Προς το περιεχόμενο

σημερινή εκπομπή του λαζόπουλου


desolatorXT

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

BLUEVIPER, αυτό δεν το θυμόμουν *(μιλάω για τη σύγκριση λαζόπουλου με πάγκαλο-ΕΛΕΟΣ)!

όσο τώρα για το dressing code,καταλαβαίνεις φίλε μου, ότι δε μπορείς να συζητήσεις σε σοβαρό επίπεδο με κάποιον που θέλει ο μπάτσος να κρίνει τον απέναντί του από το ντύσιμό του,έτσι? Και που, όταν η ελληνική δικαιοσύνη κρίνει κάποιον αθώο, εκείνος συνεχίζει να τον θεωρεί ένοχο?

anyway, δεν ήταν καθόλου κακή η ιδέα για 20 σκουλαρικάδες μακρυμάλληδες σε μια γωνία,να τους παίρνει μια κάμερα όλη την ώρα,και αυτοί να μην κάνουν τίποτα,(ώστε ΑΦΟΥ φάνε το βρωμόξυλο να αθωωθούν), και να κυκλοφορούν 3-4 με κουστούμια και φράκα,να πυρπολούν την αθήνα! νομίζω ότι σε επίπεδο καντιτ κάμερα,αποκλείεται να καταλάβαιναν οι μπάτσοι τι συμβαίνει!

Και θέλω να ζητήσω μια χάρη! κύριοι μπάτσοι,μια που εφεξής,θα κρίνεται με βάση τον ρουχισμό του καθενός, μπορείτε να μαζευετε από τους δρόμους όλα τα κοριτσάκια από 17 ως 25, που έχουν ξεφύγει,και φοράνε ελάχιστα ρούχα,και κινδυνεύουμε εμείς να τρακάρουμε???με ποια δικαιολογία?

μα ως πουτ@νες κύριοι μπάτσοι! και αν αφού τις πηδήξετε, αποδειχθεί ότι απλά είχαν ραντεβού με το αγόρι τους,και είχαν ντυθεί έτσι για αυτόν, εεε, δεν πειράζει,ποιος θα το θυμάται? Σημασία έχει οτι εσείς κύριοι μπάτσοι,ΞΕΚ@ΒΛΩΣ@ΤΕ!

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Επισκέπτης
Δημοσ.
Eγώ manuel θα έλεγα ασχέτως θεματολογίας, πως ο καθένας στην ζωή του βρίσκει αυτό ακριβώς που κυνηγάει, έστω κι αν φαίνεται απίστευτο.

 

Αυτό μου θυμίζει τις δηλώσεις που κάνουν οι καλλιτέχνες. Πχ οι τραγουδιστές. Όταν κάποιος τραγουδούσε από μικρός και είχε ταλέντο χωρίς να δουλέψει (πχ Μπιθικώτσης) , τον ρωτάνε:

 

-Τι χρειάζεται κανείς για να γίνει τραγουδιστής;

-Ή το 'χεις, ή δεν το 'χεις. Τι να δουλέψεις δηλαδή; Δεν καταλαβαίνω.

 

Αντίστοιχα, κάποιος που δούλεψε πολύ για να φτάσει εκεί που έφτασε (πχ Νταλάρας) λέει:

 

-Άμα το θέλεις πολύ και δουλέψεις, δεν υπάρχει περίπτωση να μην πετύχεις.

 

Φυσικά, αυτούς που απέτυχαν, κανείς δεν τους ρώτησε, όπως και αυτούς που είχαν ταλέντο και δεν έκαναν τίποτα με αυτό. Γενικά το συμπέρασμα μου είναι ότι ο καθένας (και εγώ μέσα σ' αυτούς φυσικότατα) κρίνει από αυτά που έχει ζήσει και θεωρεί ότι υπάρχουν συνταγές γι' αυτά τα πράγματα.

 

Βλέπει ο άλλος το γείτονα, να έχει πέσει το παιδί του στα ναρκωτικά και σχολιάζει "εμ, αφού έκανε εκείνο και το άλλο, γι' αυτό". Όλοι χρειάζονται μια δικαιολογία για αυτά που συμβαίνουν στους άλλους, ώστε να νιώσουν ότι "σε μένα δε θα συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο".

 

Στην πράξη, όταν τελικά συμβεί όμως, εκεί είναι δύσκολα τα πράγματα, γιατί όλοι οι άλλοι θα σε αντιμετωπίσουν όπως και εσύ "τα ήθελες και τα 'παθες". Και άντε μετά να εξηγήσεις τα ανεξήγητα. Μιλάω από εμπειρίες που έτυχε να ζήσω. Αλλιώς θα ήμουν ακόμα με τα προηγούμενα μυαλά μου.

 

ΥΓ. Για το Λαζόπουλο τι γνώμη έχουμε είπαμε;

Δημοσ.

^^ Πολύ σωστά τα παραπάνω .

 

Φυσικά, αυτούς που απέτυχαν, κανείς δεν τους ρώτησε, όπως και αυτούς που είχαν ταλέντο και δεν έκαναν τίποτα με αυτό. Γενικά το συμπέρασμα μου είναι ότι ο καθένας (και εγώ μέσα σ' αυτούς φυσικότατα) κρίνει από αυτά που έχει ζήσει και θεωρεί ότι υπάρχουν συνταγές γι' αυτά τα πράγματα.

 

Βλέπει ο άλλος το γείτονα, να έχει πέσει το παιδί του στα ναρκωτικά και σχολιάζει "εμ, αφού έκανε εκείνο και το άλλο, γι' αυτό". Όλοι χρειάζονται μια δικαιολογία για αυτά που συμβαίνουν στους άλλους, ώστε να νιώσουν ότι "σε μένα δε θα συμβεί ποτέ κάτι τέτοιο".

 

Αυτό νομίζω ότι είναι έμφυτο χαρακτηριστικό 'ψυχολογικής άμυνας' των ανθρώπων. Θυμίζει αρκετά τον στρουθοκαμηλισμό. :D

Επισκέπτης
Δημοσ.

Tι να σου πω manuel, προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν πρεζάκια που δεν κυνήγησε τα ναρκωτικά, ούτε και κανέναν λεφτά που να μην κυνήγησε το χρήμα. Και οπωσδήποτε όταν βγαίνεις με την σφεντόνα στο χέρι γυρεύεις φασαρίες. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία που δίνω στον εαυτόν μου στην προκειμένη περίπτωση. Συνήθως αυτοί που απέτυχαν δεν γνώριζαν ούτε οι ίδιοι τι κυνηγούσαν στην ζωή τους, ή νόμιζαν πως κυνηγούσαν κάτι άλλο από αυτό που στην πραγματικότητα κυνηγούσαν. Έτσι κάποιος που πήγε να κάνει πχ τον τραγουδιστή και κατέληξε πρεζάκιας, αυτό έγινε επειδή κυνηγούσε τα ναρκωτικα περισσότερο από το τραγούδι, αλλά και χωρίς να το παραδέχεται βέβαια ο ίδιος. Δεν υπάρχει τύχη σ' αυτά τα πράγματα, δεν περπατάς στο δρόμο και σου έρχεται μια νταλίκα στο κεφάλι. Αν δεν τρυπηθείς με την βελόνα απλώς δεν γίνεσαι πρεζάκιας. Μπορεί να γίνει ολόκληρη συνωμοσία του σύμπαντος για να τρυπηθείς, αλλά αυτό ουδεμία σχέση έχει με το γεγονός. Δεν υπάρχει κανένας στρουθοκαμηλισμός, αυτή είναι η στυγνή πραγματικότητα. Ο χοντρός μπορεί να σου δώσει 1000 δικαιολογίες του γιατί είναι χοντρός, η μόνη πραγματική ουσία είναι πως βρίσκεται σ' αυτήν την κατάσταση επειδή τρώει σα ζώον. Δεν υπάρχει κάτι άλλο δηλαδή για να μπορέσει να κάνει την ευθύνη μπαλάκι. Γι' αυτό κι εγώ όταν θα δω τον χοντρό δεν θα πω "το καημένο το παιδί πέθανε η μάνα του, πέθανε ο πατέρας του και το ριξε στο φαί", θα δω απλώς έναν άνθρωπο που τρώει σα ζώο. Να προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλό σου, είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου. Αυτό είναι πραγματικά ο στρουθοκαμηλισμός: Κρατάω σφεντόνα αλλά δεν ψάχνω φασαρίες, φοράω αρβύλες αλλά δεν ήρθα να παίξω κλωτσές, είμαι χοντρός αλλά φταίει ο πατέρας μου, είμαι πρεζάκιας αλλά φταίει η κοινωνία.

Δημοσ.
Tι να σου πω manuel, προσωπικά δεν γνωρίζω κανέναν πρεζάκια που δεν κυνήγησε τα ναρκωτικά, ούτε και κανέναν λεφτά που να μην κυνήγησε το χρήμα. Και οπωσδήποτε όταν βγαίνεις με την σφεντόνα στο χέρι γυρεύεις φασαρίες. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία που δίνω στον εαυτόν μου στην προκειμένη περίπτωση. Συνήθως αυτοί που απέτυχαν δεν γνώριζαν ούτε οι ίδιοι τι κυνηγούσαν στην ζωή τους, ή νόμιζαν πως κυνηγούσαν κάτι άλλο από αυτό που στην πραγματικότητα κυνηγούσαν. Έτσι κάποιος που πήγε να κάνει πχ τον τραγουδιστή και κατέληξε πρεζάκιας, αυτό έγινε επειδή κυνηγούσε τα ναρκωτικα περισσότερο από το τραγούδι, αλλά και χωρίς να το παραδέχεται βέβαια ο ίδιος. Δεν υπάρχει τύχη σ' αυτά τα πράγματα, δεν περπατάς στο δρόμο και σου έρχεται μια νταλίκα στο κεφάλι. Αν δεν τρυπηθείς με την βελόνα απλώς δεν γίνεσαι πρεζάκιας. Μπορεί να γίνει ολόκληρη συνωμοσία του σύμπαντος για να τρυπηθείς, αλλά αυτό ουδεμία σχέση έχει με το γεγονός. Δεν υπάρχει κανένας στρουθοκαμηλισμός, αυτή είναι η στυγνή πραγματικότητα. Ο χοντρός μπορεί να σου δώσει 1000 δικαιολογίες του γιατί είναι χοντρός, η μόνη πραγματική ουσία είναι πως βρίσκεται σ' αυτήν την κατάσταση επειδή τρώει σα ζώον. Δεν υπάρχει κάτι άλλο δηλαδή για να μπορέσει να κάνει την ευθύνη μπαλάκι. Γι' αυτό κι εγώ όταν θα δω τον χοντρό δεν θα πω "το καημένο το παιδί πέθανε η μάνα του, πέθανε ο πατέρας του και το ριξε στο φαί", θα δω απλώς έναν άνθρωπο που τρώει σα ζώο. Να προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από το δάχτυλό σου, είναι το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου. Αυτό είναι πραγματικά ο στρουθοκαμηλισμός: Κρατάω σφεντόνα αλλά δεν ψάχνω φασαρίες, φοράω αρβύλες αλλά δεν ήρθα να παίξω κλωτσές, είμαι χοντρός αλλά φταίει ο πατέρας μου, είμαι πρεζάκιας αλλά φταίει η κοινωνία.

 

Ψήνεσαι για μια υιοθεσία στα πεταχτά;

Επισκέπτης
Δημοσ.

Aπαραίτητο χαρτί για την υιοθεσία είναι απολυτήριο ρωμαϊκής λεγεώνας διάολε. Προϋπηρεσία σε σταυρώσεις λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν. Γενικά άμα βλέπω μπούληδες φορτώνω άσχημα, και ειδικά όταν κάνουν θόρυβο (γι' αυτό ήρθα να μείνω στα βουνά). Τις ευαισθησίες μου τις εκτονώνω αλλιώς με κάποια άλλα μέσα, ευαισθησίες μεταξύ του αντρικού κόσμου όμως γενικά τις αποφεύγω. Μου κλονίζουν την πειθαρχία.

Δημοσ.

Στρουθοκαμηλισμός εμένα μου φαίνεται πως είναι το να προσπαθείς να δώσεις απάντηση σ'ένα ερώτημα που δεν μπορεί ν'απαντηθεί. Αν το κάνεις απο αθωότητα είναι το λιγότερο.Αν προσπαθείς να δικαιολογήσεις με την απάντηση αυτή όμως τον φθόνο ,την λύπηση ή την αδιαφορία που δείχνεις σε ανθρώπους των παραπάνω παραδειγμάτων ας πούμε τότε μάλλον δουλεύεις και συ τον εαυτό σου το ίδιο με αυτούς.Το πρεζάκι π.χ. μπορεί να το λυπηθώ ή να το σιχαθώ ή να το προσπεράσω χωρίς σκέψη απ'την πραγματικότητα που εκπέμπει η εικόνα του εκείνη την στιγμή και το πως θα την εκλάβω εγώ και όχι επειδή θα έχω προσπαθήσει από πριν να καταλάβω αν βούτηξε ή αν σπρώχτηκε στα ναρκωτικά.Αν νιώθεις πραγματικά ελεύθερος δεν νιώθεις και την ανάγκη να εγκλωβίζεις τα πάντα στην φιλοσοφία την οποία επέλεξες για να χαράξεις τον δικό σου δρόμο.

Επισκέπτης
Δημοσ.

aigea θα επιμείνω ότι αυτά που λες, τα λες για να έχεις την ασφάλεια του "...άρα σε μένα δε θα τύχουν". Σου εύχομαι να μη σου τύχει (σε σένα ή κάποιον κοντινό σου άνθρωπο) κάποια από τις περιπτώσεις που αναφέρεις, γιατί δε θα αντέχεις να βλέπεις τους άλλους να σε (τους) σκέφτονται οι άλλοι όπως εσύ τώρα. Είναι μεγάλη αδικία πάντως για τους άλλους ανθρώπους να τους ταξινομείς σε κατηγορίες. Είναι σαν να μην καταλαβαίνεις πόσο πολύπλοκος, τεράστιος, υπέροχος, τρομακτικός, μαγικός, ανόητος είναι ο κόσμος. Πέλαγος κανονικό.

 

Δεν μπορώ να το αναλύσω περισσότερο τώρα γιατί έχει πολύ συζήτηση το θέμα.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Neurotic_Fest είναι στην φύση του ανθρώπου να φτιάχνει 1000 φανταστικά παράθυρα για να ξεφύγει από μία πολύ σύντομη και κοφτή αλήθεια, να παρερμηνεύει γεγονότα και καταστάσεις όπως βολεύει την περίσταση. Αν βάλεις ένα θεματάκι εδώ στο φόρουμ "τι είναι έρωτας" μπορεί να πάρεις και 400 διαφορετικές απαντήσεις που σίγουρα θα είναι ενδιαφέρουσες από φιλολογικής απόψεως, μόνο που η μόνη πραγματική αλήθεια δεν θα άλλαζε, δηλαδή πως ο έρωτας είναι απλώς μία χημική παγίδα της φύσεως στον ανθρώπινο εγκέφαλο που αποσκοπεί αποκλειστικά στην αναπαραγωγή. Και δεν κρατάει για πάντα διότι αλλιώς θα γονατίζαμε ως οργανισμός. Σε αυτό το παράδειγμα όπως βλέπεις δεν υπάρχει καμία μαγεία, καμία φαντασία, και τίποτε όμορφο σ' αυτήν την τόσο σύντομη μα ακλόνητη αλήθεια, γι' αυτό και θα διαβάσεις ένα σωρό παραμύθια. Η ίδια βέβαια ανθρώπινη αυτή πρακτική εφαρμόζεται και προσαρμόζεται παντού με την ίδια ευκολία, άσε που στις περισσότερες περιπτώσεις γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Κανείς δεν θέλει τις αλήθειες γιατί είναι ενοχλητικές.

Δημοσ.
Σε αυτό το παράδειγμα όπως βλέπεις δεν υπάρχει καμία μαγεία, καμία φαντασία, και τίποτε όμορφο σ' αυτήν την τόσο σύντομη μα ακλόνητη αλήθεια

 

Φάουλ στη μικρή όμως αυτό.

Επισκέπτης
Δημοσ.
...και τί κακό έχει η χημεία?

 

Δεν είπα ότι έχει τίποτα κακό, ίσα-ίσα

 

Αλλά άμα ψάχνεις άλλοθι για να δώσεις στον πρεζάκια, περίπου το ίδιο πράγμα συμβαίνει. Η αλήθεια όμως είναι πολύ κοφτή και σύντομη.

Τα υπόλοιπα ανήκουν στην σφαίρα της φιλολογίας ή της κοινωνιολογίας. Αυτά που μου καταλογίζει ο manuel είναι απλώς φαντασίες. Η αλήθεια του πρεζάκια δεν αλλάζει, έγινε πρεζάκιας επειδή τρυπήθηκε, ακλόνητο γεγονός. Εμένα προσωπικά μπορεί να με αφήνει παγερά αδιάφορο, ούτε τον μισώ, ούτε τον αγαπάω, ούτε βλέπω σε αυτόν κάτι που μπορεί να τύχαινε σ' εμένα. Για να ακριβολογώ είναι δικαίωμά του να πεθαίνει αφού τον ευχαριστεί, εφόσον δεν με ενοχλεί. Αλλά δεν αντέχω να διαβάζω παραμύθια, ότι δήθεν φταίει κάτι άλλο, γιατί αυτό κυνήγησε και αυτό απόκτησε. Βλέπω την αλήθεια ξεκάθαρα και σε ευθεία γραμμή.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Φάουλ στη μικρή όμως αυτό.

 

 

Εγώ είμαι άνθρωπος της απόψεως διάολε πως ο κόσμος φτιάχτηκε δια του ξίφους και πως ότι είναι κτισμένο, είναι κτισμένο γύρω από αυτό, δεν ψάχνω για παραμύθια φιλολογικού ενδιαφέροντος. Δεν ψάχνω για φαντασίες ή για άλλοθι, εκτός αν το κάνω με την επίγνωση επειδή ίσως να έχω κάποιο συμφέρον, αλλά -αλλίμονο- χωρίς να πιστεύω ο ίδιος τα ίδια μου τα ψέματα. Οι "επαναστάτες" αυτοί έχουν υιοθετήσει μία πλασματική αλήθεια που την χρησιμοποιούνε κατά ριπάς και όπως συμφέρει, σε σημείο που να έχουνε πιστέψει και οι ίδιοι, τα ίδια τους τα παραμύθια. Ο επαναστάτης φίλε δεν κάνει εξεγέρσεις καίγοντας τα αυτοκίνητα του κοσμάκη με κάποια πρόφαση, ο επαναστάτης ψάχνει τον πρωθυπουργό να τον αποκεφαλίσει. Ο επαναστάτης δεν δείχνει τ' απαυτά του στις διμοιρίες και την άλλη μέρα φοράει την κουστουμιά του για να πάει ως χαμηλοβλεπούσα παρθένος στον εισαγγελέα. Όλο αυτό το ιδεολογικό κτίσμα γύρω από τέτοιες ενέργειες που έχει σαν σκοπό να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα, μόνο απέχθεια μου προκαλεί. Το να δεχθεί κάποιος την αλήθεια είναι πραγματικό βήμα προς την εξέλιξη: ο τσόγλανος που πετάει πέτρες στην ουσία κινείται εναντίον μου. Εξυπηρετεί αυτούς που δήθεν πολεμάει, δημιουργώντας ταραχή σ' αυτούς που δήθεν υπερασπίζεται. Η μόνη αλήθεια σ' αυτές τις πράξεις είναι πως απλώς είναι ένας τσόγλανος που το έχει ρίξει στην αλητεία, είναι και κακομαθημένος, και σίγουρα δεν είναι και για πολλά-πολλά. Και επειδή δεν είναι για πολλά-πολλά με 20 μέρες θα συνετιστεί μια χαρά, δεν χρειάζεται να εκτελούμε τα πιτσιρίκια, ούτε να τα στέλνουμε στα νοσοκομεία. Τελεία και παύλα. Δεν υπάρχει καμία δικαιολογία.

Επισκέπτης
Δημοσ.

Υ.Γ

Μαλ@κα Ξηρέ κι εγώ καταδικάζω τις ενέργειες των ΗΠΑ, κι εγώ είμαι εναντίον τέτοιων εξωτερικών πολιτικών, και ξέρω πολύ καλά τι συνέβει στην πατρίδα μου, αλλά σίγουρα πριν ανοίξεις κανέναν πραγματικό πόλεμο χτυπώντας ξένες πρεσβείες πρέπει πρώτα να ρωτήσεις τα υπόλοιπα 10 εκατομμύρια Ελλήνων. Γι' αυτό δεν θα πάρεις παράσημο, μάλλον θα πας στον Κορυδαλλό για πάντα. Δεν υπάρχει καμία συνωμοσία ούτε καμία σκευωρία εναντίον σου, ούτε εναντίον του ιδεολογικού χώρου που υποτίθεται ότι υποστηρίζεις. Είναι η απλή λογική διαμέσου της αλήθειας. Δεν αποφασίζεις εσύ ούτε ο Κουφοντίνας για την εξωτερική πολιτική μας.

Επισκέπτης
Δημοσ.
συγγνώμη που έκατσες και το έγραψες όλο αυτό.

εννοούσα πως δν μπορείς από τη μια να αναγνωρίσεις 400 υποκειμενικές προσεγγίσεις απέναντι στην αγάπη και κατόπιν να ορίζεις την ομορφιά ως κάτι αντικειμενικό. προσωπικά βρίσκω ιδιαίτερα γοητευτικό το γεγονός πως όταν βλέπω την κυρά μου, τα γόνατά μου τρέμουν ενώ ξέρω πως είναι απλώς ωκυτοκίνη και 2 κιλά ντοπαμίνες.

 

καμία σχέση με τα της προσέγγισής σου, γενικά στο ίδιο μοτίβο κινούμεθα, απλώς μάλλον με διαφορετικό ποσοστό όρεξης.

 

 

 

Κατάλαβα τι εννοείς διάολε, αλλά ούτε εγώ είπα ότι απορρίπτω τις 400 διαφορετικές προσεγγίσεις, μάλλον θα μου άρεσε να τις αναλύσω κιόλας. Αλλά σίγουρα θα αρχίσω να διαφωνώ κάθετα αν κάποιος παρουσιάζει μία κάποια τέτοια δική του προσέγγιση ως ακλόνητη αλήθεια.

Το ίδιο πράγμα έχουν κάνει οι "επαναστάτες" στο κεφάλι τους. Δεν με νοιάζει τι πιστεύει ο κάθε κοπρίτης για την ιδιωτική περιουσία, αρκεί να μην θέλει να το επιβάλλει στους πολλούς με το ζόρι. Αν ήταν να καταστρέψει το αυτοκίνητό μου μαζί με του Καραμανλή, μπορεί και να τον χειροκροτούσα. Αλλά στην προκειμένη περίπτωση κοροϊδεύει την ελληνική κοινωνία κατάφατσα. Οπότε αν τις αρπάξει, μπορεί και να γελάμε εμείς, όποιος ψάχνει για δικαιοσύνες τέτοιες ώρες θα έπρεπε να το είχε σκεφτεί πρωτύτερα. Ούτε η παιδεία στ' αλήθεια τον νοιάζει, ούτε και τίποτα. Έχει πλάσει την εικονική πραγματικότητα και μάλιστα θέλει να την επιβάλλει και στους άλλους. Το μέγιστο του φασισμού.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...