Προς το περιεχόμενο

ΤΣΑΜΠΑ ΚΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ WIND «ORGANIZER» ΠΛΕΟΝ ΜΙΑ ΓΛΥΚΕΙΑ ΑΝΑΜΝΗΣΗ...


TZABODI

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδώ και αρκετά χρόνια είχε δημιουργηθεί η ΥΠΗΡΕΣΙΑ «TIM ORGANIZER» ή «WIND ORGANIZER» μετά το νέο όνομα της εταιρίας μια υπηρεσία η οποία σε συνδυασμό με την υπηρεσία «FREE VPN» των εταιρικών, «2ΙΝ1» των συμβολαίων γενικότερα ή «ΝΟΝ STOP» των «F2G» ΠΑΡΕΙΧΕ ΔΩΡΕΑΝ ΚΛΗΣΕΙΣ, ΔΩΡΕΑΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗ!!

Περιγραφή υπηρεσίας: Κάτι σαν μίνι τηλεφωνικό κέντρο, έδινε τη δυνατότητα στον καλών να βρει τον καλούμενο σε ένα από τα 2 νούμερα, που είχε δηλώσει στην υπηρεσία, να του αφήσει μήνυμα στον αυτόματο τηλεφωνητή ή να του στείλει γραπτό μήνυμα μέσω της υπηρεσίας γραμματέως της WIND. Η υπηρεσία λειτουργούσε μέσω ενός ηχογραφημένου μενού πολλαπλών επιλογών. Ο χρήστης μπορούσε να πατήσει:

1.ώστε να μιλήσει με το ένα δηλωμένο τηλέφωνο (τηλέφωνο εργασίας, το ονόμαζε η υηρεσία)

2.με το δεύτερο (προσωπικό τηλέφωνο, το ονόμαζε η υπηρεσία)

3.για να αφήσει μήνυμα στον προσωπικό τηλεφωνητή του καλούμενου

4.ώστε να του αποστείλει γραπτό μήνυμα μέσω της υπηρεσίας γραμματέως (υπηρεσία υποστηριζόμενη από τους εργαζόμενους στην υπηρεσία καταλόγου WIND και μέσω της οποίας μπορούσες να στείλεις μήνυμα σε χρήστη ελληνικού κινητού και όχι απαραίτητα στον κάτοχο της υπηρεσίας «ORGANIZER»). Τα 2 τηλέφωνα, που δήλωνε ο χρήστης της υπηρεσίας μπορούσαν να είναι ελληνικά σταθερά ή κινητά οποιουδήποτε παρόχου και υπήρχε δυνατότητα αλλαγής αυτών μια φορά το μήνα. Η υπηρεσία παρεχόταν μόνο σε συνδρομητές συμβολαίου.

Κόστος υπηρεσίας: Μόνο 1,5 ευρώ το μήνα πλέον Φ.Π.Α. για ατομικές συνδέσεις. Στις εταιρικές λόγω BUG του συστήματος η υπηρεσία προσφερόταν χωρίς μηνιαίο πάγιο. ΤΟ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΤΟΥ, ΟΙ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΤΑΝ ΔΩΡΕΑΝ!!!

 

ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ «ORGANIZER» ΝΑ ΕΧΕΙ:

1.ΔΩΡΕΑΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!! Πολύ απλά με συνδυασμό του «ORGANIZER» με «FREE VPN», «F2G NON STOP» ή υπηρεσία «2in1». Ένας χρήστης με ενεργοποιημένο ORGANIZER μπορούσε να ζητήσει στο ORGANIZER να δηλωθούν για νούμερα «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ VODAFONE ή COSMOTE». Λίγες μέρες πριν την κατάργηση του ORGANIZER έπαψαν να λειτουργούν αυτές καθιστώντας άχρηστες και αντίστοιχες επιλογές στο «ORGANIZER». Για την ιστορία τελείωσε πρώτα το «VODAFONE PANORAMA», (σε σύνδεε απευθείας με όποιο εθνικό σταθερό ή κινητό ήθελες), μετά η «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓOY COSMOTE» και τελευταία η «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ VODAFONE» οπότε οι πιστοί χρήστες της υπηρεσίας ORGANIZER άλλαζαν στο ORGANIZER τους και υπηρεσία καταλόγου κατά καιρούς. Πώς λειτουργούσε ή όλη ιστορία? Απλά ένας χρήστης με ενεργοποιημένο ORGANIZER ζητούσε από την WIND να του βάλουν στο νο1. YΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ VODAFONE και στο νο2. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΤΑΛΓΟΥ COSMOTE (να υπάρχει και λίγη πικοιλία και να μοιράζεται και ο φόρτος λίγο στους δύσμοιρους υπαλλήλους των υπηρεσιών καταλόγου). Τα αιτήματα για τα 2 νούμερα – προωθήσεις στο «ORGANIZER» γινόταν τηλεφωνικά για ατομικές συνδέσεις ή με FAX για εταιρικές. Συνήθως τα άτομα στο customer care της WIND, που παραλαμβάναν τα αιτήματα όπως και του τεχνικού τμήματος δεν γνώριζαν τα «πονηρά» νούμερα αν και της «COSMOTE» έκανε ΜΠΑΜ (6971000131, που πλέον δεν ισχύει) ενώ του «VODAFONE PANORAMA» ήταν και το πιο αθώο μιας και έμοιαζε με ένα κοινό 10ψηφιο νούμερο, που δεν πρόδιδε ότι οδηγούσε σε υπηρεσία καταλόγου και τέτοια ήταν το «VODAFONE PANORAMA» απλά πιο εμπλουτισμένη από την απλή της «VODAFONE». Έχοντας λοιπόν ένας «ORGANIZER» στη γραμμή του μπορούσε να το ενεργοποιήσει μόνιμα κατά τρόπο ώστε να απαντάει πάντα το «ORGANIZER» στη γραμμή του. Τώρα αρκετές οι δυνατότητες! Αν έβαζες με «F2G ΝΟΝ STOP» , «στόχο» του νούμερο με το ORGANIZER είχες 500 λεπτά (8 και κάτι ώρες) ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΑΝΤΟΥ με 4 και κάτι ευρώ. Πώς? Απλά καλούσες από το «F2G» το νούμερο με το «ORGANIZER». Απαντούσε το μενού της υπηρεσίας, πάταγες 1 ή 2 (ανάλογα που έβαζε ο χρήστης «ORGANIZER» την υπηρεσία καταλόγου π.χ. της Vodafone και έτσι σε συνδέανε με το νούμερο που ήθελες!) Φυσικά οι προωθήσεις του «ORGANIZER» ήταν δωρεάν και για τον κάτοχο της υπηρεσίας έτσι και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Μπορούσε σαφώς να γίνει ταυτόχρονη χρήση και με ένα «ORGANIZER» στο ίδιο νούμερο να μιλάμε εκατοντάδες άτομα ΤΣΑΜΠΑ μέσω των υπηρεσίων καταλόγου, που είχαν πάρει τα τελευταία χρόνια φωτιά για συνδέσεις! Αυτό απλά δηλώνοντας «NON STOP» το νούμερο με το “ORGANIZER”. Αν τώρα για κάποιον δεν αρκούσαν οι 8 ώρες του «NON STOP» το μήνα και ήθελε να μιλάει 200 ώρες το μήνα ΤΣΑΜΠΑ π.χ. και με 5μερείς διασκέψεις (6 άτομα στη γραμμή με τον καλών μπορούσε:

α).Σε μια ατομική γραμμή να βάλει «2IN1» μια σύνδεση ατομική με ORGANIZER και ένα καρτοκινητό. Καλούσε από το καρτοκινητό το συμβόλαιο με μόνιμη εκτροπή στο «ORGANIZER», η οποία είναι δωρεάν μιας και προωθήσεις μεταξύ 2 γραμμών “2in1” είναι τσάμπα προς αμφότερες κατευθύνσεις και μετά, όπου ήθελε μέσω υπηρεσίας καταλόγου, δηλωμένη στο μενού του «ORGANIZER».. Αυτό ήταν και το φτηνότερο σενάριο που με μερικά ευρώ πάγιο το μήνα κάποιος είχε ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΤΣΑΜΠΟΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΩ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ, ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, ΓΑΤΕΣ, ΣΚΥΛΟΙ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ «ORGANIZER» « ΣΤΟΧΕΥΑΝΕ» ΜΕ «F2G NON STOP» ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΩΡΕΣ!

Β).Σε μια εταιρική γραμμή να βάλει στη γραμμή A την υπηρεσία «FREE VPN» ώστε να έχει απεριόριστες κλήσεις στις άλλες γραμμές του εταιρικού με 15 ευρώ το μήνα. Έχοντας π.χ. στη γραμμή Β μόνιμα την υπηρεσία ORGANIZER μπορούσε να καλέσει τη γραμμή αυτή δωρεάν και μετά μέσω του «ORGANIZER» να καλέσει δωρεάν παντού μέσω μιας υπηρεσίας καταλόγου. ORGANIZER μπορούσε να μπει και στην ίδια γραμμή με το «FREE VPN», καλώντας τον εαυτό σου και έτσι σε ένα εταιρικό με 3 γραμμές στο βασικό πάγιο μπορούσε κάποιος να έχει 3 ORGANIZER ώστε στο ένα να έχει π.χ. υπηρεσία καταλόγου στη μια επιλογή COSMOTE, VODAFONE στην άλλη (χρήσιμο για περιόδους που καταργούταν μια υπηρεσία καταλόγου και δεν έμεναν ξεκρέμαστοι οι τσαμπατζήδες αφού είχαν αμέσως εναλλακτική επιλογή, στο δεύτερο ORGANIZER το κινητό της γκόμενας και το σπίτι της οικογένειας και στο τρίτο ORGANIZER τα κινητά 2 κολλητών. Αυτό το σενάριο κόστιζε κάπου 43 ευρώ το μήνα τελική με ΦΠΑ και έδινε ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΤΣΑΜΠΑ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΔΙΑΣΚΕΨΗ ΜΕΧΡΙ 5 ΑΤΟΜΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ «ORGANIZER». Φυσικά οι λιγότερο αλόγιστοι τσαμπατζήδες κάναν και εδώ τη δουλειά τους με «F2G NON STOP» στα νούμερα με «ORGANIZER». που τους ενδιέφεραν και δεν ήταν άλλα από αυτά «που βγαίναν σε υπηρεσίες καταλόγου και άμεσης σύνδεσης».

 

2.ΔΩΡΕΑΝ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΑΝΤΟΥ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ!!! Μπορούσαν να σταλούν με μια από τις παραπάνω διαδικασίας, που περιγράφτηκαν αναλυτικά στο 1. Απλά ο τσαμπομηνυματοαποστολέας, καλούσε «ORGANIZER», πάταγε το πλήκτρο 4. (υπηρεσία γραμματέως «WIND») και έβαζε τα κορόιδα - υπαλλήλους «WIND» να πληκτρολογούν για αυτόν το μήνυμα για όπου ήθελε να στείλει. Αυτή η χρήση ήταν συμφέρουσα για αυτούς που το είχαν τσάμπα απερίοριστα είτε με «2 IN1» είτε με εταιρικά και «FREE VPN». Για τους υπόλοιπους φίλους, συγγενείς, γκόμενες κτλ. που «στόχευαν» με «NON-STOP» νούμερα «ORGANIZER» – τσαμποσερβερς δεν ήταν και πολύ συμφέρον να καταναλώνουν 500 πολύτιμα τσαμπολεπτά του «F2G ΝΟΝ STOP» για τσαμπομήνυματα μέσω «υπηρεσίας προσωπικής γραμματέως» παρά για τσαμποτηλεφωνήματα.

 

3.ΔΩΡΕΑΝ ΑΚΡΟΑΣΗ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗ!!! Κάποιοι χρήστες «ORGANIZER» είχαν την υπηρεσία στο βασικό τους νούμερο ρυθμισμένη να απαντάει μόνο π.χ. σε περίπτωση κατειλημμένου είτε επειδή θέλαν να γίνεται χρήση μόνο από τους ίδιους, της υπηρεσίας είτε επειδή ήταν αυτό το βασικό τους νούμερο και δεν είχε τόσο νόημα η χρήση του ORGANIZER μιας και τελικά φάνηκε χρήσιμο για εντελώς διαφορετικό σκοπό (ΤΣΑΜΠΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ) από αυτόν που σχεδιάστηκε. Αν κάποιος τώρα τους άφηνε μήνυμα στο προσωπικό τηλεφωνητή, είτε πατώντας το 3 στο «ORGANIZER» του καλούμενου είτε επειδή ο καλούμενος έκανε προώθηση στον τηλεφωνητή κατευθείαν σε περίπτωση π.χ. κλειστού κινητού, ο χρήστης «ORGANIZER», καλούσε το «ΟRGANIZER» με κάποιους από τους τρόπους, που περιγράφτηκαν παραπάνω, πατούσε το 3 στο «ORGANIZER» έβαζε το PIN του και άκουγε τα μηνύματά του.

 

ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΣΥΝΕΒΑΙΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΣ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ! Φυσικά πριν μερικά χρόνια όταν είχε αρχίσει η «ΤΙΜ» τότε να δίνει απεριόριστες ενδοεταιρικές χρήσεις κάποιος έμπειρος χρήστης με γνώση για την ύπαρξη της υπηρεσίας «ORGANIZER», τιμολογιακής πολιτικής και λίγη συνδυαστική λογική μπορούσε να απολαύσει τις 3 παραπάνω αρετές της υπηρεσίας με πρώτη και καλύτερη τις ΤΣΑΜΠΑ ΚΛΗΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ! Όλα αυτά είναι μια γλυκειά ανάμνηση, οι υπηρεσίες καταλόγου «VODAFONE» KAI «COSMOTE» ηρέμησαν και εκατοντάδες ίσως και χιλιάδες άτομα, πιστοί χρήστες της υπηρεσίας «ORGANIZER» έμειναν χωρίς τσάμπα τηλεφωνήματα. Κάποιοι το απόλαυσαν εδώ και κανά 6αρι χρόνια αλλά τα τελευταία 2 χρόνια και ειδικά μετά την έλευση του «F2G NON STOP» το Μάιο του 2005 αν θυμάμαι καλά το ORGANIZER απέκτησε αμέτρητους φανατικούς οπαδούς – τσαμπατζήδες! Εκτός τούτου, το φαινόμενο «ORGANIZER» είχε πάρει έξαρση, με τα εταιρικά ειδικά των στελεχών Ελληνικού Στρατού, που παρείχε η «ΤΙΜ» εδώ καιρό χωρίς πάγιο και με τσάμπα ενδοκλήσεις κατά τρόπον ώστε έχοντας ένας «ORGANIZER» να μιλάνε τσάμπα με «ΓΕΣ», τσάμπα με υπηρεσίες καταλόγου και άμεσης σύνδεσης, τσάμπα με τα σπίτια τους, τσάμπα με τα τηλεφωνικά τους κέντρα κάποιες εταιρίες με αντίστοιχες επιλογές στο/στα «ORGANIZER» σε γραμμή/γραμμές, συνήθως κλειστές με μόνιμη προώθηση σε «ORGANIZER» για αυτό το σκοπό.. Αχ, πάνε όλα αυτά. Πέρασαν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας! Καλή η αλλαγή της «TIM» σε «WIND», πρόσφερε πολλές και νέες υπηρεσίες σε ανταγωνίστηκες αλλά με ένα μεγάλο κακό! Έκλεισε μια για πάντα την τρύπα, που έφερε κάποια λιγότερα έσοδα στη «WIND» αλλά άφησε πολλούς τσαμπατζήδες στο κενό. ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ «ORGANIZER» ΞΑΝΑ!!! Δείτε και ένα video στο «youtube» με την υπηρεσία «ORGANIZER» σε δράση για πραγματοποίηση μιας τσαμποκλήσεις και αποστολής ενός τσαμπομηνύματος μέσω αυτής! Αντίο «ORGANIZER», ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει, το μενού των πολλαπλών σου επιλογών θα μας μείνει αξέχαστο, όπως αξέχαστες και οι αμέτρητες, χιλιάδες ώρες δωρεάν διασκέψεων από τα κινητά! Να σημειώσω εδώ ότι οι χρήστες «ORGANIZER» δεν κάνανε ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ. Τώρα αν ο συνδυασμός του «ORGANIZER” με «2ΙΝ1», «FREE VPN», «F2G NON STOP» είχε το αποτέλεσμα, που είχε και στέρησε κάποια λεφτά από τα πορτοφόλια των μεγαλοκαρχαριών της «TIM» με τις προωθήσεις και τερματισμούς κλήσεων στις υπηρεσίες καταλόγου «VODAFONE» και «COSMOTΕ» αυτό δεν ενοχοποιεί τους χρήστες της υπηρεσίας δεδομένου ότι κάνανε τις νόμιμες διαδικασίες και μόνο.

ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΧΗ: Κ Α Τ Ω ΣΤΟ «ΚΑΡΤΕΛ» ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ. Ν Α Ι ΣΤΗ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ ΜΕ ΕΝΑ «FLAT RATE» ΚΟΣΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΣΕ ΠΡΟΗΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ.. «ORGANIZER» ΗΣΟΥΝ Ο ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΤΣΑΜΠΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΕΣΥ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, ΛΙΓΟΥΣ ΕΣΤΩ ΝΑ «ΟΡΓΙΑΣΟΥΝ» ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ, HANDS FREE ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΟΥ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΡΑΤΗΣΕΣ ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ ΣΕ ΦΑΝΤΑΡΟΥΣ ΣΤΙΣ ΣΚΟΠΙΕΣ, ΣΕ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΣΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ, ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ, ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ. ΕΛΑΧΙΣΤΟΣ ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΤΙΣ «ΚΡΥΦΕΣ ΑΡΕΤΕΣ» ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ VIDEO ΣΤΟ «YOUTUBE» ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΔΕ ΣΕ ΞΕΡΑΝΕ.

Ακολουθεί ο σύνδεσμος με το BINTEO NTOKOYMENTO:

http://www.youtube.com/watch?v=DQvFX3TIr-o

Δημοσ.

Το κακό με αυτές τις υπηρεσίες είναι ότι γίνεται κατάχρηση από πολλούς και τελικά την πληρώνουν όλοι με την κατάργηση της υπηρεσίας. Θυμηθείτε τι είχε γίνει τους πρώτους μήνες με το Non-Stop και ανάγκασε την ΤΙΜ να το περιορίσει σε 500 λεπτά.

Φταίνε βέβαια και οι εταιρίες (που όντως έχουν στήσει καρτέλ αλλά κανείς δεν τολμάει να τους ακουμπήσει) γιατί με τις χρεώσεις που έχουν αναγκάζουν τον κόσμο να ψάχνει τρόπους να τους εξαπατήσει ή να εκμεταλευτεί στο έπακρο κάποιες προσφορές τους.

Δημοσ.
καλα τοσο καιρο γιατι δεν το ειχαμε παρει χαμπαρ'??? :):):):) (:(:(:(:(:()

 

και εγώ αυτό αναρωτήθηκα με το που το είδα. κρίμα.

Δημοσ.
Το κακό με αυτές τις υπηρεσίες είναι ότι γίνεται κατάχρηση από πολλούς και τελικά την πληρώνουν όλοι με την κατάργηση της υπηρεσίας. Θυμηθείτε τι είχε γίνει τους πρώτους μήνες με το Non-Stop και ανάγκασε την ΤΙΜ να το περιορίσει σε 500 λεπτά.

Φταίνε βέβαια και οι εταιρίες (που όντως έχουν στήσει καρτέλ αλλά κανείς δεν τολμάει να τους ακουμπήσει) γιατί με τις χρεώσεις που έχουν αναγκάζουν τον κόσμο να ψάχνει τρόπους να τους εξαπατήσει ή να εκμεταλευτεί στο έπακρο κάποιες προσφορές τους.

 

Η κατάχρηση είναι μια καταπληκτική δικαιολογία για τις εταιρίες. Υπάρχουν άπειροι τρόποι να την πολεμήσεις και όχι να αλλάζεις υπηρεσίες με το έτσι θέλω.

Απλά, αυτά τα προγραμματάκια, "Organizer", "F2G" κλπ επιτέλεσαν τον αρχικό σκοπό τους (την προσέλκυση νέων πελατών) και έπρεπε πλέον να καταργηθούν/αλλαχθούν. Εξ' ου και η επίκληση της κατάχρησης.

Δημοσ.

σιγουρα εδω δεν ειχε αναφερθεi...

π αναφερθηκε στο myphone ή στο στρατο?

βασικα αν κ δεν το χω διαβασει ολο το κειμενο ακομη,νομιζω με τα non stop το ιδιο αποτελεσμα εχουν...εφοσον κ στο οrganiser ειχες 2 επιλογες μονο.

Δημοσ.

Καλό!

-Που εργάζεστε είπατε?

-Στην υπηρεσία καταλόγου της Vodafone

-Να σας παίρνω κανά τηλ. στη δουλειά σας τότε να με συνδέετε :P

Δημοσ.
Καλό!

-Που εργάζεστε είπατε?

-Στην υπηρεσία καταλόγου της Vodafone

-Να σας παίρνω κανά τηλ. στη δουλειά σας τότε να με συνδέετε :P

 

Εχεις συμβολαιο με την υπηρεσια organizer και οριζεις σαν εναν απο τους 2 αριθμους για την δωρεαν προωθηση, μια υπηρεσια καταλογου.

 

Παιρνεις και ενα f2go βαζεις non stop, καλεις σχεδον δωρεαν τη υπηρεσια και συνδεεσαι με υπηρεσια καταλογου η οποια σε συνδεει παντου.

Δημοσ.

Δεν συμφωνώ με την δημοσίευση του πως δούλευε η υπηρεσία για πολλούς λόγους αλλά περισσότερο απ' όλα γιατί δεν έχει κάποια χρησιμότητα πλέον η πληροφορία... Ο,τι έγινε έγινε... :)

 

Τωρα να δουμε τι κάνουμε... Ο μόνος δρόμος πλέον είναι στις εταιρίες ...σταθερής που τα έχουν όλα ανοιχτά :)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...