privateer Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Publisher JoWood released their first quarter 2007 financial results (in PDF format) a few days ago, revealing their game release schedule for the rest of the year. The document reveals that the sequel to the 2004 first person shooter Painkiller is now scheduled to be released in the fourth quarter of 2007. JoWood acquired the Painkiller franchise when they purchased Dreamcatcher Games in 2006 and have mentioned plans to release a sequel before but this is the first time they have announced a release schedule for the game. Details on the Painkiller sequel have still not been announced, including what development team is handling the title. Painkiller's original developer People Can Fly were creating a new game for THQ but as FiringSquad first revealed last March that game was cancelled by THQ. The document also repeats plans for a sequel to the multiplayer shooter Soldner but no release date was announced. http://www.firingsquad.com/news/newsarticle.asp?searchid=15991
stefan123 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Πολυ ωραιο game και καλα νεα...Eπι τι ευκαιρια και επειδη μιλαμε για painkiller θα ηθελα να ρωτησω αν εχει τελειωσει κανενας το expansion:battle out of hell.... Σε ενα σημειο προς το τελος εχει ενα τριπλο οριακο συνεχομενο αλμα απιστευτα δυσκολο...Το εχει περασει κανεις?Γιατι εγω αν και δεινος gamer(εικοσαετια και βαλε) τα βρηκα εξαιρετικα σκουρα....(και φυσικα ακομα παλευω να το περασω)
geran Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2007 Πολυ ωραιο game και καλα νεα...Eπι τι ευκαιρια και επειδη μιλαμε για painkiller θα ηθελα να ρωτησω αν εχει τελειωσει κανενας το expansion:battle out of hell....Σε ενα σημειο προς το τελος εχει ενα τριπλο οριακο συνεχομενο αλμα απιστευτα δυσκολο...Το εχει περασει κανεις?Γιατι εγω αν και δεινος gamer(εικοσαετια και βαλε) τα βρηκα εξαιρετικα σκουρα....(και φυσικα ακομα παλευω να το περασω) το εχω ληξει και το απλο και το expansion...δεν μπορω να θυμηθω τη σκηνη που περιγραφεις (εχει βεβαια περασει αρκετος καιρος απο τοτε που το επαιξα)...αν εβαζες καποια photo ισως να βοηθουσε. οσο για το καινουργιο sequel που προκειται να βγει το περιμενουμε πως και πως.
stefan123 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2007 Πολυ ωραιο game και καλα νεα...Eπι τι ευκαιρια και επειδη μιλαμε για painkiller θα ηθελα να ρωτησω αν εχει τελειωσει κανενας το expansion:battle out of hell....Σε ενα σημειο προς το τελος εχει ενα τριπλο οριακο συνεχομενο αλμα απιστευτα δυσκολο...Το εχει περασει κανεις?Γιατι εγω αν και δεινος gamer(εικοσαετια και βαλε) τα βρηκα εξαιρετικα σκουρα....(και φυσικα ακομα παλευω να το περασω) Tελικα μετα απο τοσες μερες καταφερα να το τερματισω....Το επαιζα βεβαια και στο nightnare επιπεδο δυσκολιας οποτε καταλαβαινετε..Δεν βλεπω την ωρα να ερθει το νεο επεισοδιο....Τρελο παιχνιδι....
Galis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2007 θυμαμαι οτι το expansion ειχε ενα πολυ δυσκολο σημειο με ενα τρενακι στο luna park.Κατα τα αλλα ηταν μικρο αλλα καλο (τo expansion)
stefan123 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 θυμαμαι οτι το expansion ειχε ενα πολυ δυσκολο σημειο με ενα τρενακι στο luna park.Κατα τα αλλα ηταν μικρο αλλα καλο (τo expansion) Nαι εκει στο τρενακι τα βρηκα λιγο σκουρα αλλα και η πιστα στο leningrad να στην πεφτουν ανα ορδες γερμαναραδες με πολυβολα χειρομβομβιδες και τεθωρακισμενα αρματα (ειδικα στο nightmare που το τελειωσα εγω για να εχει μεγαλυτερη διαρκεια!!!) ηταν αρκετα ζορικη!!!
alexzzz Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Tελικα μετα απο τοσες μερες καταφερα να το τερματισω....Το επαιζα βεβαια και στο nightnare επιπεδο δυσκολιας οποτε καταλαβαινετε..Δεν βλεπω την ωρα να ερθει το νεο επεισοδιο....Τρελο παιχνιδι.... Στο ίδιο σημείο κόλλησα και εγώ και το παράτησα. Πώς το πέρασες;
FarCry Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2007 Painkiller: Overdose DreamCatcher Interactive and JoWooD Productions announced today that they will publish Painkiller: Overdose for Windows this October. Originally started by Mindware Studios as a mod, DreamCatcher and JoWooD have teamed up to officially endorse the project (always nice to see publishers do that when a mod deserves it), providing Mindware with additional technology and assets to convert the game from mod to a "full-fledged retail-ready gaming experience." We are thrilled to be endorsing this project and look forward to working closely with Mindware Studios, said Albert Seidl, President and CEO for the JoWooD Group. The excitement from Painkiller fans around the world is mounting and we will be happy to deliver what theyve been waiting for! As a follow-up to the first title and bridging the gap between it and the eventual full sequel, the game will bring with it additions to the franchise including 6 new weapons, over 40 monsters, and more of the series' signature huge end bosses. From the press release, the full feature list includes: A Prequel to the eventual Sequel bridges the storyline and ties up wandering ends. Overdose introduces a new character and storyline that examines the repercussions of Daniel defeating Lucifer in the original Painkiller! 16 NEW levels of fast-paced pain-killing action! 6 New demonic weapons grant the powers of a demi-god to souls awaiting damnation everywhere! Crafted and designed completely by Mindware Studios; long-time advocates and fans of the game. A reshuffled Tarot deck infuses Belial with new powers and devastating combinations. An innovative direction in the Painkiller universe! Over 40 demented and sickly-twisted monsters from Hell New End Bosses of colossal statures standing guard over Hell's crumbling domain and the entrances to the other realms! A revitalized commitment to multiplayer introduces a series of stats tracking features and game server options intended to revamp the multiplayer experience. Multiplayer compatibility with original Painkiller multiplayer maps and game modes!
stefan123 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2007 Στο ίδιο σημείο κόλλησα και εγώ και το παράτησα. Πώς το πέρασες; Kαλη ερωτηση!!!!Απλα σε εκεινο το σημειο ενω το πρωτο αλμα γινεται απο αριστερα οπως φαινεται,τα επομενα συνεχομενα δυο αλματα γινονται απο το κεντρο και οχι απο δεξια οπως φαινεται γιατι ειναι οφθαλμαπατη για να πεφτεις ολο μεσα και να χανεις...Γιαυτο και εχει καπνους στο χαντακι για να μην μπορεις να δεις που πρεπει να πηδηξεις!!!! Εγω σαν παλιος gamer χρησιμοποιησα την υστατη βρωμια του save (δηλαδη αλμα και καπακι save) μιας και το να κανεις και τα 3 αλματα συνεχομενα ηταν απιστευτα δυσκολο και σπαστικο!!!! Η επομενη ερωτηση σου θα ειναι: Πως σκοτωνεις τον τελικο δαιμονα?Ας ειναι καλα οι extra δυναμεις των καρτων ταρο γιατι ειναι αρκετα δυσκολος και ταχυτατος!!!! Kαι μιας και μιλαμε γαι το νεο overdose,παρτε μια γευση: http://www.gamevideos.com/video/id/12490
privateer Δημοσ. 26 Αυγούστου 2007 Μέλος Δημοσ. 26 Αυγούστου 2007 http://www.gametrailers.com/player/24114.html
sir ImPeCaBlE Δημοσ. 26 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2007 Πω πω πάμε για σφαγή πάλι!!!Το πρώτο μου θύμισε παλιό καλό doom.Θυμάμαι μια πίστα με κάτι τρένα που ορμούσαν 30+ στρατιώτες.Το μόνο που έπρεπε να κάνεις είναι να πατήσεις το ποντίκι.Ούτε καν να στοχεύσεις δε χρειαζόνταν.Δεν έχω παίξει το expansion.Αξίζει?
stefan123 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2007 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2007 Ναι,πολυ δυνατο και το expansion προτεινεται....Μια γερη δοση αδρεναλινης
user-64 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2007 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2007 ασχετο-->το site ειναι και γ@μο σχετικο φαινεται καλυτερο απο το πρωτο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.