Προς το περιεχόμενο

services ton windows

wizzyman

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

to service ton windows me to onoma universal plug n play device host na to kano disable???kerdizo tipota se asfaleia????

kai telos exo ena switchaki 5 ports kai exei mia akomi pou grafi uplink(sindesi me allo switch)...an thelo auto to switch na to sindeso se ena router pou exei enosamtomeno switch opos oi perisoteroi tha prepi na to sindeso apo tin uplink porta tou switch ??? i apo opoiadipote??paizei rolo???

Δημοσ.

Τι έχετε πάθει όλοι ρε :( και είστε τόσο βιαστικοί ? κανε μια αναζήτηση έχουν ξανά ειπωθεί τέτοια θέματα για αυτό δεν σου απαντάει κανένας

Δημοσ.
to service ton windows me to onoma universal plug n play device host na to kano disable???kerdizo tipota se asfaleia????

kai telos exo ena switchaki 5 ports kai exei mia akomi pou grafi uplink(sindesi me allo switch)...an thelo auto to switch na to sindeso se ena router pou exei enosamtomeno switch opos oi perisoteroi tha prepi na to sindeso apo tin uplink porta tou switch ??? i apo opoiadipote??paizei rolo???

to universal plug andplau i alios upnp einai kai gia to adsl.an den thes na anixeis portes auto poles fores tis anigei gia sena na to po apla.

sta apla switch ite pareis apo tin uplink ite apo kapoia alli einai to idio.apla i uplink ine antestrameni mesa oste an to sindees se allo hub na min xriazosoun cross.pleon ola einai auto sense.se pio akriva switch to uplink einai 1000 anti gia 100 opote nai ekei xrisimopoieis to uplink gia na min exeis collision,.

Δημοσ.

gia auto to switch milao....exi 5 ports kai mia uplink...xrisimopoiisa mia apo tis 5 (oxi tin uplink)gia na to sindeso sto ruter...na to afiso etsi???i na to valo stin uplink kai na to kouboso sto switch tou ruter se opoiadipote(mias kai to router den exi uplink porta...exei 4 portes fo f1 f2 f3

Δημοσ.

Θύρες: 5 x autosensing RJ-45 UTP 10/100 με αυτόματη ανίχνευση MDI/MDIX.

opou kai na to sindeseis ena kai to idio.an ipirxe provlima tote dentha epeze.so don't worry.an blepo sosta stin foto blepo 5 lampakia .an exei 5 thires kai mia uplink diladi 6 sto sinolo tote i mia apo oles ine idia me to uplink.diladi i bazeis sto uplink i se ekeini tin thira.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...