Gryspnik Δημοσ. 27 Μαΐου 2002 Δημοσ. 27 Μαΐου 2002 Επειδή έχω δουλέψει σε αρκετά καταστήματα στην Έλλάδα ώς τεχνικός και έχω εμπειρία στις αγορές της Αγγλίας και του Καναδά θα σας πώ τις εμπειρίες μου. Στην Ελλάδα έχω τύχει σε κατάστημα στο οποίο θεωρούσα υπερβολική την εξυπηρέτιση των πελατών (!!) και έχω τύχει και σε κατάστημα που το αφεντικό μου έλεγε αυτοπρωσόπως και θρασυδώς πες του ότι ήταν χαλασμένο (ενώ δεν είχε κανένα πρόβλημα) και οτι του το φτιάξαμε για να πάρουμε το πεντοχίλιαρο(!!). Τώρα στην Αγγλία 3 φορές γύρισα προϊόν (ένα CD-ROM, CD-R kai ηχεία) και τις 3 φορές δεν άνοιξαν καν το κουτί και μου έδωσαν καινούριο από το απόθεμα χωρίς καν να με ρωτήσουν ποιό ήταν το πρόβλημα!!! Δηλαδή μπορεί να είχα βάλει ένα τούβλο μέσα και πάλι δεν θα το καταλάβαιναν. Μπράβο τους( για την ιστορία τα μαγαζιά ήταν τα Priceless kai to PCworld). Στον καναδά τώρα, είναι λίγο πιό αυστηροι αλλά δίκαιοι.Εάν έχει εγγύηση δεν υπάρχει περίπτωση να μην στο αλλάξουν(αυτό ισχύει για τις πρώτες 30 ημέρες). Μετά το πέρας των 30 ημερών, το στέλνουν στο εργοστάσιο και είτε το επισκευάζουν είτε σου δείνουν καινούριο.
crAss Δημοσ. 27 Μαΐου 2002 Δημοσ. 27 Μαΐου 2002 Diavaste kai tin dikia mou istoria gia tin Quest... Pira to motherboard pou exo tora (Gigabyte 7DXR+) sto opoio ola leitourgousan teleia ektos apo tin onboard karta ixou. Telika apofasisa na to pao monos mou kateutheian stin quest gia na min exo mesazontes. Afou anelisa to provlima analitikotata mou eipan oti entos evdomados tha eixa apantisi. Stis 3 imeres pou ekana to proto tilefono i tilefonitria mou leei pos paei gia antikatastasi kai epeidi iparxei ellipsi tha kathisterisi ligo. To aurio ginete methaurio ktl. Afou perase i proti evdomada gia tin opoia se proidopoioun otan paradoseis to proion arxisa na psiloneuriazo. Ta tilefona kathimerina ospou stis 8 ergasimes pou to eixan arxisa na to paizo para poli eugenikos anti na neuriaso kai exigisa stin tilefonitria pos kai kala to mixanima itan gia poli sovari epaggelmatiki doulia pos eixa provlima kai tis zitisa an mporouse na mou pei pote tha itan etoimo. Oxi na to epispeusei alla apla ego na xero kai kala oste na provo apo monos mou se antikatastasi i esto kapoia prosorini lisi mexri tin epistrofi tou board. Me lipithike fainete i malakismeni kai mou dinei to onoma tis kai mou leei na tin paro se 10 lepta. KAI EKEI GINETE TO THEIKO MOU LEEI POS DEN THELEI NA ME KOROIDEUEI KAI POS TO MOTHERBOARD DEN EXEI AKOMA ELENXTHEI... Trelenomai ego alla to paizo akoma evgenikos giati xero pos mono etsi iparxei periptosi na exipiretitho. Malista meta apo 1 ora milaga me ton idio to texniko o opoios mou eipe oti me mia PCI vga kai ena skliro i onboard sta millenium douleve mia xara. Tin mitriki tin pira piso me xarti oti leitourgouse kanonika alla fisika se emena den epaize. Omos den katigoro ton texniko giati me ena BIOS update kai gia 15 meres epaize thaumasia (meta vevaia xanapethane gia panta kai den exei vgalei allo ixo apo mesa tis) omos dexthika oti isos kai se ekeinon na eixe doulepsei. Tora ekeino pou me eixe neuriasei tromera itan to thrasos epeidi to epaixa thima na mou poune pos ME KOROIDEVANE etsi xima san na min etrexe tipota kai stin ousia paradexotan pos auto itan pagia taktiki... Sa den ntrepontai kai me poli AGAPI ANTE GAMITHITE OLOI STIN QUEST crAss PS. 2 fores pou exei emfanistei provlima apo proion sto plaisio me exipiretisan amesos kai epeidi kai tis dio fores tous edeixa to provlima epitopou mou ta allaxane xoris deuteri kouventa ekeini tin idia stigmi
Asenna Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Χε χε βρήκα την ευκαιρία: Εκτυπωτής Canon BJC 6100 ενα κατά τα άλλα καλό μηχάνημα ΚΑΙ οικονομικό, σταματά να δουλεύει βγάζει μπιπ, αναβοσβήνει το led με συγκεκριμένο ρυθμό και φυσικά δεν τυπώνει. Από τον συνδυασμό των μπιπ και του ledακίου προκύπτει ότι η βλάβη απαιτεί service (manual). Ωραία λεω και παίρνω τηλέφωνο την INTERSYS και μιλάω με τεχνικό. Α! μου λέει αφαιρέστε τις κεφαλές και αν ο συνδυασμός αλλάξει τότε θέλει κεφαλές, αλλιώς πρέπει να έρθει εδώ διότι θέλει αλλαγή των στιπόχαρτων που μαζεύουν το επιπλέον μελάνι. Ο συνδυασμός δεν άλλαξε και έτσι συννενοήθηκα και πήγα και το άφησα την M. Δευτέρα με ενημέρωση ότι θα κοστίσει 47 + κόστος στιπόχαρτων περίπου 20. Ενώ είχαν υποσχεθεί M.Πέμπτη να το πάρω πίσω τελικά έτοιμο ήταν την Πέμπτη μετά το Πάσχα. Τέλος πάντων: - Αλλάξαμε τα στιπόχαρτα ? - Ποιά στιπόχαρτα ? Ο printer δεν έχει τίποτα θέλει μόνο ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ κεφαλές (καινούριες) και δουλεύει μια χαρά. - (Απορία) Τότε γιατί ταλαιπωρήθηκα τόσο καιρό αφού εσεις μου είπατε ότι δεν ήταν οι κεφαλές αλλά τα στιπόχαρτα και ότι πρέπει να το φέρω εκεί. Αν μου λέγατε ότι ήταν οι κεφαλές θα τις είχα αλλάξει και δεν θα καθυστερούσα τόσο και δεν θα χρεωνόμουνα και ποσό επισκευής. Τέλος πάντων φαντάζομαι ότι δεν θα πληρώσω και πολλά άντε μια είσοδο-έξοδο. - Εεε πόσο στοίχησε ? - Α! μην ανησυχείτε, την ελάχιστη χρέωση. - Ωραία! Πόσο είναι ? - Νομίζω, εεε, 47. - Εεε συγνώμη δεν άκουσα. - Πρέπει να είναι 47. - Μα γιατί αφού... - Τακτική της εταιρίας. - Γειά σας (της μ@μ@ς σας). Παίρνω το μηχάνημα (δεν ήταν εκεί και ο προιστάμενος για να του μιλήσω) με την σημείωση να αλλάξω ΚΑΙ τις δυο κεφαλές. Αλλάζοντας μόνο την έγχρωμη ο εκτυπωτής δουλεύει κανονικότατα. Είναι στατιστικά απίθανο να έχου χαλάσει ταυτόχρονα και οι δυο. Ευχαριστώ για την ευκαιρία να αναφέρω το συγκεκριμένο περιστατικό. <small>[ 27-05-2002, 20:58: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: Asenna ]</small>
apoc Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Μέλος Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Τι ευχαριστεις φιλε Asenna χωσε και σωσε... Λοιπον επειδη ειμαι ο topic starter Θα ενημερωσω για τηγν ευτυχη καταληξη που ειχα..αφου πρωτα περιγραψω το τελευταιο δραμα! λοιπον ειχα γραψει με πολυ παραπονο την παρασκευη που μας περασε οτι αφου η μητρικη μου ηταν στο μαγαζι ,περιμενα να μου δωσουν καποιον 1800 αθλον απο το στοκ του μαγαζιου, να το τεσταρουν οπως θα επρεπε και να παω στην ευχη της παναγιας...οπως εγραψα μου ειπαν τελικα οτι επρεπε να περιμενω τον δικο μου αντικαστατη αθλον...και απο εκει και περα εγω αρχησα να θαβω εδω και να οργιζομαι....τελευταιο μαιλ την ημερα της παρασκευης εστειλα στην διευθυνση του ιδιου του μαγαζιου...λιγο πολυ εγραψα τα ιδια πραγματα με ευγενικο τροπο, αφησα να εννοηθει οτι εχω ειδη αρχησει διαδικασια θαψιματος η οποια καλλιστα μπορει να φτασει σε πολλα περιοδικα, οπως και οτι εχω ειδη αρχησει θαψιμο σε γνωστους και φιλους (συναδελφους κτλ), αφου ειμαι καιρο πελατης εκει, και με ξερουν.,...ξερετε το στυλ με ευγενεια και πολυ χολη...στο τελος λοιπον ειχα την ιδεα...να χρησιμοποιησω το εταιρικο μου mail και μαλιστα στο τελος του email να δωσο το ονομα μου , το επαγγελμα μου το τμημα που δουλευω και την εταιρια...το εστειλα λοιπον την παρασκευη... ξεχασα να σας πω οτι ο ευγενικος πωλητης την ιδια μερα μου ειχε πει οτι εχουν στοκ επεξεργαστη αλλα ειναι δουλεια του υπυθυνου να μου δωσει εναν..απο την αλλη ο υπεθυνος επικαλοταν το φαντασμα του αφεντικου και την γ@μημενη πολιτικη του καταστηματος που ηταν αν δεν ερθει το τσιπακι σου απο τα μακεδονικα περιφερειακα δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα.....επενερχομαι στον πωλητη ο οποιος παλι με πολυ ευγενεια μου λεει "φιλε μου απο εβδομαδα η επιστροφη του επεξεργαστη σου" Φτανει λοιπον η δευτερα (σημερα) και λεω ασ κανω ενα πρωινο τηλεφωνηματακι ξερετε το γνωστο απογοητευτικο τηλεφωνο που παντα σου λενε ακομα δεν εχουμε νεα... το σηκωνει ο υπευθυνος ο οποιος με ξαφνιαζει που μου μιλαει στον πληθυντικο...ακουστε τι ωραια μου ειπε -Γεια σας λεγομαι ταδε για την επιστροφη του αθλον και την μητρικη τηλεφωνω - α ναι...κοιταξτε ο αθλον σας δεν εχει ερθει ακομα αλλα ευχαριστως να σας δωσουμε εμεις στοκ απο το μαγαζι δικο μας ( ο ιδιος τυπος μου ειχε πει την παρασκευη οτι απο εβδομαδα θα ερχοταν ο αθλον και χωρις αυτο τον πουλο...) -Πολυ ωραια, δοκιμασατε την μητρικη μου? -ε ναι την δοκιμασαμε φαινεται ενταξει...παλι με λιγο τσιμπημενες θερμοκρασιες - ειδατε αν απο την αντιπροσωπεια την εχουνε flasharei? -ε ναι μαλλον ( πολυ μου αρεσει η ακριβεια και οτι ξερουν τι κανουν) -Ωραια αλλα τι θα κανουμε με τις αυξημενες θερμοκρασιες.. -ναι κοιταξτε εγω δοκιμασα και το ψυκτρακι σας και την μητρικη σας ,αλλα μαλλον μου εδωσαν τσιμπημενες θεροκρασιες γιατι η ολη δοκιμη εγινε χωρις να τοποθετησουμε παστα στην ψυκτρα σας και τον επεξεργαστη ...(πσσ μιλαμε γαμω τα τεστ...παλι καλα που δεν εκαψε και τιποτα δικο του) -μαλιστα του λεω...(αρχησα να μην τα παιρνω πολυ στα σοβαρα αυτα που ελεγε ,μετα απο αυτο που ακουσα κιολας για τα test cases του...) - ελατε να να παρετε κυριε..και αν εχετε μεγαλες θερμοκρασιες , να σας δωσω αλλο ψυκτρακι....για το αν η μητρικη ειναι προβληματικη ουτε λογος...χεχεχ -------τελος διαλογου--------------------- (προφανως εντυπωσιαστικα απο τον τεχνικο) Παω στο μαγαζι...ο πωλητης αμεσως μου κανει την ερωτηση που με εβαλε σε σκεψεις...φιλε μου δουλευεις στην ταδε εταιρια ??????? (αναφεραι καποια γνωστα προγραματα) -ναι πραγματι του λεω..... -ναι ειδαμε ολοι το εμαιλ που εστειλες την παρασκευη..( το θυμοταν απο την παρασκευη πως καιετσι?) -------------------------------------------- πειρα τα πραγματα με τον νεο μου επεξεργαστη ..και ξερετε ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ --------------------------------------------- ενω τους λες...φιλε το μηχανημα το εχω αναγκη εχω δουλεια δεν τον θελω για να παιζω quake...αυτοι νομιζουν οτι ειμαστε ολοι τιποτα πιτσιρικια...που ε και να μην εχουμε γι α κανενα μηνα το pc δεν γαμιεται..... θελω να καταληξω, χρησιμοποιοντας καποια απο αυτα που ειπε πανω πανω ο Imagine...εμεις οι απλοι πελατες θελουμε να βοηθησουμε τα μικρα μαγαζια...για να μην καταντηση η στουρναρη ΠΛΑΙΣΙΟ LAND....γενικα ολοι εχουμε μια ταση να προσπαθουμε να αμυνθουμε σε καθε ειδος μονοπωλειου....αλλα με τετοια συμπεριφορα και με την φετινη μου εμπειρια...ειλικρινα σας λεω μακαρι ολα αυτα τα κωλομαγαζακια να γεινουν ΠΛΑΙΣΙΟ NO1 ΠΛΑΙΣΟ ΝΟ2 ΠΛΑΙΣΙΟ ΝΟ3 KAI παει λεγοντας...εμεις θελουμε να τους βοηθησουμε να τους ενισχυσουμε και αυτοι ..εκει κοντοφθαλμα οπου αρπαξουν...ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!1 ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥς ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΠΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΠΕΙΤΕ ΕΝΑ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΕς ΑΓΟΡΕΣ <small>[ 27-05-2002, 23:47: Το μήνυμα επεξεργάστηκε από: apoc ]</small>
daywalker Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Παιδιά εγώ θα πω το εξής. Συννήθιζα να αγοράζω από μικρά μαγαζιά, αλλά όπως και οι περισσότεροι την πάτησα πολλές φορές. Και δεν είναι μόνο η έλλειψη εξυπηρέτησης, αλλά και το ότι δεν διαθέτουν service και όλα τα στέλνουν στα "κεντρικά" και καθυστερούν για βδομάδες. Χωρίς να κάνω διαφήμιση, πλέον έχω 2 χρόνια να πάω σε τέτοιου είδους μαγαζιά, και πάω μόνο ΠΛΑΙΣΙΟ (λόγω του ότι άνοιξε κιόλας και ένα κοντά στο σπίτι μου...). ΑΠό τότε έχω κυριολεκτικά ησυχάσει. Οι άνθρωποι κυριολεκτικά, σε μερικές περιπτώσεις, ούτε καν ελέγχουν αυτό που τους πας πίσω, στο αλλάζουν επιτόπου (ένα cdrom για παράδειγμα που επέστρεψα), αλλά και αν το κρατήσουν, δεν μου έχουν πάρει ποτέ πάνω από 3 μέρες (ασφαλώς δεν μιλάω για το κατάστημα στην στουρνάρη που είναι εξαίρεση, λόγω του ότι όλοι εκεί πάνε). Αν κάτι δεν δουλεύει, στο αλλάζουν αμέσως. Μία φορά ειδικά θυμάμαι, ότι μάλλον εγώ έκανα την βλακεία, και μία βίδα που έμεινε καταλάθος μέσα, έκαψε motherboard και επεξεργαστή αξίας 150.000δρχ, ολοκαίνουργια του κουτιού. Το πήγα, το πήρα σε μία μέρα, δεν πλήρωσα μία, και μου είχαν αλλάξει και τα 2 (έλεγξα τα serial numbers γιατί δεν το πίστευα όταν μου το είπαν). Για μένα αυτό θα πει εξυπηρέτηση. Όταν λέω στον τεχνικό ότι ο ΗΥ είναι σημαντικός για την εταιρεία μου, να το βάζει από τους πρώτους και να τον παίρνω σε 1-2 μέρες, και όχι σε 3 βδομάδες. Αυτά, ασφαλώς αυτά μπορεί να ισχύουν και σε άλλες μεγάλες αλυσίδες ΗΥ, απλά δεν έχω την εμπειρία με άλλες εταιρείες
jimakos00 Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Ρε παιδιά, γιαυτό το πράγμα που συμβαίνει εδώ στην Ελλάδα, δεν ευθύνεται κανένας άλλος πάρα μόνο εσείς που τους αφήνετε και αλωνίζουν και δε τους καταγγέλετε σε κάποια εταιρία προστασίας καταναλωτή. Αν είχαν μερικές μηνύσεις να τους κυνηγάνε θα σας έλεγα για πότε θα σας το άλλαζαν. Γιατί νομίζετε ότι στο εξωτερικό οι εταιρίες είναι ποιο φιλικές με τάτοια θέματα; Επιδή νοιάζονται ποιο πολύ για τους καταναλωτές; Όχι βέβαια, αλλά επειδή ξέρουν ότι οι καταναλωτές ξέρουν τα δικαιώματά τους και ότι δε πρόκειτε σε καμία περιπτωση να βγουνε κερδισμένοι από μια αντιδικία.
gbras Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Etsi einai.Afou tous afinete ta thelei kai esas o k... sas.Apo olous esas po kanete parapona poios pire tin etairia prostasias katanaloton? Perimenete kai eseis to thauma gia na breite to dikio sas! Ekeinos pou grafei eidika gia ton ektipoti ti na po! Kala tous pliroses kai apo pano? Ma etsi opos ta lete sxedon me exete peisei oti prepei na kano kai ego to idio me tous giftous magazatores!! An den analabete drasi den prokeitai na allaksei i katastasi! Ena tilephono xreiazetai mono!! Pisteuo oi epomenoi pou tha tin patisoun na mas lene tin empeiries tous apo tin epafis tous me tin etairia prostasia katanaloton. Kali tixi se olous!!
giorgakisb Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Σε εμένα δεν είχε τύχει να χαλάσει κάτι μέχρι πρότινος .Συγκεκριμένα είχα αγοράσει ένα σκληρό δίσκο 40GB της Western Digital , αρχές Μαρτίου 2002 ο οποίος λίγο μετά από το Πάσχα παρέδωσε το πνεύμα του .Τον πήγα στο μαγαζί όπου τον είχα αγοράσει (RAM SHOP ) και περίπου σε 10 μέρες μου τον αντικατέστησαν .Να σημειώσω επίσης ότι ο αντιπρόσωπος ήταν τα Μακεδονικά Περιφερειακά.Αυτά γιατί πιστεύω ότι πρέπει να αναφέρουμε τόσο τα κακά ,όσο και τα καλά καταστήματα .
SoTiRiS Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 Δημοσ. 28 Μαΐου 2002 exete akousei gia tin prostasia tou katanaloti?...nomizo einai inka.gr gia peraste kai apo ekei.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.