Henry3GR Δημοσ. 5 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2007 Εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ” 24 Ιουνίου 2007, σελ. 6 "Η Νέα τάξη δεν επιδιώκει να εξαφανίσει όλες τις προγενέστερες αξίες. Επιζητεί, όπου είναι δυνατόν, να τις προσαρμόσει στα μέτρα της, στην «ιδεολογία» της. Έτσι, αλλοιώνεται σκόπιμα το περιεχόμενο σε έννοιες-αξίες: - Η δημοκρατία ταυτίζεται με την αυθαίρετη βούληση μίας διαπλεκόμενης και οικογενειοκρατούμενης πλειοψηφούσας ηγεσίας. - Η ελεύθερη αγορά με την ασύδοτη κερδοφορία των πολυεθνικών και των τραπεζών. - Η ειρήνη με την ένοπλη επιβολή ενός status quo από την Υπερδύναμη, συνήθως με τη νομιμοποίησή του από τον ΟΗΕ. - Η αλληλεγγύη με την πολυπολιτισμικότητα. - Η ατομικότητα με έναν ατομικισμό που βρίσκει ικανοποίηση στην υπερκατανάλωση. Οι εννοιολογικές παραμορφώσεις αποτελούν χαρακτηριστικό σύμπτωμα κάθε είδους ολοκληρωτισμού. Έτσι, οι αυτόκλητοι «διανοούμενοι» της Νέας Τάξης βαφτίζουν τον Πατριωτισμό σαν πατριδοκαπηλία και ακραίο σωβινισμό. Τον εύλογο προβληματισμό για την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση σαν ξενοφοβία και ρατσισμό. Την ανάγκη για λήψη φιλολαϊκών μέτρων σαν λαϊκισμό. Μαίνονται εναντίον όποιου αμφισβητεί τα ιδεολογικά τους εκτρώματα. Με αιχμή του δόρατος τις υπέρ-χρηματοδοτούμενες και υπέρ-προβεβλημένες Μ.Κ.Ο. (μη κυβερνητικές οργανώσεις), την πλύση εγκεφάλου από τα «έγκυρα» μέσα ενημέρωσης και έναν διανοουμενισμό που αντιμετωπίζει απαξιωτικά την κοινή λογική. Πρόκειται για τους σύγχρονους ιεροεξεταστές που σπεύδουν σε ένα καλά ενορχηστρωμένο σύγχρονο κυνήγι μαγισσών να απαξιώσουν όποιον κατορθώσει να αρθρώσει δημόσια διαφορετικό λόγο και να τον σπιλώσουν σαν λαϊκιστή, ακραίο, εθνικιστή ή ρατσιστή. Έτσι, εξαναγκάζουν στη σιωπή τους διαφωνούντες ενώ με την πλύση εγκεφάλου οι απλοί πολίτες στην αρχή συνηθίζουν στο άκουσμα των ιδεολογικών αυτών εκτρωμάτων, στην συνέχεια επαναλαμβάνουν όσα ακούν και στο τέλος τα πιστεύουν. Η «ιδεολογία» αυτή φοράει το προσωπείο της προόδου, της λογικής, της αντικειμενικότητας και του πολιτικώς ορθού. Στόχος της να πλήττει τις παραδοσιακές αξίες, να διαστρεβλώνει την ιστορία, να αλλοιώνει τη γλώσσα, να εκχυδαΐζει την τέχνη και να κατακερματίζει την κοινωνική συνοχή. Το πιο ύπουλο είναι ότι οι θιασώτες αυτής της θολοκουλτούρας αυτοπροβάλλονται σαν αγωνιστές εναντίον της Νέας Τάξης, ενώ αποτελούν έμμισθο γρανάζι του εξουσιαστικού ιδεολογικού μηχανισμού της, αφού προβάλλουν σαν «ανθρωπιστικά» και «προοδευτικά» στερεότυπα αυτά που επιβάλλει το πολυεθνικό κεφάλαιο. Η χώρα μας την τελευταία δεκαπενταετία βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα αυτής της ιδεολογικής χειραγώγησης. Το ζήτημα είναι, διαθέτουμε οι Έλληνες την δέουσα βούληση και αποφασιστικότητα να αντισταθούμε; "
-nick- Δημοσ. 5 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2007 λίγο μπερδεμένα μας τα λέει ... Οι εννοιολογικές παραμορφώσεις αποτελούν χαρακτηριστικό σύμπτωμα κάθε είδους ολοκληρωτισμού. Έτσι, οι αυτόκλητοι «διανοούμενοι» της Νέας Τάξης βαφτίζουν τον Πατριωτισμό σαν πατριδοκαπηλία και ακραίο σωβινισμό. Τον εύλογο προβληματισμό για την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση σαν ξενοφοβία και ρατσισμό. Την ανάγκη για λήψη φιλολαϊκών μέτρων σαν λαϊκισμό. Το πρόβλημα είναι, ότι συχνά η πατριδοκαπηλία και ο σωβινισμός βαφτίζονται πατριωτισμός. Περί λαθρομετανάστευσης, είμαι υπέρ μιας οργανωμένης μεταναστευτικής πολιτικής, θα έπρεπε να αναρωτηθούμε γιατί δεν γίνεται κάτι τέτοιο από τις κυβερνήσεις τόσο καιρό. Από την άλλη ο ρατσισμός και η ξενοφοβία υπάρχουν σε μικρή η μεγάλη κλίμακα. Το πρόβλημα είναι ότι διάφοροι εκμεταλλεύονται καταστάσεις (π.χ το πατριωτικό σου συναίσθημα ή τις αντιρατσιστικές ιδέες του Χ, και προωθούν τα δικά τους συμφέροντα και την δικιά του μικροπολιτική ο καθένας) & κάτι σχετικό : http://gravityandthewind.blogspot.com/2006/03/blog-post_23.html :
antreaslam Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 εφημερίδα που ονομάζεται ελεύθερη,και έχιε τις πεποιθήσεις της "ώρας", είναι τουλάχιστον αστείο! αλλά,επειδή ότι δηλώσεις είσαι εδώ,πάω πάσο! (πχ, κάποιοι πρασινοφρουροί δηλώνουν,....σοσιαλιστές-γκουχου γκουχου-, κάποιοι ακροδεξιοί,δηλώνουν κεντρώοι, ο φύσσας δηλώνει ποδοσφαιριστής,και ο τζίγγερ δηλώνει πρόεδρος, οπότε, γιατί να σχολιάσω την ελευθερη ώρα)?
punky Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Ευτυχώς εμένα με κάλυψε ο χουντοβάζελος, γιατί βαριέμαι να γράψω σήμερα.
Arioch79 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δεν είναι σωστό να κρίνουμε τα λεγόμενα κάποιου με βάση το ποιόν του. Το ποιόν του επιχειρηματολογούντα δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ανάλυση των επιχειρημάτων του. Τουλάχιστον επικίνδυνη αυτή η τακτική. Θυμάμαι μια παλιά εκπομπή του ακατανόμαστου γεννειοφόρου κιτρινιστή, όπου είχε καλέσει μέλη τόσο της χρυσής αυγής όσο και αριστερών οργανώσεων για να συζητήσουν. Οι χρυσαυγίτες δέχτηκαν το διάλογο, αλλά οι αριστεροί έφυγαν από το στούντιο αρνούμενοι να συζητήσουνε με "φασίστες". Λίγο οξύμωρο, δε νομίζετε; Επί της ουσίας, εγώ είμαι υπέρ του μέτρου. Ναι, πολλές φορές η πατριδοκαπηλία και ο πατριωτισμός συγχέονται ως έννοιες. Εξαρτάται καθαρά από την οπτική γωνία του παρατηρητή. Πιστεύω ότι η αντικειμενική αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση. Δηλαδη π.χ. στην περίπτωση της οικονομικής προσφυγίας, ναι, είναι λογικό να ανησυχούμε για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει σε μας τους "αυτόχθονες", αλλά πρέπει ταυτόγχρονα να μην κατηγορούμε τους λαθρομετανάστες για όλα τα κακά αυτής της κοινωνίας. Όταν σε τέτοια ζητήματα καθαρής λογικής ειπεισέρχεται και ο παράγων "συναίσθημα", τα αποτελέσματα δεν είναι ποτέ καλά.
punky Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δεν είναι σωστό να κρίνουμε τα λεγόμενα κάποιου με βάση το ποιόν του. Το ποιόν του επιχειρηματολογούντα δεν πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην ανάλυση των επιχειρημάτων του. Τουλάχιστον επικίνδυνη αυτή η τακτική. Σε γενικές γραμμές είναι σωστό αυτό που λες. Όμως όταν ξέρεις το ποιόν κάποιου, τότε ξέρεις και τι κρύβεται between the lines σε όσα γράφει με "αθώο" και "ελκυστικό" τρόπο. Επίσης ξέρεις, τι ορισμούς δίνει στην πραγματικότητα σε ωραίες λεξούλες και εκφράσεις όπως πχ "τέχνη" ή "κοινωνική συνοχή". Οπότε συχνά ξέρεις ότι είναι αδιέξοδο το να συζητήσεις με κάποιον στρατευμένο.
The_Judas Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Τα γράφει λίγο μονόπλευρα ο συντάκτης. Γιατί υπάρχει και η άλλη πλευρά, που βαφτίζει το μίσος για τους μετανάστες ως φιλοπατρία, την θρησκευτική προπαγάνδα ως αναφαίρετο δικαίωμα του πολίτη με βάση το σύνταγμα, την προσκόληση σε οτιδήποτε παλιό ως αξία και ιδανικό, το δικαίωμα στην διαφορετικότητα ως διαστροφή και παρανομία.
incognito Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Η δημοκρατία ταυτίζεται με την αυθαίρετη βούληση μίας διαπλεκόμενης και οικογενειοκρατούμενης πλειοψηφούσας ηγεσίας. 50 Καραμανλής,60 Παπανδρέου-Καραμανλής,70 Καραμανλής 80 Παπανδρέου, 90 Μητσοτάκης 00 Καραμανλής και Μητσοτάκης ενώ αρχηγός αξιωματικής αντιπολίτευσης πάλι Παπανδρέου. (Επειδή είδα ότι το φορουμ απαγρευει τις πολιτικές συζητήσεις απλά παραθέτω ονόματα ,που δεν νομίζω ότι είναι κακό.Πχ σα να λέμε μια δυναστεία και παραθέτουμε ονόματα?:neutral:) Η ελεύθερη αγορά με την ασύδοτη κερδοφορία των πολυεθνικών και των τραπεζών. Μαρφιν 1500% κέρδη σε σχέση με πέρσι. Οι ελληνικές τράπεζες είναι οι πιο κερδοφόρες στην Ευρώπη με τα μεγαλύτερα επιτόκια δανεισμού και τα μικρότερα καταθέσεων. Η ειρήνη με την ένοπλη επιβολή ενός status quo από την Υπερδύναμη, συνήθως με τη νομιμοποίησή του από τον ΟΗΕ. Θεωρώ πως οι λαοί τα βρίσκουν καλύτερα μόνοι τους.Επίσης θεωρώ πως να κάτι σου φαίνεται παράξενο σε αυτούς μπορεί κάτι απο εσένα να φαίνεται παραξενο σε αυτούς.Πχ έχει δικαιωμα ο Ταλιμπαν να τηρεί το νόμο του Ισλάμ αλλά έχει δικαιωμα και η Αφγανή να μη φοράει μαντήλα.Ενταξει μπορει να παραστράτησε αλλά δεν το εξετάζω Η αλληλεγγύη με την πολυπολιτισμικότητα. Που τη ξέθαψε αυτή τη λέξη;Είναι άγνωστη στο μαζάνθρωπο που έχει ως ιδεολογια του τον υπέρτατο καταναλωτισμό Η ατομικότητα με έναν ατομικισμό που βρίσκει ικανοποίηση στην υπερκατανάλωση. Βασική ιδέα του φιλελευθερου δόγματος είναι το ότι μόνος σου τα καταφέρνεις καλύτερα απο οτι ομαδικά.Δλδ περναμε από το στάδιο του όλοι οι εργαζόμενοι το ίδιο στο όλοι οι εργαζόμενοι τπου κλάδου είναι το ίδιο και τέλος στο καλύτερα μόνος σου Πατριωτισμό Δε μας λέει τι ορίζει ως πατριωτισμό?Είναι οι Κρητικοί που θέλουν ανεξαρτησία πατριώτες, οι υπόδουλοι Σλαβομακεδόνες στη Φλώρινα; Oι Τούρκοι στη Δυτ.Θράκη;Από την άλλη θεωρείται πατριώτης ο Κύπριος που θέλει την ένωση η αυτός που θέλει το νησί ενωμένο και ας έχει τη μπότα του Τούρκου πάνω από το κεφάλι του? Τον εύλογο προβληματισμό για την ανεξέλεγκτη λαθρομετανάστευση σαν ξενοφοβία και ρατσισμό Ναι το κάνουν αυτό που λέει αλλα νομίζω ότι έχουν το δικαιωμα Την ανάγκη για λήψη φιλολαϊκών μέτρων σαν λαϊκισμό. Αλλά δε νομίζω να το λένε αυτό οι απλοί πολίτες Συμφωνώ με τη δεύτερη παράγραφο αλλά διαφωνώ με τον όρο πολίτες.Τους ανεβάζει πολύ το επίπεδο .Ενα μάτσο αχρηστα ανθρωπάκια είανι που σκέφτονται τον άχρηστο εαυτούλη τους. Οι χρυσαυγίτες δέχτηκαν το διάλογο, αλλά οι αριστεροί έφυγαν από το στούντιο αρνούμενοι να συζητήσουνε με "φασίστες". Οι μεν δέχτηκαν επειδή είναι κρατικοί υπάλληλοι οι δε έφυγαν γιατί θα εκθειαζαν το καθεστώς του Χότζα και θα τους παίρνανε με τις ντομάτες.Η θα λέγανε το άλλο φοβερό 1400 ευρώ και 6ωρο και θα μέναν όλοι κάγκελο "τέχνη" Κάθε τέχνη είναι στρατευμένη μπορεί και από τον ίδιο το δημιουργό "κοινωνική συνοχή". Οχι δε θα πάρω δε θέλω συνοχή με τον εργολάβο που καίει την Πάρνηθα με το δημόσιο υπάλληλο που τα ξύνει με τον εργοδότη που σε πήζει, με τη βλαμμένη που διαβάζει cosmopolitan.:twisted: το μίσος για τους μετανάστες ως φιλοπατρία Αν κάθε λίγο και λιγάκι μπαίνουν σπίτι σου? την θρησκευτική προπαγάνδα ως αναφαίρετο δικαίωμα του πολίτη με βάση το σύνταγμα ηρθε κανάς παπάς με το ζόρι να σε βλογήσει τεκνον μου [
Arioch79 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Σε γενικές γραμμές είναι σωστό αυτό που λες.Όμως όταν ξέρεις το ποιόν κάποιου' date=' τότε ξέρεις και τι κρύβεται between the lines σε όσα γράφει με "αθώο" και "ελκυστικό" τρόπο. Επίσης ξέρεις, τι ορισμούς δίνει στην πραγματικότητα σε ωραίες λεξούλες και εκφράσεις όπως πχ "τέχνη" ή "κοινωνική συνοχή". Οπότε συχνά ξέρεις ότι είναι αδιέξοδο το να συζητήσεις με κάποιον στρατευμένο.[/quote'] Εγώ επιλέγω να μην τα "ξέρω" αλλά να τα "περιμένω". Εντάξει, δεν ζω σε καμμιά σπηλιά, ξέρω τι θα ακούσω στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων όταν ο συνομιλητής μου ασπάζεται δεδηλωμένα κάποια ακραία ιδεολογία (ή ασπάζεται φανατικά οποιαδήποτε ιδεολογία). Παρ' όλα αυτά, και με τον εκδότη του στόχου να συζητούσα, θα προσπαθούσα να εστιάσω στα επιχειρήματά του παρά στην ιδιότητά του. Π.χ. πριν κάτι χρόνια έβλεπα μια συνέντευξη ενός από τους "αρχηγούς" (δεν ξέρω πώς τους λένε) της χρυσής αυγής, ο οποίος έλεγε ότι "εμείς δεν έχουμε πρόβλημα με τους μετανάστες, αρκεί να έχουν τα ίδια εργασιακά δικαιώματα και υποχρεώσεις όπως οι έλληνες, δηλαδή να δουλεύουν νόμιμα, με ασφάλιση κλπ" Τώρα βάσει της ιδιότητας του συνεντευξιαζόμενου, οι περισσότεροι θα σκέφτονταν "μαλακίες, εσείς αν μπορούσατε θα βάζατε όλους τους οικονομικούς πρόσφυγες σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και μετά κατευθείαν στο φούρνο". Και για να σου πω την αλήθεια, κι εγώ αυτό σκέφτηκα. Αν όμως βρισκόμουν απέναντί του, είμαι σίγουρος ότι θα το απέκλεια αυτό απ' το μυαλό μου και θα συζητούσα μαζί του με την ίδια ακριβώς λογική που θα συζητούσα και με έναν ξένο που δεν έχω ξαναδεί ποτέ. Τονίζω ότι μιλάω για συζήτηση, αν αρχίσουν από οποιαδήποτε πλευρά τα επιχειρήματα τύπου "οι αλβανοί είναι όλοι κλέφτες και πρέπει να εκτελεστούνε", ε αυτό δεν είναι συζήτηση.
KWSN_Men Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2007 Εγώ πιο πολύ γουστάρω όταν καλλάνε ρήματα σε έννοιες... Πχ, 'Η Νέα Τάξη θέλει να μας ανασκολωπίσει'. Πάντα γούσταρα αυτές τις γενικόλογες και αφοριστικές ιδεολογικές ταμπέλες. Έτσι γενικώς και αορίστως, για να είμαστε και καλυμένοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.