dks_1979 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Γεια σας. Έχω το ZomeAlarm Free Edition στο PC μου και συχνά χτυπάει το service του True Vector (βγάζει μήνυμα λάθους) και από εκεί και πέρα σταματάει να δουλεύει η σύνδεση με το internet (web, msn κλπ), εκτός από τα torrents που συνεχίζουν κανονικά (χωρίς όμως να δουλεύει το port forwarding πλέον). Αν κάνω restart το service του True Vector όμως παίζουν όλα πάλι κανονικά. Έχει τύχει σε κάποιον άλλο ή μήπως έχει κανείς ιδέα τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ!
asmilon Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Θα σου προτεινα να το απεγκαταστησεις και να περασεις την τελευταια εκδοση του ΖΑ free που κυκλοφορει απο εδω: http://download.zonelabs.com/bin/free/1025_update/zaSetup_en.exe
dks_1979 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 ΟΚ, θα το δοκιμάσω κι αν συνεχίζεται το πρόβλημα θα ξαναποστάρω. Ευχαριστώ!
dks_1979 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Δοκίμασα και με την τελευταία έκδοση του ZoneAlarm, αλλά το πρόβλημα παραμένει. Έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει?
Thanasis159 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Μου έκανε και εμένα ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο...Κάθε λίγο και λιγάκι έπρεπε να κάνω restart...Δεν κατάφερα να το λύσω με τίποτα και έτσι το σούταρα και έβαλα το Comodo και ησύχασα...
dks_1979 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Φτιάχνει και με kill στο process του vsmon από τον task manager (είναι protected και κάνει restart μόνο του). Αλλά είναι πολύ σπαστικό όταν το αφήνεις να κάνει download τη νύχτα να βλέπεις ότι κόπηκε. Κι εγώ εκεί προσανατολίζομαι, το comodo μου φαίνεται καλή εναλλακτική....
disqualified Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 αν το goolareis θα δεις και αλλους με το ιδιο προβλημα, τσεκαρε το αν δεν το εχες κανει
dks_1979 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 3 Ιουλίου 2007 αν το goolareis θα δεις και αλλους με το ιδιο προβλημα, τσεκαρε το αν δεν το εχες κανει Έχεις δίκιο. Δεν το έψαξα από google, δεν θεώρησα ότι είναι τόσο συνηθισμένο πρόβλημα. Ξεκάθαρη λύση δεν βρήκα από εκεί, πιθανότατα είναι πρόβλημα conflict. Κι επειδή βαριέμαι να ψάχνω με τι, θα στραφώ στο Comodo. Ευχαριστώ
Christos19 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2007 Εμένα δεν έκλεινε το pc (κολλούσε) αν δεν έκλεινα πρώτα το zonealarm (και περίμενα μισό λεπτό...)...
andreas44m Δημοσ. 15 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 15 Αυγούστου 2007 koita ayto!!!! There may be a problem with your TrueVector service. ZoneAlarm is dependent on its TrueVector service to function properly. You may need to refresh the files associated with this service, especially after a networking change, OS change, or ZoneAlarm update. To repair this problem, please follow these steps. 1. Reboot your system into Safe Mode. The method is determined by your OS but normally either pressing F8 at the beep, or holding the control key during boot up works. For more information on rebooting in Safe Mode, click Start, then Help. Click the Search tab, and type in SAFE MODE. 2. Open the Internet Logs directory be c:\windows\internet logs Press CTRL on your keyboard and hit F. We will do 3 searches, Search *.LDB and erase all that it finds. Search *.RDB and erase all that it finds. Search *.TMP and erase all that it finds. 3. Empty your Recycle Bin. 4. Reboot your system. If my answer did not resolve your issue, or you would like further assistance on this issue, please reply to this email. By replying, and leaving the subject line intact, your response will come directly to me. If you have a separate issue you would like assistance with, please submit a new request using the website at ( http://www.zonealarm.com/tsform ). Thank you for choosing ZoneAlarm Security! Adam Technical Support ZoneAlarm, A Division of Check Point Software ZoneAlarm wants to hear your feedback about our products.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.