harrys23 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Τελικά το κατάστημα μου αντικατέστησε την καρτουλα με usb και όλα καλά.. το θέμα είναι ότι αν στο 80011 12345(Πλαισιο)τεχνική υποστήριξη ξέραν οτι το συγκεκριμένο μοντέλο λαπτοπ που είχα αγοράσει δεν φορούσε pcimcia αλλα express δεν θα είχα μπει σε αυτήν την διαδικασία τώρα με άγχος και νεύρα.κρίμα και γούσταρα πολύ πλαίσιο ίσως πρέπει να αναθεωρήσω τις απόψεις μου για μερικά πράματα-ανθρώπους-καταστάσεις-συμπεριφορές. ευχαριστώ όλους για όποια βοήθεια πρόσφεραν το θέμα μπορεί να γινει locked
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.