blueviper Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Aigeas...ξέρεις πόσο σε συμπαθώ, γι' αυτό πιστεύω πως δε θα με παρεξηγήσεις, αν χαρακτηρίσω ως παπαρολογίες τα περί "καλά του κάνανε του αλητήριου". Προφανώς και δεν τον γνωρίζεις κι από χθες για να έχεις άποψη περί της ποιότητάς του ως άτομο. Το μόνο το οποίο μπορείς να γνωρίζεις είναι η αθωωτική απόφαση, που καταδεικνύει πως για πολλοστή φορά οι φύλακες της τάξης και της ασφάλειας τα έκαναν σαν τα μούτρα τους, στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν εκ του μη όντος ενόχους εν είδει αποδιοπομπαίων τράγων, μπας και τη βγάλουν καθαρή απέναντι στην κοινή γνώμη που άχρηστους τους ανεβάζει, ανίκανους τους κατεβάζει. Κι έτσι κατεβάσανε τα παντελονάκια της αξιοπιστίας τους και πάλι. Όλα τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Εικάζω δε πως ακόμα κι αν δεν είναι ζωντόβολα, έχουν δόλο στην μόνιμη αδυναμία τους να πιάσουν έναν κατεξοχήν ένοχο με αποδείξεις και πειστήρια. Προς το παρον πάντως αποδεικνύουν την ένδειά τους και γίνονται ρόμπα από τους δικαστές που δεν έχουν τίποτα στα χέρια τους για να καταδικάσουν. Edit: @amtreaslam Στη θέση σου βρε Αντρέα δε θα έπαιρνα και πολύ στα σοβαρά τον χαρακτηρισμό του MrSeanKon. Εδώ έφτασε στο σημείο να αντιπαραθέσει τον Λαζόπουλο με τον Πάγκαλο, καταλήγοντας πως ο πρώτος είναι κουραδόμαγκας, ενώ τον δεύτερο τον έβγαλε λάδι κι ας έχει αποδείξει πως είναι γυριστρούλα και κωλοτούμπας κανονικός. Φυσικά όσες φορές το έθιξα, απάντηση δεν πήρα. @Manuel Μπορεί να βρίσκομαι υπό καθεστώς ignore, αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν μπορώ να συμφωνήσω με όσα γράφεις κι ας μην το γνωρίζεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Μanuel είμαι 100% σίγουρος ότι τα πράγματα έγιναν ακριβώς έτσι όπως τα περιγράφεις. Και δεν αναρωτιέμαι το γιατί, εσύ μόνος σου έδωσες την απάντηση . Αλλά αναρωτιέμαι -και εδώ είναι το point της συζήτησης- αν την επόμενη φορά, που θα τύχει να κάνουν την δουλειά τους 100% σωστά, και θα πιάσουν κι έναν πρασινοπάπουτσο που είναι 100% αυτός που ισχυρίζονται, και δεν θα του ρίξουνε ούτε σφαλιάρα, αν θα διαβάζουμε πάλι τα ίδια και τα ίδια, εδώ και στις εφημερίδες. Είναι μάλλον ρητορικό το ερώτημά μου. Γιατί είμαι σίγουρος ότι τα ίδια θα λέμε, ακόμα κι αν τον πιάσουν με τον λοστό στο χέρι.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 @blueviper Όλες οι επαναστάσεις εναντίον των "τσάρων" γίνονται Όταν οι "επαναστάτες" στρέφονται εναντίον του λαού, είναι μάτταιο να περιμένεις υποστήριξη από τον λαό. Κανένας μα κανένας, απ' όσους έτυχε να έχω μιλήσει γι' αυτό το θέμα δεν στεναχωρέθηκε για παράδειγμα, που έκαναν τον Κύπριο τούμπανο στο ξύλο. Όχι πως επιβράβευσαν τα γουρούνια, αλλά δεν τα έβαψαν και μαύρα, ούτε και θα του έδειχναν οποιαδήποτε συμπαράσταση έτσι όπως την φαντάζεσαι. Υποστήριξη για τέτοιους επαναστάτες μπορείς να βρεις μόνο από το 0,00004 της Παπαρήγα, από τις διάφορες εφημερίδες για ευνόητους λόγους, και από κανέναν Κακαουνάκη, για επίσης ευνόητους λόγους. Αλλά όλοι αυτοί οι παραπάνω υποτίθεται ανήκουν σε αυτό που πολεμάνε οι "επαναστάτες".
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Υ.Γ Αυτό που δεν έχουν καταλάβει αυτοί οι τύποι, είναι ότι είναι μόνοι τους. Ούτε με τους φτωχούς είναι, ούτε με τους αδικημένους, ούτε με τους συνταξιούχους, ούτε με την αριστερά ούτε με την δεξιά, ούτε και με τίποτα. Και σίγουρα ούτε και με τους πολλούς. Γι' αυτό όταν τις τρώει ο κάθε Κύπριος, παραμένει μόνος του. Μόνο οι δημοσιογράφοι και οι εφημερίδες του κάνουν παρέα, μαζί με καμια δεκαριά κολλημένους μέχρι γραφικότητος.
blueviper Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Για κάτσε ρε Αιγέα, για να δω αν υπάρχει καν βάση συζήτησης ή απλώς κοπανάμε άσπρο και μαύρο. Θεωρείς πως όποιος συμμετέχει σε μια οποιαδήποτε διαδήλωση, ειρηνικά και πολιτισμένα, μπορεί να τρώει ξύλο κατά το δοκούν, σα να μην τρέχει τίποτα, λες και μιλάμε αυτομάτως και αξιωματικά για τραμπούκο και καφροειδές; Δε μιλάω καν για παρανομία πλέον, διότι έχουμε να κάνουμε με περιπτώσεις που αθωώθηκαν πανηγυρικά και με τη βούλα. Είδε κανένας τον Κύπριο να σπάει βιτρίνες, αμάξια και την περιουσία του λαού, για να τον έχει και χεσμένο αυτός ο τελευταίος και συνεχίζεις να το τσαμπουνάς ελαφρά την καρδία; Δε με ενδιαφέρουν οι γενικόλογες διαπιστώσεις τύπου "όποιος τα σπάει, δικαιούται να του σπάσουν τα μούτρα". Είμαι πολύ συγκεκριμένος στις περιπτώσεις που αναφερόμαστε. Και για να τελειώνουμε...δουλειά της όποιας αστυνομίας δεν είναι να βγάζει τα απωθημένα και το άχτι της στη μούρη κανενός. Εκπαιδεύονται για να συλλαμβάνουν και να οδηγούν τους ενόχους στους αρμόδιους...αν εσύ τους χρησιμοποιείς για να εκφράσεις την ανάγκη σου για εκτόνωση, κακώς. Ο θεσμοθετημένος ρόλος τους πάντως δεν εμπεριέχει το ξυλοφόρτωμα οποιουδήποτε ακινητοποιημένου ενόχου ή αθώου. Υπάρχουν και γαμημένοι νόμοι που προστατεύουν και το χειρότερο καθίκι. Αν λοιπόν επιθυμούμε να το παίζουμε υπέρμαχοι της νομοταγούς συμπεριφοράς, ας το κάνουμε προς κάθε κατεύθυνση.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Φίλε εσύ θεωρείς ότι ο κάθε ματατζής ξυπνάει το πρωί με σκοπό της ζωής του να βγάλει κάθε απωθημένο του στον κάθε Κύπριο; Γιατί εγώ νομίζω πως το μόνο που τον ενδιαφέρει, όπως τον καθένα, είναι να πάει σπίτι του μια ώρα αρχύτερα. Επανελλειμένως έχουμε δει τις εικόνες που επιτίθονται στις διμοιρίες με τα κοντάρια, οι οποίες διμοιρίες απλώς κλείνουν το δρόμο και δεν κάνουν καμία εχθροπραξία. Να σου πω την αλήθεια κι εγώ αν έτρωγα τίποτα καλαμιές θα φόρτωνα πολύ άσχημα, άσε που μπορεί να έριχνα καμιά γκλομπια στην τύχη, όπως γίνεται σε όλες τις πορείες, αλλά αν ήταν να συλλάβω κάποιον να τον πατήσω κάτω, σαφώς και θα υπήρχε λόγος. Θα τον είχα σταμπάρει. Ο Κύπριος μέσα στην.... αθωότητα ήταν κι αυτός. Βέβαια αν σκάσω κι εγώ ντυμένος παραλλαγής με ξυρισμένο το κεφάλι θα πούνε όλοι "να ένας ναζιστής", ενώ αν ντυνόμουν με μαύρο κολλητό τζινάκι και μαύρο πιλοτικό μπουφανάκι με αρβυλίτσα, θα λέγανε "έλα μωρέ, έτυχε να ντυθεί έτσι ο.... αθώος". Έχετε τίποτε αποδείξεις; Τι αποδείξεις ρε φίλε; Αυτά φαίνονται από χιλιόμετρα. Μου φαίνεται φοράς παρωπίδες, έχεις μπερδέψει τον αγώνα με την αλητεία.
blueviper Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Κατά πως φαίνεται πάσχεις από το σύνδρομο που καταδικάζεις. Αν ήσουν δικαστής θα είχες φροντίσει τον έναν να τον μπαγλαρώσεις επειδή είναι Κύπριος και συμμετείχε στη διαδήλωση (αλλιώς αν υπήρχαν στοιχεία για το αντίθετο, θα είχαν φροντίσει να τα προσκομίσουν), τον άλλο επειδή φόραγε ίδιου χρώματος παπούτσια με τον ένοχο. Η ακαταλληλότητά σου για να ασκήσεις το συγκεκριμένο λειτούργημα είναι κάτι παραπάνω από πραφανής κι ευτυχώς, αλλιώς θα σαπίζανε αθώοι στη φυλακή. Φυσικά εσύ γνωρίζεις καλύτερα, μια και ήσουν μπροστά στο επεισόδιο. Θα τους έκοβες με το μάτι και θα τους έχωνες στην ψειρού με το ζύγι. Αλήθεια, ο "ναζιστής" που λες, ελέω ρούχων και ξυρίσματος, πρέπει να ξυλοφορτωθεί επίσης ως δυνάμει ένοχος; Μήπως να τουλουμιάζουμε τους πάντες με βάση το dressing code; Τι να τα κάνουμε και τα στοιχεία ε; Ας το ξαναπώ...η συζήτηση είναι άνευ ουσίας. Κάποιος κρίθηκε αθώος, είτε επειδή ήταν, είτε ελλείψει αποδείξεων ενοχής. Φαντάζομαι πως ο νους μερικών δεν το χωράει πως κάποιος μπορεί να μην είναι τραμπούκος με το στανιό, μόνο και μόνο επειδή το δήλωσε η ασφάλεια. Ξιδάκι μπαλσάμικο και πάμε παρακάτω μπας και κατορθώσουν ποτέ να πιάσουν κανένα κελεπούρι. Εκτός κι αν φοβούνται μήπως όταν του βγάλουν τη μάσκα, τους προκύψει και κανένας συνάδελφος.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Εγώ δεν κάνω καμία κριτική άνευ ουσίας φίλε, μιλάω για ένα θέμα που έχεις μετατρέψει σε αποκλειστική προσωπική επίθεση (εσύ αυτό, εσύ εκείνο, εσύ το άλλο, εσύ δικαστής, εσύ ακατάλληλος και πάει λέγοντας). Άκρως χυδαία και φασιστική πρακτική. Εγώ αντίθετα μιλάω επί του θέματος, χωρίς να σε κατατάσσω, ούτε να σε προσωποποιώ, ούτε να σε φωτογραφίζω με κάποιον τρόπο. Ξαναδιάβασε τι έχεις γράψει και θα διαπιστώσεις του λόγου το αληθές. Υ.Γ Αν ήμουν πατίνι, θα είχα ρόδες. Κι αν ήμουν δικαστής, θα είχα σφυρί. Υ.Γ Γενικά είσαστε 2-3 που βαδίζετε με την ίδια τακτική σε κάθε συζήτηση, είτε λέμε για Κύπριους, είτε για αεροπλάνα.
blueviper Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Aigeas...καμία προσωπική επίθεση. Τα συμπεράσματα προκύπτουν μέσα από τα λεγόμενα του καθενός. Να υποθέσω πως κι εσύ έχεις προσωπικά με τον "αλήτη και τραμπούκο" πρασινοπαπουτσωμένο φοιτητή όταν τον χαρακτηρίζεις; Ή μήπως δεν προσωποποιείς και δεν κατατάσσεις/φωτογραφίζεις όταν αποδίδεις ανάλογα χαρακτηριστικά σε έναν Κύπριο που βρέθηκε σε μια διαδήλωση και του έκαναν τα μούτρα κιμά; Το πρόβλημα είναι όταν υπάρχει αντιπαράθεση ένας προς έναν ή μας παίρνει να μιλάμε μόνο όταν δεν μπορεί ο άλλος να υπερασπιστεί τον εαυτό του, όντας απόντας; Το ερώτημά μου αν το dressing code θα κρίνει τον ένοχο παραμένει. Όπως επίσης κι αν ο νόμος προστατεύει και τους ενόχους από την βία των φρουρών της τάξης. Ή και το άλλο, που θέλει αποδείξεις και στοιχεία για να καταδικαστεί κάποιος.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Εγώ το μόνο πω θα σου πω να προσέξεις πόσες φορές έχεις χρησιμοποιήσει την λέξη "εσύ". Από αυτό και μόνο καταλαβαίνεις τι συζήτηση κάνουμε. Το τι νομίζω εγώ για τον Κύπριο είναι μάλλον δικό μου θέμα.
blueviper Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Αφού εσύ τα λες βρε Aigeas! Θες να σου απευθύνομαι με κανένα πολιτικά ορθό "εσείς όσοι"; Συζήτηση μεταξύ μας κάνουμε...σου υπόσχομαι πως αν εμπλακεί και κανένας άλλος, θα μιλάω και μαζί του, για να μη νομίζεις πως επικεντρώνομαι επί σκοπώ. Αν πάλι θεωρείς πως έχω υπερβεί τα εσκαμμένα, το κουμπάκι του report είναι στη θέση του. Μέχρι τότε δε θα με χάλαγε αν έπαιρνα απαντήσεις και στα ερωτήματα που έθεσα.
Puppet-Master Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 αιγαια μηπως εισαι μπατσος?? αλλιως δεν εξηγειται να λες οτι καλα του κανανε.ειναι ανεπιτρεπτο,σεβασου τουλαχιστον καποιους ανθρωπους. αν εσυ λεμε τωρα κατεβαινες σε πορεια(μαλλον τα εχεις λυσει ολα σου τα προβληματα τελοσπαντων)κ ετρωγες ξυλο κ μετα σε φυλακιζαν 1 μηνα χωρις να εχεις κανει τιποτα πως θα αντιδρουσες??
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Έχω φάει πολλές γκλομπιές και όχι μόνο, αλλά από τότε που μεγάλωσε λίγο το ξερό μου το κεφάλι σκέφτηκα πως μάλλον καμία δεν έφαγα άδικα. Τα έψαχνα, και στο τέλος-τέλος δεν έκανα και τίποτα σοβαρό, απλώς δεν είχε πήξει το μυαλό μου και νόμιζα ότι είμαι κάτι τέλος πάντων, που δεν ήμουνα όμως, αυτό το διαπίστωσα πολύ αργότερα. Το ντυσιματάκι, το σκουλαρικάκι η αρβυλίτσα και η δήθεν μαγκια για την "πουτ@να" την άδικη κοινωνία, ενάντια στα βρωμερά γουρούνια του καθεστώτος, κατάλαβα ότι ούτε επανάσταση ήταν, ούτε καν διαδήλωση που θα μπορούσα να είχα κερδίσει κάτι. Στο κάτω-κάτω επανάσταση θα ήταν να πέταγα την πέτρα στο κεφάλι του πρωθυπουργού. Όχι του μπάτσου. Μπορεί να χτύπαγα και κάνα θειο μου που υπηρετεί για ψίχουλα. Εμείς κάναμε τις πρώτες καταλήψεις στην Ελλάδα, και σήμερα μπορώ να ορκιστώ στο ευαγγέλιο πως δεν ήταν και τόσο δική μας δουλειά. Ήταν μάλλον έργο ενήλικων.
blueviper Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Συνεχίζουν να παραμένουν αναπάντητα τα ερωτήματα. Ας είναι... Κατανοείς πάντως πως μόνο και μόνο επειδή εσύ δεν έφαγες καμία άδικη γκλοπιά, δε σημαίνει πως δικαίως τις εισέπραξαν κι όλοι οι υπόλοιποι. Κακώς κρίνουμε εξ ιδίων τ' αλλότρια.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2007 Υ.Γ Πάντως επειδή δεν πρόκειται να καταλήξουμε κάπου, θέλω να πω το πιο απτό, το πιο τετράγωνο και το πιο προσγειωμένο πράγμα του κόσμου: όταν βγαίνεις με σφεντόνα στα χέρια με σκοπό να ρίξεις βολίδα, πρέπει πάντα να έχεις υπόψην ότι μπορεί να σου σπάσουν τα πόδια. Δίκαια ή άδικα, δεν είναι για να ψάχνεις δικαιοσύνες σε τέτοιες καταστάσεις. Σημασία έχει να κρατάς κατά νου μόνο το γεγονός ότι ψάχνεις φασαρίες. Είτε βγεις μόνος σου, είτε βγεις με άλλους 10.000 Αλλιώς όλοι από μια σφεντόνα θα κρατάγαμε και θα ρίχναμε ο ένας στον άλλον
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.