Προς το περιεχόμενο

'Εκλεισε το E-Direct ? !!


ga25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οσο για τις επιταγες, κάλλιστα δηλώνετε κλοπή ακόμα και απο τον ιδιο τον δικαιουχο αν με αυτόν δεν μπορεί ούτε ο κλητήρας να ερθει σε επαφή (εξώδικη προσκληση για διευκρινήσεις σχετικά με την παράδοση - (την οποία δεν υλοποίησε) και δεν μπορεί να έρθει ουτε η αστυνομία σε επαφή μαζί του.

  • Απαντ. 177
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

toulaxiston tora 8a mporis na kanis tis agores ton oniron sou eikonika omos afou den leitourgi to katastima kai litourgi mono o server.ego pira tria pc 4 tileorasis kai 9 mp3.as elpiso na min epanel8oun giati tin evapsa

Δημοσ.

Σε απάντηση προηγούμενων post, οι επιταγές ήταν δίγραμες (εννοείτε ότι πάντα είναι καλύτερες οι δίγραμες).΄Θα συμφωνήσω με αυτά που είπε ο ga25 και κάποιοι άλλοι ΕΠΙΤΑΓΕΣ = ΜΕΤΡΗΤΑ.

 

Παραθέτω απόσπασμα άπό e-mail που έλαβα από πρώην υπάλληλο στην e-direct και το οποίο έχω κάνει post και στο αρχικό blog με κάθε φόβο για μήνυση... μέχρι να πάρω τις απαντήσεις μου.

 

“”"”"”…….Το Σύστημα όλο ήταν προσχεδιασμένο. Φτάνει να σου πω ότι ακόμα και η εκκαθάριση που έχει ξεκινήσει είναι εσωτερική. ………….η λέξη αθέμιτος όταν ακολουθείτε από την λέξη Ανταγωνισμός είναι μια υπέροχη κατάσταση. Για να σου δώσω να καταλάβεις στην εταιρεία αυτή είχαν όλα τα εργαλεία για να δημιουργήσουν πανικό στην αγορά. Αλλά και πάλι απέτυχαν γιατί τα ήθελαν όλα μαζί. Ο κύριος στόχος ήταν να πάρουν πολλά χρήματα σε μικρό χρονικό διάστημα αλλά και να εξασφαλίσουν ένα συνεχές αυξανόμενο κέρδος το όποιο σαν στόχος ήταν να διπλασιάζεται κάθε χρόνο.

 

Ο Γιάννης έχει όλα τα μέσα και τις γνωριμίες για να τον γλιτώσει από πολλά χώρια που η γυναίκα του Αντώνη είναι στο Εμπορικό επιμελητήριο τις πρεσβείας του Καναδά. Επίσης από ότι μαθαίνω και πίστεψε με είναι πολλά. Έχουν δημιουργήσει τέτοιου τύπου και λογικής εταιρείες (φούσκες) σε αρκετές ακόμα χώρες. Και από όλες έχουν τραβήξει χρήματα και την έχουν κάνει. …..

 

Λοιπόν κάνε τον κόπο και μπες σε αυτό το link για να δεις τι άλλες κομπίνες έκανε ο Αντώνης……

Και είναι κομπίνα γιατί αυτό είναι ένα μεγάλο κομμάτι τις ελληνικής αγοράς…..

www.cosmo-one.gr/nl_archive/2004/feb2004_eb.htm…….”"”"”"

Δημοσ.
Διαφορά τιμής από το 0,75 στα 2 ευρώ για τα μεταφορικά; Για ένα καλώδιο; Ένα ένα με τα ΕΛΤΑ τα παραλαμβάνει;

 

Δουλευόμαστε μου φαίνεται.

 

Ο λόγος που οι μεγάλοι επικρατούν και οι μικροί εξαφανίζονται είναι απλός. Ο μικρός περιμένει έναν πελάτη την ημέρα για να του πιει το αίμα. Ο μεγάλος πάει να κάνει τζίρο.

 

Δείτε και τα καταστήματα ρούχων. Κάποτε μικρομάγαζα στο κέντρο και στις γειτονιές έβγαζαν πολλά λεφτά. Υπερβολικά πολλά. Και τώρα παραπονιούνται.

.

 

ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ.

 

Για να πάρει ενας πελατης ενα πραγμα ενος ευρω μεσω νετ δεν πληρωνει το κουριερ?? Αν παει να το παραλαβει επι τιοπου δεν πληρωνει βενζινη ή το εισητηριο του λεοφωρειου???? Δηλαδη εμεις που νοικιασμαε μαγαζια στο κεντρο για να χαζευουμε γκομενες το κάναμε, για να ειμαστε μεσα στα ποδια σας το κάναμε να μην τρεχετε!!!! Περιμενω πως και πως ενας να μου πει "Α αυτο το ειδα στο νετ τοσο." Θα του πω ΟΚ μην το παρεις τωρα κατσε σπίτι σου να στο ΣΤΕΙΛΩ (θα το πάω εγω και θα τσεπωσω 3€ εξοδα αποστολης + 3€ αντικαταβολή)

 

Ο μεγαλος παει να σου πιει το αιμα που σου φορτωνει οτι θελει να ξεστοκάρει και ο πελατακος αν και δυσαρηστημένος ξαναπάει!!!! και αφου δημιουργησει ΦΗΜΗ φτηνου σου πουλαει οσο θέλει. ΕΓΩ καποια πραγματα τα πουλαω πιο φθηνα απο Multirama πιο ακριβα από e-shop. Αν δεν ερθει καποιος μεσα στο μαγαζί πως θα δει οτι ειμαι πιο φτηνος απο το Multirama?? βλεπει το σαιτ μου με συγκρινει με το e-shop λεει "ακριβος ειναι!!!" και οταν βιαζεται παει στον Γερμανο και αγοράζει ακριβοτερα!!!!

 

Οσι για το e-direct οταν πτωχευεις εισαι σε διαδικασία εκκαθαρισης . και λυση της εταιριας αν κανεις αν δεν εχεις να πληρωσεις τα χρεη σου πάλι πτωχευση ειναι!!!!

 

Τελος για το eshop που αναφέρετε. Η κεντρικη εταιρεία μπορει να πηγαινει κάλα το θέμα ειναι πως βγαινουν τα υποκαταστηματα. Ειναι franchise?? πως πληρωνονται οι υπευθυνοι?? Πχ σε ενα κερδος 25% τι κανουν το μοιραζονται μισο μισο? και πως βγαινει το καταστημα στο Βολο πχ με μόνο 12% στο hardware μαλλον και αυτος απο το service περιμένει!!! Και αν πληρωσε λεφτα για το σήμα πως θα τα αποσβέσει????

 

Πρεπει να κοιταμε και πισω απο τα ψιλά γραμματα. Το pixmania πουλαει ενα προιον 14.90 εγω 26€. Ελα όμως που το pixmania εχει εξοδα αποστολης αλλα 14.90€ ενω εγω αντικαταβολή με ΕΛΤΑ 3,60€. Ποιος ειναι φθηνότερος????

 

Δηλαδη τι μου προτεινετε να πω και γω οτι παρεις 10€ και εξοδα αποστολης 25€;;;

Δημοσ.
Δηλαδη τι μου προτεινετε να πω και γω οτι παρεις 10? και εξοδα αποστολης 25?;;;

το συγκεκριμενο κολπο το κανει εταιρει;α 090...σε παιρνει τηλ με ηχογραφημενο μην και σου λεει παρε στο 090.... για να διαλεξεις τα δωρα σου με μονο κοστος τα εξοδα αποστολης.εσυ παιρνεις,σε κρατανε μια ωρα σου λενε διαλεξε και το ενα διαλεξε και το αλλο αφου τσαμπα ειναι και στο τελος σου λενε οτι τα εξοδα αποστολης ειναι ας πουμε 200 ευρω!!!!

 

τεσπα,τα καταστηματα του e-shop δεν ειναι franchise.ελεγχονται κατευθειαν απο Αθηνα,δεν εχουν καθολου εμπορευμα και ουσιαστικα εχουν ενα σημα απ'εξω και 2 υπαλληλους μεσα να δεχονται παραγγελιες,να παραλαμβανουν απο τη μεταφορικη και να κοβουν αποδειξεις...

 

To site πάντως δεν λειτουργεί πλεόν...

 

απ'οσο κοιταξα κι εγω,το πετσοκοβουν τωρα...

 

EDIT:εξαφανιστηκαν τα παντα.μεχρι κι απ'την cache της google

EDIT2:και ομως δουλευει μια χαρα...

Επισκέπτης
Δημοσ.

Συμπληρώνοντας στα λεγόμενα του Poscaman

 

1) Όντως, τα καταστήματα του e-shop ΔΕΝ είναι franchise, αλλά υποκαταστήματα.

 

2) Μεταφορική δεν παίζει, η διακίνηση γίνεται με ιδιόκτητα μέσα.

 

και για να απαντήσω σε κάποια σχόλια του daxakas, το μαγαζί στο κέντρο έχει την ευκολία όταν κάνεις τη βόλτα σου κατά εκεί και το πλεονέκτημα ότι φαίνεται, άρα διαφημίζεται. Κατά τα άλλα, πλέον τα κέντρα των πόλεων δεν αποτελούν τόσο οικιστικές όσο εμπορικές περιοχές, οπότε οι βενζίνες και τα λοιπά έξοδα υπάρχουν ακόμα και για να κατέβεις κέντρο. Φυσικά αν έχεις και άλλες δουλειές να κάνεις εκεί επιμερίζονται τα έξοδα.

 

Συν τοις άλλοις, ποιά αλυσίδα έχεις δει με αποκεντρωμένα καταστήματα; Όλες έχουν στο ευρύτερο κέντρο.

 

Σχετικά με αυτό το "σου πουλάει ό,τι θέλει να ξεστοκάρει", μπορείς να το αναλύσεις λίγο περισσότερο; Πώς εννοείς ότι το κάνουν αυτό;

Δημοσ.

κρίμα, ψώνιζα αρκετά συχνά από το edirect αμαρουσίου, ήταν πολύ φιλικά τα παιδιά άμεσο rma, καλούτσικες τιμές και γενικά είχε το feeling του μαγαζιού της γειτονιάς. εν όψει αρπαχτής φυσικά μπορούμε να περιμένουμε τα πάντα. φαντάζομαι αν κάτι εντός εγγύησης πάθει κάτι μπορώ να το κλαίω :-\

 

οι φίλοι που ψωνίσανε με κάρτα μπορούν να επικοινωνήσουν με την τράπεζα τους και θεωρώ πως θα τους κάνει την χάρη να τους ακυρώσει τη συναλλαγή (αν και δεν είναι υποχρεωμένη)

εγώ την είχα πατήσει με 1200? από το Habitat (Σάββατο ψώνισα, Δευτέρα βάρεσε κανόνι) έστειλα μια επιστολή στην τράπεζα και μου ακύρωσαν τη συναλλαγή.

η κάρτα όπως και οι επιταγές είναι cash equivalent - είναι δηλαδή σα να έχεις πληρώσει με μετρητά.

αυτό που με ενοχλεί σε αυτές τις περιπτώσεις είναι ο ξεκάθαρος δόλος. ενώ ξέρεις ότι θα κλείσεις την επόμενη μέρα δέχεσαι παραγγελίες για να αρμέξεις όσο πιο πολλούς μπορείς....

Δημοσ.
.

 

ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ ΛΑΘΟΣ.

 

Για να πάρει ενας πελατης ενα πραγμα ενος ευρω μεσω νετ δεν πληρωνει το κουριερ?? Αν παει να το παραλαβει επι τιοπου δεν πληρωνει βενζινη ή το εισητηριο του λεοφωρειου???? Δηλαδη εμεις που νοικιασμαε μαγαζια στο κεντρο για να χαζευουμε γκομενες το κάναμε, για να ειμαστε μεσα στα ποδια σας το κάναμε να μην τρεχετε!!!! Περιμενω πως και πως ενας να μου πει "Α αυτο το ειδα στο νετ τοσο." Θα του πω ΟΚ μην το παρεις τωρα κατσε σπίτι σου να στο ΣΤΕΙΛΩ (θα το πάω εγω και θα τσεπωσω 3€ εξοδα αποστολης + 3€ αντικαταβολή)

 

 

Πρεπει να κοιταμε και πισω απο τα ψιλά γραμματα. Το pixmania πουλαει ενα προιον 14.90 εγω 26€. Ελα όμως που το pixmania εχει εξοδα αποστολης αλλα 14.90€ ενω εγω αντικαταβολή με ΕΛΤΑ 3,60€. Ποιος ειναι φθηνότερος????

 

Δηλαδη τι μου προτεινετε να πω και γω οτι παρεις 10€ και εξοδα αποστολης 25€;;;

 

 

 

 

Σε οτι αφορα τα καταστηματα στο κεντρο,ε δεν μενουμε ολοι στην

Στουρναρα,για την ακρίβεια κανεις δεν μενει εκει κοντα,και αρα τα εξοδα βενζινης κτλ φυσικα και υπαρχουν,πολυ περισσοτερο ο χαμενος χρονος για εμας τους εργαζομενους.

 

Προφανως δεν θα παρεις ενα καλωδιο απο το pixmania γιατι δεν συμφερει.

Μην "ανησυχεις" παντως, οσοι ψωνιζουν απο νετ τα ψαχνουν αυτα και πολυ μαλιστα.

 

Τα καταστηματα με φυσικη παρουσία καλο ειναι να υπαρχουν φυσικα,οσες περισσοτερες επιλογες τοσο το καλυτερο για μας,νομιζω οτι το πλεονεκτημα τους ειναι να εχουν στοκ,απο την αλλη βεβαια το στοκ στην πληροφορικη ειναι θανατος,οποτε μενει το μπλα-μπλα (απιστευτο ποσοι αργοσχολοι πελατες κυκλοφορουν στα μαγαζια για να πιασουν κουβεντα) και το service....

Δημοσ.

Καταρχην οταν λέω κεντρο δεν εννοω κεντρο Αθηνας. Εννοω σε εμπορική περιοχη που κυκλοφορει κόσμος ειτε Αθηνα ειτε επαρχια ειτε σε αθηναικη συνοικία ή προαστιο.

 

Συμφωνω απόλυτα οτι πολλοι πελατες πανε για λακριντι στα μαγαζια. 3 ωρες συζήτηση και το μοναδικο αποτελεσμα να πάνε στο μεγαλο μαγαζι και με τις γνωσεις που απέκτησαν να κανουν τον εξυπνο στον πώλητη του πολυκαταστήματος!!!!

 

Δηλαδη πιστευετε οτι πχ στο ταδε πολυκαταστημα δεν κατευθυνουν τους πελατες σε συγκεκριμένο μηχανημα? Δεν εχουν στόχους?δεν εχουν μπονους παραγωγικότηας? Δηλαδη αν εχουν 300 κομματια παο εναν εκτυπωτή και 20 απο εναν αλλον ποιον θα σου σπρωξουν??

 

Οσο για το service που λέτε θεωρω οτι ειναι καλύτερο να το δωσω σε ενα καταστημα που εχει δεκα εστω ασχετους τεχνικους γιατι ο ενας αυτονομος τεχνικος ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να τα ξερει ολα. Απλα ο αυτονομος θα σου δωσει και κανα σπασμένο προγραμμα .

 

Εκει που θέλω να καταλήξω ειναι οτι κλεινει ο ενας κλεινει ο αλλος στο τέλος θα ΑΝΕΒΟΥΝ οι τιμες και η υπηρεσιες θα γίνουν χειρότερες. Δεν διαφωνω οτι υπηρχουν και μαγαζια που κοπανανανε αλλα και πολυκαταστηματα κοπανανε. Και στο φιναλε μπαινετε στα μικρα μαγαζια ΠΡΟΚΑΤΕΙΛΕΙΜΕΝΟΙ ζητατε ενα καλωδιο αν σου πουν δεν εχω λετε "τιποτα δεν εχει αυτος" αν σου πουν 2€ κατευθειαν "ακριβος αυτος"

Δημοσ.

Με το καλωδιο εχω κολλησει γιατι πραγματικα 2 ειναι μια καλή τιμη και ειναι και ενας φοβος που εχω σαν καταστημα. Πουλαω κατι 13 ξερω όμως οτι καποιος το πουλαει 12 βαζοντας μέσα τα λοιπα εξοδα παει στα 15 αρα ειμαι φτηνος. Και με πιανει κρυος ιδρωτας μην δει ο αλλος το 12 δεν δει τα εξοδα και με περασει για ακριβο!!

 

Στο τελος θα με ρωτανε "ποσο κανει αυτο" και θα λεω Αν ξερετε τι ειναι το google 12 αν δεν ξερετε 13!!!!

Δημοσ.

Στο τελος θα με ρωτανε "ποσο κανει αυτο" και θα λεω Αν ξερετε τι ειναι το google 12 αν δεν ξερετε 13!!!!

 

χαχαχαχα.

Ωραιος!

Δημοσ.

Διαβάζω πολύ καιρό το site του insomnia απλά δεν πήρα ποτέ μέχρι τώρα την πρωτοβουλία να γράψω κάτι.

Θέλω να πω όμως τα εξής και αυτό ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ :

 

1. Το πρόβλημα με τους πιο πολλούς μικρούς είναι η απύθμενη και αυταπόδεικτη ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ : πρώτα αντιμετωπίζουν τον πελάτη ως "πελατάκο" , ως μικροπελάτη δηλαδή που δεν τον "μετράνε" , και μετά διαμαρτύρονται . Τον γδύνουν ή τον κοροιδεύουν σε πρώτη ευκαιρία ( με τη γνωστη ελληνική αντίληψη περί αρπαχτής - "σιγά μωρέ που θα τον ξαναδούμε" ή "σιγά που θα σκάσουμε εμείς κι αν δεν ξαναπατήσει ο ...πελατάκος" ) , δεν τον υπολογίζουν και μετά τους φταίει ο πελάτης που δεν τους εκτιμάει , τους βλέπει κι από μακριά ! Και εκείνοι με τη σειρά τους έχουν το θράσος και βγαίνουν να φωνάζουν και άκουσον άκουσον... να διεκδικούν χωρίς να ντρέπονται καθόλου το εσαεί ...δικαίωμά τους να περνούν τους άλλους για ηλίθιους ! Φυσικά και οι μεγάλοι τα ίδια πάνω κάτω κάνουν απλά δε διεκδικούν το άλλοθι του αγνού ανταγωνισμού με αγαθές προθέσεις !

 

[ Χρήσιμη πληροφορία: Κοινωνιολογικά και από άποψη ψυχολογίας το να αποκαλείς τον άλλο με υποκοριστικό ( -άκο ) σημαίνει πως είτε υποτιμάς τον άλλο - κάτι που δεν έχεις δικαίωμα σε όποιον και να απευθύνεσαι εφ'όσον έχεις αρχές και τις υπερασπίζεσαι - ή ότι έχεις υπερεκτιμημένο Εγώ ( κάτι που χαρακτηρίζει βέβαια και τους περισσότερους Ελληναράδες... , "εγώ είμαι και κανένας άλλος" ) . ]

 

2. Δεν πειράζει κύριοι "μικροί", μη κόφτεστε τόσο για το συμφέρον του μικροκαταναλωτή αυτού που τόσα χρόνια σάς δόθηκε η δυνατότητα να του δείξετε ποιοι είστε και φάνηκε πόσο τον εκτιμάτε ! Η αγορά είναι σαν τη μητέρα-φύση που μέσω της φυσικής επιλογής θα βρει το δρόμο της , θα ξεκαθαρίσει το τοπίο από τους αερητζήδες μικρούς διότι αυτοί είναι σήμερα το πραγματικό πρόβλημα ανάμεσα στους λεγόμενους μικρούς ! Και όσο και να επικρατήσουν πρόσκαιρα οι ισχυροί - κάτι που γίνεται και θα γίνεται δια παντός σε όλες τις πλευρές της ζωής - ακόμα και αν σε ένα ΜΕΣΟΔΙΑΣΤΗΜΑ η αγορά και η τσέπη του καταναλωτή θα δεχτεί κλυδωνισμούς , να είστε σίγουροι πως θα βρεθεί ξανα χώρος να αναπτυχθούν νέες ΜΙΚΡΕΣ επιχειρήσεις με ΥΓΙΕΣ επιχειρηματικό φρόνημα αυτή τη φορά , που θα γεμίσουν τα κενά και οι οποίες θα έχουν πλέον εμπεδώσει το μήνυμα ότι δεν μπορείς να κοροιδεύεις και να εξευτελίζεις τον άλλο ειδικά μάλιστα τη στιγμή που και σου δίνει τα λεφτά του και σε στηρίζει και συ δεν το εκτιμάς . Πάρτε για παράδειγμα πώς ξεφυτρώνουν σήμερα στις γειτονιές τα περίπτερα και τα ψιλικατζίδικα (και έχουν και μεγάλα κέρδη παρά τους βερεσέδες) παρόλο που έχουν αναπτυχθεί γιγάντια πολυκταστήματα . Ένα ξεσκαρτάρισμα θέλει η αγορά από τους αερητζήδες, τόσο τους μικρούς όσο και τους μεγάλους, απλά θέλει το χρόνο του ! (Είναι έτσι κι αλλιώς γνωστό πως και η αγορά και ο Έλληνας καταναλωτής είναι ακόμα ανώριμος)

3. Ας μην ηχεί τόσο ακραίο που ο καταναλωτής κοιτάζει επιτέλους το συμφέρον του έστω και το βραχυπρόθεσμο . Άλλωστε και σεις οι μικροί μόλις κλείνετε το μαγαζί σας και βγαίνετε να ψωνίσετε όταν επιλέγετε λοιπόν , μήπως έχετε για το ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ σας μέλημα ποια είναι τα μεγέθη της επιχείρησης από την οποία αγοράζετε; Εντάξει δεν είναι συνειδητοποιημένοι όλοι οι καταναλωτές όπως και δεν είναι ίδιοι όλοι οι άνθρωποι βέβαια, αλλά έχετε υπόψη σας πως για ορισμένους καταναλωτές το να αγοράσουν κάτι όσο ευτελούς αξίας κι αν είναι μπορεί να σημαίνει ότι έχουν σταθμίσει όλες τις παραμέτρους της επιλογής τους πχ και το αν ενισχύουν μικρά μαγαζιά . Και ωραία να βοηθούμε τον ανταγωνισμό αλλά αυτό δε σημαίνει ότι θα επιτρέψουμε και να υποτιμούν τη νοημοσύνη ημών των καταναλωτών και να μας δουλεύουν (δείτε την εμπειρία μου που αναφέρω στο τέλος από έναν μικρό και μην πει κάποιος ότι δεν είναι της πληροφορικής γιατί αφ'ενός θα μπορούσα αντ'αυτής κάλλιστα να αναφέρω σχετική εμπειρία με υπολογιστές αυτή τη φορά - που πιστεύω ότι οι περισσότεροι έχουμε κάτι αντίστοιχο να θυμηθούμε - αφ'ετέρου τα συγκεκριμένα που ο υποφαινόμενος αναφέρει ως προς τις αρχές λειτουργίας των αγορών ισχύουν grosso modo και στην αγορά πληροφορικής ).

4. Και τέλος ας μη διαμαρτύρεστε γιατί οι προμηθευτές σας κάνουν καλύτερες τιμές στο κάθε Πλαίσιο. Αυτό λέγεται οικονομία κλίμακος και καλό είναι να το αντιληφθείτε όσο είναι νωρίς γιατί έτσι λειτουργεί και ο καπιταλισμός ο οποίος δεν είναι σύστημα με προστατευτικές νόρμες ! Από αυτή την αρχή επωφελείστε και εσείς όταν αγοράζετε από τον προμηθευτή σας πχ εκατό αντί για ένα καλώδια και τα παίρνετε φθηνότερα ας πούμε κατά 1 ευρωλεπτό το καθένα ( Άσχετα που το κάθε Πλαίσιο τα παίρνει ακόμα πιο φθηνά και γι' αυτό έχει το ΔΙΚΑΙΩΜΑ και να πουλάει πιο φθηνά από εσάς ' το μόνο δικαίωμα που θεωρητικά δεν το έχει σε ένα καπιταλιστικό σύστημα εφ'όσον το σύστημα λειτουργεί με κανόνες και όχι ολιγοπωλιακές πρακτικές είναι να πουλάει κάτω του κόστους . Αυτό όμως είναι θέμα ελέγχου της αγοράς και αυτό να το συζητήσουμε , πάντως είναι μια διαφορετική κουβέντα . ) Και πάλι και σεις όταν σάς προσεγγίσει ένας πελάτης και όχι "πελατάκος" και σάς ζητήσει έστω πέντε laptop αντί για ένα , εσείς οι ίδιοι δε θα το συζητήσετε μαζί του για να του κάνετε ενδεχομένως μία ελάχιστα καλύτερη τιμή ακόμα και για λιγοστά ευρώ ώστε να τον κρατήστε και να μη πάει σε άλλον "μικρό" ή "μεγάλο" ; Οικονομία κλίμακος λέγεται και τότε, και τη χρησιμοποιείτε προς όφελός σας για να κρατήσετε τον πελάτη, μειώνοντας ίσως το περιθώριο κέρδους σας.

 

ΥΓ:Και εδώ θα σας μεταφέρω ένα πραγματικό περιστατικό για να βγάλουμε συμπεράσματα :

Καθόσον γυμνάζομαι και έχω επιλέξει την ποδηλασία για το σκοπό αυτό χρειάστηκα πέρυσι το καλοκαίρι κάποιο αξεσουάρ για το μάρκας PEUGEOT ποδήλατό μου.

Για τον Χ ή Ψ λόγο - προσωπικό μου δικαίωμα η επιλογή καθώς φαντάζομαι με τα λεφτά μου αγοράζω ό,τι θέλω, ειδικά κι όταν σκοπεύω να δώσω και παραπάνω αν χρεισατεί - επιθυμώ να αγοράσω της αυτής μάρκας αξεσουάρ , δηλαδή PEUGEOT .

Αντί να πάω στην αντιπροσωπεία που είναι δίπλα μου κι έχω ρωτήσει και ξέρω ότι τα έχει σε αποδεκτές για μένα τιμές , επιλέγω παρόλ'αυτά να κατέβω στο κέντρο - σημειωτέον μένω μακριά από το κέντρο . Εκεί στην περιοχή Πατησίων και 3ης Σεπτεμβρίου που έχει πολλά μαγαζιά του είδους μπαίνω μέσα και ζητάω τη συγκεκριμένη μάρκα - καθώς ήξερα ότι την είχαν στο παρελθόν - για να μου δώσουν με περίσσια βεβαιότητα την απάντηση ότι... κρατηθείτε... "ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤHΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ PEUGEOT ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ !!!ΠΟΥΘΕΝΑ!!! ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΞΕΣΟΥΑΡ PEUGEOT" . Μένω και τον κοιτώ άναυδος γιατί όχι μόνο γνωρίζω ότι εκείνη τη στιγμή μου λέει ψέματα και με κοροιδεύει αλλά και μου φέρνει να μου δώσει κάτι άγνωστες μάρκες που όχι δεν είναι ούτε καν imitation , αλλά και οι τιμές του ακριβότερες από αυθεντικά Peugeot ! Φυσικά και δεν αγόρασα αλλά ο τύπος είχε και στυλάκι και ερειστικό υφάκι από σκωπτικό ως ειρωνικό όταν κατάλαβε πως δε θα πάρω... Ο καταστηματάρχης ο "μικρός" που υποτίθεται είναι υπεύθυνος, σέβεται τον πελάτη, λέει την αλήθεια, δεν υποτιμά και δεν κοροιδεύει, έχει προσωπική επαφή και συμπεριφορά... και πάνω από όλα δεν έιναι σαν το μεγάλο ο οποίος θέλει να πουλήσει ό,τι έχει και να ξεστοκάρει.

Εγώ λόγω αρχών και αγωγής δε θέλησα ούτε να του πω του στυλ "το καταλαβαίνω ότι με κοροιδεύεις μπροστά στα μάτια μου" ούτε τίποτε άλλο ( δικό του θέμα αφού επιλέγει να λέει ψέματα στον κόσμο , άλλωστε εκείνος θα το εισπράξει κάποια στιγμή αλλά να μη διαμαρτυρηθεί όταν κάποτε θα το εισπράξει) απλά έφυγα.

Το μόνο που θέλω τωρα από εσάς είναι να ακούσω σχόλια για το ότι "έκλεισε η Peugeot" !

Πάρτε και μερικά links για το ότι έκλεισε η Peugeot :

http://www.cycles.peugeot.fr/

http://www.cycles.peugeot.gr/

Η λογική τώρα εξήγηση είναι ότι η Peugeot έκλεισε για εκείνο μόνο το πρωί και άνοιξε αμέσως μετά!!!!

 

Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά ήθελα κάποια πράγματα να τα πω και επαναλαμβάνω πως δε θέλω σε καμία περίπτωση να εκληφθούν ως προσωπική αναφορά !

Επίσης η λέξη "μικροί" δεν έχει υποτιμητική διάθεση απλά τη χρησιμοποιώ σημειολογικά και γιατί έχει χρησιμοποιηθεί και από άλλους εδώ .

 

ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΑΛΛΟΘΙ!

Δημοσ.
..εμένα πάντως μου έχει μείνει ο "Στέλιος".. http://www.edirect.gr/ViewShopStaticPage.aspx?ValueId=820

..πολύ customer friendly διαφήμιση...ΤΟΟ much...("δείξε μου τον διαφημιστή σου,να σου πω ποιός είσαι" μήπως;; )

 

 

 

πωωωωωωωω ρε φιλε !!!! τον ξερω αυτον , ο οδηγος αυτος ερχοταν στην εταιρια που δουλευω και επαιρνε πραγματα , καλος τυπακος ηταν παντος :neutral:

 

 

τωρα τι ευθυνεσαι εσυ αν οι διευθυντες σου αποδυχθηκαν απατεωνες . . . .

 

 

θα ψαχνει και αυτος τωρα δουλεια . . .

 

 

περαστικα . . .

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...