Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kostas_1994 είπε

Καλημερα και χρονια πολλα!

Μια ερωτηση...Στο ebay, που μπορω να δω διαφορετικες επιλογες για shipping;

Οτι λέει ο πωλητής απο κάτω, αν δεν εχει δεν μπορείς να κανεις τιποτα είσαι υποχρεωμένος να αποδεχτείς τον τροπο που λέει

 

Το εβαυ δεν ειναι ενα μαγαζί για να έχει διαφορετικές επιλογές

Επεξ/σία από NikosKallithea
  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Οτι λέει ο πωλητής απο κάτω, αν δεν εχει δεν μπορείς να κανεις τιποτα είσαι υποχρεωμένος να αποδεχτείς τον τροπο που λέει

Το εβαυ δεν ειναι ενα μαγαζί για να έχει διαφορετικές επιλογές

Κριμα...Σ ευχαριστω Νικο!

Δημοσ.

Καλησπερα και καλη χρονια,

Εχω κανει μια αγορα απο ebay στις 21 Νοεμβριου.

Μεχρι ποτε εχω διορια να ανοιξω case εφοσον δεν το παραλαβω?

Ευχαριστω!

Δημοσ.

Για να μην ανοίγω ξεχωριστό θέμα , θέλω να ρωτήσω εδώ μήπως γνωρίζει κανείς τί γίνεται στην περίπτωση επιστροφής δέματος και ποιος χρεώνεται τα έξοδα.

Έχω μπλέξει με ένα βλάκα πωλητή και έχω ανοίξει case για ένα tempered glass που δεν είναι όπως στην περιγραφή και είμαστε ένα βήμα πριν αναλάβει να λύσει τη διαφορά το ίδιο το ebay.

Στην αρχή ο πωλητής μου αντιπρότεινε να μου δώσει επιστροφή 2,5$ σε κάτι που πλήρωσα 9$.Του αρνήθηκα και μου αντιπρότεινε να μου δώσει 4,5$.Επίσης αρνήθηκα και του ζήτησα να κατεβάσει τις φωτογραφίες που έχει βάλει και να μου δώσει full refund και όχι parcial.

Μετά μου απάντησε οτι δεν δέχομαι τίποτα απόσα μου πρότεινε και μου ζήτησε να κάνω επιστροφή το δέμα με tracking number και θα μου κάνει full refund.

Το θέμα όμως είναι οτι εγώ αν το στείλω συστημένο τα ΕΛΤΑ είδα οτι χρεώνουν 5,8€.Αυτά εγώ πως θα τα πάρω πίσω;

Το ebay λέει ξεκάθαρα στους όρους του οτι σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος από μη ακριβή περιγραφή , τα έξοδα τα χρεώνεται ο πωλητής και όχι ο αγοραστής.

 

Δημοσ.

Θα πρεπει να φυλαξεις την αποδειξη των ελτα και να εχεις φωτο του δεματος που να ματσαρει αποδειξη και δεμα με τα στοιχεια του παραληπτη (πωλητη).

Εάν αρνηθει λοιπον να σου καλυψει και αυτο το ποσο οταν ερθει ή ωρα τοτε θα μπει στην μεση το εβαυ.

Το οποιο λογικα θα σε δικαιωσει..

Ειναι χρονοβορο ομως ολο αυτο και φυσικα απαιτει χρονο απο εσενα να ασχοληθεις.

Για μενα κακως δεν δεχθηκες τα partial refund.

Θα ειχες ξεμπερδεψει τωρα .

Ηταν μικρο το ποσο για να ασχοληθεις περισσοτερο.

Τωρα απλα προχωρα .. ταχυδρομεια βαβουρες κοστολογια ebay customer support και κανενα 20ημερο αναμονης..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρωτησες "αυτα εγω πως θα τα παρω πισω?" και σου εξηγησα .

Εαν σε ενοχλουν οι φωτος κανε report item στο ebay. Και αυτοι θα κρινουν..

 

Εαν πατησει το κουμπακι "accept the return" -εαν δεν το εχει πατησει ηδη - μπλεκεις σε οτι σου περιεγραψα εφοσον δεν ειχες δεχθει την προσφορα του.

Επεξ/σία από Blacktan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι να πάρω μια επιβεβαίωση προτού στείλω οτι δεν θα τα φάω στη μάπα τα έξοδα μιας και με βάση τους όρους του ebay κανονικά δεν πρέπει να τα χρεωθώ εγώ.

Έχεις κάνει επιστροφή κάποιας αγοράς σου επειδή το προϊόν δεν ήταν όπως η περιγραφή ή απλά λες αυτά που λες επειδή κάπου τα άκουσες; 

Επεξ/σία από tarantules
Δημοσ.

Ετσι ακριβως -οπως σου περιεγραψα- δουλευει η επιστροφη οταν ο πωλητης δεν μπορει να αγορασει return ticket label.

Θα πρεπει να εχεις αποδεικτικο πληρωμης/αποστολης που να επαληθευονται ευκολα απο το customer support του ebay εαν ζητηθει ...

Δημοσ.

Τελικά έγινε διαθέσιμο το κουμπί να αναλάβει το ebay και μου έκαναν full refund χωρίς να κάνω επιστροφή.Το θέμα δεν ήταν μόνο αυτό όμως.

Εμένα κυρίως με ενδιέφερε να μείνει το αρνητικό feedback για να μην αγοράσουν άλλοι.Το οποίο δυστυχώς δεν το βλέπω πουθενά.Έτσι γίνεται κάθε φορά; Αφαιρούν το feedback σαν να μην έγινε η πώληση;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν αναφέρεις έστω κ σε ένα μήνυμα σου ότι θα του βάλεις αρνητική αν δεν σου επιστρέψει τα λεφτά τότε σε περίπτωση που του αφήσεις μπορεί να αφαιρεθεί η αρνητική αλλά μπορει κ να σε κάνει report.

Αν υπήρχε τέτοιο μήνυμα μέχρι κ τα λεφτά μπορούσε να κρατήσει αν μιλούσε με το support. Οπότε πρέπει να προσέχουμε πάντα το επίπεδο και την συμπεριφορά μας για να δείξουμε ότι έχουμε δίκαιο. Δεν μπορείς να εκβιάζεις τον άλλον με οποιοδήποτε τρόπο. Για αυτό αν δεν τα βρείτε υπάρχει επιλογή να αναλάβει την απόφαση του dispute το ebay μετά από κάποιες μέρες.

Επεξ/σία από Billator
Δημοσ.

Η αρνητική κριτική είχε ήδη μπει από τη στιγμή που παρέλαβα.Μετά ξεκίνησα διαδικασίες επιστροφής.Άρα δεν υπάρχει ούτε θέμα εκβιασμού ούτε οτιδήποτε άλλο

Δημοσ.

Δεν έχει σχέση, οποιαδήποτε κ μετέπειτα υπόνοια εκβιασμού ή παράβαση της πολιτικής χρήσης (σύμφωνα με το τι ορίζει πάντα το ebay) δίνει την δυνατότητα στον πωλητή να σβήσει την αρνητική.

Μπορείς να στείλεις μήνυμα για να σου πουν γιατί το έσβησαν.

Δημοσ.

Καλησπερα.

Επειδη δεν εχω ξαναγορασει κατι απο το ebay, εχω μερικες ερωτησεις.

Πχ εγω ψαχνω να αγορασω μια οθονη 2din Android.

Μπηκα στο ebay, εκανα λογαριασμό.

Πως μπορω να επιλεξω πχνα βλέπω μονο πωλητες απο ευρωπη? 

Μπηκα ειδα μερικες, ολες λενε οτι ερχονται απο κινα, εχω ακουσει να λενε εγω αγοραζω απο το αγγλικό ebay αυτο πως το καθοριζω.

Μπηκα σε μερικους να δω τις αξιολογησεις τους αλλα δεν πολυ καταλαβαινω αν ειναι έγκυρος. 

Σορυ αν οι ερωτησεις μου ειναι λιγο ασχετες, αλλα δεν θελω να βρεθω στην θεση να πω αφου δεν ηξερες γιατι δεν ρωταγες.

 

Εδω στην ελλαδα το ιδιο προιον το βρισκω 50/70€ πανω και δεν λεει.

Ευχαριστώ.

Υ.Γ.: λογαριασμό paypal εχω για να κανω τις αγορες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...