adversus Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Mα ακύρωση είχα ζητήσει μιας και δεν υπάρχει επιλογή να ακυρώσει ο αγοραστής αλλά δεν τον ένοιαζε και μου είπε ότι αν δε πληρώσω σε 4 ημέρες θα ανοίξει case, όπως και έκανε. Γι'αυτό και είπα ότι συνήθως οι πωλητές στην ακυρώνουν την παραγγελία αν το ζητήσεις, είτε έχεις πληρώσει είτε όχι.Στο θέμα των restriction, δε σου λέω κάτι που φαντάστηκα, ούτε κάτι που απλά μου είπαν. Επι 5 μήνες ότι κατηγορία και να προσπαθούσα να κάνω bid δε μπορούσα, ενω μπορούσα να αγοράζω κανονικά. Γι'αυτό και είχα στείλει μήνυμα γιατί ως τότε δε το χα καταλάβει τι είχε παιχτεί με τα unpaid cases, και μου είπαν για τους 6 μήνες, όπως και έγινε, τον 6ο μήνα προσπάθησα πάλι και μπορούσα κανονικά στα πάντα.Σε αυτό που είπες για το policy συμφωνώ. 1
Billator Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Mα ακύρωση είχα ζητήσει μιας και δεν υπάρχει επιλογή να ακυρώσει ο αγοραστής αλλά δεν τον ένοιαζε και μου είπε ότι αν δε πληρώσω σε 4 ημέρες θα ανοίξει case, όπως και έκανε. Γι'αυτό και είπα ότι συνήθως οι πωλητές στην ακυρώνουν την παραγγελία αν το ζητήσεις, είτε έχεις πληρώσει είτε όχι. Αχχ με βάζετε να κάνω χαζά bids πάλι και να μαζεύω σαβούραααα Μπορείς να κάνεις cancel μέχρι κάποια στιγμή (λογικά μέσα σε 1ώρα): http://prntscr.com/hc6dpy Αν καθυστερήσεις μετά δεν υπάρχει πλέον η επιλογή: http://prntscr.com/hc6eup Μετά μόνο μέσα από το contact seller μπορείς να ζητήσεις ακύρωση (έχεις 7 μέρες συνήθως), τώρα αν δεν σου ακύρωνε ο πωλητής ήταν παπάρας κ μπορείς να τον κάνεις report για αυτό. Από την άλλη οι πωλητές κανονικά απαγορεύεται από μόνοι τους να κάνουν cancel και υπάρχει κίνδυνος για defect. Υπάρχει μόνο ένα "παράθυρο" αν βάλουν σαν δικαιολογία Buyer asked to cancel the order . Που μπορούν να το κάνουν κ χωρίς στην πραγματικότητα να το ζητήσει ο αγοραστής. Αν κάποιος έχει όμως πάνω από 20+ παραγγελίες καθημερινά δεν μπορεί να ασχολείται με αυτό και βάζει το ebay να ανοίγει αυτόματα unpaid case και να τα διαχειρίζεται, εκτός και αν ο αγοραστής του το ζητήσει. Όσο για το bid και εγώ είχα φάει restriction αλλά μπορούσα σε συγκεκριμένες κατηγορίες να κάνω bids και πάλι. Έκανα σε 2-3 βδομάδες κάπου στα 40-60 actions (με αξία 0,01-0,11$) μιας και δεν μπορούσα παραπάνω λόγω restriction και το restriction έφυγε αυτόματα για τα πάντα. Αυτό έγινε πριν 2-3 χρόνια οπότε ίσως άλλαξε κάτι στα policy οπότε δεν επιμένω. 1
arma1 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Το δοκίμασα μόλις και δεν είχα τέτοιο πρόβλημα. Δλδ δεν μέτρησε unpaid την παραγγελία. Ίσως αυτό συμβαίνει αν έχεις δώσει approve στο ebay για τραβάει χωρίς log-in από το paypal και να πληρώνει. Πως το αλλαζω αυτο φιλε; οντως πληρωνω χωρις συνδεση στο paypal
Billator Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Πως το αλλαζω αυτο φιλε; οντως πληρωνω χωρις συνδεση στο paypalΔεν ξέρω δεν το έχω κάνει ποτέ, φαντάζομαι όμως μέσα από την Paypal (όχι στο ebay) στα Pre-approved payments θα το βρεις. (για να μην το ψάχνεις κάνε Log-in και μετά πάτα εδώ https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_manage-paylist) 1
arma1 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δεν ξέρω δεν το έχω κάνει ποτέ, φαντάζομαι όμως μέσα από την Paypal (όχι στο ebay) στα Pre-approved payments θα το βρεις. (για να μην το ψάχνεις κάνε Log-in και μετά πάτα εδώ https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_manage-paylist) ευχαριστω αλλα δεν υπαρχει εκει μεσα φιλε, εχει μονο κατι αγορες απο google ενταξει, νομιζω το βρηκα, ειναι μεσα στο ebay 1
adversus Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Αχχ με βάζετε να κάνω χαζά bids πάλι και να μαζεύω σαβούραααα Μπορείς να κάνεις cancel μέχρι κάποια στιγμή (λογικά μέσα σε 1ώρα): http://prntscr.com/hc6dpy Αν καθυστερήσεις μετά δεν υπάρχει πλέον η επιλογή: http://prntscr.com/hc6eup Μετά μόνο μέσα από το contact seller μπορείς να ζητήσεις ακύρωση (έχεις 7 μέρες συνήθως), τώρα αν δεν σου ακύρωνε ο πωλητής ήταν παπάρας κ μπορείς να τον κάνεις report για αυτό. Από την άλλη οι πωλητές κανονικά απαγορεύεται από μόνοι τους να κάνουν cancel και υπάρχει κίνδυνος για defect. Υπάρχει μόνο ένα "παράθυρο" αν βάλουν σαν δικαιολογία Buyer asked to cancel the order . Που μπορούν να το κάνουν κ χωρίς στην πραγματικότητα να το ζητήσει ο αγοραστής. Αν κάποιος έχει όμως πάνω από 20+ παραγγελίες καθημερινά δεν μπορεί να ασχολείται με αυτό και βάζει το ebay να ανοίγει αυτόματα unpaid case και να τα διαχειρίζεται, εκτός και αν ο αγοραστής του το ζητήσει. Όσο για το bid και εγώ είχα φάει restriction αλλά μπορούσα σε συγκεκριμένες κατηγορίες να κάνω bids και πάλι. Έκανα σε 2-3 βδομάδες κάπου στα 40-60 actions (με αξία 0,01-0,11$) μιας και δεν μπορούσα παραπάνω λόγω restriction και το restriction έφυγε αυτόματα για τα πάντα. Αυτό έγινε πριν 2-3 χρόνια οπότε ίσως άλλαξε κάτι στα policy οπότε δεν επιμένω. Καταλαβαίνεις ότι λέμε το ίδιο πράγμα κι απλά εσυ επιλέγεις να το δεις ως ότι ακυρώνεις μόνος σου ε; Το ίδιο το όνομα της επιλογής σου λέει πως απλά ζητάς απ'τον πωλητή να ακυρώσει. Να ακυρώσεις εσύ σαν αγοραστής άμεσα κι ας μη θέλει ο πωλητής δε μπορείς. Στο ebay σε κάθε bid και κάθε προσπάθεια αγοράς ( όπως στη περίπτωση που σου είπα με τα CC ) είσαι υποχρεωμένος σαν αγοραστής να το πληρώσεις και μόνο εαν θέλει ο πωλητής στην ακυρώνει. Respond to a cancellation request from a buyerA buyer can request to cancel a transaction within 1 hour of purchasing the item, even if they've already paid for the item. When a buyer asks to cancel a transaction, you have 3 days to approve or decline the request. If you approve the cancellation request and the buyer has already paid for the item, you have 10 days to refund the buyer. If your buyer cancels a purchase, they can't leave you negative or neutral Feedback or low detailed seller ratings about the transaction. Το μόνο πράγμα που λες( κι έχεις και δίκιο ) χωρίς να είναι ίδιο με αυτό που είπα, είναι ότι μπορείς να το ζητήσεις μόνο εντός της μιας ώρας. Οι δικαιολογίες του πωλητή για ακύρωση δεν είναι μόνο το buyer asked to cancel the order αλλά και είτε επειδή έκανε κάποιο λάθος με το listing του, είτε επειδή υπήρχε πρόβλημα με το stock του κτλπ και μπορεί κανονικά να ακυρώσει την παραγγελία εντος 30 ημερών χωρίς κάποιο defect αλλά εννοείται μπορεί να φάει αρνητικό feedback απ'τον αγοραστή. Occasionally, you may need to cancel a transaction, for instance, if the item is broken or you made a mistake when listing it. If you've sold an item but can't complete the sale, you may be able to cancel the transaction in My eBay or Seller Hub. Cancel a transactionWhen you need to cancel a transaction, it's a good practice to first let the buyer know you're canceling it and why. You can cancel a transaction: Up to 30 days after the sale Even if your buyer has already paid for the item You won't be able to cancel a transaction if: The buyer has already opened an Item not received request. You've already opened an Unpaid item case. http://pages.ebay.com/help/sell/cancel-transaction-process.html?PARM3_ID=GBH_168&FF11=GBH_168&kw=27827-1-1511035583-3171565&mpre=http%3A%2F%2Fpages.ebay.com%2Fhelp%2Fsell%2Fcancel-transaction-process.html
Billator Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Το μόνο πράγμα που λες( κι έχεις και δίκιο ) χωρίς να είναι ίδιο με αυτό που είπα, είναι ότι μπορείς να το ζητήσεις μόνο εντός της μιας ώρας. Σε αυτή την περίπτωση αν δεν έχεις πληρώσει ακυρώνεται ότι και να κάνει ο πωλητής. Δεν έχει επιλογή, αναγκαστικά κάνει confirm στο cancel. Αν είχες πληρώσει από την άλλη μπορεί να ακυρώσει το cancel σου με την δικαιολογία ότι σου το έχει προωθήσει ήδη το προιόν. Το cancel γίνεται απλά χρειάζεται confirm ή decline, ενώ στην περίπτωση πέραν της 1 ώρα που ζητάς cancel μέσα από το contact seller εκεί αλλάζουν τα πράγματα μιας και ο seller δεν έχει την υποχρέωση να το κάνει (για πληρωμένες παραγγελίες πάντα, το να σου αρνείται να ακυρώσει απλήρωτες αγγελίες είναι απλά χαζό και αν συμβεί κάνεις Report αν ενώ υπάρχει σοβαρός λόγος από πλευράς σου και αυτός αρνείται). Οι δικαιολογίες του πωλητή για ακύρωση δεν είναι μόνο το buyer asked to cancel the order αλλά και είτε επειδή έκανε κάποιο λάθος με το listing του, είτε επειδή υπήρχε πρόβλημα με το stock του κτλπ και μπορεί κανονικά να ακυρώσει την παραγγελία εντος 30 ημερών χωρίς κάποιο defect αλλά εννοείται μπορεί να φάει αρνητικό feedback απ'τον αγοραστή. Occasionally, you may need to cancel a transaction, for instance, if the item is broken or you made a mistake when listing it. Δεν ξέρω που τα διαβάσες αυτά ότι δεν τρώνε defect αλλά αν πατήσεις out of stock το Defect είναι σίγουρο και ακαριαίο. Και τέτοια defect δεν θέλουν πολύ για να σου καταστρέψουν το μαγαζί. http://prntscr.com/hc9iqb Το αλλο είναι να ακυρώσεις επειδή υπάρχει πρόβλημα με την διεύθυνση του αγοραστή, αλλά πχ αν εκείνη την στιγμή πας και κλείσεις εκείνη την αγγελία μετράει στο σύστημα για out of stock και τρως defect πάλι Επίσης Defect τρως αν πας να κάνεις refund τις πρώτες μέρες μετά την αγορά άμεσα από την paypal. (Πάλι defect για out of stock). Γενικά το ebay είναι ΜΟΝΟ buyer friendly user. Οπότε αν γίνει στραβή φταίμε αποκλειστικά εμείς για τον τρόπο του το διαχειριστήκαμε. (λόγω άγνοιας φυσικά την παθαίνουμε). Άλλοι στήνουν ολόκληρες επιχειρήσεις βασιζόμενοι στο buyer protection του ebay και βγάζουν εκατομμύρια σε βάρος των πωλητών του ebay. Νομίζω ότι σχεδόν συμφωνήσαμε πλέον σε όλα :)
adversus Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Σε αυτή την περίπτωση αν δεν έχεις πληρώσει ακυρώνεται ότι και να κάνει ο πωλητής. Δεν έχει επιλογή, αναγκαστικά κάνει confirm στο cancel. Αν είχες πληρώσει από την άλλη μπορεί να ακυρώσει το cancel σου με την δικαιολογία ότι σου το έχει προωθήσει ήδη το προιόν. Το cancel γίνεται απλά χρειάζεται confirm ή decline, ενώ στην περίπτωση πέραν της 1 ώρα που ζητάς cancel μέσα από το contact seller εκεί αλλάζουν τα πράγματα μιας και ο seller δεν έχει την υποχρέωση να το κάνει (για πληρωμένες παραγγελίες πάντα, το να σου αρνείται να ακυρώσει απλήρωτες αγγελίες είναι απλά χαζό και αν συμβεί κάνεις Report αν ενώ υπάρχει σοβαρός λόγος από πλευράς σου και αυτός αρνείται). Eκτος απο το policy που το αναφέρει ρητά και κατηγορηματικά ότι ο πωλητής ΜΠΟΡΕΙ να το αρνηθεί ή να το δεχτεί, σου ξαναείπα και πριν πως αυτό το πράγμα που λες δεν έγινε ούτε στη πράξη. Ξαναλέω μπας και δε το κατάλαβες έτσι όπως σου το είπα πριν, ζήτησα cancel από τον πωλητή ( προφανώς όχι σε απλό μήνυμα ) και στις 3 παραγγελίες που είχαν δημιουργηθεί αμέσως μετά την αποτυχία της πληρωμής και δεν ακυρώθηκε μόνη της όπως λες. Αντιθέτως το αρνήθηκε και άνοιξε case μετά από 4 ημέρες. Αν θες να επιμένεις τουλάχιστον, δείξε μου κάπου που να αναιρεί το κανόνα του ebay ( μιας και την εμπειρία μου δε μπορείς να την αναιρέσεις έτσι κι αλλιώς ) Το ότι το ebay είναι buyer friendly είναι αυτονόητο και απόλυτα λογικό αλλά μια χαρά έχουν και την εύνοια του και οι sellers. Ξαναλέω και ψάχτο όπως και όπου θες, ο αγοραστής δε μπορεί να ακυρώσει παραγγελία μόνος του και απ'την στιγμή που κάνει μια αγορά ή κάνει bid σε κάποιο auction ( και κερδίσει εννοείται ) είναι υποχρεωμένος να πληρώσει ( εαν δε θέλει unpaid defect ) It is up to the seller to approve the cancellation. The buyer is never obligated to a cancellation, as bidding or purchasing is considered intent to buy.[ Όσο για το defect δικό μου λάθος που δε διάβασα το τέλος στο policy, υπάρχει defect μιας και όπως και ο αγοραστής υποχρεούται να πληρώσει έτσι και ο πωλητής να το πουλήσει.
MikeJ Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δεν επιτρέπονται οι ακόλουθες οκτώ (8) γενικές κατηγορίες συναλλαγών μέσω internet εφόσον τα ηλεκτρονικά καταστήματα εκκαθαρίζουν τις συναλλαγές καρτών σε λογαριασμό που τηρούν σε τράπεζα του εξωτερικού: 1. Μεταφορές χρημάτων στο εξωτερικό. 2. Αγορά έργων τέχνης και δημοπρασίες. 3. Συναλλαγές με εταιρείες στοιχηματισμού και τυχερά παιχνίδια. 4. Αγορές σε κοσμηματοπωλεία. 5. Γενικοί κωδικοί στους οποίους εντοπίζεται πλειοψηφία συναλλαγών που αφορούν σε πορνογραφικό υλικό. 6. Προσωπικές υπηρεσίες (συνοδοί και ραντεβού). 7. Πληρωμές σε φιλανθρωπικές οργανώσεις. 8. Αγορές υπηρεσιών εστίασης. Πηγή: Δελτίο τύπου 5.8.2016 της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών Με βάση αυτό μήπως δεν μπορείς να αγοράσεις κάτι από auction του ebay γιατί το αντικείμενο το αγόρασα σε φάση best offer και όχι buy it now. Δοκίμασα πάντως να πληρώσω και χωρίς Paypal με κάρτες και πάλι δεν περνούσαν.
Billator Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Αν θες να επιμένεις τουλάχιστον, δείξε μου κάπου που να αναιρεί το κανόνα του ebay ( μιας και την εμπειρία μου δε μπορείς να την αναιρέσεις έτσι κι αλλιώς ) Δεν έχει νόημα να συζητάμε δεν ακούς γράφεις τα δικά σου, συνέχισε έτσι αν είναι. Σου απάντησα. Δεν μπορεί να αρνηθεί ο πωλητής την ακύρωση αν ο αγοραστής παρουσιάζει σοβαρή αδυναμία πληρωμής για τον Α ή Β λόγο. Πάρε τηλέφωνο το ebay για να σου το πουν τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις (δωρεάν είναι δεν χάνεις κάτι). Θα σου πουν συγκεκριμένα τι έπρεπε να κάνεις. (κ ένα τηλέφωνο αρκούσε για να μη συμβεί τίποτα από όλα αυτα)
Dantε Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Ειχα κανει αυγουστο-σεπτεμβρη καμια 10αρια παραγγελιες και οι μισες δεν εχουν ερθει. Αρχισα τα μαζικα refund.Υπαρχει περιπτωση να εχω θεμα με το ebay? Εαν μου ερθει το αντικειμενο,φυσικα πληρωνω,μου εχει ξανασυμβει αυτο.Εξαλλου ειναι και μικρα τα ποσα.Απλα επειδη μετα το 2μηνο το βγαζει απο τη βασικη σελιδα,θα το ξεχασω μετα για αυτο κοιταω να ανοιγω το case λιγες μερες πριν συμπληρωσει το 2μηνο και ας εχει περασει η ημερομηνια που και καλα θα επρεπε να ερθει.
Toolband Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Καλησπέρα. Εκανα αγορά από έναν πωλητή Ηonk Kong μεριά στις 3/10 και φυσικα δέν εχει έρθει, ο πωλητής έχει εντωμεταξύ αλλάξει όνομα δεν είναι registered user και φυσικα κανένα προϊών για πούλημα. Απατεώνας; Και τι κάνω τώρα; Δεν είναι καμιά τρομερή αξια 7€ αλλά γιατί να τα χάσω. https://www.ebay.co.uk/usr/31lkienllds
Blacktan Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Ειχα κανει αυγουστο-σεπτεμβρη καμια 10αρια παραγγελιες και οι μισες δεν εχουν ερθει. Αρχισα τα μαζικα refund.Υπαρχει περιπτωση να εχω θεμα με το ebay? Εαν μου ερθει το αντικειμενο,φυσικα πληρωνω,μου εχει ξανασυμβει αυτο.Εξαλλου ειναι και μικρα τα ποσα.Απλα επειδη μετα το 2μηνο το βγαζει απο τη βασικη σελιδα,θα το ξεχασω μετα για αυτο κοιταω να ανοιγω το case λιγες μερες πριν συμπληρωσει το 2μηνο και ας εχει περασει η ημερομηνια που και καλα θα επρεπε να ερθει. 3μηνο ειναι ... 90 days Καλησπέρα. Εκανα αγορά από έναν πωλητή Ηonk Kong μεριά στις 3/10 και φυσικα δέν εχει έρθει, ο πωλητής έχει εντωμεταξύ αλλάξει όνομα δεν είναι registered user και φυσικα κανένα προϊών για πούλημα. Απατεώνας; Και τι κάνω τώρα; Δεν είναι καμιά τρομερή αξια 7€ αλλά γιατί να τα χάσω. https://www.ebay.co.uk/usr/31lkienllds Εαν εχει αποσταλλει δεν θα χασεις τιποτα ... Το θεμα ειναι εαν οντως το εχει στειλει .. Γυρω στις 5 Δεκεμβρη εαν δεν σου εχει ερθει κανε τις ενεργειες σου ... 1
Toolband Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Εαν εχει αποσταλλει δεν θα χασεις τιποτα ... Το θεμα ειναι εαν οντως το εχει στειλει .. Γυρω στις 5 Δεκεμβρη εαν δεν σου εχει ερθει κανε τις ενεργειες σου ... Μου είχε στείλει μήνυμα οτι το έστειλε χωριά tracking βέβαια με Estimated delivery Monday, 23. Oct 2017 - Wednesday, 8. Nov 2017
arma1 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2017 Παρελαβα ενα προιον πριν 10 μερες και το tracking number λεει οτι ειναι ακομη Λονδινο Περιμενω μια παραγγελια την οποια εκανα 27 Σεπτεμβριου και το tracking αναφερει οτι ειναι ακομη στην Κινα , με λιγα λογια οτι να ναι ,δεν υπαρχει εξηγηση
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα