pagratios Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Ο σκληρός που έχει τα windows είναι με sata συνδεμένος!!Μόνο το αντιγραφικό είναι συνδεμένο με EIDE και ήταν σε master αλλά το έβαλα σε slave και τον σκληρό σε master και τπτ!!!Δανείστηκα και την μια θήκη ICY BOX για να τον κάνω εξωτερικό και τπτ!!!Όλο το ίδιο κάνει πάει να αρχίσει 3 φορές ακούγεται ένα τσαφ και στο τέλος σταματάει να γυρνάει ο σκληρός!!Έχω την εντύπωση ότι πρέπει να τον δωρίσω στον σκουπιδοτενεκε την γειτονιάς!!
damiano Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 γιατί δε δοκιμάζεις να τον στείλεις στην WD με rma? μόνο τον σκληρό
pagratios Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Να ρωτήσω κάτι?Τι είναι το rma που βλέπω συνέχεια και δεν το καταλαβαίνω? Που έχει μαγαζί στην Ελλάδα?Τον έχω αγοράσει πάνω απο 7 μήνες, θα τον δεχτούν?
kpartsi Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2007 Το RMA είναι μία δήλωση που συμπληρώνεις στο site της κατασκευάστριας εταιρίας του σκληρού προς αντικατάσταση, ώστε να τους στείλεις πίσω τον χαλασμένο και να σου στείλουν ένα καινούργιο. Απαιτεί δύο όμως προυποθέσεις: 1. ο σκληρός να είναι ακόμα σε εγγύηση, 2. ο σκληρός να μην είναι ανοιγμένος. Όπως σε όλα τα προιόντα, από την στιγμή που τα ανοίγεις και αρχίζεις να τα σκαλίζεις, χάνεις την εγγύηση. γιατί δε δοκιμάζεις να τον στείλεις στην WD με rma? μόνο τον σκληρό Λες και αυτοί δεν θα δουν από το serial number ότι ο σκληρός πουλήθηκε πακεταρισμένος σε κουτί.
damiano Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 ok θα το δούν αλλά μπορεί να δοκιμάσει, να βάλει το serial να του δείξει τι εγγύηση έχει και μετά να στείλει eMail.. έτσι κι αλλιώς τι άλλο να κάνει?
kpartsi Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 ok θα το δούν αλλά μπορεί να δοκιμάσει, να βάλει το serial να του δείξει τι εγγύηση έχει και μετά να στείλει eMail.. έτσι κι αλλιώς τι άλλο να κάνει? Έχεις δίκιο. Από την στιγμή που άνοιξε το κουτί δεν έχει άλλη επιλογή μήπως και του δεχτούνε για αλλαγή σκέτο τον σκληρό δίσκο αν και το βλέπω χλωμό...
pagratios Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δλδ το βάφω μπλε και το πετάω στην θάλασσα!!!!:):)
damiano Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 άσε τη θάλασσα ήσυχη, στείλε ένα email, δεν έχεις τίποτα να χάσεις.. στην ουσία γι αυτούς το ίδιο είναι, είτε στείλεις πίσω ολόκληρο το mybook και έπρεπε να το ανοίξουν για να αλλάξουν τον σκληρό είτε στείλεις πίσω μόνο τον σκληρό.. αυτοί σκληρό αλλάζουν και στις δύο περιπτώσεις! εξήγησε τους τι έγινε, στείλε serial απο σκληρό και από mybook και περιμένεις απάντηση. Φυσικά και έχεις παραβιάσει την εγγύηση, αλλά μπορεί να κάνουν χειρονομία καλής θέλησης, μετά από τόσα προβληματικά mybook που βγάλανε..
pagratios Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 το κουτί του mybook το πέταξα(μαλακία ε?)!!!Να στείλω μόνο του σκληρού!!!Και σε πιο e-mail?Το λέει στο site της?
damiano Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 30 Ιουνίου 2007 http://wdc.custhelp.com/cgi-bin/wdc.cfg/php/enduser/ask.php πήγαινε εδώ.. κάνε και ένα warranty check εδώ http://websupport.wdc.com/warranty/serialinput.asp?custtype=end&requesttype=warranty&lang=en
dks_1979 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Σιγά μην ήταν SATA. Τι νόημα θα είχε σε έναν εξωτερικό USB σκληρό? IDE φυσικά....
pagratios Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Έστειλα rma και απαντήσανε αλλά θέλει τα καλώδια τα κουτιά και το κουτί!!Δεν τα έχω!!! If you are returning a FireWire, USB, or Combo drive, please returnthe drive in a plastic casing along with the power adapter and cord. Keep all other cables, software, and manuals.
damiano Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2007 IDE είναι ο δίσκος και μάλιστα 3.5. Στείλε ένα mail στο support πρώτα (στο πρώτο λινκ) και περιέγραψε την κατάσταση. Για warranty έβαλες το serial του δίσκου?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.