ApSiMan Δημοσ. 5 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2007 Καλησπέρα παιδιά! Όπως καταλάβατε και με τον τίτλο θα ήθελα την άποψη σας περί του θέματος. Να σας θέσω το δίλημμα μου. Είμαι συνδρομητής στη HOL από πέρσι τον Σεπτέμβρη σε πακετάκι 4down/1up και είμαι πολύ ευχαριστημένος (ταχύτητες πολύ καλές). Το μόνο παράπονο είναι κάτι reconnect που μου κάνει τώρα τελευταία αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι φταίει η HOL. (θα το διευκρινίσω σύντομα με τα ανάλογα test). Τώρα σαν παιδί και εγώ θέλω να πάω σε κάνα double play να φύγω και από τον ΠΟΤΕ. Και είμαι σε δίλημμα, να φύγω από HOL να πάω σε 4net με 24down αλλά 512up (tragic) και να μείνω και κάνα 2μηνο χωρίς net ή να μείνω σε HOL με 12down και 1up αλλά με τις κλασικές μλκιες της HOL (αν φύγεις νωρίτερα πληρώνεις extra κλπ κλπ κλπ)? Το down δεν με καίει και τόσο πολύ αφού το pc είναι συνέχεια ανοιχτό και με 12 θα είμαι μια χαρά!Το up της 4net με χαλάει. Αυτό που θέλω να μάθω είναι την άποψη σας ως προς ποιότητα της κάθε εταιρίας, και γενικά εσείς τι θα κάνατε! Θεκνς (!!!) για τις απαντήσεις
antreaslam Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 ακριβώς τα ίδια είμαι κ εγώ! (4/1 στην ΗΟΛ εδώ και ενάμιση χρόνο,και με διάθεση για μετάβαση στο 2πλέι). Θα σου πω τη δική μου γνώμη,και τις δικές μου εμπειρίες! η ΗΟΛ κερδίζει στην εξυπηρέτηση(της φορθνετ είνια τραγικη)! κερδίζει επίσης,στο ότι έχεις ένα πωλητή "υπεύθυνο"¨για σένα (ενώ στη φόρθνετ,κανείς δεν είναι υπέυθυνος για τίποτα)! η φόρθνετ,σου δίνει ΔΙΠΛΑΣΙΑ ταχύτητα,στα ίδια χρήματα,ενώ για το upload,δεν είμαι σίγουρος ότι είναι 512,κ όχι 1024! σαν καταναλωτής,πρέπει να επιβραβεύσω την φόρθνετ,επιλέγοντας την! Επίσης, η φόρθνετ δίνει σταθερη τηλεφωνία pstn,και όχι voip που δίνει η ΗΟΛ. Αυτό σημαίνει: Χωρίς ρεύμα το σπίτι?με ΗΟΛ δεν θα έχεις σταθερή τηλεφωνία,ενώ με φόρθνετ θα έχεις! Αποσυγχρόνισε το ρούτερ σου??με ΗΟΛ δεν θα έχεις σταθερή τηλεφωνία,ενώ με φόρθνετ θα έχεις! Χάλασε το ρούτερ σου??με ΗΟΛ δεν θα έχεις σταθερή τηλεφωνία,ενώ με φόρθνετ θα έχεις!(και ΓΙΑ ΠΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ?)? Επεσε το σύστημα του παρόχου,γιατί κάτι αναβαθμίζουν,ή κάτι χάλασε??με ΗΟΛ δεν θα έχεις σταθερή τηλεφωνία,ενώ με φόρθνετ θα έχεις! Επίσης, η ΗΟΛ σε υποχρεώνει να πληρώσεις αποδέσμευση για ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ! Συμβουλή: ήδη, υπήρξε ο 1ος χρήστης,που του υποσχέθηκαν αλλαγή από πάροχο σε πάροχο, χωρίς καθόλου downtime. Ας περιμένουμε 1-2 μήνες τι θα γίνει με αυτόν, και αποφασίζουμε ανάλογα και εμείς! Σύμφωνα με το νέο νόμο-RUO, η μετάβαση πρέπει να γίνεται εντός 24 ωρών,ΚΑΙ μεταξύ παρόχων! Μόλις διαπιστώσω ότι αυτό ισχύει,τότε ....έφυγα για φόρθνετ!
cordobros Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 ειμαι στο 2play 2,5 μηνεσ τωρα. το upload ειναι 512 αρχικα. δεν υπαρχει συγκριση γιατι μιλαμε για ανομοιεσ προσφορεσ,οποτε δεν το συζητω οτι ολα ειναι υπερ τησ φορθνετ. δεν προκειται να μεινεισ χωρισ ιντερνετ παρα λιγεσ ωρεσ. προχωρα ανετα.
antreaslam Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 cordobros,κάνεις σίγουρα λάθος όσον αφορά το πόσο θα μείνει χωρίς ίντερνετ! αν ανήκεις σε dslam άλλου παρόχου, τότε για τη μεταφορά σου ,πρέπει: -Να διακόψεις τη συνδρομή σου σε αυτόν τον πάροχο -να γυρίσει η γραμμή σου στον οτέ -να κάνεις αίτηση στον άλλον πάροχο -να ξεκινήσει τις διαδικασίες -να σε ενεργοποιήσει Στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περίπτωση,αυτό σημαίνει 40 ημέρες downtime! αυτό υποτίθεται ότι θα φτιάξει σύντομα....θα δείξει! Και επίσης, παρότι και εγώ προς φόρθνετ κλείνω,δεν είναι ολα υπέρ της,έχει και αυτή πολλά μειονεκτήματα!
cordobros Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 δεν ειπα οτι δεν εχει μειονεκτηματα αλλα στο θεμα ιντερνετ,ενταξει εγω ημουν και πριν στην φορθνετ,αποτι ξερω ομωσ απο τον γαμπρο μου που ηταν στην ΟΤΕΝΕΤ και περασε στο 2play,σε πληροφορω εμεινε απο ιντερνετ μονο 3 ωρεσ. ειχε κανει την αιτηση 20 ημερεσ πριν τελειωσει η αοριστου που ειχε και απο κει και περα τα ανελαβε ολα ν φορθνετ.
KOSTAS_ATH Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 οπως και ο περισοτερος κοσμος, ετσι κι εγω αντιμετωπιζουμε το εξης προβλημα(οσον αφορα την 4νετ) το οποιο θα ηθελα να το αναφερω μονο και μονο για να προλαβουν οσοι δεν εχουν παρει ακομα την αποφαση για το ποιον παροχο απο τους δυο θα επιλεξουν.... πριν περιπου 45 ημερες εκανα αιτηση στην 4νετ για 2play. το προβλημα ειναι οτι μεχρι και σημερα το status της αιτησης μου ειναι στο οτι παραληφθηκε απο 4νετ. Ανηκω στο DSLAM Τερψιθεας και παρολο που αρχικα μου ειχαν επιβεβαιωσει οτι το πολυ 1 μηνα θα διαρκεσει η ολη διαδικασια, οπως καταλαβενεται, δεν εχω δει ακομα φως στον μακρινο οριζοντα. Τελικα μετα απο παρα πολυ υπομονη και ατελειωτα λεπτα αναμονης στο ακουστικο μου καταφερα να μαθω οτι υπαρχει προβλημα στις πορτες του DSLAM και δεν ξερουν ποτε θα λυθει ωστε να ξεκινησουν να δινουν προσβαση σε συνδρομητες. Σημειωνω οτι εδω και 6 μηνες ειμαι στην 4νετ over ote οποτε δεν τιθεται θεμα καθυστερησης λογω αλλου παροχου. Οποτε η συμβουλη μου ειναι πριν κανετε οτιδηποτε επικοινωνηστε με τα DSLAMs των περιοχων σας και ρωτηστε αν υπαρχει προβλημα με τον παροχο που θα συνεργαστειτε και αν υπαρχουν διαθεσιμες πορτες ωστε να αποφυγετε τετοιου ειδους αναμονες σαν την δικη μου και πολλων αλλων. Παρεπιπτοντως απο support και help desk πως παει η HOL ???
i_lie_us Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Καλησπέρα παιδιά! Όπως καταλάβατε και με τον τίτλο θα ήθελα την άποψη σας περί του θέματος. Να σας θέσω το δίλημμα μου.Είμαι συνδρομητής στη HOL από πέρσι τον Σεπτέμβρη σε πακετάκι 4down/1up και είμαι πολύ ευχαριστημένος (ταχύτητες πολύ καλές). Το μόνο παράπονο είναι κάτι reconnect που μου κάνει τώρα τελευταία αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι φταίει η HOL. (θα το διευκρινίσω σύντομα με τα ανάλογα test). Τώρα σαν παιδί και εγώ θέλω να πάω σε κάνα double play να φύγω και από τον ΠΟΤΕ. Και είμαι σε δίλημμα, να φύγω από HOL να πάω σε 4net με 24down αλλά 512up (tragic) και να μείνω και κάνα 2μηνο χωρίς net ή να μείνω σε HOL με 12down και 1up αλλά με τις κλασικές μλκιες της HOL (αν φύγεις νωρίτερα πληρώνεις extra κλπ κλπ κλπ)? Το down δεν με καίει και τόσο πολύ αφού το pc είναι συνέχεια ανοιχτό και με 12 θα είμαι μια χαρά!Το up της 4net με χαλάει. Αυτό που θέλω να μάθω είναι την άποψη σας ως προς ποιότητα της κάθε εταιρίας, και γενικά εσείς τι θα κάνατε! Θεκνς (!!!) για τις απαντήσεις Γενικά δεν το συζητώ εγώ... forthnet γιατι ρε παιδί μου όμως και να χει είναι πιο αξιόπιστη και.. "ανώτερης κλάσης"... (Όσο να ναι αυτή έφερε το internet στην Ελλάδα) Βέβαι το upload ειδικά για private trackers που έχουν όριο ratio σε σκοτώνει! cordobros,κάνεις σίγουρα λάθος όσον αφορά το πόσο θα μείνει χωρίς ίντερνετ!αν ανήκεις σε dslam άλλου παρόχου, τότε για τη μεταφορά σου ,πρέπει: -Να διακόψεις τη συνδρομή σου σε αυτόν τον πάροχο -να γυρίσει η γραμμή σου στον οτέ -να κάνεις αίτηση στον άλλον πάροχο -να ξεκινήσει τις διαδικασίες -να σε ενεργοποιήσει Στην ΚΑΛΥΤΕΡΗ περίπτωση,αυτό σημαίνει 40 ημέρες downtime! αυτό υποτίθεται ότι θα φτιάξει σύντομα....θα δείξει! Και επίσης, παρότι και εγώ προς φόρθνετ κλείνω,δεν είναι ολα υπέρ της,έχει και αυτή πολλά μειονεκτήματα! Συμφωνο για το πόσο καιρό θα καθυστερήσει/κάνει(περίεργο που η λέξη καθυστερήσει μου ήρθε πρώτη στο μυαλό :evil:!!)... Όσον αφορά τα μειονεκτήματα όλες έχουν κάποια... δεν ειπα οτι δεν εχει μειονεκτηματα αλλα στο θεμα ιντερνετ,ενταξει εγω ημουν και πριν στην φορθνετ,αποτι ξερω ομωσ απο τον γαμπρο μου που ηταν στην ΟΤΕΝΕΤ και περασε στο 2play,σε πληροφορω εμεινε απο ιντερνετ μονο 3 ωρεσ.ειχε κανει την αιτηση 20 ημερεσ πριν τελειωσει η αοριστου που ειχε και απο κει και περα τα ανελαβε ολα ν φορθνετ. Και εγώ για το τηλέφωνο μάλιστα γιατι έπρεπε να κόψω την teledome που είχα??Αδικία....
KOSTAS_ATH Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 σε συνεχεια του προηγουμενου post σας παραθετω και ενα mail που μου εστειλε καποιος φιλος ομοιοπαθεις και να σας προειδοποιησω οτι μπορει να προερχεται απο ανταγωνιστες της 4νετ οποτε ο καθενας ας κρινει μονος του ... Στις 19 Μαίου, συμπληρώθηκαν 4 (τέσσερεις!!!!) μήνες από τότε που > κατέθεσα > αίτηση ενεργοποίησης του πακέτου 2- Play της Forthnet , πηγαίνοντας > την > αίτησή μου ο ΙΔΙΟΣ στα γραφεία της εταιρείας στη Συγγρού. > > > Ωστόσο, 4 μήνες μετά, δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί η ένταξη του > κυκλώματος > μου στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας (ούτε καν έχει ολοκληρωθεί η > περίφημη "φορητότητα") ενώ την ίδια στιγμή, η περιοχή μου, έχει > κατακλυστεί από διαφημίσεις του τύπου "Μένεις XXXX και δεν έχεις > Forthnet > 2-play ?"... Το αποκορύφωμα της επαίσχυντης συμπεριφοράς αυτής της > (κατ'ευφημισμό) εταιρείας σημειώθηκε σήμερα, 23/5/2007, όταν μου > ανακοινώθηκε από τον υπάλληλο του call - center της Forthnet (μετά > από > αναμονή μισής ώρας > προσπαθώντας να πιάσω γραμμή και -φυσικά- πάλι μετά από δική μου > πρωτοβουλία) πως υπήρξε νέα ματαίωση της ενεργοποίησης του > κυκλώματός μου > για 4 εβδομάδες μετά, δηλ. προγραμματίζεται πλέον για τις 23 Ιουνίου > 2007…!!!! > > > Έλεος!!!! Η κοροϊδία που η Forthnet παίζει στις πλάτες των > καταναλωτών δεν > έχει όρια πλέον... Το καθεστώς ομηρίας που μου έχει επιβληθεί από την > επαίσχυντη αυτή συμπεριφορά της Forthnet περιγράφεται αναλυτικά πιο > κάτω. > Απολαύστε…. > > > Για πάνω από 2 μήνες έχει διακοπεί η ADSL σύνδεσή μου και έχω μόνον > τη > δυνατότητα για dialup πρόσβαση (για την οποία σημειωτέον, χρεώνομαι > έξτρα). > Είναι αμέτρητες οι ώρες που έχω σπαταλήσει στην αναμονή του call > center > της, ζητώντας να πάρω μια απάντηση στο "γιατί" και στο "πότε". > Αμέτρητες οι > φορές που έχω ακούσει το "...όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, > δοκιμάστε πάλι > > αργότερα...". Επίσης αμέτρητοι οι πανάσχετοι τεχνικοί του help desk > που το > μόνο που γνωρίζουν, είναι να επαναλαμβάνουν την ατάκα "δεν > καταλαβαίνω τι > μπορεί να συμβαίνει". Αμέτρητες οι φορές που "σημείωσαν" το τηλέφωνό > μου > (ΚΑΙ το κινητό μου παρακαλώ) ώστε να επικοινωνήσουν «πιο εύκολα» οι > "υπεύθυνοι" της Forthnet μαζί μου. Ωστόσο, ΠΟΤΕ δεν έλαβα ΟΥΤΕ ΕΝΑ > ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ από την εταιρεία, όλους αυτούς τους μήνες ταλαιπωρίας και > αναμονής. > > > Αναρωτιέμαι, αυτό είναι άραγε το επίπεδο εξυπηρέτησης του γραφείου > Δημοσίων > Σχέσεων της Forthnet ? Πώς είναι άραγε το όνομα του Διευθυντή τους? > Δίχως > άλλο, πρόκειται για ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά ιδιωτικής εταιρείας και > φυσικά > ήδη έχω ξεκινήσει να ενεργοποιώ τις διαδικασίες κυρώσεων μέσω της > ΕΕΤΤ και > της Γ.Γ. Καταναλωτή. > > > Να σημειώσω εδώ πως σύντομα ο κ. Τζωρτζάκης θα λάβει γνώση περί των > "ανυπέρβλητων δυσκολιών" της εταιρείας, μαζί με τα 5 ονόματα > υπευθύνων και > προϊσταμένων της Forthnet που αυτούς τους τελευταίους 4 μήνες έχουν > ασχοληθεί με το "θέμα" μου χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικά ΤΙΠΟΤΕ... > > > Οι απαντήσεις των (παντελώς "άσχετων" τεχνικά) υπευθύνων και > προϊσταμένων > της Forthnet είναι επιεικώς απαράδεκτες, ενώ επιπλέον δεν έχω ΑΚΟΜΗ > λάβει > μια επίσημη εξήγηση για την τεράστια καθυστέρηση ενεργοποίησης της > φορητότητας. Ο ΟΤΕ από την άλλη μεριά, μου απαντά πως δεν έχει καμία > απολύτως σχέση και πως από τη στιγμή που θα λάβει την εντολή > διακοπής από > την πλευρά του παρόχου, είναι υποχρεωμένος να προβεί στην ολοκλήρωση > των > διαδικασιών φορητότητας εντός 10ημέρου, ειδάλλως του επιβάλλεται > πρόστιμο > από > την ΕΕΤΤ. > > > Έχω χάσει πολλά πρωινά εργασίας, προκειμένου να πηγαινοέρχομαι στα > γραφεία > της εταιρείας, χωρίς ωστόσο να βγάζω καμία άκρη, ενώ αξίζει να > αναφέρω εδώ > πως οι "δεσμεύσεις" των υπευθύνων να επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου > το > συντομότερο (αφού βρίσκονταν διαρκώς σε meetings όταν ζητούσα να > μιλήσω > προσωπικά μαζί τους) ήταν πάντα ψεύτικες (είναι να απορεί κανείς με > το > θράσος αυτών των κωμικών ανθρωπάριων στο να αραδιάζουν τόσα ψέματα > κατευθείαν στα μούτρα του πελάτη τους, χωρίς να διατηρούν το > ελάχιστο > ίχνος > ντροπής). > > > Για λόγους δεοντολογίας και μόνον, ένα τηλεφώνημα συνήθως είναι > αρκετό για > να καθησυχάσει έναν απηυδισμένο από την καθυστέρηση πελάτη, > κερδίζοντας > ίσως άλλη μια βδομάδα προς όφελος της εταιρείας. Όμως οι άνθρωποι της > Forthnet, ούτε αυτό το στοιχειώδες δημοσιοσχεσίτικο τέχνασμα δεν > έχουν την > ικανότητα ή την εξυπνάδα να εφαρμόσουν!!!! > > > Απεναντίας όμως, όπως μαθαίνω από φίλους, ξαναστέλνουν νέες > ασυμπλήρωτες > αιτήσεις σε συνδρομητές που τις έχουν ήδη καταθέσει, προκειμένου ο > καταναλωτής να πέσει στην παγίδα να στείλει εξαρχής την αίτηση, > παίρνοντας > έτσι νέα (και κατά πολύ αργότερη) ημερομηνία διεκπεραίωσης.... > > > Προσωπικά, έχω πλέον εξαντλήσει κάθε όριο υπομονής και εάν -ως > επαγγελματίας πληροφορικής που είμαι- δεν είχα τη δυνατότητα > γρήγορης > πρόσβασης στο internet από άλλους εργασιακούς χώρους, θα είχα > κυριολεκτικά > "βιαιοπραγήσει" εις βάρος των κυρίων της Forthnet . Οπωσδήποτε όμως > θα > προσπαθήσω να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου (επαγγελματικά, > πολιτικά > και προσωπικά) , ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι > συμπολίτες μας για την (κυριολεκτική) αλητεία και το καραγκιοζιλίκι > που > παίζεται εις βάρος της > ψυχικής μας υγείας, της τσέπης μας, της αξιοπρέπειας και του > πολιτισμού > μας. > > > Είναι παντελώς άδικο για όλους μας, μια Forthnet, με τον > ερασιτεχνισμό και > την αισχρή συμπεριφορά που επιδεικνύει, να υποβαθμίζει τον Έλληνα > φορολογούμενο σε τριτοκοσμικό κάτοικο αυτού του πλανήτη, ο οποίος > είναι > μόνον άξιος να λάβει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες επιπέδου Ουγκάντας. > Η > τραγική ειρωνεία είναι πως στο συμβόλαιο τους (για το οποίο > παρεμπιπτόντως > δεν μου έχουν στείλει αντίγραφο), αναφέρεται πως ο συμβαλλόμενος > υποχρεούται να καταβάλλει 70 ευρώ στην εταιρεία σε περίπτωση που > προβεί σε > ακύρωση την > αρχικής αίτησης ένταξής του στο ιδιόκτητο δίκτυο!!!! Άραγε υπάρχουν > ανάλογες υποχρεώσεις καταβολής αποζημίωσης για τις τεράστιες > καθυστερήσεις > από την πλευρά του παρόχου? Ή ισχύει και εδώ το "Γιάννης κερνάει, > Γιάννης > πίνει". > > > Το Υπουργείο Ανάπτυξης γνωρίζει την ασυδοσία και μεγαλοσχημία της > Forthnet? > Έχουν τραβηχτεί καθόλου τα αυτιά αυτών των ανίκανων και αναίσθητων > εμπόρων > που ρεζιλεύουν όλο το χώρο των Ελληνικών τηλεπικοινωνιών? Ή μήπως οι > ιθύνοντες περιμένουν να βγουν οι καταναλωτές στους δρόμους να > διαδηλώσουν, > όπως ίσως γίνεται στο Κασμίρ ή στο Λάος, προκειμένου να κάνουν > "κάτι".... > > > Σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα όπως οι τηλεπικοινωνίες και η > τεχνολογίες του > internet δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε ανίκανους επαγγελματίες να > λυμαίνονται το χώρο που τους προσφέρει το Ευρωπαϊκό σύνταγμα και η > ανάγκη > της χώρας μας για ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας και πάταξη των > trusts. > Αν παρόμοιες διαλυμένες και ανοργάνωτες εταιρείες δεν έχουν το > φιλότιμο ή > την αξιοπρέπεια να κλείνουν μόνες τους, τότε πρέπει να φροντίζουμε να > τις > "κλείνουμε" εμείς οι ίδιοι οι καταναλωτές με τις επιλογές μας. > > > Καταλήγοντας, > > > 1. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος, > βρίσκονται > και κάποιοι δικηγόροι που θα είχαν τη διάθεση να αναλάβουν την αγωγή > που > έχω σκοπό να ασκήσω εις βάρος της Forthnet όπως επίσης και τη > διεκδίκηση > σημαντικού ποσού οικονομικής αποζημίωσης, λόγω των εργασιών που > αποδεδειγμένα έχω "χάσει" ή καθυστερήσει να παραδώσω σε πελάτες μου, > εξαιτίας της μη ενεργοποίησης του broadband δικτύου στην > επαγγελματική μου > έδρα εδώ και 4 μήνες. > > > 2. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος > υπάρχουν > και άλλοι παθόντες από τις τριτοκοσμικές υπηρεσίες της Forthnet, > οπότε και > τους παρακαλώ -ή προκαλώ- να "κάνουν ένα βήμα μπροστά" απαντώντας στο > email > αυτό... > > > 3. αναρωτιέμαι επίσης, εάν η επίσημη Forthnet έχει την > επαγγελματική(?) > ευαισθησία να απαντήσει σε όλες τις παραπάνω καταγγελίες, τις οποίες > άλλωστε σκοπεύω να γνωστοποιήσω περαιτέρω σε δεκάδες χιλιάδες > μικρομεσαίες > επιχειρήσεις της Αθήνας, τις επόμενες ημέρες. > > > > Ηθικό δίδαγμα: Ακούς Forthnet ??? ΣΤΡΙΨΕΕΕΕΕΕ....
prigipa_m Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 ειμαι στο 2play 2,5 μηνεσ τωρα.το upload ειναι 512 αρχικα. δεν υπαρχει συγκριση γιατι μιλαμε για ανομοιεσ προσφορεσ,οποτε δεν το συζητω οτι ολα ειναι υπερ τησ φορθνετ. δεν προκειται να μεινεισ χωρισ ιντερνετ παρα λιγεσ ωρεσ. προχωρα ανετα. Συγγνώμη αλλά θα διαφωνήσω!!!Αυτήν την στιγμή η Forthnet έχει μεγάλο πρόβλημα με τις αποσυνδέσεις και το μονο που ξέρει είναι να αλλάζει τα προφίλ τους!!!!
i_lie_us Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 > Για πάνω από 2 μήνες έχει διακοπεί η ADSL σύνδεσή μου και έχω μόνον> τη > δυνατότητα για dialup πρόσβαση (για την οποία σημειωτέον, χρεώνομαι > έξτρα). > Είναι αμέτρητες οι ώρες που έχω σπαταλήσει στην αναμονή του call > center > της, ζητώντας να πάρω μια απάντηση στο "γιατί" και στο "πότε". > Αμέτρητες οι > φορές που έχω ακούσει το "...όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, > δοκιμάστε πάλι > > αργότερα...". Επίσης αμέτρητοι οι πανάσχετοι τεχνικοί του help desk > που το > μόνο που γνωρίζουν, είναι να επαναλαμβάνουν την ατάκα "δεν > καταλαβαίνω τι > μπορεί να συμβαίνει". Αμέτρητες οι φορές που "σημείωσαν" το τηλέφωνό > μου > (ΚΑΙ το κινητό μου παρακαλώ) ώστε να επικοινωνήσουν «πιο εύκολα» οι > "υπεύθυνοι" της Forthnet μαζί μου. Ωστόσο, ΠΟΤΕ δεν έλαβα ΟΥΤΕ ΕΝΑ > ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ από την εταιρεία, όλους αυτούς τους μήνες ταλαιπωρίας και > αναμονής. Στην καθυστέρηση στο 8011008000-2111008000 συμφωνώ,υπάρχει μπόλικη... και στο ότι υπάρχουν κάποιοι άσχετοι στο τηλεφωνικο κέντρο(κάτι γυναίκες ειδικά..!)Παρόλα αυτά ο δικός μου χρόνος ενεργοποιήσης ήταν όσο έκαναν όλοι να ενεργοποιηθούνε... και όταν ενεργοποιήθηκα με πήραν τηλέφωνο για να μου δώσουν demo internet αρχικά και την επόμενη κανονικό internet...Γενικά "η σχέση μου με το helpdesk-support της forthnet καλή είναι...",λίγη ή μάλλον λίγη περισσότερη υπομονή χρειάζεται!!!! (Πάντως γενικά αυτή η περιπτωση είναι λίγο ακραία αν δεν κάνω λάθος...)
cordobros Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 σε συνεχεια του προηγουμενου post σας παραθετω και ενα mail που μου εστειλε καποιος φιλος ομοιοπαθεις και να σας προειδοποιησω οτι μπορει να προερχεται απο ανταγωνιστες της 4νετ οποτε ο καθενας ας κρινει μονος του ... Στις 19 Μαίου, συμπληρώθηκαν 4 (τέσσερεις!!!!) μήνες από τότε που > κατέθεσα > αίτηση ενεργοποίησης του πακέτου 2- Play της Forthnet , πηγαίνοντας > την > αίτησή μου ο ΙΔΙΟΣ στα γραφεία της εταιρείας στη Συγγρού. > > > Ωστόσο, 4 μήνες μετά, δεν έχει ακόμη ενεργοποιηθεί η ένταξη του > κυκλώματος > μου στο ιδιόκτητο δίκτυο της εταιρείας (ούτε καν έχει ολοκληρωθεί η > περίφημη "φορητότητα") ενώ την ίδια στιγμή, η περιοχή μου, έχει > κατακλυστεί από διαφημίσεις του τύπου "Μένεις XXXX και δεν έχεις > Forthnet > 2-play ?"... Το αποκορύφωμα της επαίσχυντης συμπεριφοράς αυτής της > (κατ'ευφημισμό) εταιρείας σημειώθηκε σήμερα, 23/5/2007, όταν μου > ανακοινώθηκε από τον υπάλληλο του call - center της Forthnet (μετά > από > αναμονή μισής ώρας > προσπαθώντας να πιάσω γραμμή και -φυσικά- πάλι μετά από δική μου > πρωτοβουλία) πως υπήρξε νέα ματαίωση της ενεργοποίησης του > κυκλώματός μου > για 4 εβδομάδες μετά, δηλ. προγραμματίζεται πλέον για τις 23 Ιουνίου > 2007…;;; > > > Έλεος!!!! Η κοροϊδία που η Forthnet παίζει στις πλάτες των > καταναλωτών δεν > έχει όρια πλέον... Το καθεστώς ομηρίας που μου έχει επιβληθεί από την > επαίσχυντη αυτή συμπεριφορά της Forthnet περιγράφεται αναλυτικά πιο > κάτω. > Απολαύστε…. > > > Για πάνω από 2 μήνες έχει διακοπεί η ADSL σύνδεσή μου και έχω μόνον > τη > δυνατότητα για dialup πρόσβαση (για την οποία σημειωτέον, χρεώνομαι > έξτρα). > Είναι αμέτρητες οι ώρες που έχω σπαταλήσει στην αναμονή του call > center > της, ζητώντας να πάρω μια απάντηση στο "γιατί" και στο "πότε". > Αμέτρητες οι > φορές που έχω ακούσει το "...όλες μας οι γραμμές είναι κατειλημμένες, > δοκιμάστε πάλι > > αργότερα...". Επίσης αμέτρητοι οι πανάσχετοι τεχνικοί του help desk > που το > μόνο που γνωρίζουν, είναι να επαναλαμβάνουν την ατάκα "δεν > καταλαβαίνω τι > μπορεί να συμβαίνει". Αμέτρητες οι φορές που "σημείωσαν" το τηλέφωνό > μου > (ΚΑΙ το κινητό μου παρακαλώ) ώστε να επικοινωνήσουν «πιο εύκολα» οι > "υπεύθυνοι" της Forthnet μαζί μου. Ωστόσο, ΠΟΤΕ δεν έλαβα ΟΥΤΕ ΕΝΑ > ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑ από την εταιρεία, όλους αυτούς τους μήνες ταλαιπωρίας και > αναμονής. > > > Αναρωτιέμαι, αυτό είναι άραγε το επίπεδο εξυπηρέτησης του γραφείου > Δημοσίων > Σχέσεων της Forthnet ? Πώς είναι άραγε το όνομα του Διευθυντή τους? > Δίχως > άλλο, πρόκειται για ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ συμπεριφορά ιδιωτικής εταιρείας και > φυσικά > ήδη έχω ξεκινήσει να ενεργοποιώ τις διαδικασίες κυρώσεων μέσω της > ΕΕΤΤ και > της Γ.Γ. Καταναλωτή. > > > Να σημειώσω εδώ πως σύντομα ο κ. Τζωρτζάκης θα λάβει γνώση περί των > "ανυπέρβλητων δυσκολιών" της εταιρείας, μαζί με τα 5 ονόματα > υπευθύνων και > προϊσταμένων της Forthnet που αυτούς τους τελευταίους 4 μήνες έχουν > ασχοληθεί με το "θέμα" μου χωρίς να προσφέρουν ουσιαστικά ΤΙΠΟΤΕ... > > > Οι απαντήσεις των (παντελώς "άσχετων" τεχνικά) υπευθύνων και > προϊσταμένων > της Forthnet είναι επιεικώς απαράδεκτες, ενώ επιπλέον δεν έχω ΑΚΟΜΗ > λάβει > μια επίσημη εξήγηση για την τεράστια καθυστέρηση ενεργοποίησης της > φορητότητας. Ο ΟΤΕ από την άλλη μεριά, μου απαντά πως δεν έχει καμία > απολύτως σχέση και πως από τη στιγμή που θα λάβει την εντολή > διακοπής από > την πλευρά του παρόχου, είναι υποχρεωμένος να προβεί στην ολοκλήρωση > των > διαδικασιών φορητότητας εντός 10ημέρου, ειδάλλως του επιβάλλεται > πρόστιμο > από > την ΕΕΤΤ. > > > Έχω χάσει πολλά πρωινά εργασίας, προκειμένου να πηγαινοέρχομαι στα > γραφεία > της εταιρείας, χωρίς ωστόσο να βγάζω καμία άκρη, ενώ αξίζει να > αναφέρω εδώ > πως οι "δεσμεύσεις" των υπευθύνων να επικοινωνήσουν αυτοί μαζί μου > το > συντομότερο (αφού βρίσκονταν διαρκώς σε meetings όταν ζητούσα να > μιλήσω > προσωπικά μαζί τους) ήταν πάντα ψεύτικες (είναι να απορεί κανείς με > το > θράσος αυτών των κωμικών ανθρωπάριων στο να αραδιάζουν τόσα ψέματα > κατευθείαν στα μούτρα του πελάτη τους, χωρίς να διατηρούν το > ελάχιστο > ίχνος > ντροπής). > > > Για λόγους δεοντολογίας και μόνον, ένα τηλεφώνημα συνήθως είναι > αρκετό για > να καθησυχάσει έναν απηυδισμένο από την καθυστέρηση πελάτη, > κερδίζοντας > ίσως άλλη μια βδομάδα προς όφελος της εταιρείας. Όμως οι άνθρωποι της > Forthnet, ούτε αυτό το στοιχειώδες δημοσιοσχεσίτικο τέχνασμα δεν > έχουν την > ικανότητα ή την εξυπνάδα να εφαρμόσουν!!!! > > > Απεναντίας όμως, όπως μαθαίνω από φίλους, ξαναστέλνουν νέες > ασυμπλήρωτες > αιτήσεις σε συνδρομητές που τις έχουν ήδη καταθέσει, προκειμένου ο > καταναλωτής να πέσει στην παγίδα να στείλει εξαρχής την αίτηση, > παίρνοντας > έτσι νέα (και κατά πολύ αργότερη) ημερομηνία διεκπεραίωσης.... > > > Προσωπικά, έχω πλέον εξαντλήσει κάθε όριο υπομονής και εάν -ως > επαγγελματίας πληροφορικής που είμαι- δεν είχα τη δυνατότητα > γρήγορης > πρόσβασης στο internet από άλλους εργασιακούς χώρους, θα είχα > κυριολεκτικά > "βιαιοπραγήσει" εις βάρος των κυρίων της Forthnet . Οπωσδήποτε όμως > θα > προσπαθήσω να κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου (επαγγελματικά, > πολιτικά > και προσωπικά) , ώστε να ενημερωθούν όσο το δυνατόν περισσότεροι > συμπολίτες μας για την (κυριολεκτική) αλητεία και το καραγκιοζιλίκι > που > παίζεται εις βάρος της > ψυχικής μας υγείας, της τσέπης μας, της αξιοπρέπειας και του > πολιτισμού > μας. > > > Είναι παντελώς άδικο για όλους μας, μια Forthnet, με τον > ερασιτεχνισμό και > την αισχρή συμπεριφορά που επιδεικνύει, να υποβαθμίζει τον Έλληνα > φορολογούμενο σε τριτοκοσμικό κάτοικο αυτού του πλανήτη, ο οποίος > είναι > μόνον άξιος να λάβει τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες επιπέδου Ουγκάντας. > Η > τραγική ειρωνεία είναι πως στο συμβόλαιο τους (για το οποίο > παρεμπιπτόντως > δεν μου έχουν στείλει αντίγραφο), αναφέρεται πως ο συμβαλλόμενος > υποχρεούται να καταβάλλει 70 ευρώ στην εταιρεία σε περίπτωση που > προβεί σε > ακύρωση την > αρχικής αίτησης ένταξής του στο ιδιόκτητο δίκτυο!!!! Άραγε υπάρχουν > ανάλογες υποχρεώσεις καταβολής αποζημίωσης για τις τεράστιες > καθυστερήσεις > από την πλευρά του παρόχου? Ή ισχύει και εδώ το "Γιάννης κερνάει, > Γιάννης > πίνει". > > > Το Υπουργείο Ανάπτυξης γνωρίζει την ασυδοσία και μεγαλοσχημία της > Forthnet? > Έχουν τραβηχτεί καθόλου τα αυτιά αυτών των ανίκανων και αναίσθητων > εμπόρων > που ρεζιλεύουν όλο το χώρο των Ελληνικών τηλεπικοινωνιών? Ή μήπως οι > ιθύνοντες περιμένουν να βγουν οι καταναλωτές στους δρόμους να > διαδηλώσουν, > όπως ίσως γίνεται στο Κασμίρ ή στο Λάος, προκειμένου να κάνουν > "κάτι".... > > > Σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα όπως οι τηλεπικοινωνίες και η > τεχνολογίες του > internet δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται σε ανίκανους επαγγελματίες να > λυμαίνονται το χώρο που τους προσφέρει το Ευρωπαϊκό σύνταγμα και η > ανάγκη > της χώρας μας για ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας και πάταξη των > trusts. > Αν παρόμοιες διαλυμένες και ανοργάνωτες εταιρείες δεν έχουν το > φιλότιμο ή > την αξιοπρέπεια να κλείνουν μόνες τους, τότε πρέπει να φροντίζουμε να > τις > "κλείνουμε" εμείς οι ίδιοι οι καταναλωτές με τις επιλογές μας. > > > Καταλήγοντας, > > > 1. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος, > βρίσκονται > και κάποιοι δικηγόροι που θα είχαν τη διάθεση να αναλάβουν την αγωγή > που > έχω σκοπό να ασκήσω εις βάρος της Forthnet όπως επίσης και τη > διεκδίκηση > σημαντικού ποσού οικονομικής αποζημίωσης, λόγω των εργασιών που > αποδεδειγμένα έχω "χάσει" ή καθυστερήσει να παραδώσω σε πελάτες μου, > εξαιτίας της μη ενεργοποίησης του broadband δικτύου στην > επαγγελματική μου > έδρα εδώ και 4 μήνες. > > > 2. αναρωτιέμαι εάν ανάμεσα στους παραλήπτες αυτού του μηνύματος > υπάρχουν > και άλλοι παθόντες από τις τριτοκοσμικές υπηρεσίες της Forthnet, > οπότε και > τους παρακαλώ -ή προκαλώ- να "κάνουν ένα βήμα μπροστά" απαντώντας στο > email > αυτό... > > > 3. αναρωτιέμαι επίσης, εάν η επίσημη Forthnet έχει την > επαγγελματική(?) > ευαισθησία να απαντήσει σε όλες τις παραπάνω καταγγελίες, τις οποίες > άλλωστε σκοπεύω να γνωστοποιήσω περαιτέρω σε δεκάδες χιλιάδες > μικρομεσαίες > επιχειρήσεις της Αθήνας, τις επόμενες ημέρες. > > > > Ηθικό δίδαγμα: Ακούς Forthnet ??? ΣΤΡΙΨΕΕΕΕΕΕ.... σαν περιπτωση εχειs δικιο . πιθανον να υπαρχουν και αλλεs περιπτωσειs σαν την δικη σου. αυτο ομωs δεν σημαινει οτι ολοι οσοι ειναι στο δικτυο τηs φορθνετ εχουν περασει τα δικα σου. εγω ειμαι στην φορθνετ 3 χρονια και ειμαι ευχαριστημενοs σε γενικεs γραμμεs. γιαυτο και μπηξα και στο δικτυο τηs. επισηs σαν και μενα υπαρχουν χιλιαδεs που δεν εχουν προβλημα. κατι τετοιο που σου εχει συμβει πιστευω οτι θα μπορουσε να σου συμβει απο καθε παροχο. γιαυτο υπαρχουν και τα δικαστηρια οπου μπορειs να βρειs το δικιο σου. καλα ξεμπερδεματα και καλο κουραγιο!
ApSiMan Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Σορυ που σιμούν χαμένος αλλά κάποιες δουλειές δεν μου επέτρεπαν να ελέγξω το forum! Αυτό με το Voip της HOL είναι όντως μεγάλο μειονέκτημα αφού no ρεύμα-> no τηλέφωνο. Γενικά η προσφορά της forthnet είναι καλύτερη. Για εμένα υστερεί σε 2 σημεία όμως: 1. Upload 512 2. Αναμονή για διακοπή από HOL και ενεργοποίηση forthnet Ρώτησα την HOL και το τέλος διακοπής είναι 89Ε ανεξάρτητα αν την κόψεις στον 1 χρόνο ή στα 2.... Έτσι όπως με βλέπω μάλλον θα μείνω στην HOL με 12down/1up και Voip τηλέφωνο. Και αν ποτέ ξεκολλήσουμε από τις αναμονές για αλλαγές εταιρίας και υπάρχει καλύτερη προσφορά... ε τότε θα σκάσω τα 89Ε! Θα έχω γλιτώσει τόσα λεφτά από το πάγιο του πΟΤΕ!!!!
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2007 exo forthnet xronia, apo ti mera pou bika sto 2play exo LIOSEI sta disconnect. Me 4 diaforetika modem (sobara modem - oxi microcom kai tetoies blakeies). Kai me 3 diaforetika leitourgika. Vista, XP kai MacOS. POLY disconnect, 50+ tin imera exo ftasei. Aneta proteino HOL. Mias kai ta 24Mbps den ta exo piasei pote. To megisto itan 16Mbps se download. Kai mias kai tha "lionoume" sto download (kai to ratio tha patonei), kalytera na exeis kai 1Mbit upload para 512Kbps. Auta!
ApSiMan Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Σώπα ρε συ nuxx τόσα πολλά? Τελικά το αποφάσισα. Θα βάλω τώρα 2play HOL και στο μέλλον βλέπουμε.... Πραγματικά δεν μπορώ να φανταστώ να μείνω χωρίς DSL τώρα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.