firepc Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 28 Μαρτίου 2018 Η πιο συχνη μαχη για το ποιο ειναι το καλυτερο Farcry γινεται μεταξυ του 1 και του 3 Αρα οντως ειστε οι μονοι
Bigi444444 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Ντάξει κι εμένα μου άρεσε αρκετά.Δε συμφωνώ με όσους το κράζουν.Αλλά όχι το καλύτερο της σειράς.Κι εγώ θα έπαιζα ανάμεσα στο 1 και το 3.
xtrmsnpr Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2018 Το έβαλα μόλις χτες,μετά από χρόνια.. μάλλον πιάνω πολλά FPS και το παιχνίδι δεν το αντέχει! Τότε είχα τον q6600 και την 8500 δεν το είχα δει ποτέ στο max το παιχνίδι,τώρα όμως ωχ ωχ! Αλλά χοροπηδάνε τα NPC σε σημείο που bugαρει το παιχνίδι και να μην μπορώ να πάρω quests κτλ. Οπότε googlαρα και έπεσα σε αυτήν εδώ την λύση! Ενεργοποίησα το vsync ώστε να πέσουν τα fps στα 75 και έφτιαξε! bug. anyone know a fix? Bouncing character issues Οι servers του παιχνιδιού έχουν κλείσει.. Οπότε μόνο SP.
pirmen56 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Το δεύτερο Far Cry ήταν το πιο ρεαλιστικό και ατμοσφαιρικό της σειράς. Ρεαλιστικό γιατί δεν υπήρχε ένδειξη εντοπισμού σου από εχθρούς, ούτε tagging για να τους βλέπεις μέσα από τοίχους όπως ο Superman. Ούτε έκανες crouch με 30χλμ/ώρα όπως τα επόμενα. Προσέφερε δυνατή εμπειρία σε όσους ήθελαν κάτι τέτοιο. Ατμοσφαιρικό γιατί ακόμα και πριν από λίγους μήνες που το έβαλα είχε από τα ομορφότερα και πιο διαχρονικά γραφικά που έχω δει σε games. Δεν καταλάβαινες εύκολα την ηλικία του. Το βασικό του ελάττωμα ήταν η εξέλιξη της ιστορίας και τα respawn των εχθρών στα checkpoints, που με την αυξημένη δυσκολία το έκαναν ακόμα πιο εκνευριστικό. 3
Bigi444444 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 (επεξεργασμένο) Ομολογουμένως είχε διαχρονικά γραφικά.Αναρωτιέμαι εάν και τα σημερινά παιχνίδια θα κρατάνε αντίστοιχα καλά σε 10 χρόνια. Ενδεικτικά πώς φαίνεται ακόμα και σήμερα.Θυμάμαι ότι είχα και σε 1440p φωτογραφίες αλλά δεν τις βρίσκω. Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Spoiler Επεξ/σία 1 Απριλίου 2018 από Bigi444444 1
pirmen56 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Όταν βγήκε μόλις είχα στήσει νέο σύστημα και θυμάμαι ακόμα το σοκ από τα γραφικά του. Και από την ελευθερία κινήσεων που για τότε ήταν πρωτόγνωρη. Μην ξεχνάμε πως ήταν από τα πρώτα open world αυτού του είδους. Αυτό δείχνει πόσο μπροστά ήταν τεχνολογικά: http://www.tomshardware.com/reviews/hollywood-gaming-effects,2068-15.html Είχε μια πρώιμη μορφή global Illumination(indirect lighting). Γι'αυτό και έδειχνε τόσο πειστικό. Σήμερα τρως στη μάπα την ασπρίλα(Primal και το τελευταίο) και τόνους Ambient Occlusion λόγω αδυναμίας να μεταβούμε σε ρεαλιστικά μοντέλα φωτισμού. 3
just getting started Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 εμενα μου άρεσε που δεν συγχωρούσε αν πήγαινες για stealth και σε ανακαλύπταν, χωρίς ομως να σου αποκλείει τη δυνατότητα. Θυμάμαι είχα βγάλει μερικά quests χωρίς να σκοτώσω κανέναν. Αν αρχίζεις και σκοτώνεις κόσμο, ακομα και αν δεν σε ακούσουν ή δεν δουν πτώμα το AI καταλαβαινε ότι λείπουν άτομα οχι σαν τo brain dead του 3-4 που απλα τους έτρωγες έναν εναν, δεν άκουγαν τίποτα και στο τέλος περπατούσε ένας μόνος του σε outpost των 20 χωρίς να τρέχει τίποτα 2 1
tonkpils Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 3 λεπτά πριν, just getting started είπε Αν αρχίζεις και σκοτώνεις κόσμο, ακομα και αν δεν σε ακούσουν ή δεν δουν πτώμα το AI καταλαβαινε ότι λείπουν άτομα οχι σαν τo brain dead του 3-4 που απλα τους έτρωγες έναν εναν, δεν άκουγαν τίποτα και στο τέλος περπατούσε ένας μόνος του σε outpost των 20 χωρίς να τρέχει τίποτα Στην πρώτη σου πρόταση, το θεωρώ μπαγκιά. Πρακτικά για να γίνει αντιληπτή η έλλειψη προσωπικού θα πρέπει να υπάρχει λίγος κόσμος που φρουρεί μια περιοχή ή ένα φυλάκιο. Σε μεγάλα όμως δεν νοείται κάτι τέτοιο παρά μονον φυσικά όταν οι φρουροί έχουν μείνει λιγότεροι από τους μισούς. Συμφωνώ κ επαυξάνω για το τελευταίο. Βλέπω βιντεάκια με το τελευταίο FC5 κ το ΑΙ απλά είναι για τα μπάζα. Και δυστηχώς το ίδιο συμβαίνει κ με τα προηγούμενα FC. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι η σύγκριση μεταξύ FC1 - FC3. Μιλάμε για δυο παιχνίδια με διαφορά μιας 10ετίας. 1
3DJIN Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 με βαλατε σε πειρασμο ζηλεψα με τα screenshots παω να το βρω να το κανω install
Psycho_Warhead Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 14 hours ago, pirmen56 said: Όταν βγήκε μόλις είχα στήσει νέο σύστημα και θυμάμαι ακόμα το σοκ από τα γραφικά του. Και από την ελευθερία κινήσεων που για τότε ήταν πρωτόγνωρη. Μην ξεχνάμε πως ήταν από τα πρώτα open world αυτού του είδους. Αυτό δείχνει πόσο μπροστά ήταν τεχνολογικά: http://www.tomshardware.com/reviews/hollywood-gaming-effects,2068-15.html Είχε μια πρώιμη μορφή global Illumination(indirect lighting). Γι'αυτό και έδειχνε τόσο πειστικό. Σήμερα τρως στη μάπα την ασπρίλα(Primal και το τελευταίο) και τόνους Ambient Occlusion λόγω αδυναμίας να μεταβούμε σε ρεαλιστικά μοντέλα φωτισμού. Lol, δεν ήξερα ότι είχαν χρησιμοποιήσει indirect lighting στο FC2..Από γραφικά ήταν πολύ καλό, αλλά σαν γκέιμ ήταν φόλα. Απλά πήγαινες πάνω-κάτω συνέχεια στον χάρτη και στην έπεφταν συνέχεια εθροί από το πουθενά.
just getting started Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 Δημοσ. 1 Απριλίου 2018 άμα το πήγαινες ποδαράτο με το χάρτη στο χέρι και κρυβόσουν στο γρασίδι από τις περιπολίες τους απέφευγες. Χώρια που εν τέλει γλύτωνες χρόνο γιατί δεν τους πολεμούσες. Μετά φαστ τραβελ με τα λεωφορεία και αν το αμάξι ήταν απαραίτητο απλα έκανες πλάνο για τη διαδρομή σου για να αποφύγεις outposts. 1
pirmen56 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 23 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε Lol, δεν ήξερα ότι είχαν χρησιμοποιήσει indirect lighting στο FC2..Από γραφικά ήταν πολύ καλό, αλλά σαν γκέιμ ήταν φόλα. Απλά πήγαινες πάνω-κάτω συνέχεια στον χάρτη και στην έπεφταν συνέχεια εθροί από το πουθενά. Αυτά που είπε ο Just getting started. Με την εκκίνηση κάθε αποστολής σχεδίαζες τις κινήσεις σου. Τι εξοπλισμό θα πάρεις μαζί σου, από ποιά σημεία θα περάσεις για να αποφύγεις σπατάλη πυρομαχικών κτλ. Ο ρεαλισμός του το έκανε πιο αργό στη δράση και αυτός ήταν ένας από τους βασικότερους λόγους που το έθαψαν. Υποσυνείδητα αυτό ήταν που δεν άρεσε στους περισσότερους. Δεν είναι τυχαίο ότι στα επόμενα Far Cry ο χειρισμός θυμίζει shooters της παλιάς σχολής με φρενήρη δράση, αφού "περπατάς" με ταχύτητα αυτοκινήτου, πέφτεις από μεγάλα ύψη χωρίς damage, οι εχθροί αργούν να σε αντιληφθούν κτλ. Στο Far Cry 2 όταν πήγαινες stealth έπρεπε να είσαι 40 μέτρα μακριά από τους guards για να μη σε αντιληφθούν. Εκτιμούσες με το μάτι αν γινόσουν αντιληπτός και αν χρειαζόταν να αποφύγεις τελείως κάποια σημεία. Όπως γίνεται και στην πραγματικότητα. Αυτό σε αντάμοιβε στο τέλος, αν μπορούσες να προσαρμοστείς.
just getting started Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 Δημοσ. 2 Απριλίου 2018 θυμάμαι πρόσφατα "αναγκάστηκα" να κάνω scout ένα outpost και με stealth να κλέψω σφαίρες από τα crate τους γιατί ήμουν μακριά από safe house και δεν είχα τίποτα. Φυσικά και μόλις τις έκλεψα έφυγα όπως ήμουν γιατί δεν με συνεφερε να αποκαλυφθώ
3DJIN Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 χαμος γινεται ,ουτε tagging ουτε τιποτα πας κανεις realistic scouting ,το tagging ειναι για κοσολες και 14χρονα
pirmen56 Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Δημοσ. 5 Απριλίου 2018 Δεν είναι τυχαίο το ότι δίχασε τον κόσμο του pc. Υπάρχουν αυτοί που το σιχαίνονται και αυτοί που το θεωρούν πρωτοποριακό, παρά κάποια σημαντικά προβήματα. Άλλωστε πάνω στον κορμό του βασίστηκε το 3 και όλα τα υπόλοιπα. Δεν περιμένεις να δεις ηθοποιία, χαρακτήρες, φαντασμαγορία που είχε το 3. Ούτε τα άπειρα βοηθήματα, σαν το tagging, που δίνουν μη ρεαλιστικό boost στη δράση. Αν και θα φτάσεις σε κάποια missions όπως αυτό με το πλοιάριο που έχει momentum. Επίσης πρέπει να ανέβεις λίγο σε επίπεδο οπλισμού για να νιώσεις ποιοτικό gameplay και sniping που είναι και ένα από τα πιο δυνατά του στοιχεία. Ψάξε παλιότερα βίντεο με sniping gameplay και θα δεις πόσο ενδιαφέρον γίνεται στα χέρια ενός ικανού παίκτη. Μετά βλέπεις τα games για 14χρονα, όπως λες, και καταλαβαίνεις γιατί δεν πήγε καλά εμπορικά. Για μένα η ομορφιά του παιχνιδιού ήταν το πρωτοποριακό για τότε αληθινό open world(που το crysis ΔΕΝ ήταν) με τους δύο μεγάλους χάρτες(όχι μόνο αυτόν που βλέπεις τώρα) και η ομορφιά του ίδιου του κόσμου του παιχνιδιού. Λόγω μη έντονου σκηνοθετικού στοιχείου χανόσουν ευκολότερα στον κόσμο του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα