Προς το περιεχόμενο

Best Value for Money Καρτα TV κυρίως για capturing

getty

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα,

ψάχνω για ότι λέει ο τίτλος, μια προστική και καλή λύση σε tv tuner, κυρίως για ποιοτικό capturing τηλεοπτικών προγραμμάτων και αν γίνεται να μου τα σώζει συμπιεσμένα σε Xvid ή κάτι τέτοιο και να μπορώ να προγραμματίσω πότε θα γράφει.

Δώστε μου καμμιά ιδέα - δοκιμασμένη λύση γιατί είμαι λίγο άσχετος στο θέμα

• Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

kai metaxeirismenes mporeis na vreis,ki an eisai A8hna 1002 merh exei,kai se online dhmoprasies,kai,kai...

As poume oti kai me karta 10 eurw pou isws kapou vreis,1 xara capturing 8a kaneis.Kai me 15.Kai me 20.

30+arxizoun apo magazi.

Oso gia to format pou 8a swzeis,ton divx 'h xvid codec na egkatasthseis 8elei mono(kai tous 2 tous vriskeis free)kai eisai ok.

To "mono" pou xreiazesai na kaneis....einai na PAREIS karta.

Apofasise apo "pou"(mexri kai stis aggelies tou insomnia 8a vreis),des thn tseph sou,kai meta ola ein' apla.

(eksartatai kai ti pc exeis,kai an 8es pci karta,firewire,usb,ktl)

Pantws egw me mia "arxaia" lifeview me connexant chip(pou thn agorazeis den thn agorazeis 15 eurw),mia xara capturing kanw,kai malista se PIII pc..

Δημοσ.

Πείτε καμια μάρκα όμως γιατί δε με πολυβοηθάτε! 50 ευρώ max διαθέτω, αν έχει και hardware encoding ακόμα καλύτερα και μάλλον θα προτιμήσω pci (ή usb) ότι λειτουργεί καλύτερα. Τέλος, προτιμώ καλύτερα καινούργια γιατί το τελευταίο που θέλω είναι να μπλέξω με αναμονές ή κάτι που δε λειτουργεί καλά και δεν έχει εγγύηση.

Δημοσ.

Sorry που παρεμβαινω στο topic (να μην ανοιγω καινουργιο δεν εχει νοημα) αλλα μεταξυ των δυο ποια θα διαλεγατε:

AVERMEDIA 007 GO PLUS FM

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.808023

CRYPTO PC TV RADIO III

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.603514