Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σε μία περίπτωση που έχω, στις 16/6/2017 έκανα μία παραγγελία μέσω ebay

ο πωλητής και tracking έδωσε και έστειλε μέσω Malaysia post , ωστόσο το estimated delivery time της παραγγελίας μου έληγε την 26/7/2017, μιας κ το αντικείμενο δεν είχε έρθει επικοινώνησα μαζί του κ του εξήγησα την κατάσταση κ μου συνέστησε να περιμένω μερικές μέρες ακόμα , πράγμα που το έκανα , παρόλα αυτά για να είμαι ok και εγω άνοιξα case μερικές μέρες μετά κ στις 30/6/2017 μου έστειλε full refund , σήμερα λοιπόν στις 2/8/2017 το αντικείμενο ήρθε και η ερώτηση μου είναι, επειδή τελικά το αντικείμενο ήρθε, ωστόσο άργησε σε σχέση με το αρχικό delivery time , παρόλα αυτά σκέφτομαι να του επιστρέψω τα χρήματα του refund πίσω , όποτε έαν ξέρει κάποιος να πει ποια είναι η διαδικασία για του στείλω τα χρήματα του πίσω .

Στείλε του μήνυμα κ θα σου πει τι να κανεις ακριβώς. Κ μπράβο σου για αυτή την στάση. Οι περισσότεροι στην Ελλάδα θα χαμουγελουσαν πονηρά για την τζάμπα παραγγελία που χτύπησαν.

  • Like 2
  • Απαντ. 11,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σε μία περίπτωση που έχω, στις 16/6/2017 έκανα μία παραγγελία μέσω ebay

ο πωλητής και tracking έδωσε και έστειλε μέσω Malaysia post , ωστόσο το estimated delivery time της παραγγελίας μου έληγε την 26/7/2017, μιας κ το αντικείμενο δεν είχε έρθει επικοινώνησα μαζί του κ του εξήγησα την κατάσταση κ μου συνέστησε να περιμένω μερικές μέρες ακόμα , πράγμα που το έκανα , παρόλα αυτά για να είμαι ok και εγω άνοιξα case μερικές μέρες μετά κ στις 30/6/2017 μου έστειλε full refund , σήμερα λοιπόν στις 2/8/2017 το αντικείμενο ήρθε και η ερώτηση μου είναι, επειδή τελικά το αντικείμενο ήρθε, ωστόσο άργησε σε σχέση με το αρχικό delivery time , παρόλα αυτά σκέφτομαι να του επιστρέψω τα χρήματα του refund πίσω , όποτε έαν ξέρει κάποιος να πει ποια είναι η διαδικασία για του στείλω τα χρήματα του πίσω .

Αψογος ,

Τετοιες κινησεις δινουν θετικο προσημο στους Ελληνες αγοραστες.

Ζητα του απλα το ppl του και στειλτου εκει το ποσο.

Στείλε του μήνυμα κ θα σου πει τι να κανεις ακριβώς. Κ μπράβο σου για αυτή την στάση. Οι περισσότεροι στην Ελλάδα θα χαμουγελουσαν πονηρά για την τζάμπα παραγγελία που χτύπησαν.

+10000

Και ξανα αψογος

  • Like 3
Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σε μία περίπτωση που έχω, στις 16/6/2017 έκανα μία παραγγελία μέσω ebay 

ο πωλητής και  tracking έδωσε και έστειλε  μέσω Malaysia post , ωστόσο το estimated delivery time  της παραγγελίας μου έληγε  την 26/7/2017, μιας κ το αντικείμενο δεν είχε έρθει επικοινώνησα μαζί του κ του εξήγησα την κατάσταση κ μου συνέστησε να περιμένω μερικές μέρες ακόμα , πράγμα που το έκανα , παρόλα αυτά για να είμαι ok και εγω άνοιξα  case μερικές μέρες μετά κ στις 30/6/2017 μου έστειλε full refund , σήμερα λοιπόν  στις 2/8/2017 το αντικείμενο ήρθε  και η ερώτηση μου είναι, επειδή τελικά το αντικείμενο ήρθε, ωστόσο άργησε σε σχέση με το αρχικό delivery time  , παρόλα αυτά σκέφτομαι να του επιστρέψω τα χρήματα του refund πίσω , όποτε έαν ξέρει κάποιος να πει  ποια είναι η διαδικασία για του στείλω τα χρήματα του πίσω .

Εγω βλέπω οτι εισαι ανυπόμονος οπως και οι περισσότεροι, αγορες απο την κινα περνάνε πλέον το δίμηνο. το "delivery time" του εβαυ ειναι για τα μπάζα.

  • Like 1
Δημοσ.

σήμερα παρήγγειλα πρώτη φορά από ebay και η απορία μου είναι η εξής το δέμα θα έρθει σε κάποιο ταχυδρομείο και θα πρέπει να πάω να το παραλάβω εγώ ή μπορεί να σπίτι μου. γενικά λείπω πολλές ώρες έξω και είναι σχεδόν απίθανο να με πετύχει ο ταχυδρόμος οποτε τι γίνεται απλά θα το αφήσει στην πολυκατοικία;

Δημοσ.

Εάν ο πωλητής στέλνει με το ταχυδρομείο, θα έρθει μ' αυτό.

Εάν το δέμα είναι μέχρι Α4, θα το φέρει ο ταχυδρόμος, αλλιώς θα αφήσει ειδοποιητήριο.

Δημοσ.

Εάν ο πωλητής στέλνει με το ταχυδρομείο, θα έρθει μ' αυτό.

Εάν το δέμα είναι μέχρι Α4, θα το φέρει ο ταχυδρόμος, αλλιώς θα αφήσει ειδοποιητήριο.

ευχαριστώ αλλά επειδή είμαι λίγο άσχετος που μπορώ να τα δω αυτά;
Δημοσ.

Ποιο ειναι καλυτερο & ευκολοτερο να χρησιμοποιουμε το paypal ή το ebay σε περιπτωση που δεν λαβουμε οτι εχουμε παραγγειλει ή αν το λαβουμε σε χαλια κατασταση ή εκτος περιγραφης?

Δημοσ.

Ποιο ειναι καλυτερο & ευκολοτερο να χρησιμοποιουμε το paypal ή το ebay σε περιπτωση που δεν λαβουμε οτι εχουμε παραγγειλει ή αν το λαβουμε σε χαλια κατασταση ή εκτος περιγραφης?

Το ίδιο πράγμα είναι. Ίσως μέσα από το ebay είναι πιο εύκολο. Προσοχή οποιαδήποτε ενέργεια για dispute κάνεις μέσω ebay αναιρείται αν εμπλέξεις και paypal.

 

Αν κάνω λάθος ο @Blacktan να με διορθώσει γιατί δεν έχω κάνει πολλά dispute στο ebay δεν μου χρειάστηκε γιατί συνήθως οι πωλητές είναι άκρως συνεργάσιμοι. 

Δημοσ.

Θα ελεγα ebay γιατι εχει καλυτερη online εξυπητετηση εαν χρειαστεις βοηθεια.

Το ppl δεν βγαζεις ακρη με email & pms εαν χρειαστεις βοηθεια πλην αν τηλεφωνησεις και μιλησεις με εκπροσωπο.

Δημοσ.

Στο ενδεχόμενο που πωλητής υποσχθέθηκε refund και τεχνηέντως παρέτεινε την επιστροφή των χρημάτων ώστε να παρέλθει το χρονικό περιθώριο του ανοίγματος case, τι κάνουμε;

Απευθύνομαι στο paypal;

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα την βοήθεια σας σε μία περίπτωση που έχω, στις 16/6/2017 έκανα μία παραγγελία μέσω ebay 

ο πωλητής και  tracking έδωσε και έστειλε  μέσω Malaysia post , ωστόσο το estimated delivery time  της παραγγελίας μου έληγε  την 26/7/2017, μιας κ το αντικείμενο δεν είχε έρθει επικοινώνησα μαζί του κ του εξήγησα την κατάσταση κ μου συνέστησε να περιμένω μερικές μέρες ακόμα , πράγμα που το έκανα , παρόλα αυτά για να είμαι ok και εγω άνοιξα  case μερικές μέρες μετά κ στις 30/6/2017 μου έστειλε full refund , σήμερα λοιπόν  στις 2/8/2017 το αντικείμενο ήρθε  και η ερώτηση μου είναι, επειδή τελικά το αντικείμενο ήρθε, ωστόσο άργησε σε σχέση με το αρχικό delivery time  , παρόλα αυτά σκέφτομαι να του επιστρέψω τα χρήματα του refund πίσω , όποτε έαν ξέρει κάποιος να πει  ποια είναι η διαδικασία για του στείλω τα χρήματα του πίσω .

Μου έχει συμβεί στο παρελθόν.

Μια σκέψη είναι όπως είπε κάποιος να του ζητήσεις να στείλεις απευθείας με paypal το ποσό στο email του αλλά εγώ δεν το επέλεξα μήπως έτσι με χρεώνει παραπάνω το paypal.

Επέλεξα να επικοινωνήσω με τον πωλητή να του εξηγήσω την κατάσταση και να το πω ότι θα του κάνω μια εικονική παραγγελία στο ίδιο αντικείμενο να πάρει τα λεφτά αλλά να μην την στείλει οπότε όλα καλά και ωραία.

  • Like 1
Δημοσ.

Γεια σας χθες αγόρασα ένα tv box το οποίο ο πωλητής έλεγε ότι το αντικείμενο βρίσκεται στην Βρέμη της Γερμανίας και σήμερα βλέπω ότι το έστειλε με dhl ecommerce δηλαδή από Ασία...τι κάνω σε αυτή την περίπτωση; πως κινούμαι ώστε να βρω το δίκιο μου;;;

Ο μόνος λόγος που αγόρασα αυτό το αντικείμενο ήταν επειδή ήταν από Ευρώπη και έτσι δεν θα έμπλεκα με τελωνεία και παραπάνω έξοδα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...