Προς το περιεχόμενο

Forthnet kai Τεχνική Υποστήριξη =0


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τεχνική Υποστήριξη

 

 

Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Υπηρεσιών Internet

 

Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης Υπηρεσιών Internet, με την πολυετή εμπειρία του στην υποστήριξη πελατών, καταφέρνει ασταμάτητα, 24 ώρες την ημέρα, 365 ημέρες το χρόνο, να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες των πελατών του.

Στις σελίδες της τεχνικής υποστήριξης, που ανανεώνονται συνεχώς από το εξειδικευμένο προσωπικό της, θα βρείτε πληροφορίες που αφορούν τη σύνδεσή σας στο Internet, την ηλεκτρονική αλληλογραφία, ρυθμίσεις για το modem σας, συχνά ερωτήματα κ.α.

Μπορείτε να στείλετε οποιοδήποτε αίτημά σας καθώς και τις παρατηρήσεις σας, χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε και τηλεφωνικά με την τεχνική υποστήριξη στo 801-100 9000 (με αστική χρέωση από όλη την Ελλάδα) ή στο 211-100 9000, που βρίσκεται κοντά σας 24 ώρες την ημέρα

http://www.forthnet.gr/templates/support.aspx?c=658

 

AXAXXAAXXAXAAXAX XAAXXAAXAXAXAXAXAXAX ....4 meres tora dn apantaei kanis 10-15 mins klish apla 0....

Δημοσ.

σε βάζουν στην αναμονή για τουλάχιστον 15 λεπτά για να βγάλουν τα έξοδά τους. και λύνεται το πρόβλημά σου αφού πάρεις 5-6 φορές

Δημοσ.

Εγώ πάντως όσες φορές τους έχω πάρει μετά από κάνα τέταρτο στην αναμονή μιλάω κανονικά και είναι εξυπηρετικότατοι. Άσε που δεν με νοιάζει η αναμονή μιας κι έβαλα 2play

Δημοσ.
Άσε που δεν με νοιάζει η αναμονή μιας κι έβαλα 2play

 

Δε νομίζω ότι έχεις δίκιο. Δες από τη σελίδα της FORTHNET αυτό:

 

Οι απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις περιλαμβάνουν κλήσεις προς αριθμούς ΟΤΕ και λοιπών εναλλακτικών παρόχων. Στις δωρεάν κλήσεις δεν συμπεριλαμβάνονται κλήσεις δεδομένων & FAX καθώς και κλήσεις προς μη γεωγραφικούς αριθμούς- δείτε το σχετικό τιμοκατάλογο http://www.forthnet.gr/media/double_play/applications_2play/Timokatalogos%20Syntomon%20Kodikon%20130207.pdf[/

Δημοσ.

Εγώ πάντως εδώ και 2 εβδομάδες προσπαθώ να μιλήσω μαζί τους αλλά έχει σταθεί αδύνατον . Φυσικά δεν συζητώ για τα e-mails που τους στέλνω και ποτέ δεν έχω πάρει την παραμικρή απάντηση .

Ποιος είναι ο λόγος που προσπαθώ να μιλήσω μαζί τους ? Θα ανοιξώ σύντομα ένα νέο θέμα για να διαβάσετε το " Γολγοθά μου ", που διαβαίνω εδώ και 3 περίπου εβδομάδες, σαν νέος συνδρομητής της υπηρεσίας 2play, που για τη πρώτη εβδομάδα γεύτηκα τι σημαίνει internet sta 10Μbs αλλά από εκεί και πέρα δεν λέει η συνδεσή μου να ξεκολίσει απο το 1Mbs :-(

Δημοσ.
Δε νομίζω ότι έχεις δίκιο. Δες από τη σελίδα της FORTHNET αυτό:

 

Οι απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις περιλαμβάνουν κλήσεις προς αριθμούς ΟΤΕ και λοιπών εναλλακτικών παρόχων. Στις δωρεάν κλήσεις δεν συμπεριλαμβάνονται κλήσεις δεδομένων & FAX καθώς και κλήσεις προς μη γεωγραφικούς αριθμούς- δείτε το σχετικό τιμοκατάλογο http://www.forthnet.gr/media/double_play/applications_2play/Timokatalogos%20Syntomon%20Kodikon%20130207.pdf[/

 

αρα ειναι δωρεαν αφου στον τιμοκαταλογο δεν αναφερεται χρεωση για νουμερα που αρχιζουν απο 8011

Δημοσ.

παιδιά με το τμήμα πωλήσεων τι παίζει? προσπαθώ 2 μέρες να μάθω πότε λήγει ένα adsl in a box. και δεν βγάζω γραμμή . ατέλειωτες ώρες αναμονή. γρρρρ τα νεύρα μου. Γιατί δεν προσλαμβάνουν ακόμα 50 άτομα να κάνουν δουλειά. δεν είναι κατάσταση αυτή αν θέλει να θεωρείται σοβαρή εταιρεία κάτι πρέπει να κάνει επειγόντως.

Δημοσ.

ε είναι τελείως ζώα ρε παιδιά. φοβάμαι μήπως μου βγάλει πρόβλημα η σύνδεσή μου όχι για το ίδιο το πρόβλημα, αλλά για το πως θα μπορέσω να έρθω σε επαφή μαζί τους να το αναφέρω. δεν είναι δυνατόν σε σοβαρή εταιρεία να παίρνεις τηλέφωνο, να σου λέει πως "όλες οι γραμμές είναι κατηλειμένες" και να σε κλείνουν.

το χειρότερο όλων που μου έχει τύχει είναι να καταφέρω μετά από άπειρες προσπάθειες να πιάσω γραμμή, να περιμένω 15-20 λεπτά αναμονή και σε κάποια φάση να μου λέει η τηλεφωνήτρια παρακαλώ περιμένετε λίγο, να με βάζει στην αναμονή και μετά να μου το κλείνει χωρίς να ξανααπαντήσει!

Δημοσ.
αρα ειναι δωρεαν αφου στον τιμοκαταλογο δεν αναφερεται χρεωση για νουμερα που αρχιζουν απο 8011

 

Για όσα αρχιζουν από 801 η χρέωση είναι 0,0286 € ανά λεπτό για τα 120 πρώτα δευτερόλεπτα και κατόπιν ανα δευτερόλεπτο

Δημοσ.

Μπορουμε σαν καταναλωτες να κανουμε κατι. Ειχα ξοδεψει 90euro στα τηλεφωνα να παιρνω forthnet και οτε μαζι για να τους βαλω να κοιταξουν το προβλημα που ειχα για 2 σχεδον μηνες. Με 15 λεπτα αναμονη μου ερχοταν να σπασω τα παντα στο δωματιο. Απλα να διαμαρτυριθουμε καπου για την τεραστια καθυστερισει που μονιμος εχουνε. Το κεντρο καταναλοτον τη λεει για αυτο.

Δημοσ.

Και εγω εχω κανει την αιτηση της 1ης Ιουνιου και πρσπαθω εδω και μερικες μερες να επικοινωνησω μαζι τους για να βεβαιωθω οτι την παρελαβαν αλλα τζιφος,Η μονη στιγμη που καταφερα να βγαλω γραμμη(Μπαινοντας σε αναμονη πρωτα εννοειται) ηταν την Κυριακη που μας περασε, και οταν μιλησα με την τηλεφωνητρια μου ειπε πωε το αρμοδιο τμημα ειναι κλειστο αυτη τη στιγμη και πως δεν μπορουσε να με εξυπηρετησει.Μου ειπε να παρω τη Δευτερα, αλλα που να ξερε και αυτη τι θα γινοταν. Εγω πιστευω πως η FORTHnet πιαστηκε απροετοιμαστη γιατι ουτε οι υπευθυνοι δεν πρεπει να περιμενανε τετοια συμμετοχη

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...