Προς το περιεχόμενο

Οδηγός αγορών για eBay! #2


giankyr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το εβαυ μεταφέρει αυτούσιο το νόμισμα του πωλητή στην κάρτα σου ή στο παυπαλ, δεν εχει τρόπο μετατροπής ούτε είχε ποτέ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 11k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Το εβαυ μεταφέρει αυτούσιο το νόμισμα του πωλητή στην κάρτα σου ή στο παυπαλ, δεν εχει τρόπο μετατροπής ούτε είχε ποτέ.

 

To υποψιάστηκα... Θενκς !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θελω να αγορασω μερικα μικροπραγματα απο ΗΠΑ μικρης αξιας αλλα με μεγαλα εξοδα αποστολης.Μπορω να βαλω διεθυνση αποστολης την διεθυνση φιλου που μενει Βοστωνη και θα ρθει Ελλαδα τον Φεβρουαριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρετε πως γίνεται να μπλοκάρω τα automatic payments των fees του ebay; Σήμερα μου τράβηξαν από το Paypal (από την προκαθορισμένη συνδεδεμένη κάρτα μου σε αυτό) τα fees κάποιων πωλήσεων που έκανα τον προηγούμενο μήνα χωρίς να ερωτηθώ και να δώσω έγκριση. Το να επιλέξω ως default μια ανενεργή/άδεια από χρήματα συνδεδεμένη κάρτα θα δουλέψει (μόνο για το ebay με νοιάζει) ωστε να απορριφθεί η πληρωμή την επόμενη φορά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσφατα μου εστειλε ενας πωλητης refund για DOA μετα απο πολλα. Τελως παντων με το που βλεπω το refund στο paypal λεω τελος καλο ολα καλα. Το θεμα ειναι οτι απο τις 9 του μηνα που το πηρα μεχρι σημερα δεν εχει πιστωθει στη revolut. Μιλησα 2 φορες με το support της revolut την πρωτη μου ειπαν οτι επεξεργαστηκαν χειροκινητα το θεμα για να εκκαθαριοστει πιο γρηγορα και την δευτερη οτι δεν βλεπουν καν την κινηση.

Τι μπορω να κανω;

Αλλες φορες που εχω λαβει refund την δευτερη μερα το πολυ την τριτη εχουν πιστωθει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κάνουμε στην περίπτωση που ενώ μου έχουν επιστραφεί χρήματα απο τον πωλητή, μετά απο 16 ημέρες φαίνεται πως το δέμα παραδόθηκε χθες;

Σήμερα πρωί στο ταχυδρομείο μου είπαν πως το παρέλαβα. Τους ζήτησα να μου δείξουν το απόκομμα αλλά μου είπαν οτι θέλει κάποιες μέρες να ψάξουν τα χαρτιά. Εντωμεταξύ ο πωλητής φωνάζει οτι τον κοροΐδεψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι κάνουμε στην περίπτωση που ενώ μου έχουν επιστραφεί χρήματα απο τον πωλητή, μετά απο 16 ημέρες φαίνεται πως το δέμα παραδόθηκε χθες;

Σήμερα πρωί στο ταχυδρομείο μου είπαν πως το παρέλαβα. Τους ζήτησα να μου δείξουν το απόκομμα αλλά μου είπαν οτι θέλει κάποιες μέρες να ψάξουν τα χαρτιά. Εντωμεταξύ ο πωλητής φωνάζει οτι τον κοροΐδεψα.

 

Όταν λες ότι εμφανίζει ότι παραδόθηκε μετά από 16 ημέρες, δηλαδή πριν παραδοθεί που βρισκόταν όλο αυτό το διάστημα; Τι σου εμφανίζει το tracking number για την πορεία του δέματος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που βρισκόταν δεν γνωρίζω. Το tracking το έδεχνε πως είναι σε μεταφορά ακόμα.Εγώ αποζημιώθηκα στις 40 μέρες, και προχθές το δέμα φάνηκε στο tracking πως παραδόθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια αγορά μου από το eBay ο πωλητής με ειδοποίησε μετά την πληρωμή που έκανα ότι το αντικείμενο που παρήγγειλα είχε εξαντληθεί και το εργοστάσιο που το παρήγαγε είχε σταματήσει την παραγωγή του.

Μου πρότεινε να μου επιστρέψει τα χρήματα και δέχτηκα.

Μου απάντησε λοιπόν ως εξής

"We do apologize for all inconvenience.
Please kindly note that we have issued full refund to you, and the refund will be reflected to your account within 3-5 days .Please check it later"

Περίμενα 10 ημέρες αλλά τα χρήματα δεν έρχονταν στο λογαριασμό μου στο Paypal.

Τον ειδοποίησα λοιπόν και μου απάντησε

"Could you please kindly contact the paypal and ask what happen about your account ?"

Εγώ δεν ειδοποίησα το paypal γιατί απλά δεν ξέρω.

 

Ρωτώ λοιπόν. Τα χρήματά μου τα έχασα?

Υπάρχει κάποια ενέργεια που μπορώ να κάνω γιατί είμαι πρωτάρης στο άθλημα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μια αγορά μου από το eBay ο πωλητής με ειδοποίησε μετά την πληρωμή που έκανα ότι το αντικείμενο που παρήγγειλα είχε εξαντληθεί και το εργοστάσιο που το παρήγαγε είχε σταματήσει την παραγωγή του.

Μου πρότεινε να μου επιστρέψει τα χρήματα και δέχτηκα.

Μου απάντησε λοιπόν ως εξής

"We do apologize for all inconvenience.

Please kindly note that we have issued full refund to you, and the refund will be reflected to your account within 3-5 days .Please check it later"

Περίμενα 10 ημέρες αλλά τα χρήματα δεν έρχονταν στο λογαριασμό μου στο Paypal.

Τον ειδοποίησα λοιπόν και μου απάντησε

"Could you please kindly contact the paypal and ask what happen about your account ?"

Εγώ δεν ειδοποίησα το paypal γιατί απλά δεν ξέρω.

 

Ρωτώ λοιπόν. Τα χρήματά μου τα έχασα?

Υπάρχει κάποια ενέργεια που μπορώ να κάνω γιατί είμαι πρωτάρης στο άθλημα?

 

Ανοιξε dispute

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@chpetros άνοιξε case μέσω του resolution center του ebay, διάβασε εδώ για περισσότερες πληροφορίες: http://pages.ebay.co.uk/ebay-money-back-guarantee/how-to-help.html

 

Θα πεις αναλυτικά όσα σου είπε ο πωλητής στην επικοινωνία που είχατε και ότι δεν έχεις λάβει ακόμα το full refund που έπρεπε να σου στείλει από τη στιγμή που σου είπε ότι το αντικείμενο είναι out of stock.

 

Αφού ανοίξεις το case, το ebay δίνει 8 ημέρες στον πωλητή να λύσει μόνος του το case. Αν συνεχίζει να κάνει τον κινέζο και να μη σου στέλνει refund θα επιλέξεις το "Escalate the case to Customer Support" ώστε να επέμβει το ebay και να σε δικαιώσει. Εννοείται πως θα αφήσεις και αρνητική αξιολόγηση σε περίπτωση που δεν σου κάνει refund από μόνος του ο πωλητής από τη στιγμή που κρατάει τα χρήματά σου δεσμευμένα χωρίς λόγο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LF21 σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου.

Εστειλα μήνυμα στο Paypal και μου απαντάει

"Please send us the transaction ID you received the refund for so that we can locate this in our system."

Εννοεί να του στείλω το μήνυμα που είχα με τον πωλητή για την ακύρωση της συναλλαγής ή να του στείλω την πληρωμή που έκανα από το paypal?

Δεν το καταλαβαίνω. Αν μπορεί κάποιος ας με βοηθήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

LF21 σε ευχαριστώ για την βοήθειά σου.

Εστειλα μήνυμα στο Paypal και μου απαντάει

"Please send us the transaction ID you received the refund for so that we can locate this in our system."

Εννοεί να του στείλω το μήνυμα που είχα με τον πωλητή για την ακύρωση της συναλλαγής ή να του στείλω την πληρωμή που έκανα από το paypal?

Δεν το καταλαβαίνω. Αν μπορεί κάποιος ας με βοηθήσει.

 

Το transaction ID που φαίνεται στην πληρωμή που είχες κάνει αρχικά προς τον πωλητή. Με βάση αυτό το id γίνονται τα refunds και θέλουν να δουν τι συμβαίνει. Πήγαινε στο Paypal στη λίστα με τις συναλλαγές που έχεις κάνει, εντόπισε τη συγκεκριμένη πληρωμή και θα το δεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...