Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μαλλον φιλε Νικο,το προβλημα ηταν η ισοτιμια που εδινε το paypal.Μου το υπεδειξε ο πωλητης.Πηγα στην τραπεζα και εβαλα συμπληρωματικα ενα ποσο και η αγορα ολοκληρωθηκε.Τελος καλο ολα καλα.Ευχαριστω πολυ παιδια για τις υποδειξεις σας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, kanesaxo είπε

Ανοίχθηκε λοιπόν το Case πατώντας return item.

Ηρθε το κλασσικό μύνημα από eBay "αν δε λάβετε απάντηση μέχρι τιαδε ημερομηνία θα step in εμείς".

Ζήτησα να το επιστρέψω, για τους λόγους που έγραψα και τικαρα το "doesn't work/malfunction"-οπως το έγραφε τεσπά.

Ο πωλητής απάντησε άμεσα, δέχθηκε την επιστροφή και πιστώσε τα χρήματα στο PayPal.

Γιατί όμως να πληρώσω εγώ τα μεταφορικά της επιστροφής τη στιγμή που είναι χαλασμένο;

Θυμίζω ότι ο πωλητής στα πμ είχε αναφέρει πως θα τα πληρώσει αυτός.

Αλλά κατά το refund ως απάντηση έχει πόσο αντικειμένου συν τα αρχικά μεταφορικά για Ελλάδα που πλήρωσα.

Εdit για τη συνέχεια:

Οπως ειπα, ο πωλητής πίστωσε άμεσα τα χρήματα. Μου φάνηκε πολύ περίεργο! Διοτι δεν υπάρχει επιλογή στο return item να δημιουργήσω "ebay return ticket" και να προσθέω tracking number!

Εστειλα ενα πμ στο support του ebay και μου απάντησαν μέσες άκρες, πως απο τη στιγμή που ο πωλητής δεχθηκε την επιστροφή, έκανε full refund για "εμας σαν ebay" εχει κλεισει η υποθεση και ΔΕΝ είμαι υποχρεωμένος να στειλω το προϊον. (μαλιστα μου τα μαυρισαν κιολας)

Μου εξηγησαν πως η σωστη διαδικασια ηταν να βγει το ticket, να ζητησω προκαταβολη μεταφορικων απ'το πωλητη και επειτα να το στειλω με tracking number.

Stavros, based on my investigation, you are still willing to return the item and you are waiting for the seller to issue you the shipping cost. Since the request has been closed due to the full refund, you do not have to do anything else right now. If a request was closed by the seller due to a full refund, the system will detect that the request has been resolve which mean you are not obligated to return the defective item. If the seller will request for the item to be returned, they should provide you enough fund for the shipping cost. It is the sellers obligation to do that because the item is not as described. If there will be issues, please do feel free to contact us

Δεν είναι άδικο ομως να μη το στειλω πισω;;;

Κάποιος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kanesaxo είπε

Κάποιος;

Ο πωλητης εκανε λαθος και σου εκανε κατευθειαν refund ενω επρεπε πρωτα να παραλαβει το προιον επιστροφης και υστερα να σου κανει το refund(αφου σου πληρωνε τα μεταφορικα εκ των προτερων για να το στειλεις σε αυτον)

Το ebay σωστα σου απαντησε οτι μπορεις να κρατησεις το προιον με κλειστο το case  (αφου ο πωλητης δεν ηξερε την διαδικασια και την πατησε)

Ομως και εμενα μου φαινεται λιγο ανηθικο να το κρατησεις και ας εχεις νομικα την δυνατοτητα.

Το κολπο για να λυθει το προβλημα ειναι να στειλεις προσωπικο μηνημα στον πωλητη. Θα του εξηγησεις το λαθος του και τους διαλογους με την υποστηριξη του ebay.Στη συνεχεια θα σου πληρωσει μεσω paypal τα μεταφορικα και εσυ θα του το στειλεις πισω.Και ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, afterhours είπε

Ο πωλητης εκανε λαθος και σου εκανε κατευθειαν refund ενω επρεπε πρωτα να παραλαβει το προιον επιστροφης και υστερα να σου κανει το refund(αφου σου πληρωνε τα μεταφορικα εκ των προτερων για να το στειλεις σε αυτον)

Το ebay σωστα σου απαντησε οτι μπορεις να κρατησεις το προιον με κλειστο το case  (αφου ο πωλητης δεν ηξερε την διαδικασια και την πατησε)

Ομως και εμενα μου φαινεται λιγο ανηθικο να το κρατησεις και ας εχεις νομικα την δυνατοτητα.

Το κολπο για να λυθει το προβλημα ειναι να στειλεις προσωπικο μηνημα στον πωλητη. Θα του εξηγησεις το λαθος του και τους διαλογους με την υποστηριξη του ebay.Στη συνεχεια θα σου πληρωσει μεσω paypal τα μεταφορικα και εσυ θα του το στειλεις πισω.Και ολοι θα ειναι ευχαριστημενοι.

Συμφωνώ μαζί σου, κατέλαβεα τι έγινε. Το θέμα είναι πως έχω στείλει πμ στον πωλητή και τζίφος.

Ενώ μέχρι πρότινος ολο ΠΣΚ που ανταλλάξαμε πόσα πμ, απαντούσε μετά από 5 λεπτά!

Περίεργο να μη γνωρίζει τη διαδικασία, είχε χιλιάδες συναλλαγές:( 

Το κακό είναι πως θέλω να τελειώνω και να ξέρω τι να κάνω με τη συσκευή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν απαντησει δεν κανεις τιποτα.

Υπαρχει η περιπτωση να σου εστειλε το αντικειμενο εν γνωση του χαλασμενο και δεν θελει να πληρωσει να του επιστραφει κατι που ειναι χαλασμενο.Αλλα αν το εκανε αυτο πρεπει να ειναι βλακας γιατι στο ebay παντα δικαιωνεται ο αγοραστης (καλως η κακως) και αυτοι που στελνουν χαλασμενα οι μερες τους ειναι μετρημενες.

Επεξ/σία από afterhours
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, gkpapad είπε

Μαλλον φιλε Νικο,το προβλημα ηταν η ισοτιμια που εδινε το paypal.Μου το υπεδειξε ο πωλητης.Πηγα στην τραπεζα και εβαλα συμπληρωματικα ενα ποσο και η αγορα ολοκληρωθηκε.Τελος καλο ολα καλα.Ευχαριστω πολυ παιδια για τις υποδειξεις σας.

Ποσα ευρω δηλαδή χρεώθηκε για τις 845 λιρες;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομιζω αν εκανε τη μετατροπη ισοτιμιας το paypal και οχι η τραπεζα μπορει και να βγαινει πανω απο 5% προμηθεια....καπου εκει κοντα...

Αν θυμαται κανεις ας το γραψει.

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, afterhours είπε

Αν δεν απαντησει δεν κανεις τιποτα.

Υπαρχει η περιπτωση να σου εστειλε το αντικειμενο εν γνωση του χαλασμενο και δεν θελει να πληρωσει να του επιστραφει κατι που ειναι χαλασμενο.Αλλα αν το εκανε αυτο πρεπει να ειναι βλακας γιατι στο ebay παντα δικαιωνεται ο αγοραστης (καλως η κακως) και αυτοι που στελνουν χαλασμενα οι μερες τους ειναι μετρημενες.

πέρα απ'τα θέματα που ειχε με τα USB, πλήρωσα έξτρα για SSD και εγκαθιστώντας το HDD sentinel ο δισκος ήταν στο 80%...

Σε κάθε περίπτωση θα το επέστρεφα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι βρωμάει.... 

 

Γειά  σας έκανα μια αγορά 20€ από ebay σε μια "ευκαιρία" Google chromecast audio. Κάνω την αγορά με μια κάρτα n26 που έχω συνδεδεμένη στο PayPal και την έχω χρησιμοποιήσει και παλαιότερα. 

Αργότερα μου έρχεται μήνυμα από το ebay και μου λέει ότι ο λογαριασμός του πωλητή είναι παραβιασμενος και η αγορά δεν ισχυει. Με καθοδηγεί να ανοίξω case ότι το προϊόν δεν ήρθε ποτέ και να ζητήσω refund. Το κάνω και μετά από 20 λεπτά ήρθε μήνυμα ότι το ebay σας επιστρέφει τα χρήματα και to case κλείνει, επίσης να περιμένω 48 ώρες έως ότου να φανεί το ποσό. 

Έχουν περάσει 4 ημέρες και ακόμα τίποτα όμως υπήρχε και σαββατοκύριακο μέσα στις ημέρες αυτές. 

Μπήκα στην εφαρμογή της κάρτας και μου γράφει στις συναλλαγές 1 $ χρέωση στην κάρτα μετά 20€ η αγορά και αργότερα 1 $ επιστροφή στην κάρτα. Το ανησυχητικό είναι ότι στο ιστορικό του PayPal δεν γράφει καμία από αυτές τις 3 κινησεις. Εγώ που πρέπει να απευθυνθώ; η μήπως πρέπει να περιμένω και άλλο επειδή η n26 θέλει 2 εργάσιμες για να δείξει το ποσό; ευχαριστώ 

IMG_20191204_104224.jpg

Επεξ/σία από portomarko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά μία βοήθεια.

Παρήγγειλα ένα tvbox και στο order history λεέι ότι "We removed this listing from the site" .

Έχω πληρώσει με Revolut.

Τι κάνω; 

Περιμένω λίγες μέρες μηπως έρθει;

Screen Shot 2019-12-04 at 06.46.57.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...