Προς το περιεχόμενο

Τι θα γίνει επιτέλους με τις νταλίκες;


Fan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για όλα φταίει η ατιμωρισία που υπάρχει στην Ελλάδα. Από τη στιγμή που ξέρει ότι ο νταλικιέρης δεν θα παθει τίποτα ότι κι αν κάνει δεν τον ενδιαφέρει για το πως θα οδηγάει.

Αλλά απορρώ πως δεν έχει γίνει ακόμα καμιά θανατηφόρα καραμπόλα και να βγαίνουν όλοι μετά να ανακαλύψουν το πρόβλημα.

Δημοσ.
Προσωπικά το θεωρώ μια απο τις μεγαλύτερες ξεφτίλες της Ελλάδας. Επειδή δε μπορεί να κάνει καλά τους νταλικέρηδες ή επειδή δεν έχει δρόμους να απαγορεύει την κίνηση !!! Είναι σαν να απαγορέψουν την είσοδο στα νοσοκομεία για να σταματήσουν τα φακελάκια !

 

Κοιτάξτε εγώ πιστεύω οτι η μεγάλη αυστηρότητα της τροχαίας πρέπει να επικεντρωθεί περισσότερο στα τεράστια οχήματα στύλ νταλίκας που κινούνται προκλητικά με μικρές ταχύτητες σε κακοφτιαγμένους επαρχιακούς δρόμους δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στην κυκλοφορία των υπόλοιπων οχημάτων και θανατηφόρα ατυχήματα, παρά στον οδηγό που κατα λάθος ξεπέρασε έστω και 1Km/h το όριο ταχύτητας.

Αλλά η ξεφτίλα είναι δεδομένη, δέν υπάρχει καμιά αντίρρηση σε αυτό απο την στιγμή που κυριότατοι οδικοί άξονες που συνδέουν μεγάλες πόλεις βρίσκονται σε τόσο άσχημη κατάσταση, ή γίνει απαγόρευση ή όχι η εικόνα μιλάει απο μόνη της.

Δημοσ.
Παρακαλώ ????

 

Αυτό δε ξέρω που το άκουσες, αλλά η απαγόρευση κυκλοφορίας των βαρέων οχημάτων στην Εθνική είναι ελληνική πατέντα. Εσύ δηλαδή φαντάζεσαι ότι το ΣΚ στην Γερμανία ή στη Γαλλία τα φορτηγά και οι νταλίκες σταματάνε ?

 

Προσωπικά το θεωρώ μια απο τις μεγαλύτερες ξεφτίλες της Ελλάδας. Επειδή δε μπορεί να κάνει καλά τους νταλικέρηδες ή επειδή δεν έχει δρόμους να απαγορεύει την κίνηση !!! Είναι σαν να απαγορέψουν την είσοδο στα νοσοκομεία για να σταματήσουν τα φακελάκια !

 

Λάθος είσαι. Όχι μόνο σταματάνε αλλά είναι και πολύ πιο αυστηρά από εδώ. Δεν τολμάς να κάνεις τον μάγκα έξω.

Δημοσ.

Τους βλέπω κάθε μέρα στην Εγνατία Οδό στο κομμάτι Νυμφόπετρα - Δερβένι. Τι να σου πω, ο ορισμός του επαγγελματία οδηγού. Προσπερνάνε ο ένας τον άλλο σαν να μην υπάρχουν άλλα οχήματα, αδιαφορώντας αν κλείνουν όλες τις λωρίδες και σχηματίζεται ουρά χιλιομέτρων πίσω τους, τρέχουν με 120 σε δρόμο που το όριο για τα επιβατικά είναι 130 και γενικά συμπεριφέρονται σαν να είναι δικός τους ο δρόμος και τον χρησιμοποιούν μόνο αυτοί! Ειδικά στην ανηφόρα του Δερβενίου για να προσπεράσουν ο ένας τον άλλο κλείνουν τις 3 από τις 4 λωρίδες, και καθώς είναι και φορτωμένοι εκεί δεν μπορούν να τρέξουν (όπως θα'θελαν) και γίνεται το χάος! Επαγγελματίες οδηγοί σου λέει μετά. Επαγγελατίες δολοφόνοι λέω εγώ!

Δημοσ.

παιδια οδηγουσα με συνοδηγο τον αδερφο μου και πισω την μανα μου, στην ε8νικη α8ηνων κοριν8ου 2 νταλικεριδες σχεδον βαζουν κοντρα και 8ετουν σε κινδυνο πολλα οχηματα μεχρι και εμας... μιλαμε για τραγικα πραγματα. πηραμε την τροχαια μετα απο 5-10 λεπτα και το καταγκειλαμε... αφου δεν αφηναν κανεναν να περασει και σχεδον κλειναν ολες τις λωριδες.. ε στα πρωτα διοδια ο ενας απο τους 2 κατεβηκε και πηγε στον μπροστα και του φωναζε να κατεβει κατω... ε αυτοσ πληρωσε τα διοδια τον εγραψε και εφυγε..

Δημοσ.

Ξέρει κανένας εάν μπορεί να κινηθεί νομικά εάν απειληθεί πραγματικά η ακεραιότητα του από διερχόμενο φορτηγό;

 

Πριν από κάποιες μέρες μετά το Μέτσοβο προς Γρεβενά με έβγαλε από το δρόμο ένα φορτηγό προσπαθώντας να αποφύγει λακούβα!!!

Δημοσ.

Πριν από κάποιες μέρες μετά το Μέτσοβο προς Γρεβενά με έβγαλε από το δρόμο ένα φορτηγό προσπαθώντας να αποφύγει λακούβα!!!

 

Κάνω συχνά τη διαδρομή αυτή και τα φορτηγά είναι κίνδυνος θάνατος!!!

Στέκονται μάλιστα το ένα πισω από το άλλο χωρίς κενό ανάμεσα για να μη μπορείς να προσπεράσεις!!! Υπάρχουν και οι σωστοί βέβαια...

 

Στο θέμα:

Αν δεν πήρες τηλέφωνο την αστυνομία εκείνη τη στιγμή και δεν κράτησες την πινακίδα του ας το... δεν έχεις ελπίδα.

Δημοσ.

απο ενα φορουμ...

καποιος νταλικερης ελεγε οτι το μεγαλο show ginete μονο οταν εχει βροχες κτλ. π δεν εχει αστυνομια.

λεει μεταφερει σχεδον το διπλασιο φορτιο κ κανει πολλα κμ σερι...

απο την αλλη ξερω οτι τωρα με τον νεο κοκ περα απο τον οδηγο πληρωνει κ η εταιρια αν ειναι υπερβαροι οποτε οι μεγαλες επιχειρησεις βαλαν μυαλο.

Δημοσ.

Δεν ξερω ποσο ειναι το ποσο που πληρωνει η εταιρια αλλα πρεπει για μενα να πληρωνει τουλαχιστον το 80% του προστιμου για ολες τις παρανομιες που εχουν σχεσει με το φορτιο και την κατασταση του φορτηγου

Δημοσ.

δεν ειναι μαλακες οι ξενοι:P

<<παιδια τα πραγματα εχουν αλλαξει πολυ το τελευταιο καιρο υστερα απο τα θανατηφορα ατυχηματα που εχουν γινει...

 

πλεον την πληρωνει ιδιοκτητης φορτηγου,οδηγος,εταιρεια φοτρωσης και υπευθυνος για την φορτωση

οποτε τα πραγματα εχουν αλλαξη αρκετα

 

απο σοβαρες εταιρειες και να θες πλεον δεν φορτωνεις υπερβαρο μιας και ο υπευθυνος φορτωσης ειναι και αυτος μεροκαματιαρης και δεν εχει να πληρωση προστιμο που μπορει να φτασει και τα 10,000 ευρω

 

πλεον εαν δεν εχεις σωστο αυτοκινητο και με της προυποθεσης που απαιτουνται για να φορτωσεις το συγκεκριμενο φορτιο δεν σε φορτωνουν....

 

οσο για το conex Που ειπε ο φιλος παραπανω παιζουν πολλα ρολο αλλα το κυριο ρολο τον εχουν οι εταιρειες που γνωριζουν τι και ποσα κιλα στελνει ο αλλος και αυτες ειναι υπευθυνες για να στειλουν το σωστο αυτοκινητο

 

στην περιπτωση που το φορτωσεις και δεις οτι ειναι υπερβαρο εν αγνοια σου το ξεφορτωνεις και λες οτι θα το παρει καποιος αλλος που θα εχει το σωστο τοναζ..

 

 

οσο για τα χωματαουργικα που λες εχεις δικαιο

εκει αποκλειστικα ευθυνεται ο οδηγος που βαριεται να ανεβει να ριξει το μουσαμα ετσι ωστε να καλυψει το συγκεκριμενο φορτιο

 

εχω πικρη πειρα απο τετοιους ειδους ανευθυνους μιας και την εχω πληρωση με αλλαγη 3 παρμπριζ

ειδικα την περιοδο των ολυμπιακων εργων η κατασταση ηταν ανυποφορη

 

να ξερεις ομως οτι οι περισσοτεροι που δεν σκεπαζουν ειναι οδηγοι ...μιας και ο ιδιοκτητης το σκεπτεται αφου με μια καταγγελια δικια σου στην τροχαια της περιοχης εχει βαριες κυρωσεις>>

Δημοσ.

Αν τα τεμπελόσκυλα της Τροχαίας άφηναν το γραφείο και βγαίναν στις εθνικές οδούς τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα. Προ 2 ημερών πήγαμε για μια δουλειά μέχρι το Σχηματάρι. Το τι νταλίκα και κακό περνούσε ήταν απίστευτο και το δε τραγικό να είναι παραφορτωμένες και να μην ξέρεις τι θα σου προκύψει στο επόμενο χιλιόμετρο. Στην επιστροφή είχαμε έναν μπροστά φορτωμένος με μπαλέτες οι οποίες παρά το ότι ήταν δεμένες πήγαιναν πέρα-δώθε απ'την υπερβολική ταχύτητα του οδηγού επάνω στις στροφές.

Και μόνο αυτό κρατήσαμε μια σχετικά καλή απόσταση ασφαλείας για παν ενδεχόμενο. Ή αν πάτε στην Β.Εύβοια; Εκεί να δείτε τι γίνεται με κάτι κολλημένους επάνω στις στροφές και που οι περισσότεροι δεν τηρούν το μέτρο του ΣΚ. :evil:

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...