kostacurtas Δημοσ. 30 Μαΐου 2008 Δημοσ. 30 Μαΐου 2008 Far Cry 2 to have 16-player online Far Cry 2 will have a 16-player online mode with persistent rewards and experience levels like Call of Duty 4. Game designer Patrick Redding spilled the beans to Eurogamer at the UbiDays event in Paris, explaining you'll be able to pick a class to fit your playing style. He wouldn't offer any further details, but did confirm there will be no online co-op despite the ability to use an NPC “buddy” to revive you and fight with you. He also revealed the open-world shooter is ever-so-nearly feature complete, and will soon be entering its beta testing phase. Far Cry 2 is due out this Christmas period on PC, PS3 and Xbox 360.
privateer Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2008 http://uplay.us.ubi.com/index.php?video=t01fe0zb
kostacurtas Δημοσ. 13 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2008 Far Cry 2 Dev 'Didn't Want Mutant Powers' The desert island scene was becoming overcrowded too, says art director. Art director Alex Amancio has been telling CVG a little bit about the background to its wonder-shooter, Far Cry 2. "We started working on Far Cry 2 before Instincts had even decided if it was going to have mutant powers," Amancio explained. "We started fresh and our key was to have a realistic game, we didn't want any mutant powers. We obviously changed the setting to Africa; we wanted to keep the very iconic setting of Far Cry but we got rid of the desert island scene." The setting was also changed, due in part to the fact that Lost has spoilt the untouched lush, jungle environments. "Frankly the desert island scene was becoming very crowded with Lost and stuff like that, so we tried to go with a setting that was really fresh. Africa came to mind. Plus it's so iconic; that image of the Savannah is very, very underexploited in videogames. "Basically our mission was to create a sequel for the original, so everything that came out before wasn't our mandate and really had nothing to do with us. "The first one was really the first shooter that felt like an open world environment, so we decided to push the bar further an actually have an open world, 50 square kilometres." Look out for the full interview later today.
fe31h Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Μήπως ξέρετε τι min req θα χρειάζεται το παιχνίδι για να παίξει???
outlaw star Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Μήπως ξέρετε τι min req θα χρειάζεται το παιχνίδι για να παίξει??? όχι αλλά θα είναι πολύ βαρύ
Super Moderators Thresh Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Super Moderators Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 υπομονή θα ανακοινωθούν αργά ή γρήγορα τα requirements... πάντως θα είναι τουλάχιστον όσο βαρύ όσο το Crysis
godlike Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Βρε παιδιά αφού θα βγεί και για κονσόλες πόσο πιο βαρύ θα είναι από το crysis; Εξάλου τα γραφικά του δεν τα έχει χαρακτηρίσει κανένας επιπέδου crysis
xvagos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2008 Θα είναι βαρύ όταν θα θες να το παίξεις σε αναλύσεις πάνω από 720p και όλα στο full! Γενικά, σύμφωνα με την Ubisoft, θα έχει πάρα πολύ καλό scalability (<-- καλά το είπα )
activex Δημοσ. 20 Ιουνίου 2008 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουνίου 2008 αμα βγει τελος του χρονου που θα ειναι στα πανω τους οι νεες καρτες τοτε προβλεπετε να εχει αντι για "scalability" .... SCATABILITY! (<-- καλά το είπα ) ετσι δεν εγυνε και με το crysis σχετικα με τα πρωτα spec και τα τελικα? ατιμες καρτες...για καλο βγενετε?
kostacurtas Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2008 Ubisoft Demonstrates Over 20 Minutes of Far Cry 2 At this week's DreamHack computer festival in Sweden, Ubisoft Montreal showed off more than 20 minutes of its upcoming shooter Far Cry 2, currently in development for the PC, PlayStation 3 and Xbox 360. Far Cry 2 is expected to hit retailers this fall.
kostacurtas Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2008 In-Depth: Far Cry 2's Guay Talks Dunia Engine, State Of PC Far Cry 2, the ambitious Ubisoft Montreal-developed open-world sequel to Crytek's original PC game, was announced as a PC exclusive before eventually gaining Xbox 360 and PS3 versions as well. It is now expected to ship for all three systems this fall. Along with the game, the Montreal team is developing Ubisoft's new Dunia engine, multiplatform technology that the publisher plans to use in several of its studios for future projects. Dominic Guay is Far Cry 2's engineering director, and he spoke with Gamasutra at a recent Nvidia-hosted event about many aspects of the game's development. These include multiplatform issues as PCs being to technologically outpace consoles again, why the game's open-ended nature made it perfect for engine co-development, how Ubisoft manages the multitude of teams at the 1,500-person Montreal studio, and more...
John-lamia Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 ποτε θα βγει ρε σεις για τα πισια μας? να μασουμε κ κανα φραγκο για καρτα!
fe31h Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 ποτε θα βγει ρε σεις για τα πισια μας?να μασουμε κ κανα φραγκο για καρτα! αν ειχες παρει το περιοδικο του πλαισιου για τα παιχνιδια θα εβλεπες οτι θα μας ερθει το πρωτο τριμινο του 2009:cry::cry::cry:
kostacurtas Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2008 ποτε θα βγει ρε σεις για τα πισια μας?να μασουμε κ κανα φραγκο για καρτα! Συμφωνα με την επισημη σελιδα της Ubisoft... Far Cry 2 is expected to hit retailers this fall.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα