Προς το περιεχόμενο

Ψώνια στον Κωτσόβολο Πάτρας!!!


passenger57

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Το ποιντ το δικό μου ήταν αντί να κάνεις τον κλανόμαγκα σε μια που πέρνει 600 ευρώ να πας στον διευθυντή της να τον κάνεις....

 

Διαφωνώ.. Ιεραρχεία δεν υπάρχει μόνο στο στρατό αλλά παντού. Δεν μπορείς σε ένα κατάστημα κατευθείαν να πας στο διευθυντή με το παραμικρό. Ο πελάτης ζητάει κάτι απο τον πωλητή και μετά εάν ο δεύτερος δεν μπορεί να κάνει κάτι, μεταφέρει ο ίδιος (δεν βάζει τον πελάτη να πάει να βρει τον διευθυντή) το αίτημά του στον αμέσως επόμενο στην ιεραρχεία..μέχρι και στον διευθυντή. Ύστερα ο διευθυντής θα πάει στον πελάτη να δεί τί μπορεί να κάνει.. όχι ως μπαμπούλας. Δεν έχει λόγο κανείς πελάτης να φοβηθεί για κανένα λόγο τον διευθυντή εφόσον δεν ζητάει παράλογα πράγματα. Ίσα ίσα που θα εκτιμήσει το ενδιαφέρον που θα δείξει η επιχείρηση απέναντί του.

Όπως και νά'χει, το αποτέλεσμα θα πρέπει να είναι ο πελάτης να εξυπηρετηθεί όσο το δυνατόν καλύτερα. Στην περίπτωση του passenger57, και να μην μπορούσαν να κάνουν κάτι άμεσα για το σήμα, σίγουρα σαν πελάτης θα εκτιμούσε την προσπάθειά τους.

 

Κάτι άλλο.. αυτός που το παίζει μάγκας στον πωλητή επειδή παίρνει 600 ευρώ, είμαι σίγουρος οτι όντως είναι κλανόμαγκας και δεν θα συμπεριφερθεί το ίδιο στον διευθυντή για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Aυτοί είναι που φοβούνται τους διευθυντές.

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Συμφωνώ εν μέρει σε αυτά που λές.

Όταν είχα ένα πρόβλημα (παραπάνω απο ένα μάλλον) με Vivodi, είχα πάρει τηλέφωνο και ήμουνα 35 λεπτά στην αναμονή. Τελικά απάντησε ένα παληκάρι (μάλλον φοιτητής) και επειδή ήμουνα αγανακτησμένος με το γεγονός οτι έπρεπε να περιμένω 35 λεπτά για να εξυπηρετηθώ (ενώ για να γίνεις νέος συνδρομητής δεν περιμένεις σχεδόν καθόλου) ζήτησα να μιλήσω με τον προιστάμενο βάρδιας για να του τα "χώσω" απο το να αρχίσω να φωνάζω και να βρίζω το παληκάρι που κάνει την δουλειά του -και αν μιλήσει και πει κάτι του στύλ "βάλτε περισσότερους τηλεφωνητές γιατί έχουμε queue που ξεπερνάει τα 30 λεπτά πιθανώς και να απολυθεί- με όποια μέσα του δίνονται, προτίμησα να τα πω σε κάποιον που πληρώνεται για να τα "ακούει". Και όταν εξέφρασα την αγανάκτηση και τον εκνευρισμό μου για το οτι περιμένω 35 λεπτά (και χρεώνομαι κιόλας γι'αυτό) και μου είπε οτι το γνωρίζει αυτό η διοίκηση και κάνει κινήσεις να το διορθώσει (κάτι που δεν νομίζω να γίνει - αν κρίνω απο την εταιρεία που εργάζομαι και γω) ζήτησα να μιλήσω με τον διευθυντή του customer service (κάτι που τελικά δεν έγινε).

Τέλος να πω, οτι λόγω και της δουλειάς που κάνω (και έχει customer service) έχω δει (ακούσει μάλλον) πόσο κάφρος μπορεί να γίνει ένας πελάτης σε μία κοπελίτσα που πέρνει 600 ευρώ και πρέπει να απαντάει περι τις 300 κλήσεις την ημέρα και πόσο αρνάκι γίνεται όταν μιλάει με έναν "βαρύγδουπο" διευθυντή.

Τέλος πάντων αυτή είναι η άποψή μου και δεν προσπαθώ να την "επιβάλω" σε κανέναν, αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι θα διστάσω η' θα φοβηθώ να την πω.

Επίσης έχει δίκιο και ο Passenger57 για τους χαρακτηρισμούς (γιατί δεν τον ξέρω) οπότε και ανακαλώ. Απλά ο τρόπος που περιέγραψε από το πρώτο κιόλας μύνημα την εμπειρία του, μου φάνηκε κάπως, ότι για την όλη κατάσταση που επικρατούν σε μαγαζάκια τύπου κωτσόβολος (το οτι συνεργάζεται με τα dixons δεν μου λέει κάτι-και στα dixons τα ίδια σκ..α είναι) φταίνε οι πωλητές. Εγώ πάλι είμαι της άποψης οτι το ψάρι βρωμάει απο το κεφάλι. Αυτά και απο την δική μου μεριά δεν το συνεχίζω άλλο. Κρατάω την άποψή μου για τον εαυτό μου. :)

Δημοσ.

Νo hard feelings από μένα. Τελικά, ο τελικός χρήστης απο όλη την ιστορία βγαίνει χαμένος απο την συμπεριφορά αυτών των καταστημάτων.

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Το ξέρατε ότι υπάρχουν εξωτερικοί σκληροί μόνο για Vista; Ούτε εγώ το ήξερα μέχρι που μου το είπε ο πωλητής του Κωτσόβολου (όχι στην Πάτρα αλλά σε MEGA κατάστημα στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά) :mrgreen:

Συγκεκριμένα, πήγα να πάρω ένα δίσκο Seagate Free Agent 500GB που υπήρχε σε προσφορά στα 99? και επειδή δεν υπήρχε μου έδωσε τον WD MyBook (premium παρακαλώ!!!) στην ίδια τιμή. Όταν όμως είδε ότι είχε ταμπελάκι "Vista", με ρώτησε τι windows έχω και στην απάντηση ότι έχω XP τον ξανάβαλε στο ράφι και είπε ότι είναι για Vista. Τον κοίταξα για λίγο αποσβολωμένος (ίσως να νόμιζε ότι θαύμαζα τις γνώσεις του :P) και μετά προσπάθησα να τον πείσω ότι αφ'ενός ότι λειτουργεί σε Vista λειτουργεί και σε XP, αφ'ετέρου δεν έχει καμία σημασία το λειτουργικό για την λειτουργία ενός εξωτερικού δίσκου. Δεν ξέρω αν τελικά τον έπεισα, αλλά το γεγονός είναι ότι μου πούλησε 500άρι Firewire δίσκο στην ίδια τιμή που έχει ο 320άρης USB :lol:

Δυστυχώς είχε μόνο έναν όμως και ήθελα δύο :(

Δημοσ.

Φαντάσου να μη στον έδινε επειδή έχεις XP.

-Μα καλέ μου το θέλω!

-Όχι κύριε, δεν μπορώ να σας πουλήσω προϊόν που δε θα δουλέψει στον υπολογιστή σας.

-Δε πειράζει θα το φτιάξω.

-Όχι κύριε. Αφού δε δουλεύει. Μετά θα μας κατηγορείτε για ανευθυνότητα.

-Δε θα σας κατηγορήσω για τίποτα. Δώστε τον μου στη τιμή που αναφέρατε φυσικά :mrgreen:

-Δε γίνεται κύριε θα αμαυρώνουμε την καλή φήμη του καταστήματος.

-Μα... :evil:

ιστέψτε με κύριε. Τοι αυτοκολητάκι vista έχει λόγο ύπαρξης και αυτός είναι η δική σας ενημέρωση και προστασία σας από λάθος αγορές

-... :evil: :cry:

Δημοσ.

Οι γνωσεις των πωλητων ειναι ελαχιστες. Απορω πως τους προσλαμβανουν. Μια φορα στην Ηλεκτρονικη ενω ετρεχε προσφορα για ατοκες δοσεις σε φορητους ενας ανιδεος υπαλληλος ανεφερε οτι δεν υπηρχε προσφορα και οταν επικοινωνησα την επομενη μερα ειπαν οτι ειχε λαθος. Ομως ο υπαλληλος οταν τον ρωτησαν καθοταν αραχτος και λαιτ στην καρεκλα του με υφος ..ηλιθιου. Του την φυλαω..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...