη μακλάρεν, δε νομίζω να'χει κόφτη πάνω απ'ο 7.500:p) Δηλαδή, η κατανάλωση της βενζίνης εξαρτάται μόνο από το πάτημα του πεντάλ ή και απο άλλους παράγοντες? εξαρτάται από πολλά πράγματα. από το "φορτίο" του κινητήρα (δηλαδή άλλο να πατάς γκάζι με 4η σε κατηφόρα κι άλλο με 4η σε ανηφόρα). απ'το πόσο φορτωμένο είναι το αμάξι(επιβάτες,αποσκευές), απ'την πίεση των ελαστικών(αν είναι ξεφούσκωτα θα καταναλώσεις περισσότερη βενζίνη σε σχέση με την κατανάλωση στην ιδανική πίεση). από το πόσο έξυπνος είναι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου, απ'τη θερμοκρασία περιβάλλοντος(του εισερχόμενου αέρα δηλαδή), απ'το συντελεστή τριβής του δρόμου. και άλλα. και άλλα... από διάφορα πράγματα δηλαδή πάντως η πιο οικονομική οδήγηση θεωρείται η οδήγηση με αλλαγές λίγο κάτω απ'τις στροφές στις οποίες ο κινητήρας έχει τη μέγιστη ροπή του. η πλειονότητα των εργοστασιακών κινητήρων τη ροπή θα την έχει βγάλει μέχρι τι 4.500 στροφές.
KWSN_Men Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2007 Και στον αυτοκινητόδρομο η πιο οικονομική ταχύτητα είναι τα 2/3 της τελικής. Και φυσικά γενικότερα όσο πιο πολύ κρατάμε σταθερές τις στροφές του κινητήρα και δεν φρενάρουμε-επιταχύνουμε όλη την ώρα...
SGP Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Αυτό με το 2/3 δεν νομίζω να ισχύει. Πάνω από τα 120 αρχίζουν και εμφανίζονται σοβαρά θέματα αεροδυναμικών αντιστάσεων. Εγώ ξέρω ότι γενικά η πιο οικονομική ταχύτητα είναι περί τα 90 χ.α.ω. με 5η (ή 6η και αυτό επιβεβαιώνεται και από τον ηλεκτρονικό δείκτη κατανάλωση του αυτοκινήτου (6 λίτρα τα 100 δείχνει σε golf gti!) από εκεί και πάνω η κατανάλωση αρχίζει και ανεβαίνει... Αλλαγές ταχύτητας οικονομικές πρέπει να γίνονται πριν τις 3000 στροφές και να αποφεύγεις να πατάς το γκάζι πέραν των 3/4 της διαδρομής του. Στο χειροκίνητο αμάξι συχνά θα πηγαίνω με 50-60 και 5η ταχύτητα... Η αλλαγή από 2α σε 5η κατευθείαν δεν είναι σπάνια (όχι δεν είναι πιο οικονομικό αλλά φεύγεις μπροστά από την κίνηση στα φανάρια (στα οποία φανάρια βρίσκομαι πολύ πθιο συχνά πρώτος από ότι στατιστικά θα έπρεπε επειδή δεν είμαι κάφρος να περνάω με κόκκινο).
Freakster Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2007 Mε 3 χρόνια λάστιχα και 15000 χιλιόμετρα, λέτε να θέλουν και τα δικά μου αλλαγή;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.