madsc Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 Το RMA της Plextor έχει πλέον αλλάξει. Δεν είναι όπως κάποτε. Στέλνεις e-mail ( όχι online φόρμα πια ) και περιμένεις. Αυτόματη επιβεβαίωση ( όπως σε corsair π.χ. ) δεν έρχεται. Μετά από x μέρες ( 1 εβδομάδα συνήθως ) σου ζητάνε να τρέξεις το διαγνωστικό τους & να τους στείλεις τα αποτελέσματα. ~10 εργάσιμες μετά σου έρχεται στην πόρτα σου το νέο drive ( όχι με το σωστό χρώμα πρόσοψης πάντα ). Σύνολο 3 εώς 4 εβδομάδες μετά από rma request έχεις το νέο drive να κάνεις τη δουλειά σου!!! Τα drive τους δεν έχουν την ποιότητα που είχαν κάποτε. (Ένα 755Α μου χάλασε πρόσφατα σε 3ις μέρες exchange party μόνο -6 μηνών θρεφτάρι-, ενώ το Pionner 110D 1 χρόνου ζει & βασιλεύει ακόμη). Τα RMA αργούν εώς & μήνα. Για ποιό λόγο ζητάνε πλέον από τον καταναλωτή να πληρώνει 30%-50% παραπάνω από τον ανταγωνισμό μου έχει μείνει απορία. /sc
Hlapatsas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 Καλά ως προς την ποιότητα κατασκευής και κυρίως μετά το μοντέλο 716 θα συμφωνίσω απόλυτα ότι δεν είναι όπως παλιά.Ηταν το τελευταίο καλό drive... Αλλά για το RMA είχα πολλά drives και ποτέ πρόβλημα αντικατάστασης.Τώρα αν υπάρχουν μεμονομένα περιστατικά δεν μου λέει κάτι.
madsc Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 ...Αλλά για το RMA είχα πολλά drives και ποτέ πρόβλημα αντικατάστασης.Τώρα αν υπάρχουν μεμονομένα περιστατικά δεν μου λέει κάτι. Αν είχες αρκετές επιστροφές τότε θα κατάλαβες ότι άλλαξε το RMA Procedure. 3 βδομάδες - 1 μήνα -που κάνει πλέον- δεν είναι αποδεκτό από εμένα. /sc
androu Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2007 εγώ είχα στείλει το 708 και μετά απο 2 μέρες μου ήρθε καινούριο στο σπίτι ! Δεν ξέρω πώς δουλεύει πάντως μετά απο 3 χρόνια. Πάντως είναι χάλια αν κρατάει τόσο πολύ η διαδικασία rma .. δηλαδή δεν αξίζει να δίνεις τόσα λεφτά όταν το nec το πάς πλαίσιο και σου δίνουν αλλο και με το Plextor περιμένεις τόσο καιρό! :?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.