Προς το περιεχόμενο

Volkswagen Polo...


zazik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
τα χρόνια της εγγύσης είναι συνήθως διαφημιστικό κόλπο, αφόύ σπάνια καλύπτουν τα πάντα και ακόμα σπανιότερα έχουν να κάνουν με την πραγματική αξιοπιστία των αυτοκινήτων.

 

Απο την εως τωρα αυτοκινητιστικη μου εμπειρια εχω σχηματισει την αντιθετη αποψη.

Σεβαστη η περι του αντιθετου αποψη σου, απλα δεν την ασπαζομαι και κρατω την δικια μου.

 

Μια υποσημειωση μόνο που θα εβαζα στο πρωτο μου μηνυμα θα ηταν οτι συνηθως οι εργοστασιακες εγγυησεις ειναι τα 2 ή 3 ετη. Τα επιπλεον 2, 3 ή 4 ετη για να φτασουν να δινουν 5ετεις ή 6ετεις και βαλε εγγυησεις ειναι παροχη των ελληνικων εισαγωγικων αντιπροσωπιων και ονομαζονται (αν δεν κανω λαθος) υπερεγγυησεις.

Αυτος ειναι και ο λογος που αν φερετε ενα αυτοκινητο απο την Γερμανια (οπου εκει το πωλουν με 3ετη εγγυηση) στην Ελλαδα (οπου πωλειται με 6ετη εγγυηση), ο ελληνας αντιπροσωπος θα αρνηθει να σας αναγνωρισει εγγυηση στο 4ο, 5ο ή 6ο ετος, ακριβως λογω του οτι αγοραστηκε εκτος Ελλαδος οπου δεν παρεχεται η ελληνικη υπερεγγυηση, ενω δεν μπορει να αρνηθει την εργοστασιακη (παγκοσμια) εγγυηση του 1ου, 2ου ή και 3ου ετους.

 

Για να προχωρησει στην παροχη της υπερεγγυησης ο ελληνας εισαγωγεας, θα πρεπει

 

α)ειτε να ειναι τοσο σιγουρος για το προϊον του οτι δεν θα βγαλει βλαβες, βασιζομενος σε διεθνη στοιχεια για την αξιοπιστια των μοντελων

 

β)ειτε λογω του ανταγωνισμου που παρεχει μεγαλες εγγυησεις, αναγκαζεται να δωσει και αυτος, παρ΄ ολο που το προϊον του παρουσιαζει περισσοτερες βλαβες. Ετσι επωμίζεται το επιπλεον κοστος των αντικαταστασεων για να μην χασει μελλοντικη πελατεια, αφου προφανως η απώλεια του πελατη θα του κοστιζει παραπανω απο την απωλεια κερδων του λογω περισσοτερων αντικαταστασεων ελαττωματικων εξαρτηματων.

 

Συνεπως μαζι με τα ετη εγγυησεων που δινουν οι εταιριες, δειτε και διεθνη στοιχεια περι αξιοπιστιας, οπως για παραδειγμα εδω http://www.reliabilityindex.co.uk/ (ψαξτε να βρειτε και άλλα παρεμφερη site για να συγκρινετε περισσοτερο) για ακομα πιο σφαιρικη αποψη

Δημοσ.

Εκτός από τις 2-3 Ιαπωνικές, κοίτα ποιες εταιρείες δίνουν μεγάλη εγγύηση. Και σκέψου μετά αν αυτές έχουν στο παρελθόν κατηγορηθεί για την αναξιοπιστία των μοντέλων τους.

 

Σκέψου το εξής: Από τι βγάζουν τα μεγάλα κέρδη οι εταιρείες; Από την πώληση ή από τα 10-15 χρόνια που το αυτοκίνητο θα κάνει τα service και τις επισκευές του; Θα βγάλει λεφτά από τα πολλά που θα πρέπει να κάνουν (και να πληρώνουν) ta service στην αντιπροσωπεία ή από τα λίγα που θα χαλάσουν; Έχεις εξάλλου την εντύπωση ότι κάτι που χάλασε εκτός εγγύησης και σου το χρεώνουν 300 ευρώ θα τους κοστίσει 300 αν είναι εντός;

 

Άρα ο σκοπός είναι να πουληθεί. Εφόσον πουλήθηκε, περιμένουμε τα λεφτά να αρχίσουν να έρχονται. Και ας αλλάζουμε και κανένα ανταλλακτικό εντός εγγύησης που και που.

Δημοσ.

Νομίζω ότι και οι δύο απόψεις είναι σωστές, από τη μία θα σε πετσοκόψουν στα σέρβις και θα βγάλουν με το παραπάνω το κόστος της εγγύησης από την άλλη όμως σκεφτείτε την Φίατ να δίνει 5 χρόνια εγγύηση με την προ δεκαετίας αξιοπιστία της, οποιοσδήποτε το επιχειρούσε θα ήταν τρελός.Προφανώς και έχουν δει ότι τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα στα σημερινά ιταλικά μοντέλα γενικότερα.Οι Γερμανοί πάντως μπορεί να μην δίνουν μεγάλη εγγύηση αλλά IMO είναι οι μόνοι που εξακολουθούν να φτιαχνουν αμάξια "για να ζήσουν πενήντα χρόνια" ακόμη και αν χάνουν στην μεσοπρόθεσμη αξιοπιστία από τους ψείρες Γιαπωνέζους.Και το λέω αυτό ενώ σιχαίνομαι τον οδηγικό χαρακτήρα του polo και του corsa.

Δημοσ.

Λοιπόν άκου και την άποψη ενός κατόχου wv polo του 2002. (Το προ του τελευταίου face lift).

Το αμάξι είναι αστέρι. Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα μέχρι στιγμής, Σίγουρα είναι ακριβό, σίγουρα έχει ακριβό σέρβις, αλλά την ποιότητα κύλησης που έχει δεν την βρίσκεις αλλού. Θα σου πω ένα απλό παράδειγμα. Όταν πήρα εγώ το πόλο πήραν και δύο φίλοι μου ένα φιέστα κι ένα κόρσα. Στο δικό μου δεν ακούγεται τίποτα. Τα άλλα 2 κάνουν σαν κουδουνίστρες!

Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια, ότι πληρώσεις παίρνεις. Όσο για αυτούς που λένε λίγα τα 75 άλογα του πόλο, μάλλον δεν το έχουν οδηγήσει ποτέ. Εκτός του ότι είναι 86 πραγματικά, η μόνη του υστέρηση είναι στην επιτάχυνση από στάση. Εν κινήσει είναι κορυφαίο.

Γενικά πιστεύω ότι είναι καλύτερο από όλα τα υπόλοιπα της κατηγορίας. Δεν μπαίνω στον κόπο να σχολιάσω την ποιότητα.(Απλά να πω ότι στο φίεστα του φίλου μου έσπασε 2 φορές ο μοχλός που ρίχνει μπροστά την πλάτη του καθίσματος).

Το μόνο που θα σου έλεγα να δεις είναι κατά πόσον με 15.000 θα το σκεφτόσουν να πας σε επόμενη κατηγορία, για κάποιο astra,focus,mazda 3...

Δημοσ.

λοιπον αυτο με τις εγγυησεις το θεμα ειναι ποιες ειναι εργστασιακες κ τι περιλαμβανουν...κ το vwgroup εχει +2 χρονια αλλα ιδιωτικα με 200ε.

τα μονο εργοστασιακα λεει οτι τα χει η ΚΙΑ π λεει κ η διαφημιση με το ceed...

λοιπον δεν ξερω τι σ προτειναν κ τι σ λενε δεν τα διαβασα ολα.το μονο π ξερω ειναι οτι δεν τριζει...βλεπε swift,colt π εχω μπει .το κολτ ειναι 0,1 sec πιο γρηγορο απο το 100αρη polo.επισης δεν ακουσα κ τα καλυτερα για τα πλαστικα του corsa.

γνωμη μ παρε ενα 1.600αρη ή ενα καλο μεταχειρισμενο ανωτερης κατηγοριας

Δημοσ.

Τo Polo είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Ποιοτικά είναι ανώτερο απο τα άλλα. Τα πλαστικά του ειναι καλύτερα, η λαμαρίνα καλύτερη τα καθίσματα καλύτερα όλα καλύτερα.Το corsa αν και την παραδέχομαι την opel και την συμπαθώ ειναι σαν κονσερβοκούτι - πολύ "φτενό" ρε παιδί μου.Άσε που έχει τρισάθλιο σχεδιαστικά ταμπλώ. Εχω το προηγούμενο απο αυτό το facelift polo που κυκλοφορεί τώρα και είμαι πλήρως ικανοποιημένος για τα 70.000 χιλιόμετρα που έχω κάνει.Είναι ΠΟΛΥ σταθερό στο δρόμo, εχει σαφές τιμόνι, προβλέψιμη συμπεριφορά, απόλαυση στο ταξίδι.Εχει δυναμομετρημένα 83 αλογα και οχι 75 που γραφει στο χαρτί και για μένα ειναι αρκετα γρήγορο. Οταν το οδηγείς νοιώθεις σαν οδηγός όχι σαν windsurfer.Ποτέ δεν με πούλησε,και το προτείνω σαν λύση. Τα σερβις του ειναι στις ίδιες τιμές με τις αλλες εταιρείες... μην μασάτε όλα εκεί γύρω γυρίζουν.Το design του ειναι διαχρονικό και σοβαρό.Επειδή δεν ειμαι κανενας punk με πορτοκαλί μαλλί, ενας νορμάλ ανθρωπος είμαι το βρίσκω περισσότερο όμορφο απο τα άλλα. ΔΕΝ θα έπαιρνα yaris και γενικά αμάξι με το ταμπλό στην μεση ( αίσχος ).

Δημοσ.

Είναι ΠΟΛΥ σταθερό στο δρόμo, εχει σαφές τιμόνι, προβλέψιμη συμπεριφορά, απόλαυση στο ταξίδι.

 

Έχοντας κάνει καμιά πεντακοσαριά χιλιόμετρα με ένα του προτελευταίου facelift 1.4 FSI λέω , υπάρχουν αμάξια της κατηγορίας του με ΠΟΛΥ πιο καλό κράτημα, αν το τιμόνι του είναι σαφές τότε χρησιμοποιούμε άλλον ορισμό, προβλέψιμος οδηγός-προβλέψιμη συμπεριφορά, ξεκούραστο και όχι απολαυστικό στο ταξίδι (γούστα είναι αυτά). Το swift στα συγκεκριμμένα είναι μακράν καλύτερο για παράδειγμα. Για να τα βρεις αυτά στο polo πρέπει να πάρεις το GTI και αυτό αν είναι άξιος διάδοχος του προηγούμενου του 2000-2002 καθώς έχω οδηγήσει μόνον το δεύτερο.

Δημοσ.

Πάρε μεταχειρισμένο μωρέ και γράψε και τις εγγυήσεις και όλα. Αν θες να κάνεις τη δουλειά σου μπορείς να βρεις με 5000 αμάξι σε άριστη κατάσταση. Εγώ που πήρα ένα πούντο πριν 6 χρόνια με 1,5 μύριο, δεν μου έχει πάθει τίποτα. ΤΟ πήρα με 70000κμ και τώρα ειμαι στα 175000.

Ότι αμάξι και να πάρεις θα σου κρατήσει ανάλογα με το πως του συμπεριφέρεσαι και το συντηρείς.

Δημοσ.
γενικα θα ελεγα να αποφευγετε να αγοραζετε αυτοκινητα που δινουν μόνο 2 χρονια εγγυηση, διοτι πολυ απλα σημαινει οτι η εταιρια σας πουλαει αυτοκινητο που εκ των προτερων ξερει οτι θα χαλασει ευκολα και παει να γλυτωσει χρηματα επισκευων.

Προτιμηστε ο,τι μαρκα θελετε αρκει να εχει τουλαχιστον 3 χρονια εγγυηση και πανω. Και ακομα καλυτερα η εταιρια να ειναι και γιαπωνεζικη για εχετε και το κεφαλι σας ησυχο.

 

ΕΤΑΙΡΕΙΑ - ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ

Caterham

Dacia

Audi 2

BMW 2

Chrysler 2

Citroen 2

Jeep 2

Lada 2

Lamborghini 2

Lancia 2

Lotus 2

Merceds-Benz 2

Mg-Rover 2

Peugeot 2

Porsche 2

Renault 2

Saab 2

Seat 2

Skoda 2

Smart 2

Volvo 2

VW 2

Alfa Romeo 3

Chevrolet 3

Daihatsu 3 ή 100.000χλμ.

Ferrari 3

Hummer 3 ή 60.000χλμ.

Hyundai 3

Jaguar 3

Kia 3

Land Rover 3 ή 100.000χλμ.

Maserati 3

Mazda 3 ή 100.000χλμ.

Nissan 3

Ssangyong 3

Subaru 3

Suzuki 3

Fiat 5

Ford 5

Lexus 6

Toyota 6 ή 180.000 χλμ.

Opel 6

Honda 7

Mitsubishi 7

 

LOL!

Φοβερό post.

Καλύτερα Suzuki ή Daihatsu από BMW, Audi κλπ :-D

 

Οδηγάω πολύ συχνά polo 2 χρόνων περίπου, 90 άλογα 1400 κυβικά και είναι πολύ καλό imho. Τρέχει άνετα (όχι και 200 :P αλλά δεν τρίζει στα 60 :) ) και είναι πολύστροφο. Έχει και καλή επιτάχυνση. Έχει αποδειχθεί καλό αμάξι δηλαδή.

Δημοσ.
απο σερβις πως παει ρε παιδες η VW? Γιατι έχω ακούσει οτι το τσούζει

 

ως κατοχως ενως Bora 1.6 8v θα σου πω πως τα τζουζει αρκετα!παρολα αυτα πιστευω πως το πολο ειναι μια καλη επιλογη αν και με αυτα τα λευτα θα σου ελεγα να πας μια βολτα στη χοντα να δεις το jazz

Δημοσ.

Λοιπόν έχω παρατηρήσει το εξής: Στα περισσότερα ελληνικά φόρα τα οποία αναφέρονται για την αγορά ή τον σχολιασμό αυτοκινήτων, οι χρήστες vw είναι διώκονται λυσσαλέα!

 

Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω! Λέω: παιδία έχω πάρει το Polo 1.4 16v και είμαι ευχαριστημένος. Τι? Έχεις VW? ΠΩΠΩ! ντενεκές! σακαράκα! σε κορόιδεψαν!! δεν αξίζει τα λεφτά του! δεν τρέχει ! δεν στρίβει! δεν κουνιέται! Μα ρε παιδιά,δεν είμαι κανένας αλβανός που είπια μπύρα το 2000 πρώτη φορά, έχουμε 3 αυτοκίνητα στην οικογένεια και εχω οδηγήσει καμμια δεκαπενταριά και σας λέω εν πλήρη ειλικρίνια πως έχω πολύ καλή εμπειρία απο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο! Οοοοοχι! δεν ξέρεις να κρίνεις ! εισαι ένας χαμένος!!

 

Έχω αρχίσει να πιστεύω πως υπάρχει κόμπλεξ κατωτερότητας σε αυτούς που δεν έχουν VW. Δεν εξηγείται αλλιώς!!! Kαι σας λέω, ναί γουστάρω κάργα να έχω VW γιατί την εμπιστεύομαι σαν εταιρεία, γιατί αισθάνομαι ασφάλεια στα αυτοκινητά της, γιατί γουστάρω την ποιότητα κατασκευής τους ( που όποιος την αμφισβητεί πρέπει να είναι τρελός ή άσχετος) γουστάρω τον τρόπο κύλισής τους.Θα αγοράζω πάντα vw γιατί γουστάρω,όπως γουστάρω να πάρω ένα πόλο μπλουζάκι απο το dur και όχι την απομίμησή του απο την λαϊκή αγορά με το 1/4 της τιμής ή γουστάρω να πάρω μια lcd tv sony - samsung και όχι funai απο το φυλλάδιο της εφημερίδας της κυριακής σε προσφορά.

Ναι ρε φίλε, τα έχω ( τα δουλεύω δεν μου τα χαρίζουν τα ευρά ) και τα σκάω!

 

Τέλος γουστάρω να παίρνω vw γιατι φτιάχνει σοβαρά αυτοκίνητα και γιατι μου την σπάει ο τύπακος στην απέναντι πολυκατοικία που πήρε ένα jazz ή swift kai του έβαλε σποιλερ, ζάντες 32'', ψευτικο turbo και ραδιοσιντιεμπιτριαωφονοτηλεορασοντιβιντιφοθρνομικροκυμμάτων και κόβει βόλτες πανω κάτω με τέρμα την μουσική.

 

 

Δεν ήθελα να σας προσβάλλω ή λυπήσω.Συγνώμη.

Δημοσ.
Βλέπω καλά; το Corsa δίνει 6 χρόνια εγγύηση;

 

Όντως.. Αν και δεν νομιζω οτι τα καλυπτει ολα για 6 χρονια.. Καποια τα καλυπτει μονο για 2..

Δημοσ.
Λοιπόν έχω παρατηρήσει το εξής: Στα περισσότερα ελληνικά φόρα τα οποία αναφέρονται για την αγορά ή τον σχολιασμό αυτοκινήτων, οι χρήστες vw είναι διώκονται λυσσαλέα!

 

Αυτό είναι γεγονός. Που να πας στο forum των 4Τροχών να δεις τι γίνεται.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...