Επισκέπτης Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 ti na po, simera apofasisa na allaxo kai to mono prama pou den eixa allaxei mexri stigmis. eipa na allaxo to pstn splitter pou dinei i forthnet mazi me to usr9112.... e , ti na po, apo tin ora pou to allaxa (simera stis 11:15) akoma exo tin idia IP, me full download/upload i akoma kai idle.... min to matiaxo! tora to mono pou menei einai na tous paro tilefono kai tous po na mou anebasoun to download giati to esteilan sta 14mbps apo 21 pou eixa stin arxi (bas kai strosei i grammi) opos mou eixan pei ta paidia sto crapdesk.
rodos123 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 σε συνεχεια του προηγουμενου post σας παραθετω και ενα mail που μου εστειλε καποιος φιλος ομοιοπαθεις και να σας προειδοποιησω οτι μπορει να προερχεται απο ανταγωνιστες της 4νετ οποτε ο καθενας ας κρινει μονος του ... Στις 19 Μαίου, συμπληρώθηκαν 4 (τέσσερεις!!!!) μήνες από τότε που > κατέθεσα > αίτηση ενεργοποίησης του πακέτου 2- Play της Forthnet , πηγαίνοντας > την > αίτησή μου ο ΙΔΙΟΣ στα γραφεία της εταιρείας στη Συγγρού. > > > Ωστόσο, 4 μήνες μετά, δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί η ένταξη του > κυκλώματος > μου στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας (ούτε καν έχει ολοκληρωθεί η > περίφημη "φορητότητα") ενώ την ίδια στιγμή, η περιοχή μου, έχει > κατακλυστεί από διαφημίσεις του τύπου "Μένεις XXXX και δεν έχεις > Forthnet > 2-play ?"... Το αποκορύφωμα της επαίσχυντης συμπεριφοράς αυτής της > (κατ'ευφημισμό) εταιρείας σημειώθηκε σήμερα, 23/5/2007, όταν μου > ανακοινώθηκε από τον υπάλληλο του call - center της Forthnet (μετά > από > αναμονή μισής ώρας > προσπαθώντας να πιάσω γραμμή και -φυσικά- πάλι μετά από δική μου > πρωτοβουλία) πως υπήρξε νέα ματαίωση της ενεργοποίησης του > κυκλώματός μου > για 4 εβδομάδες μετά, δηλ. προγραμματίζεται πλέον για τις 23 Ιουνίου > 2007…;;; > > > Έλεος!!!! Η κοροϊδία που η Forthnet παίζει στις πλάτες των > καταναλωτών δεν > έχει όρια πλέον... Το καθεστώς ομηρίας που μου έχει επιβληθεί από την > επαίσχυντη αυτή συμπεριφορά της Forthnet περιγράφεται αναλυτικά πιο > κάτω. > Απολαύστε…. > > > Για πάνω από 2 μήνες έχει διακοπεί η ADSL σύνδεσή μου και έχω μόνον > τη > δυνατότητα για dialup πρόσβαση (για την οποία σημειωτέον, χρεώνομαι > έξτρα). > Είναι αμέτρητες οι ώρες που έχω σπαταλήσει στην αναμονή του call > center > της, ζητώντας να πάρω μια απάντηση στο "γιατί" και στο "πότε". > Αμέτρητες οι > φορές που έχω ακούσει το "...όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, > δοκιμάστε πάλι > > αργότερα...". Επίσης αμέτρητοι οι πανάσχετοι τεχνικοί του help desk > που το > μόνο που γνωρίζουν, είναι να επαναλαμβάνουν την ατάκα "δεν > καταλαβαίνω τι > μπορεί να συμβαίνει". Αμέτρητες οι φορές που "σημείωσαν" το τηλέφωνό > μου > (ΚΑΙ το κινητό μου παρακαλώ) ώστε να επικοινωνήσουν «πιο εύκολα» οι > "υπεύθυνοι" της Forthnet μαζί μου. Ωστόσο, ΠΟΤΕ δεν έλαβα ΟΥΤΕ ΕΝΑ > ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ από την εταιρεία, όλους αυτούς τους μήνες ταλαιπωρίας και > αναμονής. > > > Αναρωτιέμαι, αυτό είναι άραγε το επίπεδο εξυπηρέτησης του γραφείου > Δημοσίων > Σχέσεων της Forthnet ? Πώς είναι άραγε το όνομα του Διευθυντή τους? > Δίχως > άλλο, πρόκειται για ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά ιδιωτικής εταιρείας και > φυσικά > ήδη έχω ξεκινήσει να ενεργοποιώ τις διαδικασίες κυρώσεων μέσω της > ΕΕΤΤ και > της Γ.Γ. Καταναλωτή. > > > Να σημειώσω εδώ πως σύντομα ο κ. Τζωρτζάκης θα λάβει γνώση περί των > "ανυπέρβλητων δυσκολιών" της εταιρείας, μαζί με τα 5 ονόματα > υπευθύνων και > προϊσταμένων της Forthnet που αυτούς τους τελευταίους 4 μήνες έχουν > ασχοληθεί με το "θέμα" μου χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικά ΤΙΠΟΤΕ... > > > Οι απαντήσεις των (παντελώς "άσχετων" τεχνικά) υπευθύνων και > προϊσταμένων > της Forthnet είναι επιεικώς απαράδεκτες, ενώ επιπλέον δεν έχω ΑΚΟΜΗ > λάβει > μια επίσημη εξήγηση για την τεράστια καθυστέρηση ενεργοποίησης της > φορητότητας. Ο ΟΤΕ από την άλλη μεριά, μου απαντά πως δεν έχει καμία > απολύτως σχέση και πως από τη στιγμή που θα λάβει την εντολή > διακοπής από > την πλευρά του παρόχου, είναι υποχρεωμένος να προβεί στην ολοκλήρωση > των > διαδικασιών φορητότητας εντός 10ημέρου, ειδάλλως του επιβάλλεται > πρόστιμο > από > την ΕΕΤΤ. > > > Έχω χάσει πολλά πρωινά εργασίας, προκειμένου να πηγαινοέρχομαι στα > γραφεία > της εταιρείας, χωρίς ωστόσο να βγάζω καμία άκρη, ενώ αξίζει να > αναφέρω εδώ > πως οι "δεσμεύσεις" των υπευθύνων να επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου > το > συντομότερο (αφού βρίσκονταν διαρκώς σε meetings όταν ζητούσα να > μιλήσω > προσωπικά μαζί τους) ήταν πάντα ψεύτικες (είναι να απορεί κανείς με > το > θράσος αυτών των κωμικών ανθρωπάριων στο να αραδιάζουν τόσα ψέματα > κατευθείαν στα μούτρα του πελάτη τους, χωρίς να διατηρούν το > ελάχιστο > ίχνος > ντροπής). > > > Για λόγους δεοντολογίας και μόνον, ένα τηλεφώνημα συνήθως είναι > αρκετό για > να καθησυχάσει έναν απηυδισμένο από την καθυστέρηση πελάτη, > κερδίζοντας > ίσως άλλη μια βδομάδα προς όφελος της εταιρείας. Όμως οι άνθρωποι της > Forthnet, ούτε αυτό το στοιχειώδες δημοσιοσχεσίτικο τέχνασμα δεν > έχουν την > ικανότητα ή την εξυπνάδα να εφαρμόσουν!!!! > > > Απεναντίας όμως, όπως μαθαίνω από φίλους, ξαναστέλνουν νέες > ασυμπλήρωτες > αιτήσεις σε συνδρομητές που τις έχουν ήδη καταθέσει, προκειμένου ο > καταναλωτής να πέσει στην παγίδα να στείλει εξαρχής την αίτηση, > παίρνοντας > έτσι νέα (και κατά πολύ αργότερη) ημερομηνία διεκπεραίωσης.... > > > Προσωπικά, έχω πλέον εξαντλήσει κάθε όριο υπομονής και εάν -ως > επαγγελματίας πληροφορικής που είμαι- δεν είχα τη δυνατότητα > γρήγορης > πρόσβασης στο internet από άλλους εργασιακούς χώρους, θα είχα > κυριολεκτικά > "βιαιοπραγήσει" εις βάρος των κυρίων της Forthnet . Οπωσδήποτε όμως > θα > προσπαθήσω να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου (επαγγελματικά, > πολιτικά > και προσωπικά) , ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι > συμπολίτες μας για την (κυριολεκτική) αλητεία και το καραγκιοζιλίκι > που > παίζεται εις βάρος της > ψυχικής μας υγείας, της τσέπης μας, της αξιοπρέπειας και του > πολιτισμού > μας. > > > Είναι παντελώς άδικο για όλους μας, μια Forthnet, με τον > ερασιτεχνισμό και > την αισχρή συμπεριφορά που επιδεικνύει, να υποβαθμίζει τον Έλληνα > φορολογούμενο σε τριτοκοσμικό κάτοικο αυτού του πλανήτη, ο οποίος > είναι > μόνον άξιος να λάβει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες επιπέδου Ουγκάντας. > Η > τραγική ειρωνεία είναι πως στο συμβόλαιο τους (για το οποίο > παρεμπιπτόντως > δεν μου έχουν στείλει αντίγραφο), αναφέρεται πως ο συμβαλλόμενος > υποχρεούται να καταβάλλει 70 ευρώ στην εταιρεία σε περίπτωση που > προβεί σε > ακύρωση την > αρχικής αίτησης ένταξής του στο ιδιόκτητο δίκτυο!!!! Άραγε υπάρχουν > ανάλογες υποχρεώσεις καταβολής αποζημίωσης για τις τεράστιες > καθυστερήσεις > από την πλευρά του παρόχου? Ή ισχύει και εδώ το "Γιάννης κερνάει, > Γιάννης > πίνει". > > > Το Υπουργείο Ανάπτυξης γνωρίζει την ασυδοσία και μεγαλοσχημία της > Forthnet? > Έχουν τραβηχτεί καθόλου τα αυτιά αυτών των ανίκανων και αναίσθητων > εμπόρων > που ρεζιλεύουν όλο το χώρο των Ελληνικών τηλεπικοινωνιών? Ή μήπως οι > ιθύνοντες περιμένουν να βγουν οι καταναλωτές στους δρόμους να > διαδηλώσουν, > όπως ίσως γίνεται στο Κασμίρ ή στο Λάος, προκειμένου να κάνουν > "κάτι".... > > > Σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα όπως οι τηλεπικοινωνίες και η > τεχνολογίες του > internet δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε ανίκανους επαγγελματίες να > λυμαίνονται το χώρο που τους προσφέρει το Ευρωπαϊκό σύνταγμα και η > ανάγκη > της χώρας μας για ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας και πάταξη των > trusts. > Αν παρόμοιες διαλυμένες και ανοργάνωτες εταιρείες δεν έχουν το > φιλότιμο ή > την αξιοπρέπεια να κλείνουν μόνες τους, τότε πρέπει να φροντίζουμε να > τις > "κλείνουμε" εμείς οι ίδιοι οι καταναλωτές με τις επιλογές μας. > > > Καταλήγοντας, > > > 1. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος, > βρίσκονται > και κάποιοι δικηγόροι που θα είχαν τη διάθεση να αναλάβουν την αγωγή > που > έχω σκοπό να ασκήσω εις βάρος της Forthnet όπως επίσης και τη > διεκδίκηση > σημαντικού ποσού οικονομικής αποζημίωσης, λόγω των εργασιών που > αποδεδειγμένα έχω "χάσει" ή καθυστερήσει να παραδώσω σε πελάτες μου, > εξαιτίας της μη ενεργοποίησης του broadband δικτύου στην > επαγγελματική μου > έδρα εδώ και 4 μήνες. > > > 2. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος > υπάρχουν > και άλλοι παθόντες από τις τριτοκοσμικές υπηρεσίες της Forthnet, > οπότε και > τους παρακαλώ -ή προκαλώ- να "κάνουν ένα βήμα μπροστά" απαντώντας στο > email > αυτό... > > > 3. αναρωτιέμαι επίσης, εάν η επίσημη Forthnet έχει την > επαγγελματική(?) > ευαισθησία να απαντήσει σε όλες τις παραπάνω καταγγελίες, τις οποίες > άλλωστε σκοπεύω να γνωστοποιήσω περαιτέρω σε δεκάδες χιλιάδες > μικρομεσαίες > επιχειρήσεις της Αθήνας, τις επόμενες ημέρες. > > > > Ηθικό δίδαγμα: Ακούς Forthnet ??? ΣΤΡΙΨΕΕΕΕΕΕ.... Δεν εχω παρα να συμφωνησω ΑΠΟΛΥΤΑ! Εμενα εδω και τρεις μηνες μου αλλαξαν το username τελειως αυθαιρετα και ενω εχω μιλησει με την μιση Forthnet και εχω στειλει 5 fax και 5 e-mail δεν μου το αλλαζουνε,ειναι τραγικο,απιστευτο! Η εξυπηρετηση πελατων και το help desk ειναι το χειροτερο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ! Να που βρεθηκε και ενας ανθρωπος να πει την πραγματικη αληθεια για αυτο που θελει να ονομαζεται εταιρεια.
gega Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 παιδια επειδη βρισκομαι και εγω στο ιδιο διλλημα hol 2play vs forthnet 2play θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας συμφωνα με τα σημερινα δεδομενα δηλαδη τα πλεονεκτηματα των εταιριων οι οποιες προσφερουν προκαταβολικα ευχαριστω
adamch Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2008 Φίλε μου KOSTAS_ATH διάβασα το μακροσκελές κείμενο σου και είμαι ομοιοπαθής σου. Πάντως πιστεύω πως είσαι λάθος στο ότι πρέπει να πληρώσεις το τέλος διακοπής σε περίπτωση που ακυρώσεις την αίτηση. Εγώ μετά από δύο μήνες αναμονή και αλλεπάλληλων τηλεφωνημάτων, αποφάσισα να ακυρώσω την αίτηση στο στάδιο που εμφανίζει στο Broadband Status ότι η αίτηση έχει καταχωρηθεί και έχει αποσταλεί στον ΟΤΕ(δηλαδή το τελείως αρχικό στάδιο). Στο κατάστημα αρχικά ο υπάλληλος μου είπε χωρίς να τον ρωτήσω ότι θα πρέπει να επιβαρυνθώ το τέλος διακοπής. Εγώ τον ρώτησα ειρωνικά να πληρώσω τη διακοπή για κάτι που δεν έχει ενεργοποιηθεί και αφού πήρε τηλέφωνο στα κεντρικά και έδωσε τον αριθμό μου, του είπαν ότι δεν πρέπει να το πληρώσω. Δεν κατάλαβα δηλαδή αν αυτοί κάνουν 5 μήνες να παραλάβουν την αίτηση και άλλους 5 να ενεργοποιήσουν τη γραμμή, θα πρέπει να τους περιμένουμε χωρίς Internet και σε περίπτωση που θελήσουμε να ακυρώσουμε την αίτηση θα πληρώσουμε 70ευρώ για κάτι που δηλώσαμε πριν τόσους μήνες και αυτοί μας γράψανε στα .... τους; Δεν έχεις να κάνεις με το κράτος και το δημόσιο, αλλά με ιδιωτικές εταιρείες που ανταγωνίζονται για το ποια θα παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες. Μάλιστα πριν κάνω την αίτηση ακύρωσης είχα θέσει ξανά θέμα στο φόρουμ και ένα άλλο παιδί μου είχε απαντήσει τα ίδια. Μάλιστα και οι δύο είχαμε κερδίσει από την κατ' ευφημισμόν αυτή εταιρεία και ένα ασύρματο ρούτερ, το οποίο δεν τους το επιστρέφω σε καμία περίπτωση. Είναι το λάφυρο μου από αυτούς για τους 2 μήνες αναμονής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.