Προς το περιεχόμενο

Πλαίσιο - Εκπτώσεις


savvaskall

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάντως παιδιά λέτε να υπάρχει περίπτωση σε αγορά καινούργιου προϊόντος από το πλαίσιο να ήταν από stock και ξανασυσκευασμένο?

Εγώ στο e-shop που είχα πάει για να πάρω ένα Bluetooth USB είπα στον καταστηματάρχη πως ήθελα ένα απλό κλπ κλπ (όχι dongle) γιατί έχει ασυμβατότητα με το πρόγραμμα των Windows...τελικά πάνω που είμαι στο ταμείο για να πάρω ένα Trust του λέω άμα δεν με εξυπηρετεί μπορώ να έρθω να το αλλάξω? και έκανε ότι μπορούσε για να αποφύγει αυτή την εκδοχή λέγοντας "όχι δεν νομίζω να υπάρξει κανένα πρόβλημα κύριε", αμέσως βγάζει το manual από το κουτί και λέγοντας "βλέπεται είναι παρόμοιο με των Windows..."

Γενικότερα άμα ήταν να πάρω ένα PC αξίας 2000? για παράδειγμα θα προτιμούσα από το πλαίσιο γιατί λένε πως στο e-shop το servise είναι κάτι ανύπαρκτο, και οκ να πάρω μια οθόνη LG για παράδειγμα από το e-shop θα πάρω τηλέφωνο την εταιρία να μου την αντικαταστήσει...άμα δεν μου δουλεύει η κάρτα γραφικών τί θα κάνω? θα πάρω τηλεφωνώ την Asus ή οποιαδήποτε εταιρία ήταν? σορρυ για το οτιδήποτε off-topik:D

  • Απαντ. 252
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Με πήρα και εμένα σήμερα να μου πουν ότι εξαντλήθηκε “υπάρχει κάποιο θέμα με την παραγγελία σας” όπως είπε η υπάλληλος!!

Τότε κατάλαβα. Την ρωτάω λοιπών ότι την στιγμή που κάθε e-shop που θέλει να λέγετε σοβαρό έχει PHP το πλαίσιο γιατί το κάνει ακόμα χειροκίνητα (ναι είναι αλήθεια ή τουλάχιστον έτσι μου έχουν πει από το πλαίσιο!!!!)

-Η απάντηση ήταν ότι δεν την έβγαζαν την προσφορά γιατί υπήρχε σε μερικά καταστήματα! Δεν μπορούσαν οι γελοίοι να έχουν κάτι που να λέει ότι δεν μπορεί να γίνει αγορά μέσω internet. To αντίθετο το κάνουν ώμος (ta tampelakia poy lene INTERNET ONLY)!

Έχω την εξής απορία-άμα τους παράγγελνα ένα Desktop me 2000E και μόλις το φέρνανε έξω από την πόρτα μου να τους έλεγα ότι άλλαξα γνώμη πώς θα τους φαίνονταν! Άραγε αν ήμουν τόσο συνεπείς όσο και αυτοί θα τους άρεσε?

 

Η προσφορά προφανώς έγινε για διαφημιστικούς καθαρά λόγους γι΄αυτό και όλα (όσα υπήρχα δηλαδή μιας και στην πάτρα δεν υπήρχε τίποτα) βρήσκονταν στα καταστήματα και μόνο εικονικά online. Κανονικά έπρεπε να υπάρχει κάποια μήνυση από ένωση καταναλωτών. Τέτοιες προσφορές χωρίς αντίκρισμα μπορεί να κάνει όπιοδήποτε κατάστημα!

 

(την προσφορά την είδα 10 το πρωί και είχα πάει να πάρω ένα 500αρη usb.είδα ότι ο Seagate ekane sta 320gb μόνο 50…. Σηγά τωρα μην πάρω τον 500αρη με 130+Ε)

 

Λυπάμαι στο ότι το ίσος καλύτερο κατάστημα στην Ελλάδα κάνει τέτοιες ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΕΣ:cry:

Δημοσ.
re ti tha ginei pia me ayto to plaisio?tha mas bombardizete apo 500 topic kai afto kai ekeino,mas koroidevoun kai tetoies arloumpbes ,re pia allh etairia sou edine tetoies kartes me 60 kai 70 e?epeidh dhladh den thn phres esy o X kai thn phre o Y prepei na mas prizeis?estw deka atoma epofelithikan kako einia?oxi , apla epeidh den hmastan emeis anamesa tous ekei einai to provlhma.kala perimenete ekptwseis apo to eshop kai to multirama!sthse kamia skhnh prwi prwi avrio mpas kai parete kamia 7050gt2

 

Άσε ρε alfred. Σάμπως τις είδε κανείς στην πράξη; Πολύ αμφιβάλλω. Το να αφαιρούνται από το στοκ χτες το βράδυ πράγματα (π.χ. 7950gt) και την άλλη μέρα το πρωϊ να εμφανίζονται ξανά, πως το εξηγείς;

Εγινε μετεμψύχωση και οι 7600gs γίνανε 7950gt? Η μήπως το στοκ έχει την τάση να εξαφανίζεται και να επανεμφανίζεται;

 

Ε μα ελεος πια με το.. "υπερμαγαζί" Πλάισιο! Απλά έλεος!

 

 

8 σελίδες διαφήμιση μόνο στο insomnia....

 

Για εμένα είναι δυσφήμιση. Αν εσύ ή οποιος άλλος μετά από αυτά ξαναψωνίσει απο κει, τότε ναι. Για αυτά τα άτομα είναι διαφήμιση ότι γράφεται στο παρόν thread!

Δημοσ.
Καλά υπάρχουν ακόμα άτομα που ψωνίζουν on-line από το Πλαίσιο; Ήμαρτον...

 

Δηλαδή ρε φίλε εγώ που μένω και δουλεύω Νέα Μάκρη θα πρέπει να φύγω από την δουλειά να πάω σε Πλαίσιο για να προλάβω; Αυτό εννοείς; Ελπίζω όχι.

Αν ομως τυχόν εννοείς αυτό, να σου απαντήσω: Εχετε πάρει χαμπάρι ότι ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ONLINE ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ; Δεν ξέρω για άλλους αλλά εγώ πάντως δεν είμαι αργόσχολος να τρέχω στο πλαίσιο εργάσιμη μέρα οκ?

 

Αντε να δούμε πότε θα πει κανείς ότι στο Πλαίσιο είναι απατεώνες, καθαρά και ξάστερα!

Δημοσ.
Καλά υπάρχουν ακόμα άτομα που ψωνίζουν on-line από το Πλαίσιο; Ήμαρτον...

 

Γιατί, που ακριβώς το βρίσκεις το παράξενο; :-?

Δημοσ.

υπάρχει πάντως και η τηλεφωνική παραγγελία στην οποία τα πράματα είναι ποιο σίγουρα γιατί όπως και να τα κάνουμε μιλάς με κάποιον που σου λέει εκείνη την ώρα ναι υπάρχει όχι δεν υπάρχει κλπ...οι εκπτώσεις δεν είναι και τόσο fake υπήρχαν αρκετά πράματα και μάλιστα κάποιοι φίλοι μου πρόλαβαν κάποια...

Δημοσ.

Να καταργήσουμε τις online παραγγελίες, τους υπολογιστες, το ηλ. ρεύμα και να ζούμε πάλι σε σπηλιές! Πως σας φαίνεται; :P

Δημοσ.
Να καταργήσουμε τις online παραγγελίες, τους υπολογιστες, το ηλ. ρεύμα και να ζούμε πάλι σε σπηλιές! Πως σας φαίνεται; :P

 

δεν νομίζω να είναι τόσο αναχρονιστική η πρόταση μου, όπως αρέσει στον καθένα εγώ προτιμώ το τηλέφωνο πάντως

Δημοσ.

Προφανώς και υπερβάλλω για να δώσω έμφαση.

Γιατί όμως το τηλ. ειναι οκ και το ιντερνετ του.. τεμπελη; Αυτή την άποψη διέκρινα σε μερικά posts πάντως!

Δημοσ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί διαχωρίζουμε τα κανάλια πώλησης. Οπως θέλει ας ψωνίσει ο καθένας. Οnline, στο κατάστημα, με τηλέφωνο. Ένα σωστά μηχανοργανωμένο μαγαζί μπορεί να τα υποστηρίξει όλα αυτά και να μην υπάρχει παράπονο. Την στιγμή που το στόκ θα τελείωνει ο υπάλληλος στο τηλέφωνο θα το βλέπει "απόθεμα 0", την ίδια ώρα στο Internet θα σου βγάζει ένδειξη "μη διαθέσιμο" και τα λοιπά. Η ανοησία έιναι ότι το Πλαίσιο έχει online πώληση, η οποια όμως ΔΕΝ είναι online ουσιαστικά με την αποθήκη του. Δηλαδή ότι παραγγείλεις, μετά χειροκίνητα (έτσι φαίνεται τουλάχιστον), κάποιος υπάλληλος τσεκάρει αν έχει στοκ. Οπότε όποιος μπει οnline και δει προσφορες με το δίκιο του, πιστεύει πως μπορεί να κάνει αγορά.

Δεν την κάνει τελικά, και γιαυτό φταίει το κατάστημα!

Δημοσ.

Η δική μου εμπειρία, γιατί την έχω πατήσει στο παρελθόν με τα "εξαντλημένα" προϊόντα, είναι η εξής:

>Βλέπεις στο site το προϊόν που θέλεις

>σημειώνεις το κωδικό

>τηλεφωνείς στο πλησιέστερο κατάστημα αν είναι διαθέσιμο και κάνεις ΚΡΑΤΗΣΗ (μέσω του 800-11-12345 μπορείς να μάθεις και σε πια άλλα υπάρχει στοκ)

>αφήνεις στοιχεία και κανονίζεις για τη παραλαβή (όνομα πωλητή κλπ)

>τέλος πας και το αγοράζεις απλά και όμορφα...

 

Τα παραπάνω σε νορμάλ καταστάσεις βέβαια

 

Χθες έκανα μέσω ιντερνετ παραγγελία στις 4 περίπου και 2 ώρες αργότερα δεν μπορούσε να εκτελεστεί.

 

Σήμερα πρωί τηλεφώνησα, υπήρχε η κάρτα γραφικών που ήθελα την οποία και αγόρασα τελικά 90 Ε (Χ1950 PRO 512) δεν μπορούσε να την κρατήσει μέχρι το απόγευμα και έπρεπε να πάω από το κατάστημα άμεσα όπως και έκανα.Αν έβρισκα και το Μ/Β όλα θα ήταν τέλεια :)

Δημοσ.
υπάρχει πάντως και η τηλεφωνική παραγγελία στην οποία τα πράματα είναι ποιο σίγουρα γιατί όπως και να τα κάνουμε μιλάς με κάποιον που σου λέει εκείνη την ώρα ναι υπάρχει όχι δεν υπάρχει κλπ...οι εκπτώσεις δεν είναι και τόσο fake υπήρχαν αρκετά πράματα και μάλιστα κάποιοι φίλοι μου πρόλαβαν κάποια...

 

Νομίζεις!!! Εγώ είχα κάνει τηλ. Παραγγελία για 1 laptop. Μετά από 9 μέρες του παίρνω τηλ. Να δω τι γίνετε και η απάντηση ήταν ότι έχει σταματήσει να βγαίνει το μοντέλο. Μετά από μια ώρα το είχα από τα multirama

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...