ga25 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δεν είχα μάθει στην ζωή μου ποτέ, να κοιτάω τους λογαριασμούς μου και να ελέγχω κατά πόσο αυτά που καλούμε να πληρώσω είναι όντως αυτά που αναγράφονται στον λογαριασμό με δεδομένο ότι πίστευα ότι οι "μεγάλες" εταιρίες δεν κάνουν εύκολα λάθη και αν τα κάνουν αμέσως τα διορθώνουν με συνοπτικές διαδικασίες έτσι ώστε να μην ταλαιπωρούν τους καταναλωτές. Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι αυτό δεν ισχύει για άλλη μια φορά και όλοι μας πρέπει να έχουμε τα μάτια μας δεκατέσσερα ελέγχοντας και την παραμικρή λεπτομέρεια σε ημερομηνίες ,χρεώσεις κλπ που αναγράφονται στους λογαριασμούς μας πριν πάμε να τους πληρώσουμε. Μετά λοιπόν αυτές τις ωραίες χρεώσεις του ΟΤΕ στους πρόσφατους λογαριασμούς στους οποίους μας καλούσε να πληρώσουμε και οφειλές προηγούμενων μηνών που είχαμε ήδη πληρώσει, σας παραθέτω την επιστολή που έστειλα στην Tellas , στην ΕΕΤΤ και σε όλους τους αρμόδιους φορείς περισσότερο για να ενημερωθείτε όλοι και να έχετε τα μάτια σας 14 όταν πάτε να πληρώσετε οφειλές σας. Θεωρώ ότι σε όλες τις περιπτώσεις αυτές το «λάθος» είναι η μία πλευρά του νομίσματος, η άλλη μάλλον είναι η σκοπιμότητα. Σας παραθέτω λοιπόν την επιστολή και τα σχόλια δικά σας : " Θέμα : Μη νόμιμη χρέωση της πιστωτικής μου κάρτας για υπηρεσία που έχει διακοπεί από 26 Απριλίου 2007 Αξιότιμοι κύριοι / ες, στις 26/3/2007 έστειλα γραπτώς στην εταιρία σας, Fax με το οποίο ζητούσα την διακοπή της υπηρεσίας Tellas ΑDSL που μου παρείχατε στον τηλεφωνικό μου αριθμό 21027******. Για να είμαι τυπικός με την εταιρία σας την συγκεκριμένη υπηρεσία την αποπλήρωνα αυτόματα μέσο πιστωτικής κάρτας (πράγμα που αποδείχτηκε μεγάλο λάθος, με δεδομένο ότι η εταιρία σας μόνο τυπική δεν είναι στις υποχρεώσεις της). Μετά από επικοινωνία τηλεφωνική εκπρόσωπος σας από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών με ενημέρωσε ότι το αίτημα διακοπής υλοποιείται μετά από 30 εργάσιμες ημέρες λόγω ιδιαίτερου χρόνου που απαιτείται από την πλευρά σας για την υλοποίηση της διακοπής. Βεβαίως και σύμφωνα με τους όρους χρήσης που έχω υπογράψει για την συγκεκριμένη υπηρεσία την αξία που αντιστοιχεί για τις 30 αυτές ημέρες που μεσολαβούν μέχρι την διακοπή είμαι υποχρεωμένος να την πληρώσω, και όφειλα να το αποδεχτώ. Βάση λοιπόν του προγραμματισμού σας η συγκεκριμένη υπηρεσία θα έπρεπε να διακοπεί στις 26 Απριλίου 2007 και βεβαίως να μου πιστωθούν τα πάγια που αντιστοιχούν από 27 Απριλίου 2007 έως 14 Μαίου 2007, πάγια που είχα προπληρώσει στην εταιρία σας σε λογαριασμό που είχα λάβει από αυτήν πριν σας αποστείλω το αίτημα διακοπής. Στις 26 Μαίου 2007 παρέλαβα από την εταιρία σας νέο λογαριασμό, για το οποίο φαντάστηκα ότι πρόκειται για εκκαθαριστικό λογαριασμό με τον οποίο θα πιστώνονταν τα πάγια που είχα προκαταβάλει σε εσάς. Με μεγάλη μου έκπληξη παρατήρησα ότι όχι ο λογαριασμός αυτός δεν ήταν εκκαθαριστικός, αλλά ότι με καλούσατε να πληρώσω και επιπλέον πάγια από 16 Μαίου 2007 έως και 15 Ιουλίου 2007. Αμέσως επικοινώνησα με την εταιρία σας και ζήτησα να μην χρεωθεί ο συγκεκριμένος λογαριασμό στην πιστωτική μου κάρτα. Οι υπάλληλοι σας του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών αποδέχτηκαν ότι έχει γίνει λάθος και με ενημέρωσαν ότι προχωρούν το αίτημα πίστωσης για τον λογαριασμό αυτό καθώς και για τα πάγια από 26 Απριλίου 2007 και μετά τα οποία θα έπρεπε να πιστωθούν. Εδώ να διευκρινίσω ότι ο τελευταίος λογαριασμός που μου αποστείλατε έχει εκδοθεί στις 21 Μαίου 2007 σχεδόν ένα μήνα μετά την διακοπή της υπηρεσίας που μου παρείχατε πράγμα που με κάνει να επιφυλάσσομαι για το αν πρόκειται για λάθος ή για σκοπιμότητα της εταιρίας σας. Με μεγάλη μου έκπληξη για δεύτερη φορά σήμερα στις 30 Ιουνίου 2007 διαπίστωσα ότι όχι μόνο δεν πιστώθηκαν στην πιστωτική μου κάρτα τα πάγια από 26/4/2007 έως 15/5/2007 αλλά χρεώθηκε επιπλέον και το ποσό των 54,17 ? το οποίο αφορά τον λογαριασμό που εκδόθηκε στις 21/5/2007 για μια υπηρεσία που εσείς έχετε διακόψει από τις 26/4/2007. Επικοινωνώντας εκ νέου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας σήμερα ενημερώθηκα ότι ναι υπάρχει κάποιο αίτημα πίστωσης για το οποίο δεν υπάρχει έγκριση ακόμα και ότι η θα μου στείλετε μια ταχυδρομική επιταγή με την οποία θα μπορώ να πάω να εισπράξω τα χρήματα που από «λάθος»¨όπως ισχυρίζεστε με χρεώσατε ή θα πιστωθούν κάποτε (δεν μπορεί κανείς από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας να μου διευκρινίσει το πότε είναι αυτό το κάποτε) στην πιστωτική μου κάρτα. Με βάση όλα τα παραπάνω παρακαλώ όπως μου απαντήσετε γραπτώς για τα ακόλουθα : Α) Για ποιον νόμιμο λόγω χρεώσατε την πιστωτική μου κάρτα με το ποσό των 54,17 ? για μια υπηρεσία που ΠΟΤΕ δεν μου παρείχατε; Β) Σε πόσο χρόνο ακριβώς με ακρίβεια λεπτού θα πιστωθούν τα χρήματα μου και με πιο τρόπο Γ) Αν τα χρήματα μου πιστωθούν με ταχυδρομική επιταγή, αν θα πληρωθεί και ο χαμένος χρόνος που καλούμε να σπαταλήσω για το «λάθος – σκοπιμότητα» το οποίο έγινε από την εταιρία σας. Δ) Αν τα χρήματα μου πιστωθούν μέσο της πιστωτικής μου κάρτας αν θα καλύψετε και τους νόμιμους τόκους για το χρονικό διάστημα που παρακρατάτε παράνομα τα χρήματα αυτά.. Ε) Τέλος αν θα καλύψετε όλα τα έξοδα που έχω κάνει μέχρι και σήμερα, τηλεφωνικές κλήσεις με πολύωρη αναμονή , fax κλπ κλπ στην προσπάθεια μου να μην χρεωθώ το δικό σας «λάθος – σκοπιμότητα» με τελικό αποτέλεσμα βέβαια την χρέωση του από την πλευρά σας σε εμένα. Το παρόν καθώς και όλα τα έγγραφα που έχω στην κατοχή μου και αποδεικνύουν την όλη ιστορία, μέσο του νομικού μου εκπροσώπου θα κοινοποιηθεί σε όλες τις αρμόδιες αρχές καθώς και σε όποιο άλλο μέσο θεωρώ ότι μπορεί να ενημερώσει όλους του καταναλωτές για τα «λάθη» που μπορεί να κάνει η εταιρία σας προς όφελος της και εις βάρος τους. "
Pink_Panther Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Gouhou gouhou, kalh tyxh... k perastika. Elpizw na einai memonomeno la8os-peristatiko.
kazanas Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 Kala tous kaneis..proxwra Γ) Αν τα χρήματα μου πιστωθούν με ταχυδρομική επιταγή, αν θα πληρωθεί και ο χαμένος χρόνος που καλούμε να σπαταλήσω για το «λάθος – σκοπιμότητα» το οποίο έγινε από την εταιρία σας. Δ) Αν τα χρήματα μου πιστωθούν μέσο της πιστωτικής μου κάρτας αν θα καλύψετε και τους νόμιμους τόκους για το χρονικό διάστημα που παρακρατάτε παράνομα τα χρήματα αυτά.. Ε) Τέλος αν θα καλύψετε όλα τα έξοδα που έχω κάνει μέχρι και σήμερα, τηλεφωνικές κλήσεις με πολύωρη αναμονή , fax κλπ κλπ στην προσπάθεια μου να μην χρεωθώ το δικό σας «λάθος – σκοπιμότητα» με τελικό αποτέλεσμα βέβαια την χρέωση του από την πλευρά σας σε εμένα. etsi prepei na kanoume oloi se ka8e ma**kia tetoiou tipou
alt10 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 και εμενα η τελλας μου χρεωσε κατι υπηρεσιες που με ειχαν παρει τηλ κατι τηλεφωνητριες και μου λεγανε να ενεργοποιηθουν και εγω ελεγα οχι αλλα αυτοι τις ενεργοποιησαν ολες και ευτασε το μαλλι 258 ευρω τους πηγα δικαστηριο πριν 1,5 μμηνα και πηρα αποζημιωση 1500 ευρω απο μερος της τελλας + τα 258 απο το δικαστικη αποφαση η τελλας μου εδωσε τα 1500 και καλα ως πληρωμη για την περιπετειουλα την ασχημη και μου ειπε ο υπευθυνος οτι δεν χρειαζετε να μαθευτει ετσι μου ειπαν τελικα να και κατι καλο
smilefreeware Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 Δυστυχώς επειδή ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και οι κανόνες είναι ότι δεν υπάρχουν κανόνες η ζωή με έμαθε καλύτερα να χρωστάω παρά να μου χρωστούν. Ασε που αν χρωστάς κάποιοι ανησυχούν για την υγεία σου, μη πάθεις τίποτα και χάσουν τα λεφτά τους. Γι΄αυτό μόλις είδες το πρώτο παράξενο έπρεπε να είχες δηλώσει απώλεια πιστωτικής. Αυτό έπραξα και εγώ με κάτι παρόμοιο με την Teledome. Κατά τα άλλα αυτά που αναφέρεις είναι άκρως φυσιολογικά, το αντίθετο θα μας κινούσε υποψίες.
paonikgt Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2007 Επειδι ζουμε στην ελλαδα γιαυτο δεν χρησιμοποιουμαι ποτε πιστωτικη. Τωρα το μονο που μπορω να σου πω ειναι:προχωρα μπορει να ειναι χρονοβορα η διαδικαδισια αλλα πιστευω θα παρεις τα λεφτα σου πισω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.