Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 ώρες πριν, gsisr είπε

οχι

Αρα δεν ειναι καλη τιμη και οι πωλητες συνηθως απαντουν οταν τελειώσει η δημοπρασια γιατι μπορει και να ακυρωθεί, ειδικα αν ειναι μικροι, οχι καταστηματα δηλαδη

  • Like 1
Δημοσ.

Exω παραγγείλει απο κινα. Το δεμα πήγε βελγιο και πήρε tracking number βελγικό αλλα εχει κολλήσει απο 15/10. Σας εχει τυχει κατι παρόμοιο?

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα, θέλω να κάνω μία αγορά από την Αμερική και στο shipping γραφεί αυτό: "International Priority Shipping to Greece  via the Global Shipping Program¨"

Με αυτό προπληρωνω τα μεταφορικά και το τελωνείο; ή δεν το έχω καταλάβει σωστά;

 

Δημοσ.
Στις 8/12/2020 στις 8:32 ΜΜ, koystado είπε

Καλησπέρα, θέλω να κάνω μία αγορά από την Αμερική και στο shipping γραφεί αυτό: "International Priority Shipping to Greece  via the Global Shipping Program¨"

Με αυτό προπληρωνω τα μεταφορικά και το τελωνείο; ή δεν το έχω καταλάβει σωστά;

 

Μόνο τα μεταφορικά.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπερα σας και χρονια πολλα καλα Χριστουγεννα,

Θελω να αγορασω το παρακατω , εχω δοκιμασει 2 λογαριασμους ebay, 3 λογαριασμους paypal , εβαλα 2 καρτες χρεωστικες που εχω για ιντερνετ και ολο το ιδιο μήνυμα .

 

Your payment didn't go through.
Please check your payment details or select a different payment option.

 

Τι φταει???

https://www.ebay.co.uk/itm/ASUS-EAX300SE-X-Td-Rohs-DVI-VGA-AGP-128MB-Graphic-Card/124442919588?hash=item1cf96042a4:g:eCUAAOSwwsVe~fUc

Επικοινωνησα με το πωλητη μου εγραφε το παρακατω. Δεν νομιζω να φταιει το paypal αγοραζω κανονικα.

Και αν εφταιγε οταν εβαζα κατευθιαν καρτα δεν θα το ξαναεβγαζε

 

Good day,

Unfortunately we cannot help either. Please contact paypal

Mit freundlichen Grüßen

 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 10/12/2020 στις 1:09 ΜΜ, bill_viper είπε

Μόνο τα μεταφορικά.

Καλημέρα και καλή μας χρονιά,

Δεν πρέπει να ισχύει αυτό. Το Global Shipping Programme (πέρα από τα μεταφορικά) κάνει εκτίμηση των import charges παραθέτοντας τα προ αγοράς, δηλαδή τα προπληρώνεις.

4 αγορές έχω ήδη κάνει από ΗΠΑ (πάνω από 22 και κάτω από 150 ευρώ) και μου έχουν έρθει με UPS στην πόρτα μου χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, draculias είπε

Καλημέρα και καλή μας χρονιά,

Δεν πρέπει να ισχύει αυτό. Το Global Shipping Programme (πέρα από τα μεταφορικά) κάνει εκτίμηση των import charges παραθέτοντας τα προ αγοράς, δηλαδή τα προπληρώνεις.

4 αγορές έχω ήδη κάνει από ΗΠΑ (πάνω από 22 και κάτω από 150 ευρώ) και μου έχουν έρθει με UPS στην πόρτα μου χωρίς επιπλέον χρεώσεις.

Εν το κάνει το λέει κιόλας

Δημοσ.

Θα ήθελα τα φώτα σας στην παρακάτω περίπτωση.

Αγορά από ebay, από Γαλλία το το item και ο πωλητής, παραγγελία και πληρωμή 28/11/20 με αποστολή μέσω της γνωστής (και αργοτάτης...) La Poste...

Έχω παραλάβει και άλλα αντικείμενα από La Poste εν μέσω lockdown με αργούς ρυθμούς, αλλά εδώ έχει παραγίνει μου φαίνεται.

Ο πωλητής μου έδωσε tracking number στις 9/12/2020 και το παρέδωσε στο ταχυδρομείο εκεί στις 14/12/220.

Ε λοιπόν... με διασταύρωση tracking number μέσω Parcels, 17 Tracking apps αλλά και με επίσκεψη στο τοπικό μου ΕΛΤΑ μέσω του συστήματος τους το πακέτο αναχωρεί από το γαλλικό αεροδρόμιο από τις... 16/12/2020!!!! έχει παραμείνει εκεί και έκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση από πουθενά...

Επικοινώνησα με τον πωλητή προχθές και μου απάντησε σήμερα το εξής:

IMG_E6472.JPG.5c145c28da1bc041ed37cd088be0a7a0.JPG

άσχετο, ότι να ναι αγγλικά, αλλά το ότι μου απάντησε Γάλλος σε αγγλικά το θεωρείς και επίτευγμα...

Επειδή μέχρι στιγμής δεν μου έτυχε πρόβλημα σε αποστολές, και μάλλον θα το "εγκαινιάσω" εδώ, μπορεί κάποιος να με συμβουλεύσει ως τα βήματα μου από εδώ και πέρα;

Αναμένω ή ανοίγω κάποιο case για refund;

Πόσο χρονικό περιθώριο (και από πότε ξεκινά να ισχύει) έχω μέχρι να επικοινωνήσω με ebay;

Ευχαριστώ.

 

2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Εν το κάνει το λέει κιόλας

Εάν θες, μας το εξηγείς

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, draculias είπε

Θα ήθελα τα φώτα σας στην παρακάτω περίπτωση.

Αγορά από ebay, από Γαλλία το το item και ο πωλητής, παραγγελία και πληρωμή 28/11/20 με αποστολή μέσω της γνωστής (και αργοτάτης...) La Poste...

Έχω παραλάβει και άλλα αντικείμενα από La Poste εν μέσω lockdown με αργούς ρυθμούς, αλλά εδώ έχει παραγίνει μου φαίνεται.

Ο πωλητής μου έδωσε tracking number στις 9/12/2020 και το παρέδωσε στο ταχυδρομείο εκεί στις 14/12/220.

Ε λοιπόν... με διασταύρωση tracking number μέσω Parcels, 17 Tracking apps αλλά και με επίσκεψη στο τοπικό μου ΕΛΤΑ μέσω του συστήματος τους το πακέτο αναχωρεί από το γαλλικό αεροδρόμιο από τις... 16/12/2020!!!! έχει παραμείνει εκεί και έκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση από πουθενά...

Επικοινώνησα με τον πωλητή προχθές και μου απάντησε σήμερα το εξής:

IMG_E6472.JPG.5c145c28da1bc041ed37cd088be0a7a0.JPG

άσχετο, ότι να ναι αγγλικά, αλλά το ότι μου απάντησε Γάλλος σε αγγλικά το θεωρείς και επίτευγμα...

Επειδή μέχρι στιγμής δεν μου έτυχε πρόβλημα σε αποστολές, και μάλλον θα το "εγκαινιάσω" εδώ, μπορεί κάποιος να με συμβουλεύσει ως τα βήματα μου από εδώ και πέρα;

Αναμένω ή ανοίγω κάποιο case για refund;

Πόσο χρονικό περιθώριο (και από πότε ξεκινά να ισχύει) έχω μέχρι να επικοινωνήσω με ebay;

Ευχαριστώ.

 

Εάν θες, μας το εξηγείς

Αν σου κρατήσει έξοδα τελωνείου στο λεει. Δεν γραφει μόνο τα ταχυδρομικά, εχει δηλαδη δυο διαφορετικες χρεώσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

εμένα αποστολή απο ebay Γαλλίας με laposte έγινε 30/11 και παρέλαβα  5/1 , οπότε κάνε λίγο υπομονή και πιθανώς θα έρθει. Σε περίπτωση που χάθηκε κτλ, ανοίγεις case (ή πατας την επιλογή i want to return an item ή στο more actions ---> i didn't receive it) στο ebay την ημερομηνία που δίνει περιθώριο στον πωλητή (έχεις περιθώριο 60μέρες μετα την αγορά νομίζω αλλα κάνε το νωρίτερα). Μετά ακολουθείς τις οδηγίες του ebay . Τυπικά θα δώσει χρόνο στον πωλητή να στείλει τις απαραίτητες πληροφορίες και να δεν τα έχετε βρει μετά απο 5-6 μέρες θα έχεις την επιλογή να ζητήσεις απο το ebay για βοήθεια (ask ebay to step in)

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, blade_runner είπε

εμένα αποστολή απο ebay Γαλλίας με laposte έγινε 30/11 και παρέλαβα  5/1 , οπότε κάνε λίγο υπομονή και πιθανώς θα έρθει. Σε περίπτωση που χάθηκε κτλ, ανοίγεις case (ή πατας την επιλογή i want to return an item ή στο more actions ---> i didn't receive it) στο ebay την ημερομηνία που δίνει περιθώριο στον πωλητή (έχεις περιθώριο 60μέρες μετα την αγορά νομίζω αλλα κάνε το νωρίτερα). Μετά ακολουθείς τις οδηγίες του ebay . Τυπικά θα δώσει χρόνο στον πωλητή να στείλει τις απαραίτητες πληροφορίες και να δεν τα έχετε βρει μετά απο 5-6 μέρες θα έχεις την επιλογή να ζητήσεις απο το ebay για βοήθεια (ask ebay to step in)

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, διαφωτιστικές για την διαδικασία.

Μάλλον γούρικο το post σου, διότι μετά από 1 μήνα εμφανίστηκε update στο parcels app ότι βρίσκεται στο κέντρο διαλογής αθήνας (έτσι ξαφνικά), οπότε πήρε τον δρόμο του.

Τώρα αν έπαιξε ρόλο το mail που έστειλε ο πωλητής στην La Poste ή απλά μεγάλωσαν ακόμη περισσότερο οι χρόνοι του γαλλικού ταχυδρομείου (ήταν παραδοσιακά μεγάλοι οι χρόνοι έτσι κι αλλιώς) δεν γνωρίζω...

Δημοσ.

Η Ρουμανία βρίσκεται στην ευρωπαϊκή ένωση, άρα δεν υπάρχει τελωνείο για αγορές άνω των 22€, σωστά; 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, p_under είπε

Η Ρουμανία βρίσκεται στην ευρωπαϊκή ένωση, άρα δεν υπάρχει τελωνείο για αγορές άνω των 22€, σωστά; 

Σωστά 

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...