RapidShade Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Good luck! & have faith + time! You'll need ALL 3! PS. 3 game dev attempts (team) ... ~ 2 years... a LOT of source code....No Game!
Fukushuusha Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Ευχαριστω για τις συμβουλες και τα καλα λογια παιδια. Τα παιρνω ολα υποψην. Rapidshare, ειναι αληθεια οτι πολλα στραβα μπορει να συμβουνε, πολλα μεγαλα λογια και μεγαλοι στοχοι να ειπωθουνε και στο τελος να μην γινει τιποτα. Αμα συμβει αυτο, μονος φταιχτης εγω θα ειμαι, και στα χερια μας(της ομαδας που ελπιζω να μαζευτει) να μην συμβει. Ευχαριστω ομως για τα καλα λογια. Για να ειμαι ειλικρινης απο αυτο τον χωρο (insomnia.gr) πηρα τα καλυτερα και περισσοτερα feedback
desolatorXT Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 C++ ειναι η industry standard γλωσσα οσον αφορα τον προγραμματισμο παιχνιδιων και οχι μονο. Τι ειναι το GML? Τι ενοεις με επανεφευρεση του τροχου? λοιπόν, τι εννοώ... έχουμε και λέμε λοιπόν (αν και δεν ήθελα να επεκταθώ αρχικά) Εσύ θες να φτιάξεις ένα ερασιτεχνικό game σωστά? δεν πας για έναν εμπορικό τιτλο, ούτε για τα uber γραφικά κτλπ (εκτός κ αν θες κάτι τέτιο)... Πρέπει λοιπόν να κάτσεις και να λογαριάσεις, πόσο χρόνο θες να ξοδέψεις για κάτι τέτιο... Επειδή λοιπόν με C++ θα είναι δύσκολη η δημιουργία γραφικών, ο έλεγχος collisions μέσα στο game, επίσης θα πρέπει να φτιάξεις έναν 2Δ κόσμο, με άξονες αναφοράς, κτλπ (εκτός και αν βρείς κάποιο σχετικό dll, το οποίο όμως δεν θα είναι δική σου δουλειά) θα έχεις πολλά προβλήματα, και μάλιστα θα πρέπει όπως και δήποτε να φτιάξεις έναν δικό σου debugger. Εγώ θα σου πρότεινα λοιπόν να χρησιμοποείσεις Game Maker 7 (GML). Αυτό είναι μια εξειδικευμένη γλώσσα για την δημιουργία games, η οποία ειναι object και event-oriented κάνοντας τα πράγματα πολύ εύκολα τόσο στην κατανόηση όσο και στον προγραμματισμο. Επισης προσφέρει εύκολη ενοποίηση γραφικών και ήχου, ενσωματομένο debugger, συναργασία με αρχεία dll, και gex και πολλά άλλα χαρακτηριστικά. Αποτελεί λοιπόν την καλύτερη δυνατή επιλογή θα έλεγα για ερασιτεχνικά games (αν και έχουν γίνει μ αυτό και εμπορικοί, αλλα και μερικοί πολύ ποιτικοί τίτλοι). Δεν πιστεύω να το χρησιμοποιείσεις τελικά, απλά σκέψου το σαν επιλογή... Υ.Γ. θα μπορούσα πάντως να σε βοηθήσω σε γραφικά, ιδέες, στην εύρεση sound effects κτλπ, και μάλιστα θα ήθελα να βοηθήσω. Y.Γ.2. Αυτό έγινε σε GML, με 7 γραμμές κώδικα συνολικά... Φαντάσου το τετραγωνο ως ένα Unit σε ένα RTS game.. Με αριστερό κλικ το επιλέγεις, κατόπιν πατώντας αριστερό κλικ κάπου πηγαίνει εκεί. Πατώντας δεξί κλίκ οπουδήποτε το αφήνεις... Συνολικά η όλη διαδικασία πήρε 10 λεπτά... http://www.savefile.com/files/815044 ....
Fukushuusha Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Τα Software που φτιάχνουν παιχνίδια (το πρώτο που είδα σε PC ήταν το Click 'n' Play για MS-Windows 3.1 αν θυμάμαι καλά.. και κάτι Adventure 'RPG' Makers για Amiga 500 ακόμα πιο παλιά -για να μην πω για την AMOS BASIC σε AMIGA ή την STOS BASIC στα ATARI ) είναι καλά μέχρι εκείνο το παιχνίδι που δεν μπορούν να φτιάξουν.. Ayto to eipe o DirectX se mia proigoumeni selida kai mporeis na to thewriseis ws mia poli kali apadisi oson afora ton gamemaker. Den amfivalw oti mporei na ftiaksei kati, alla pote den endiaferthika gia game making software dioti den prosferoune arketi eleytheria kata tin gnwmi mou. To paixnidi epaggelmatiko diskola to xaraktirizeis, omws mia prospatheia an einai na ginei tha ginei swsta kai gia ayto kiolas epilextike i sigkekrimeni glwssa kai ta sigkekrimena API. To basiko omws einai oti argotera oti kai na kanoume mporei na ekselixthei se kati kalitero kai akoma basikotero, mias kai oloi sxedon osoi epikoinwnisane mazi mou einai foitites pliroforikis opws ki egw, tha einai para poli kali empeiria gia olous kai me tin C++ alla kai me ta proanaferthenta API.
bchris Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Φιλε fukushuusha γεια σου κι ευγε για την προσπαθεια. Θα ηθελα να συμμετασχω με ολη μου την καρδια, αλλα απο C++ ειμαι στο 0 Απο game developing επισης 0 Απο HTML/PHP επισης 0... Μονο λιγη C και ObjC ξερω κι αυτα αστα να πανε Ωστοσο, εχω να σου δωσω μια συμβουλη: Μεινε μακρια απο κλειστα συστηματα και προτωκολλα. Γραψε σε OpenGL. Μπορει να ειναι λιγο πιο αργο ή λιγο πιο rough graphics, αλλα σε ολα τα παιχνιδια που εχω παιξει μεχρι τωρα, δεν εθιστηκα λογω των γραφικων, αλλα του gameplay. Σε ενα γ$μ#ατο gameplay συγχωρεις τα μετρια γραφικα. Σε ενα μετριο gameplay τα γραφικα δεν θα σε σωσουν. Φτιαξε το game να αρεσει πρωτα σ' εσενα και μετα θα αρεσει και σε πολλους αλλους. Αν δεν σου αρεσει εσενα, δεν θα το παιξει κανεις. Αυτα και καλη τυχη.
kickeras Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2007 ...genika den 8a uparxei auto to compatibility pou upirxe palia... Afti i kinisi eprepe na ginei. De ginetai kathe fora na fortwneis ola ta compatibilities apo prin. Pados min kolas kai polu sto API... mia engine borei na exei 2 renderers. Yeap. Kai treis kai tesseris kai pente kai ton diko sou renderer ama thes ....An ftiaxeis tin engine sou swsta elaxistes allages tha xreiazetai na kaneis wste na min einai API dependent.... Stamataw to offtopic
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.