1234 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Λοιπόν, έγινε το εξής. Μπαίνω στο plaisio.gr να παραγγείλω κάτι. Πάω λοιπόν να το παραγγείλω και μου ζητάει mail και κωδικό, εγώ δεν τα θυμάμαι και δημιουργώ καινούργιο, μου ζητάει στοιχεία κτλ τρόπο αποστολής (αντικαταβολή) και φτάνω ως το τέλος. Το θέμα είναι πως επειδή έχω πάρα πολύ καιρό να παραγγείλω από πλαίσιο, θέλω να μου πει κάποιος που ξέρει, αν έκανα τώρα την παραγγελία που σας περιέγραψα πιο πάνω. Ρωτάω γιατί δεν μου έχουν στείλει κάποιο mail να μου λέει π.χ. πως πάει η παραγγελία όπως στο eshop, ούτε μπορώ από κάπου να δω αν όντως ισχύει η παραγγελία.
ANEMOS-V Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2007 Iσχύει η παραγγελία σου. θα στείλουν πιθανά αύριο το email η θα σε ειδοποιήσουν με τηλέφωνο για διασταύρωση στοιχείων.. αφού έφτασες έως το τέλος είσαι ok.
kallair Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 gia na sigoureuteis giati den tous pairneis esi tilefono gia epivevaiosi paragkelias?
dks_1979 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2007 Στο Πλαίσιο σχεδόν ποτέ δεν ενημερώνουν πώς πάει η παραγγελία (και σπανιότατα παίρνουν τηλέφωνο). Αν θέλεις να μάθεις πάρε εσύ τηλέφωνο (με τον κωδικό παραγγελίας σου και αφού γίνεις μπαλάκι ανάμεσα στους τηλεφωνητές) ή περίμενε τον courier να έρθει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.