Προς το περιεχόμενο

AssaultCube installation...


camij

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Geia sas paidia antimetwpizw akoma ena mikro provlhmataki me to installation enos paixnidiou, tou AssaultCube....to arxeio pou katevazw einai .bz2 kai ta README arxeia pou exei mesa h den mou anoigoun h den lene kati sxetiko me to installation gia linux...kai sto internet pou epsaksa nomizw den exei kapoio guide...tha mporouse kapoios parakalw na me voithisei???efxaristw kai pali:)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Εγκατάστησε ό,τι πακέτα σχετικά με SDL υπάρχουν από τον package manager.

2) Αφού κάνεις extract το .bz2, κάνε cd στον κατάλογο source/src/ μέσα του και εκεί "make install".

3) Αν δε χτυπήσει error, πήγαινε πάλι στον αρχικό κατάλογο του assaultcube και δώσε "./assaultcube.sh" ή "sh assaultcube.sh".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το παιχνίδι αναφέρει σαν dependencies τις βιβλιοθήκες SDL, SDL-image και SDL-mixer, αυτές διανέμονται από το site http://www.libsdl.org , όμως είναι απίθανο να μην υπάρχουν σαν πακέτα για Ubuntu/Debian (ενδεχομένως με λίγο διαφορετικό όνομα, είτε διαχωρισμένες σε ξεχωριστά πακέτα είτε ενωμένες σε ένα πακέτο).

 

Από το Synaptic μπορείς να απεγκαταστήσεις οποιοδήποτε πακέτο έχεις εγκαταστήσει (όμως εφόσον εγκαταστήσεις το assaultcube άμεσα, από κώδικα, προφανώς δε θα γνωρίζει τίποτα για αυτό το Synaptic, γι αυτό το λόγο από κώδικα βάζε μόνο ό,τι δε μπορείς να βρεις σε .deb πακέτο). Επίσης, όπως αναφέρεται εδώ, μπορείς να φτιάξεις δικό σου πακέτο για μια εφαρμογή, προκειμένου να μπορείς να την απεγκαταστήσεις από τον synaptic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά έβαλα τις βιβλιοθήκες SDL-image -mixer, αλλα οταν κάνω make install στο source/src μου βγάζει το παρακάτω σφάλμα:

 

cube.h:37:23: error: SDL_image.h: No such file or directory

make: *** [client.o] Error 1

 

Που οφείλεται αυτο; Έκανα τπτ λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανοίγοντας το Makefile του Assaultcube (source/src/Makefile), βλέπουμε ποια paths περιλαμβάνει στην INCLUDES. Βλέπουμε ότι ορίζει:

>INCLUDES=-I/usr/X11R6/include -I../enet/include `sdl-config --cflags`

 

Δηλαδή το make θα ψάξει για header files στις διαδρομές /usr/X11R6/include, ../enet/include και σε ό,τι επιστρέψει η έξοδος της εντολής "sdl-config --cflags" (η οποία επιστρέφει τον κατάλογο στον οποίο είναι εγκατεστημένα τα Header Files της SDL).

 

Οπότε θα πρέπει να δεις:

- Τι επιστρέφει σε σένα η εντολή "sdl-config --cflags"

- Αν στο path που επιστρέφει βρίσκεται το SDL_image.h

- Αν δεν βρισκεται εκεί, πού βρίσκεται και να το αντιγράψεις στην παραπάνω τοποθεσία (ή να συμπεριλάβεις το path του στην INCLUDES του Makefile με τον ίδιο τρόπο που ορίζονται και τα άλλα paths)

 

Αν τυχόν δεν υπάρχει εντολή "sdl-config" δεν έχεις εγκαταστήσεις το πακέτο libsdl.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα. Πως τρέχεις αυτό το αρχείο; και μάλιστα χωρίς εγκατάσταση; εχω κ εγώ ένα παιχνιδάκι .sh και δε ξέρω πως να το βάλω. Ή έστω να το κάνω εγκατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα .sh (όπως προδίδει η κατάλυξή τους) είναι shell scripts, περιέχουν εντολές οι οποίες ερμηνεύονται από το BASH shell.

 

Συνεπώς θα μπορούσες να το εκτελέσεις δίνοντας το ως παράμετρο στο εκτελέσιμο του bash ("sh αρχείο.sh" ή "bash αρχείο.sh") ή, αφού του δώσεις δικαιώματα eXecute ("chmod a+x αρχείο.sh"), να το εκτελέσεις απευθείας (δίνοντας στην κονσόλα: "/διαδρομή/προς/αρχείο.sh" ή, αν είσαι μέσα στον κατάλογο με το script, "./αρχείο.sh").

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...