Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με ZoneAlarm


dks_1979

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας.

Έχω το ZomeAlarm Free Edition στο PC μου και συχνά χτυπάει το

service του True Vector (βγάζει μήνυμα λάθους) και από εκεί

και πέρα σταματάει να δουλεύει η σύνδεση με το internet (web, msn κλπ),

εκτός από τα torrents που συνεχίζουν κανονικά (χωρίς όμως

να δουλεύει το port forwarding πλέον). Αν κάνω restart το service

του True Vector όμως παίζουν όλα πάλι κανονικά.

 

Έχει τύχει σε κάποιον άλλο ή μήπως έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει;

 

Ευχαριστώ!

Δημοσ.

Δοκίμασα και με την τελευταία έκδοση του ZoneAlarm, αλλά το πρόβλημα παραμένει.

Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει?

Δημοσ.

Μου έκανε και εμένα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο...Κάθε λίγο και λιγάκι έπρεπε να κάνω restart...Δεν κατάφερα να το λύσω με τίποτα και έτσι το σούταρα και έβαλα το Comodo και ησύχασα...

Δημοσ.

Φτιάχνει και με kill στο process του vsmon από τον task manager (είναι protected και κάνει restart μόνο του). Αλλά είναι πολύ σπαστικό όταν το αφήνεις να κάνει download τη νύχτα να βλέπεις ότι κόπηκε.

Κι εγώ εκεί προσανατολίζομαι, το comodo μου φαίνεται καλή εναλλακτική....

Δημοσ.
αν το goolareis θα δεις και αλλους με το ιδιο προβλημα, τσεκαρε το αν δεν το εχες κανει

 

Έχεις δίκιο. Δεν το έψαξα από google, δεν θεώρησα ότι είναι τόσο συνηθισμένο πρόβλημα. Ξεκάθαρη λύση δεν βρήκα από εκεί, πιθανότατα είναι πρόβλημα conflict. Κι επειδή βαριέμαι να ψάχνω με τι, θα στραφώ στο Comodo.

 

Ευχαριστώ

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

koita ayto!!!!

 

There may be a problem with your TrueVector service. ZoneAlarm is

dependent on its TrueVector service to function properly. You may need

to

refresh the files associated with this service, especially after a

networking

change, OS change, or ZoneAlarm update.

 

To repair this problem, please follow these steps.

 

1. Reboot your system into Safe Mode. The method is determined by your

 

OS but normally either pressing F8 at the beep, or holding the control

key

during boot up works. For more information on rebooting in Safe Mode,

click Start, then Help. Click the Search tab, and type in SAFE MODE.

 

2. Open the Internet Logs directory be c:\windows\internet logs

Press CTRL on your keyboard and hit F.

We will do 3 searches,

 

Search *.LDB and erase all that it finds.

Search *.RDB and erase all that it finds.

Search *.TMP and erase all that it finds.

 

3. Empty your Recycle Bin.

4. Reboot your system.

 

If my answer did not resolve your issue, or you would like further

assistance on this issue, please reply to this email. By replying, and

 

leaving the subject line intact, your response will come directly to

me. If

you have a separate issue you would like assistance with, please submit

a

new request using the website at ( http://www.zonealarm.com/tsform ).

 

Thank you for choosing ZoneAlarm Security!

Adam

Technical Support

ZoneAlarm, A Division of Check Point Software

 

ZoneAlarm wants to hear your feedback about our products.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...